Dat, ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:55 schreef Tomasso het volgende:
Leg dan maar eens aan mij uit wat de functie algemeen directeur inhoudt. Volgens jullie dus alleen saneren? Dan krijgt hij daar best veel voor betaalt.
Hoho, zo makkelijk kom je er niet vanaf. Eerst afgeven op "supporters" en dan opeens niet meer willen toelichten hoe iets wel moet? Enlighten us.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik bij deze uitgepraat met jou.Wat een nonsens.
Hoe wil je bijvoorbeeld grote sponsoren binnen halen als de club geen enkele garantie kan bieden dat het goed gaat presteren? Hoe wil je de supporters rustig houden als ze je toch weg willen hebben omdat je een ''kanker bestuur'' bent? En nu is Gudde volgens jou verantwoordelijk voor het falen van Been en de andere trainers? Ga toch weg vent.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:55 schreef Tomasso het volgende:
Leg dan maar eens aan mij uit wat de functie algemeen directeur inhoudt. Volgens jullie dus alleen saneren? Dan krijgt hij daar best veel voor betaalt.
Begin met een cursus begrijpend lezen, daar ik nog nooit heb beweerd dat Gudde verantwoordelijk is voor het falen van Been. Hij is wel verantwoordelijk voor de manier waarop zowel Been als Verbeek vertrokken zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe wil je bijvoorbeeld grote sponsoren binnen halen als de club geen enkele garantie kan bieden dat het goed gaat presteren? Hoe wil je de supporters rustig houden als ze je toch weg willen hebben omdat je een ''kanker bestuur'' bent? En nu is Gudde volgens jou verantwoordelijk voor het falen van Been en de andere trainers? Ga toch weg vent.
Tevens is het gezicht van Feyenoord nu volgens mij van Geel en eerder Beenhakker en niet Gudde.
Hoe kom jij hierbij? Volgens mij heeft ASR gekozen om op een andere manier haar sponsoring in te vullen. En hebben ze feitelijk de toezegging gedaan dat als het nodig is de sponsoring nog met 1 jaar te verlengen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
...hetzelfde met ASR, wegens onvrede over het de huidige gang van zaken...
Dat is inderdaad nog een herenakkoordje geweest, maar het zegt wat mij betreft alles dat een bedrijf dat 30 jaar verbonden is geweest aan de club opeens helemaal niets meer met Feyenoord te maken wil hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:20 schreef Peak het volgende:
[..]
Hoe kom jij hierbij? Volgens mij heeft ASR gekozen om op een andere manier haar sponsoring in te vullen. En hebben ze feitelijk de toezegging gedaan dat als het nodig is de sponsoring nog met 1 jaar te verlengen.
Van Geel pwnt die opperdemagoog.quote:FC Twente bod dichtbij vraagprijs.
Het nieuwe bod dat FC Twente afgelopen weekend heeft gedaan op Feyenoorder Leroy Fer, nadert de vraagprijs van Feyenoord met rasse schreden.
Dit meldde Feyenoords’ VI-clubwatcher Martijn Krabbendam zojuist. Waar de eerste twee boden van FC Twente gelijk van tafel werden geveegd door Feyenoord, is men nu toch serieus over het derde bod aan het nadenken. De verwachting van de clubwatcher is nog altijd dat beide clubs wel tot een akkoord zullen komen voor 31 augustus.
We krijgen straks gewoon 5 miljoen voor Ferquote:
Werd er in het vorige deel niet iemand afgemaakt omdat hij de aanname deed dat alle Feyenoord fans een strafblad hebben...?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog een herenakkoordje geweest, maar het zegt wat mij betreft alles dat een bedrijf dat 30 jaar verbonden is geweest aan de club opeens helemaal niets meer met Feyenoord te maken wil hebben.
Denk 4 en een doorverkooppercentage/prestatiebonus.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
We krijgen straks gewoon 5 miljoen voor FerGelijk Schone & Vormer halen
quote:
Die aanname deed ik en had niet betrekking op alle supporters maar op dat triest stukje mens die met die doodskist lagen te sjouwen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:23 schreef Peak het volgende:
[..]
Werd er in het vorige deel niet iemand afgemaakt omdat hij de aanname deed dat alle Feyenoord fans een strafblad hebben...?
Het is wat allemaal..quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:31 schreef eight het volgende:
[..]
Die aanname deed ik en had niet betrekking op alle supporters maar op dat triest stukje mens die met die doodskist lagen te sjouwen.
Volgens Kraay jr. gaan de VVF bij een verkoop van Fer inspringen om de selectie weer op pijl te brengen, ben benieuwd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef Paul-89 het volgende:
Zou toch mooi zijn als we er 4 voor krijgen en wat bonusregelingen.
Ik weet niet hoe betrouwbaar Kraay jr. is ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens Kraay jr. gaan de VVF bij een verkoop van Fer inspringen om de selectie weer op pijl te brengen, ben benieuwd.
Aangezien Fer niet wil bijtekenen is dat idd het beste.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef Paul-89 het volgende:
Zou toch mooi zijn als we er 4 voor krijgen en wat bonusregelingen.
Yep, je hebt het helemaal recht gepraat.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:37 schreef Caland het volgende:
Over strakke acties met doodskisten gesproken, 30.000 man hier die meeliepen. De hele dag door. Om het maar even in perspectief te trekken.
Genoa
Ik hoef helemaal niks recht te praten man.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:41 schreef eight het volgende:
[..]
Yep, je hebt het helemaal recht gepraat.
Dat was een trol-actie tegen een aartsrivaal. Met Ajax-doodskisten lopen als die degraderen. Niet met een doodskist voor je eigen club, ffs.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:37 schreef Caland het volgende:
Over strakke acties met doodskisten gesproken, 30.000 man hier die meeliepen. De hele dag door. Om het maar even in perspectief te trekken.
Genoa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |