Haha dude wij hebben een groep met 5 mannen en een groep met 2 mannenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Communicatie. Twintig vrouwen op zeven mannen, daar word je ook niet altijd vrolijk van. Iets teveel van het goede; ik kan prima met vrouwen overweg maar wil ook op maandagochtend over voetbal kunnen lullen.
[..]
Het vooroordeel dat die stiekem meer los gaan dan 'normale' meiden lijkt (in mijn klas in elk geval) niet te kloppen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:50 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Haha dude wij hebben een groep met 5 mannen en een groep met 2 mannen. En die laatste moet je gewoon swaffelen en kijken hoe dat loopt.
Ach, het is in ieder geval geen sausage fest. Ik vind het een goede balans van tits/ass-dick.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]Ik dacht dat het op fotografie wel iets beter verdeelt zou zijn...
Zo hoort het. En die creatieve chicks kunnen ook best cute zijn... van de popjes in m'n klas die alleen maar over elkaars nieuwe tas of schoenen kunnen praten word je ook niet altijd vrolijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:53 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ach, het is in ieder geval geen sausage fest. Ik vind het een goede balans van tits/ass-dick.
Nou, die emo's lullen altijd over wazige muziek waar ik als rock fan nog nooit van gehoord heb. De andere standaard chicks lullen over schoenenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zo hoort het. En die creatieve chicks kunnen ook best cute zijn... van de popjes in m'n klas die alleen maar over elkaars nieuwe tas of schoenen kunnen praten word je ook niet altijd vrolijk.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Tis dat die introductieweken altijd zo stom zijn bedacht. Heeft niets te maken met het sociale aspect.
Toen ik ICT opleiding deed hadden ze als introductieweek roeien. Roeien... en je kent de gemiddelde ICT N2 opleiding. Vol met fopnegers, Turken met een grote bek en Marokkanen die alleen op de opleiding zitten om de boel leeg te roven. En dat moet met zijn allen in een roeiboot?
Ik vind een vrouw die naar rock luistert al redelijk alternatief (gezien de meeste van dance, soul, r&b of ballads houden), laat staan naar onbekende rockquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:01 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nou, die emo's lullen altijd over wazige muziek waar ik als rock fan nog nooit van gehoord heb.
Mee eens, maar er een biertje/wijntje mee kunnen drinken en ouwehoeren is ook wel belangrijk.quote:De andere standaard chicks lullen over schoenen
Maar boeiend, als ze maar lekker zijn.
Vrouwen in elk geval niet, in dat geval.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:42 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb mijn introductieweek vorig jaar ook overgeslagen.Wie wilt mij aanraken ?
ja wie dat doet is ook gestoord, ben ik het met je eens manquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Contactgestoord op je zolderkamertje blijven tijdens de introweek.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:21 schreef Shalimar het volgende:
[..]
ja wie dat doet is ook gestoord, ben ik het met je eens man
het blijft anders wel onzin, en vaak hoef je ook niet eens te komenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Niets mis met introdag/week, als je paar relaxte klasgenoten hebt, gewoon lekker zuipen
Ik was ziek toenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vrouwen in elk geval niet, in dat geval.
Ritmo je bent cool enzo maar je hebt iets teveel haat jegens "contactgestoorde mensen" en dit hou je ook zorgvuldig lang aan. Heb je er wel eens aan gedacht waarom dat zo is?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Niets mis met introdag/week, als je paar relaxte klasgenoten hebt, gewoon lekker zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |