Ik vind het toch wel fijn als ik tijdens m'n opleiding een paar mensen in de klas heb waar ik goed mee overweg kan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:25 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet, maar dan moet je je vrienden maar lekker buiten de opleiding zoeken. Net alsof de personen in die klas of dat jaar echt boeiend zijn. Je zit er voor jezelf.
Weet het niet. Opzich hebben we best wel heel verschillende studies.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:25 schreef knight18 het volgende:
[..]
Ook om 9.00 . Ik doe TI. Volgens mij hebben we veelal dezelfde lessen het eerste jaar.
wat doe jij weer?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:29 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Weet het niet. Opzich hebben we best wel heel verschillende studies.
Ja, daar heb je ook wel gelijk in. Maar wat ik bedoel is dat mensen, die in eerste instantie totale debielen lijken, later wel mee lijken te vallen. Daarbij, die IT-ers zijn vaak met een jointje en/of biertje ook wel chill, alleen een beetje wereldvreemd. Maar dan moet je eens op mijn opleiding rond kijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel fijn als ik tijdens m'n opleiding een paar mensen in de klas heb waar ik goed mee overweg kan.
Je zit halve dagen met ze opgescheept, moet (te) veel samenwerken voor projecten en zit met tussenuren. Dan moet je wel relaxte mensen hebben die b.v. even mee de stad in gaan wat eten of nadertijd lekker een biertje doen. Gelukkig zitten in vrijwel elke klas (behalve klassen op kneuzen IT-opleidingen ofzo) wel een paar relaxte mensen.
En wat als je geen bier lust?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel fijn als ik tijdens m'n opleiding een paar mensen in de klas heb waar ik goed mee overweg kan.
Je zit halve dagen met ze opgescheept, moet (te) veel samenwerken voor projecten en zit met tussenuren. Dan moet je wel relaxte mensen hebben die b.v. even mee de stad in gaan wat eten of nadertijd lekker een biertje doen. Gelukkig zitten in vrijwel elke klas (behalve klassen op kneuzen IT-opleidingen ofzo) wel een paar relaxte mensen.
http://www.dehaagsehogesc(...)ign-vt/studie/opbouwquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:29 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Weet het niet. Opzich hebben we best wel heel verschillende studies.
Ik vindt dit dan wel weer een raar argument. Slapen kan je altijd nog, en het is toch leuk om wat nieuwe mensen te leren kennen(+chimeids?)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:30 schreef Supersoep het volgende:
Uitslapen is gewoon veel leuker en fijner dan zo'n achterlijke introweek waar je nog eens vroeg uit bed moet ook. Kom nou zeg.
http://www.dehaagsehogesc(...)nag-vt/studie/opbouwquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:32 schreef knight18 het volgende:
[..]
http://www.dehaagsehogesc(...)ign-vt/studie/opbouw
http://www.dehaagsehogesc(...)oltijd/studie/opbouw
De eerste periode zullen we zamenzitten.
Ik kan mensen die wereldvreemd zijn en veel blowen sowieso niet chill vindenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:30 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook wel gelijk in. Maar wat ik bedoel is dat mensen, die in eerste instantie totale debielen lijken, later wel mee lijken te vallen. Daarbij, die IT-ers zijn vaak met een jointje en/of biertje ook wel chill, alleen een beetje wereldvreemd.
Daar heb je waarschijnlijk nog wel een paar lekkere wijven toch? Maar het zullen idd veel van die halve emo's enzo zijn?quote:Maar dan moet je eens op mijn opleiding rond kijken(Fotografie en dan meer de creatieve kant)
Dan heb je geen smaakquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:31 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
En wat als je geen bier lust?
Dat zijn gristenen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik kan mensen die wereldvreemd zijn en veel blowen sowieso niet chill vindenEn dan met van dat half lange haar zeker?
[..]
Daar heb je waarschijnlijk nog wel een paar lekkere wijven toch? Maar het zullen idd veel van die halve emo's enzo zijn?
Nee, een soort combi tussen nerds en alto's.quote:
Snap wat je bedoelt, maar zou toch die wazige mensen verkiezen boven red bull-drinkende ICT-gasten.quote:Anyway, ja wel een enorme berg lekkere wijven. Natuurlijk ook halve emo's, maar onder dat wazige make-up gebeuren zitten soms enorme lekkere wijven. Ik vermaak me daar wel![]()
Al moet ik zeggen dat die kunstzinnige shit ook mij, van oorsprong uit een nuchtere Amsterdamse naar brabant verhuisde familie, soms heel ver kan brengen creatief. Maar het blijft een wazig geheel. Snap je?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:34 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
http://www.dehaagsehogesc(...)nag-vt/studie/opbouwalleen 1e periode ja
Dat is bij mij wel de planning i.i.g.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:22 schreef Triptamine2 het volgende:
Altijd dat zwart-wit denken hierzo. Kijk, je kan toch gaan kijken of de introweek een leuke sfeer heeft? Blijkt het de eerste twee dagen een dood geheel te zijn, ga je de rest van de dagen niet?
Of is dit niet mogelijk bij Fok-ers?
Ja is ook zo. Wel grappig, we hebben een leraar, die kwam binnen. Zegt die dwaal: Ok jongens, maak een bal in je hand met je gedachten en focus daarop. Wij dus allemaal maar meedoen. Zegt ie: ok, dit is een bal energie, eet hem op! en die kerel dus eten uit zijn hand, zogenaamd. Hij claimt dat je daar energie van krijgtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt, maar zou toch die wazige mensen verkiezen boven red bull-drinkende ICT-gasten.
Respect.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat is bij mij wel de planning i.i.g.
Ach, dat zijn meestal wel de meiden waarmee je wat lol kan maken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:40 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Wel grappig, we hebben een leraar, die kwam binnen. Zegt die dwaal: Ok jongens, maak een bal in je hand met je gedachten en focus daarop. Wij dus allemaal maar meedoen. Zegt ie: ok, dit is een bal energie, eet hem op! en die kerel dus eten uit zijn hand, zogenaamd. Hij claimt dat je daar energie van krijgt![]()
Oh, en over die vrouwen, er zit ook nog een kapstersopleiding om de hoek(domme, lekkere wijven for everyone!)
Denk m'n 2e ofzo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:40 schreef Supersoep het volgende:
Is dit geen mijlpaal voor je, Ritmo? Dit moet toch wel je 100ste introweek-topic zijn?
True. Maar wat voor opleiding doe jij dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ach, dat zijn meestal wel de meiden waarmee je wat lol kan maken.van die brave slimme Christenmeisjes die alleen maar achten halen in m'n klas word je ook niet goed.
Dit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:52 schreef karr-1 het volgende:
Samen kou lijden in een te grote niet verwarmde tent, smerig eten en te weinig te drinken hebben me inderdaad enorm veel geleerd....
Die hele week was gewoon totaal kansloos en overbodig.
Communicatie. Twintig vrouwen op zeven mannen, daar word je ook niet altijd vrolijk van. Iets teveel van het goede; ik kan prima met vrouwen overweg maar wil ook op maandagochtend over voetbal kunnen lullen. 15 vrouwen op 10 mannen ofzo was beter geweest.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:46 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
True. Maar wat voor opleiding doe jij dan?
Het vooroordeel dat die stiekem meer los gaan dan 'normale' meiden lijkt (in mijn klas in elk geval) niet te kloppen.quote:Trouwens: Brave christenmeisjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |