Klopt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Bellen is eng snap je dat niet?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Bellen is eng snap je dat niet?
quote:
Aha, het ligt dus niet aan mij.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:19 schreef NietDoen het volgende:
Same here. Ga aan me 2e jaar beginen op Hogeschool Utrecht, niks aan informatie gehad, niks op het intranet te vinden, etc.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:20 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Aha, het licht dus niet aan mij.
Niet dus.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:23 schreef coban het volgende:
Begin dan gewoon wanneer jij er zin in hebt!![]()
Dat is maar 1 dag vriend.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:26 schreef DuTank het volgende:
Doe je niet mee aan de introductie week he autist?
Wat denkte gij zelf jonge.quote:
quote:
Ik weet het, het is datum.quote:
zie hier de typische student van tegenwoordig. Lui en zelfingenomen en denken dat de wereld op hem/haar wacht.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:14 schreef Gemaskerde het volgende:
Ingeschreven voor studie maand geleden, na gestopt te zijn met vorige studie rond mei.
Nou weet ik dat ik volgende week een 'introductiedag' heb, maar meer dan dat weet ik ook niet![]()
Geen brief over gehad en er is niks over op internet te vinden.
Ik ookquote:
Lui? Ik loop achter zowat elke informatie aan te gaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:42 schreef rubje het volgende:
[..]
zie hier de typische student van tegenwoordig. Lui en zelfingenomen en denken dat de wereld op hem/haar wacht.
Nee hoor, juist luie roostermakers /docenten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:42 schreef rubje het volgende:
[..]
zie hier de typische student van tegenwoordig. Lui en zelfingenomen en denken dat de wereld op hem/haar wacht.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee hoor, juist luie roostermakers /docenten.
Ik ga straks een minor doen in breda, krijg ook alleen te horen dat ik de 25ste een introdag heb. Waarschijnlijk moet ik daar dan uitvinden wat voor rooster ik heb. Nu nog niks over te vinden.
Stom, had je het gelijk kunnen vragen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:30 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Tijdje geleden moest ik ze nog bellen voor iets anders.
Ja klopt, maar dat was nog voor ik mij had ingeschreven voor deze studie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:24 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Stom, had je het gelijk kunnen vragen.
Waarschijnlijk worden sites als DUO en Studentenreisproduct ook gemaakt door van die luie docenten. Zo onduidelijk als de tering die nogal belangrijke sites.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ga zelf naar het tweede jaar, niemand van onze opleiding weet nog van iets. Gaan ze mailen, worden deze week de klassenindelingen gemaakt. Lekker op tijd...
Het is ook voor iedereen nog vaag wanneer we nou moeten beginnen.
Maar het is sowieso stom, want dan wil ik braaf bellen om achter m'n herinschrijving aan te gaan, krijg je het antwoordapparaat. Wil ik een docent bellen om te vragen hoe dat nou met m'n toets zit, krijg je een antwoordapparaat. Wie is er nou lui hier? *zucht*
Sowieso! Want tot 16 augustus kan je niet gratis reizen. Ik haat tot! Zeg dan gewoon tot en met de juiste datum. Pfft.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:41 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Waarschijnlijk worden sites als DUO en Studentenreisproduct ook gemaakt door van die lui docenten. Zo onduidelijk site als de tering.
Je zou verwachten dat mensen die op HBO/ WO niveau les geven opseminst alles geregeld hebben, nee dus. Alles duurt altijd maanden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Sowieso! Want tot 16 augustus kan je niet gratis reizen. Ik haat tot! Zeg dan gewoon tot en met de juiste datum. Pfft.
Was vorig jaar ook zo'n gedoe met m'n studenten ov en dit jaar moest m'n moeder opnieuw haar gegevens doorgeven aan DUO. Terwijl ze vorig jaar nog claimden dat automatisch op te vragen bij de belastingdienst.
Maaaar, heb wel m'n docent aan de lijn gehad en heb een voldoende dus geen herkansing. Yeuy. Nou nog die verrekte herinschrijving geregeld krijgen, ga toch maar eens mailen ofzo. In het systeem staat namelijk de melding dat ik nog niet officieel over ben en dat daarom mijn herinschrijving niet voltooid is. Ook al heb ik ongeveer een maand geleden al m'n positieve studieadvies ontvangen. Echt hoor, administratie...
En dan zeker meteen beginnen met alles inhalen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:52 schreef Snever het volgende:
Gewoon thuis wachten totdat ze je bellen waarom je afwezig bent. Oude baas.
Precies! Had vorig jaar ook al zo'n gezeik. Was ziek tijdens de introductie en heb mijn eerste 2 lesdagen gemist omdat ik helemaal niks wist, behalve wanneer de introductie was. Wat ik ook pas 2 dagen vantevoren hoorde. Ik vind de opleiding zelf leuk, maar de faculteit is echt zeldzaam vermoeiend.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:49 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat mensen die op HBO/ WO niveau les geven opseminst alles geregeld hebben, nee dus. Alles duurt altijd maanden.
Het enige wat nog redelijk snel is, is Studielink.
Gefeliciteerd met het behalen van je toets
...op weg om eenheidsworst te wordenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:42 schreef rubje het volgende:
[..]
Al m'n topics zijn stroomlooptopics.quote:
Spw is voor flikkertjes.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
haa die ts waar ben je dan we w8en op je eerste les spw2 begind
Nerdje, in januari al kijken wanneer je volgend jaar moet beginnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:30 schreef Chule het volgende:
Ik wist in januari of zo al dat het nieuwe collegejaar op 5 september begint (UvA).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |