Hoop het toch niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:34 schreef jpg97 het volgende:
WTF? ik denk niet dat Tyton komt om op de bank te zitten?
Dan nog... komen ze ( 2 seizoenen ) te laat mee....quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Stukje concurrentie. Misschien dat Isaksson er beter door gaat keepen. Heb hem lang verdedigt, maar ben er nu wel een beetje klaar mee. Die Viergever goal van vorige week mag natuurlijk nooit vallen. Denk ook wel dat Tyton een betere keeper is.
Niet elke keeper had die gehad hoor, hij mag alleen nooit zo vrij schieten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Stukje concurrentie. Misschien dat Isaksson er beter door gaat keepen. Heb hem lang verdedigt, maar ben er nu wel een beetje klaar mee. Die Viergever goal van vorige week mag natuurlijk nooit vallen. Denk ook wel dat Tyton een betere keeper is.
Idd had niet iedere keeper die gehad. Maar een beetje eredivisie keeper had die bal wel gehad. En ik ben van mening dat als je keeper bent bij PSV, je deze bal moet hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet elke keeper had die gehad hoor, hij mag alleen nooit zo vrij schieten.
Wel grappig dat Tyton komt, maar vorig jaar wou ie niet? Dus dan zal ie nu toch niet voor de reserve bank komen?!
Ben het met je eens maar met zo'n verdediging wordt het voor iedere keeper een moeilijk seizoenquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Idd had niet iedere keeper die gehad. Maar een beetje eredivisie keeper had die bal wel gehad. En ik ben van mening dat als je keeper bent bij PSV, je deze bal moet hebben.
Als je altijd in de Bijenkorf gewinkeld hebt valt het natuurlijk niet mee iets bij de Hema te vindenquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jongens jongens, wat is er toch gebeurd met ons scoutingsapparaat?
Ik ben hier om je gerust te stellen. Gisteren even met Fred ge-sms't en hij wil - als Matavs niet komt - 2-6-2 gaan spelen. Volgens hem nog nooit vertoond op de internationale velden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:22 schreef Lemming22 het volgende:
Waar blijven de verdedigers? Dat verhaal over de transfersom van Pieters investeren in Matavz klinkt mij zo slecht in de oren. Ga je al het geld pompen in een spits. En de verdediging dan? Daar blijven weer maar 4 man over. Tamata linksback is geen optie, dat bleek wel tegen AZ. En door een nieuwe keeper gaan die zoutzakken in de verdediging (Manolev, Marcelo) die gewoon niet kunnen verdedigen echt niet beter verdedigen hoor.
En dan zitten we nog met een aantal overbodige spelers: Isaksson, Engelaar, Toivonen (hoewel captain, maar dat is natuurlijk alleen maar om de marktwaarde op te krikken). Nog twee weken om die spelers te verkopen..
Brands is er nog lang niet.
die eerste 2 zijn Isaksson en Tyton zekerquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben hier om je gerust te stellen. Gisteren even met Fred ge-sms't en hij wil - als Matavs niet komt - 2-6-2 gaan spelen. Volgens hem nog nooit vertoond op de internationale velden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |