SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (corafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt van tevoren altijd als een goed idee. Achteraf weet je beter.quote:Op maandag 15 augustus 2011 05:57 schreef msnk het volgende:
Ik sla het slapen denk ik over voor een dag.
Lol, wel leuk om te zien zo. Normaal post ik heel weinig, maar zo tijdens vakanties en zo ineens heel veel...quote:
quote:
Waar zie je datquote:Op maandag 15 augustus 2011 06:08 schreef Ayca het volgende:
Januari 2010 was een goede maand voor mij zo te zien, zo'n 2400 posts in deze reeks.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:39 schreef Burakius het volgende:
Nou dan kom ik zeker langs (aangezien ik letterlijk 10 sec. van je af woon)
Funneeeh.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
Haha, je kan het niet eens ruiken![]()
Ik vroeg aan m'n moeder of ze een Turk kende, ik heb uitgelegd wie je was enzo, ze zei, hij woont 2/3 straten verderop
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:50 schreef Ayca het volgende:
[..]ik reageerde op x die zei dat de koning was gekomen (haha ik zei gekomen )
Toen ik 16 was.quote:Op maandag 8 december 2003 18:54 schreef YStec het volgende:
tsjezusss....
welke land misse we nog...
110% TURK
quote:Op dinsdag 9 december 2003 04:31 schreef YStec het volgende:
trouwens, wat maakt wat je afkomst is, het gaat erom dat je met trots en al kunt zeggen waar je van komt! (heb geluk dat ik geen amerikaan bent!)
Browsen. Probeer hier wat aan de gang te krijgen. Falendequote:Op maandag 15 augustus 2011 06:29 schreef Ayca het volgende:
Niks, aan het twijfelen of ik moet gaan slapen.
Jij?
Klopt, binnenkort.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:04 schreef Weissman het volgende:
Wait, whuut ? Komt er een FOKTR meet ?
Vanavond in Alkmaar! Verdere informatie volgt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:04 schreef Weissman het volgende:
Wait, whuut ? Komt er een FOKTR meet ?
Alkmaarquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vanavond in Alkmaar! Verdere informatie volgt.![]()
Schikt dat?
Hallo, riep je mij?quote:Op maandag 15 augustus 2011 06:04 schreef msnk het volgende:
Sinas tam tersi. Die wil genieten van zijn vrije tijd.
Whehequote:Op maandag 15 augustus 2011 14:26 schreef AlfredJodocus het volgende:
[..]
Nou dan meeten we toch in Turkije. OV is toch geldig weetog
Mooi.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:24 schreef AlfredJodocus het volgende:
Zij zingt het meer westers achtig, ook mooi
Esenboga airport gewoon?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Whehe
Morgenavond in Ankara! Wie komt?
X ben jij nog in Turkije?
Nope, ben al terugquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Whehe
Morgenavond in Ankara! Wie komt?
X ben jij nog in Turkije?
Alsof ik ook echt naar een turkenmeet gaat komenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:21 schreef Ayca het volgende:
Zeg maar, waar wil jij? Dan maken we een lijstje
Turkse liedjes met de steekwoorden; ölüm, yar, ask. Hoe voorspelbaarquote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 01:20 schreef AryaMinder het volgende:
[..]
Ik dank god, als ik in hem zou geloven, op mijn blote knietjes dat ik geen Arabische naam heb. Perzische namen, Arische namen, dat zijn de enige mooie.
quote:Op zondag 31 januari 2010 01:22 schreef AryaMinder het volgende:
Als hij ook van Perzische namen houdt, zou ik wel goed met die 'wik' op kunnen schieten.
quote:Op zondag 31 januari 2010 01:25 schreef AryaMinder het volgende:
Een Turk aan het stuur, bloed aan de muur. dat is mijn persoonlijke motto.
quote:Op zondag 31 januari 2010 01:31 schreef AryaMinder het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Turken van binnen uit een mengsel van döner en pure evilness bestonden.
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:59 schreef AryaMinder het volgende:
[..]
Ick ben de enige ende echte die het stempel `the magnificent` mag dragen.
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:09 schreef AryaMaximum het volgende:
[..]
Jij bent een kwaad gedeelte van mijn ziel.
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:10 schreef AryaMinder het volgende:
[..]
Ick? U zijt nicks meer ende nicks minder dan enen hoopje poardenschijt!
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:13 schreef AryaMinder het volgende:
[..]
Turcken hebben nooit een beschaving geckend, laat staan tradities!
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:15 schreef AryaMinder het volgende:
[..]
Perzië, álles wat goeds ende fantastisch is, komt uit Perzië. Perzië, bakermat van de wereld!
Turkaij altijd nummer één!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:36 schreef Bortecinem het volgende:
Herinneren jullie AryaMinder en AryaMaximum nog?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik kom alleen als amenth er ook is met zijn M3
Hahaha ja echt he. Prachtig als blijkt dat hij als enige komt opdagen.quote:
Homoquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat dan ?
Mensen die doen alsof ze amenth niet geil vinden
Den Haag heeft geeneens stadsrechten (gehad). Pehhh.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:03 schreef AliceWonder het volgende:
Kom er een meet? Laten we het in Den Haag doen. Mooiste stad van Nederland.
Hoewel Den Haag in vrijwel alle opzichten een stad was, heeft het vanouds geen stadsrechten gehad. Desondanks kreeg het al in de middeleeuwen bestuurlijke instellingen die alleen in steden voorkwamen. Prins Maurits had al vergevorderde plannen om van Den Haag een vestingstad te maken, maar de Staten Generaal zagen dit als een aantasting van de onafhankelijkheid van het bestuurscentrum van de zeven provinciën. Den Haag kreeg in 1806 van koning Lodewijk Napoleon en in 1810 van keizer Napoleon de eretitel stad. Dit gaf toen geen bijzondere rechten meer, want het stadsrecht was al in 1798 tijdens de Bataafse Republiek afgeschaft.[7]quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Den Haag heeft geeneens stadsrechten (gehad). Pehhh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Wat ik duidelijk wil maken is dat Den Haag wel degelijk een stad is. Napoleon Den Haag kreeg in 1806 van koning Lodewijk Napoleon en in 1810 van keizer Napoleon de eretitel stad. Dit gaf toen geen bijzondere rechten meer, want het stadsrecht was al in 1798 tijdens de Bataafse Republiek afgeschaft! Dussss als stadrechten toentertijd nog bestonden had Den Haag wel stadrechten gehad. En ondanks het ontbreken van stadrechten had Den Haag bijzondere privileges die het tot een stad maakten en daar doen het niet hebben van stadsrechten geen afbreuk aan. Omdat Den Haag in bijna alle opzichten een stad was.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:19 schreef zarGon het volgende:
Bedankt voor het ondersteunen van mijn post met een bron.
Die kazenmarkt lijkt me wel grappig.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:23 schreef Ayca het volgende:
Alkmaar heeft al sinds 1254 stadsrechten.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:27 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Wat ik duidelijk wil maken is dat Den Haag wel degelijk een stad is. Napoleon Den Haag kreeg in 1806 van koning Lodewijk Napoleon en in 1810 van keizer Napoleon de eretitel stad. Dit gaf toen geen bijzondere rechten meer, want het stadsrecht was al in 1798 tijdens de Bataafse Republiek afgeschaft! Dussss als stadrechten toentertijd nog bestonden had Den Haag wel stadrechten gehad. En ondanks het ontbreken van stadrechten had Den Haag bijzondere privileges die het tot een stad maakten en daar doen het niet hebben van stadsrechten geen afbreuk aan. Omdat Den Haag in bijna alle opzichten een stad was.Den Haag is gewoon baas.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Den Haag heeft geeneens stadsrechten (gehad). Pehhh.
quote:
1246.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:23 schreef Ayca het volgende:
Alkmaar heeft al sinds 1254 stadsrechten.
Den Haag pikt Dellufts grondgebied in.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:44 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
. Napoleon gaf het wel de eretitel stad! Den Haag blijft baas. Ook zonder stadsrechten.
Het recht van de sterkste.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Den Haag pikt Delfts grondgebied in..
quote:
Ayca is mijn beste Fok! vriendje.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Ayca
zarGon
msnk
Weissman
WammesWaggel
Slayage
amenth
Softlegend
FreakyStyley
FireFox1
Angel-Joy
ClapClapYourHands
Che_
SicSicSics
RockNijntje
Trollscience
Isetmyfriendsonfire
2NutZ
Plastic_zak
mctwigt
TheMagnificent
xaban06
Buffalo-Soldier
weerstandje
SonicVolcano
EricOscuro
Psy-freak
Trashcanman
Meaghan
Triggershot
Nectar
Roburtt
wikwakka2
aloa
MarokkaanseKip
rumiii
conleche
Doler12
zakjapannertje
sciter
Id_do_her
Baghdaddy
Onnoman
autodief
Chilled
Abbadon
Irakeesje
speknek
Bortecinem
Henkiepsv
Jij?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie beweert dat het niet zo is?.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Godver, zG, door jou lees ik 'AliceWonder' nu iedere keer op z'n Turks.
Ik.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie beweert dat het niet zo is?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Kom gewoon lekker allemaal naar Appelpop.
Midden in Nederland, dus geen gezeik.Dat is wel een goed idee. Ik ben nog nooit naar een popfestival geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
-Leonardo da Vinci
Utrecht.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:03 schreef AliceWonder het volgende:
Als er serieus een meet wordt gehouden waar zou dat dan zijn? Zeker Noord of Zuid- Holland. Toch?
einthoven du gheakste !!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:03 schreef AliceWonder het volgende:
Als er serieus een meet wordt gehouden waar zou dat dan zijn? Zeker Noord of Zuid- Holland. Toch?
Dat ligt wel centraal. Maar wat valt er daar te doen? Ik vind Appelpop wel een goed idee....quote:
Domtoren beklimmen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dat ligt wel centraal. Maar wat valt er daar te doen? Ik vind Appelpop wel een goed idee....
Ik heb het al gewijzigd.quote:
De meeste users wonen toch in Noord of Zuid - Holland? Amsterdam is dan wel een goede plek.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:30 schreef Ayca het volgende:
Utrecht ligt wel centraal ja, maar je kan beter ergens heen gaan wat tov de users centraal ligt.
Bbq mee alles.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:28 schreef AliceWonder het volgende:
We kunnen naar een park gaan en picknicken.
Ik vind het wel een leuk idee. Picknicken is altijd gezellig.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bbq mee alles.![]()
En dan maakt Borte echte Adana kebab!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
-Leonardo da Vinci
Amsterdam zou ook wel kunnen ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:31 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
De meeste users wonen toch in Noord of Zuid - Holland? Amsterdam is dan wel een goede plek.
turkenmeet tochquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:33 schreef Weissman het volgende:
bbq in een park. cizbi enzo. hoe turks kan je zijn
Daarom Turkenmeet!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:33 schreef Weissman het volgende:
Echt hè.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:33 schreef Weissman het volgende:
Ja.quote:
-Leonardo da Vinci
Ik neem mijn eigen eten wel mee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dan doen ze voor jou wel tomaten en pepers op de BBQ.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:35 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ja.Met welke reden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind vlees niet lekker. En mijn stief-vader ook niet. Hij is ook bang voor ziektes enzo.quote:
Nu al? Vast jij ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oh, nu heb ik zin in Adana kebab.En sogan salatasi.
Edit: Oh, ik hou van mn mama. We hebben Adana Kebab ingevroren en meegenomen. En ze maakt nu m'n salade klaar.![]()
Ok. Ben je Turks? Ik dacht ergens gelezen te hebben wat jou afkomst is maar ik ben het vergeten.quote:
Op papier wel, ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:46 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ok. Ben je Turks? Ik dacht ergens gelezen te hebben wat jou afkomst is maar ik ben het vergeten.
Zou je dat kunnen uitleggen?quote:
Aha.. ook geen kip?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:41 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik vind vlees niet lekker. En mijn stief-vader ook niet. Hij is ook bang voor ziektes enzo.![]()
Ik zou het niet meer door mijn keel krijgen om eerlijk te zijn.
Kip was het laatste wat ik nog at voordat ik vegetarier werd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Aha.. ook geen kip?![]()
Sinds wanneer eet je geen vlees meer?
Heb ik 2 topics geleden ook al gedaan.quote:
Dat had je inderdaad gedaan. Mijn excuses, dat is me even ontschoten. Dus eigenlijk ben je Syrisch en niet Turks. Dat is logisch. Maar nu ben je opgegroeid met twee culturen. Win toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:52 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Heb ik 2 topics geleden ook al gedaan.Maar oke.
Mijn voor-, voor-, voor(?)-, voorouderen komen uit Syrie - en zijn in Turkije gaan wonen. M'n ouders en opa's en oma's zijn in Turkije geboren, wat mij dus 'Turks' maakt terwijl ik geen Turks bloed heb.
Misschien heb ik wel Turks (of wat dan ook) bloed, dat weet ik niet. Maar m'n halve familie van m'n vaderskant heeft blauwe en groene ogen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:54 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dat had je inderdaad gedaan. Mijn excuses, dat is me even ontschoten. Dus eigenlijk ben je Syrisch en niet Turks. Dat is logisch. Maar nu ben je opgegroeid met twee culturen. Win toch?
* Isetmyfriendsonfire heeft net Adana kebab op.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:01 schreef Jigglypuff het volgende:
Door al dat gepraat over bbq en adana kebap heb ik nu ook trek
Afiyet olsun!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
* Isetmyfriendsonfire heeft net Adana kebab op.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:01 schreef Jigglypuff het volgende:
Door al dat gepraat over bbq en adana kebap heb ik nu ook trek
Wie ben jij?quote:
Opvallend te noemen wel. Elke post die je hebt gepost vóórdat je in dit topic hebt gepost, hebben allemaal een PI, vanaf je eerste post. En dan plots 3 posts zonder een PI.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:25 schreef Jigglypuff het volgende:
[..]
Iemand die hier best wel nieuw is.
Jij let echt op de raarste dingen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Opvallend te noemen wel. Elke post die je hebt gepost vóórdat je in dit hebt gepost hebben allemaal een PI, vanaf je eerste post. En dan plots 3 posts zonder een PI.
Inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Jij let echt op de raarste dingen.
Spreek je de waarheid of lieg je? Directe vraag, geen zin om eromheen te lullen. Ik hou niet van zulke mensen namelijk.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:33 schreef msnk het volgende:
Wow, Jigglypuff was nog niet bezet? Gemiste kans
Door je PI-gebruik vermoed ik dat je een kloon bent. Zou je hebben gelogen? Hm. Rest de vraag of dat uitsluit of je wel of niet nieuw bent.quote:
Als je naar dat kijkt is niemand Turksquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:52 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Heb ik 2 topics geleden ook al gedaan.Maar oke.
Mijn voor-, voor-, voor(?)-, voorouderen komen uit Syrie - en zijn in Turkije gaan wonen. M'n ouders en opa's en oma's zijn in Turkije geboren, wat mij dus 'Turks' maakt terwijl ik geen Turks bloed heb.
Kom we gaan volgend jaar samen naar Metaltown, lekker naar Göteborgquote:
Niet haten op Appelpop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kan je meer vergelijken met.. dat jij geen echte Nederlander bent, maar wel in Nederland woont.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je naar dat kijkt is niemand Turks.
Zo lijk je net op de criminelen in istanbul, die zeggen ook nooit ik ben Turks maar zeggen we zijn gocmen
Metal...quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Kom we gaan volgend jaar samen naar Metaltown, lekker naar Göteborg
Rest mag ook mee.
Hm.. heb je groene ogen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:34 schreef Jigglypuff het volgende:
Oké misschien een hele domme vraag maar Allah askina wat is PI ?
Nee, ik lieg niet. Maar aan de manier waarop jij gelijk op me af kwam stormen, weet ik toch dat je me niet zult geloven. Kan me eigenlijk ook niet echt veel schelen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Door je PI-gebruik vermoed ik dat je een kloon bent. Zou je hebben gelogen? Hm. Rest de vraag of dat uitsluit of je wel of niet nieuw bent.
De 'Turk' bestaat dan ook per definitie niet. Tenzij je bedoelt dat een Turk een mix is van mensen uit Mongolië/omstreken en Arabieren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je naar dat kijkt is niemand Turks.
Zo lijk je net op de criminelen in istanbul, die zeggen ook nooit ik ben Turks maar zeggen we zijn gocmen
Adana Kebab ingevroren? Waarom neem je niet gewoon kuyruk yagi mee om het hier te maken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oh, nu heb ik zin in Adana kebab.En sogan salatasi.
Edit: Oh, ik hou van mn mama. We hebben Adana Kebab ingevroren en meegenomen. En ze maakt nu m'n salade klaar.![]()
Hosbulduk. Eskisehirliyim :-)quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dan ben ik in de war met iemand anders.
Welkom dan maar, nerelisin?
Hebben we ook gedaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Adana Kebab ingevroren? Waarom neem je niet gewoon kuyruk yagi mee om het hier te maken?
Waarom die 'quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hebben we ook gedaan.![]()
![]()
![]()
Maar dit was de avond voor dat we weg gingen gemaakt. En het vlees smaakt daar gewoon lekkerder. Alles is daar lekkerder.
Lichte ogen en haren zijn niet zo zeldzaam in (Noord) Syrië, hoor. Bij Assyriers zie je ook regelmatig lichte ogen en haren. Anyways, je bent een Alawiet neem ik aan? De Alawieten delen voor een groot deel dezelfde oorsprong met de Anatolische Turken, Armeniërs, Assyriers enz.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel Turks (of wat dan ook) bloed, dat weet ik niet. Maar m'n halve familie van m'n vaderskant heeft blauwe en groene ogen.Volgens mij zijn zij een beetje gemengd met alles.
Maar ik heb er geen contact mee, ik zie ze ook niet als m'n familie, dus ik hou het bij m'n moeders familie.
En wat bedoel je met 2 culturen?Turks - Nederlands? Turks - Arabisch? Arabisch - Nederlands?
Kuyruk yagi is gewoon vies. Hoe het eruit ziet al. Het idee zelfs.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom die ''?
De meeste Adanalilar hier doen het gewoon zo. Kuyruk yagi invriezen en het hier maken. En eerlijk, het smaakt bijna zo goed.
No fucking shit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
Er zit ook kuyruk yagi in de kebab die je in Adana eet hoor.
Het klopt dat groente en fruit daar veel meer smaak hebben. Meest vruchtbare grond ligt in Palestina. De Israëliers hebben de technieken overgenomen (samen met het grondgebied) en tijdens de langdurige samenwerkingen met Turkije ook deze landbouwtechnieken geleerd aan de Turken, in de tijd dat ze ook het Turkse leger opleidden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Kuyruk yagi is gewoon vies. Hoe het eruit ziet al. Het idee zelfs.
En nee, in Turkije smaakt alles gewoon beter. Zelfs zout.
We hadden daar bananen gekocht. Het rook gewoon naar de bananensnoepjes die ze hier verkopen. Fucking zoet ook.Hier smaken ze nergens naar.
Damnnnnnnnnnnn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:06 schreef Bortecinem het volgende:
Alsof je kuyruk yagi zo op de bbq flikkert.
Jezus man, laat ook maar.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:11 schreef msnk het volgende:
Google laat hele enge dingen zien als ik zoek op "kuyruk yagi"
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
20 keer zijn foto.. wie is dit?
Dat is kebabci achmedquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
20 keer zijn foto.. wie is dit?
2 jaar geleden hoorde ik het daar iedere nacht, maar dit jaar geen één keer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
Ramadan in Turkije is zoveel leuker. Vooral met de zigeuners die je midden in de nacht wakker maken met hun davul.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:21 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had het nog nooit meegemaakt. Dit jaar voor het eerst gezien.
Ik: Baba, bak!![]()
Baba:
Ik: Baba, ik wil een foto van ze maken. Git para ver hemen gitmesinler.
Baba:![]()
![]()
![]()
Ik: Baba, hadi ama!!!!!!!!!!!!!!
Baba: Ufffffffff.....tamam
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:28 schreef Che_ het volgende:
Ter plekke geanalyseerd. "Jij komt oorspronkelijk uit Trabzon" zei ze tegen de Sri-Lankees.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:21 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had het nog nooit meegemaakt. Dit jaar voor het eerst gezien.
Ik: Baba, bak!![]()
Baba:
Ik: Baba, ik wil een foto van ze maken. Git para ver hemen gitmesinler.
Baba:![]()
![]()
![]()
Ik: Baba, hadi ama!!!!!!!!!!!!!!
Baba: Ufffffffff.....tamam
Maar hij pakte het geld en ging gewoon verder.quote:
Moet je niet bij iftar tafel zijn?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar hij pakte het geld en ging gewoon verder.
Echt man, ik wilde zo graag een foto van ze maken.
Jij?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Moet je niet bij iftar tafel zijn?
Afiyet olsun. Wat heb je gegeten?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:44 schreef coban het volgende:
Pfff. Iedere keer slaag ik erin teveel te eten.
Sagolquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Afiyet olsun. Wat heb je gegeten?
Ik heb niet gevast vandaag. Maar kip met aardappelen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:51 schreef coban het volgende:
[..]
Sagol. Tarhana corbasi, kip met aardappels en groenten en een heleboel water. Jij?
Dimiquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb niet gevast vandaag. Maar kip met aardappelen.Yuz gun arka arka yesem yine bikmam.
waarom die laatste zin als je ook kan zeggen dat het altijd nummer bir is ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb niet gevast vandaag. Maar kip met aardappelen.Yuz gun arka arka yesem yine bikmam.
Niet tegen een paar woorden kunnenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
*Zucht
Ik geeft het op. Dit was echt de laatste keer dat ik hier was.![]()
Nee, aardappel is lekkerder. Ofwel: nummer bir zoals het volgens Weissman moet.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:10 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, aardappel is lekkerder. Ofwel: nummer bir zoals het volgens Weissman moet.
Nee want pilav is al nummer eenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:10 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, aardappel is lekkerder. Ofwel: nummer bir zoals het volgens Weissman moet.
Helemaal kapot hierquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:02 schreef Che_ het volgende:
Heerlijke kalfsvlees gegeten. Vantevoren een Deoxyribo-Nucleic-Acid test uiteraard. Deze had gelukkig geen voorouders die afstammen van de zwijnachtigen. En uit de Neck Disorder Index bleek dat die ook gewoon halal geslacht was.
ohh daarzo, helemaal weg uit de centrum van Esesquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:22 schreef Jigglypuff het volgende:
[..]
Orhangazi mahallesi. Ik denk niet dat je het kent.
Jij ook uit Eskisehir?
Na osman gazi komt orhan gaziquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Je bedoelt osman gazi? In de buurt van??
Ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:27 schreef xminator het volgende:
[..]
ohh daarzo, helemaal weg uit de centrum van Eses
dat hadden we nog niet doorquote:
Jaaaquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oke, sorry. Even serieus. Ligt het aan mij, of is de maan vandaag extra fel?!
Mss is God aan het rotzooien met de beeld-instellingen van het heelal. Contrast wat bijstellen enzoquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oke, sorry. Even serieus. Ligt het aan mij, of is de maan vandaag extra fel?!
Zonder de wolken is ie echt heel erg fel en mooi! Maar de wolken ervoor hebben weer hun eigen charme.quote:
Hahahaquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mss is God aan het rotzooien met de beeld-instellingen van het heelal. Contrast wat bijstellen enzo
Nu heeft ie er een blur overheen gegaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mss is God aan het rotzooien met de beeld-instellingen van het heelal. Contrast wat bijstellen enzo
maar 100 topics volspammen over je eigen DNA is wel leuk wou je zeggen ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
De eerste keer was het misschien nog leuk maar 100x dezelfde 'grap'.. Neh
Wat een dictatuur hier. "Oh nee, zo mag je niet praten tegen Bortecinem. Zij heeft bloedgroep AB."quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ies trots. ies koeltoer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
maar 100 topics volspammen over je eigen DNA is wel leuk wou je zeggen ?
Dat aanvaar ik, het tweede gebod is immers constant bir zijn!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sorry Wammes, helemaal vergeten. dat aspect van bir zijn
Ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
maar 100 topics volspammen over je eigen DNA is wel leuk wou je zeggen ?
Ik zie dat toch anders.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik vind dat die Koerd, die jood en ik heb geen idee wat die derde moet voorstellen het best goed hebben samengevat.quote:
Ik ontwijk die steden als de pest, maar voor jou maak ik graag een uitzondering.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:33 schreef amenth het volgende:
beste doen we meeting dan in den haag of rotterdam centraal das makkelij kte bereike gaan we eerst naar roots dikke J halen of ik neem mee maar in sghop chille is altijd wel chill
Welkequote:Op maandag 15 augustus 2011 23:28 schreef Che_ het volgende:
Die ene post van Landysh over hoe ze opkomt voor de Turkse nazi en dat jullie haar daarom moeten steunen was de beste die ik ooit ben tegengekomen.
Sweet baby j.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:33 schreef amenth het volgende:
beste doen we meeting dan in den haag of rotterdam centraal das makkelij kte bereike gaan we eerst naar roots dikke J halen of ik neem mee maar in sghop chille is altijd wel chill
* msnk nieuwsgierig isquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het was in Turks geschreven. Ik kan hem niet vinden maar is van paar maanden terug.
Mijn uitje naar de supermarkt, toiletpapier, soep-in-zak en cornflakes, ik weet het opeens weerquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:54 schreef Che_ het volgende:
Het begon na deze opmerking van WammesWaggel
Turken op FOK! #610 Broeder, waar jou memleket ?? Van de binnenkant !?
In principe zei ik niets verkeerds. Alleen landysh kan heel slecht tegen kritiek, weerwoorden of tegenargumenten met foutloze onderbouwingen. Dat is Turk-eigen volgens haarzelf. Zij had al een manifest voor Breivik (STM, superieure turken manifest m.d.a Weissman, red.).quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mijn uitje naar de supermarkt, toiletpapier, soep-in-zak en cornflakes, ik weet het opeens weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me af wat Turkije zal doen.
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
-Leonardo da Vinci
Puik topique.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:54 schreef Che_ het volgende:
Het begon na deze opmerking van WammesWaggel
Turken op FOK! #610 Broeder, waar jou memleket ?? Van de binnenkant !?
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:59 schreef zarGon het volgende:
Deze kende ik niet. Tof!SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Konya erbij!.
![]()
Oh in een fucking spoilerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:59 schreef Ayca het volgende:
Die staat er al in.Mja volgende op dan maar.
1 uit Konya in Nederland vind ik iets schokkenderquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:01 schreef coban het volgende:
Is er maar een trabzonlu hier? Dit valt me tegen..
Hehe je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh in een fucking spoiler?
[..]
1 uit Konya in Nederland vind ik iets schokkender
Hahaha omg is die nl vlag mijn Uİ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Vanaf nu ga ik proberen deze reeks bij te houden. Mag mijn ava er dan ook bij?!
http://i52.tinypic.com/10epxs8.png
Sensatiezoeker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Vanaf nu ga ik proberen deze reeks bij te houden. Mag mijn ava er dan ook bij?!
http://i52.tinypic.com/10epxs8.png
kquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het is nog jong en vers dus ik wil er niet al te diep op ingaan.
(That's what I said)
waarom je bent gewoon een jongen hoor of in ieder geval fgeen turkse hahahahaha wat the fuck doe je hierquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:46 schreef amenth het volgende:
[..]
waarom je bent gewoon een jongen hoor of in ieder geval fgeen turkse hahahahaha wat the fuck doe je hier
Waarom eigenlijk allemaal "user 1"s? Je last.fm en zo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:49 schreef coban het volgende:
[..]. Jij.
.
Volgens jou ben ik dus een nederlandse wannabe turk?en dan ook nog mannelijk?
. Dude.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:46 schreef amenth het volgende:
[..]
waarom je bent gewoon een jongen hoor of in ieder geval fgeen turkse hahahahaha wat the fuck doe je hier
hahah vertaal eens ditquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:49 schreef coban het volgende:
[..]. Jij.
.
Volgens jou ben ik dus een nederlandse wannabe turk?en dan ook nog mannelijk?
. Dude.
Is dat ook een Turk danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat is er trouwens met Penisbaard. gebeurd? Ik ben hier echt te lang niet meer normaal actief geweest..
Nee, ofc not. I was just wondering.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:52 schreef msnk het volgende:
Blijkt dat er maar 10 Turken zitten in deze hele reeks
[..]
Is dat ook een Turk dan
Probeer KLB 's zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:52 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, ofc not. I was just wondering.
Ben coban olmak ben turkiye gelmek sen inanmak yok bananequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:52 schreef amenth het volgende:
[..]
hahah vertaal eens dit
"ik ben coban ik kom uit turkije ookal geloof jij het niet"
daarnma zla ik alles voor jou vertale graemaker en nou niet weer onderuit lulle
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:55 schreef coban het volgende:
[..]
Ben coban olmak ben turkiye gelmek sen inanmak yok banane
Dan snap je mijn vraag niet helemaal volgens mij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
lastfm zelf sowieso en dat ook nog eens toevoegen aan je fok account.
Geen idee wat dat isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk allemaal "user 1"s? Je last.fm en zo.
Het was ook niet naar jou toe gericht, maar naar lastfm.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Dan snap je mijn vraag niet helemaal volgens mij.
Geen slechte Metascores!quote:
Check je profiel en wis alles bij dingen zoals FlickR en last.fm want dit is echt irriquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:57 schreef coban het volgende:
[..]
Geen idee wat dat isİedereen zegt het steeds maar het zal wel
Ah okk.. Moet ik even doen als ik op pc ben want ben altijd mobiel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Geen slechte Metascores!
[..]
Check je profiel en wis alles bij dingen zoals FlickR en last.fm want dit is echt irri
Ramadan weg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:03 schreef coban het volgende:
[..]
Zinnen als: siktir git?
Oooohwat zeg ik nou?
Ik heb het niet gezegd. Maar lief dat je daaraan dacht.quote:
Zijn er wel meer hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ramadan weg.
En je was nog wel de enige die meedeed hier.
O, typen telt natuurlijk niet mee...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:06 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezegd. Maar lief dat je daaraan dacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |