Tsja, westerse landen hebben ook ruime ervaring met culturele diversiteit, toch accepteren wij net zo min een premier/president met een andere achtergrond.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ligt wel anders in Egypte, waar christenen immers al honderden jaren leven en een autochtoon onderdeel vormen van de cultuur.
Ja, ik kan me geen president voorstellen met een "andere achtergrond".quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, westerse landen hebben ook ruime ervaring met culturele diversiteit, toch accepteren wij net zo min een premier/president met een andere achtergrond.
Zouden wij een Aboutaleb als MP accepteren?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, ik kan me geen president voorstellen met een "andere achtergrond".
quote:Sarahngb Sarahngb
by Sandmonkey
Many People got shot infront of me.
1 hour ago Favorite Retweet Reply
Sarahngb Sarahngb
by Sandmonkey
I am ok. I saw peopl get run over and get shot. I also saw an old veiled woman get smacked with a baton like me by military police.
1 hour ago
Sarahngb Sarahngb
by Sandmonkey
Fuck
1 hour ago
Sarahngb Sarahngb
by Sandmonkey
I got smacked with a baton on my back and then chased down the road. just jumped in a moving cab,
1 hour ago
Wij? Wij wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zouden wij een Aboutaleb als MP accepteren?
Ja, wij twee wel. Maar dat geldt niet voor het gros van de Nederlanders.quote:
Fixed.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ligt wel anders in Egypte, waar christenen immers al honderdenbijna twee millenia leven en een autochtoon onderdeel vormen van de cultuur.de nazaten van de originele autochtone bewoners zijn.
De volgende nieuwsberichten zijn ook niet bijzonder zeker?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dat zo bijzonder dan? Net of de Amerikanen een president die moslim is zouden accepteren.
Geen idee, niet gelezen. Zal ongetwijfeld een zooitje zijn in Egypte. Overigens was ik laatst nog in Cairo en daar was het prima toeven.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De volgende nieuwsberichten zijn ook niet bijzonder zeker?
Zouden de Amerikanen een neger als president accepteren?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zouden wij een Aboutaleb als MP accepteren?
Blijkbaar wel. Maar ik denk dat jij in tranen uit zou barsten als wij een MP zouden krijgen met een Marokkaanse achtergrond.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zouden de Amerikanen een neger als president accepteren?
Ligt eraan of hij in die onzin gelooft of gewoon een normaal, rationeel mens is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Maar ik denk dat jij in tranen uit zou barsten als wij een MP zouden krijgen met een Marokkaanse achtergrond.
Wat vond je van Balkenende dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ligt eraan of hij in die onzin gelooft of gewoon een normaal, rationeel mens is.
Wanneer zijn die verkiezingen nou? En hoe sterk lijkt de MB te gaan worden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |