faalquote:
Er zijn in ieder geval al GIFS vanquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:06 schreef Frietkraam het volgende:
best wel erg wat er gebeurd is maar het waait wel weer over..
....
pun intended?quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:06 schreef Frietkraam het volgende:
....
Weet ik niet, ik denk het niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nog maar 218, dat gaat vannacht wel lukken of niet.
Slaap lekker kerel.quote:
Wat stond er?quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja die post had ik ook ge edit
een WoW filmpje awuehehehquote:
Binnenkort even op bestgore kijken voor de verpletterde lichamen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:06 schreef Frietkraam het volgende:
....
Nee sorry, jij bent niet meer te redden, gr gr.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:10 schreef amenth het volgende:
chloroform kan ej me geen bijles nederlands geven
Nee anders zeg ik het toch niet ik ben top 950 vd wereld ( rank 38 guild )quote:
Wil je mij in dat geval wel bijles geven?quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee sorry, jij bent niet meer te redden, gr gr.
Wowquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:12 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
Nee anders zeg ik het toch niet ik ben top 950 vd wereld ( rank 38 guild )
Logs!quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:12 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
Nee anders zeg ik het toch niet ik ben top 950 vd wereld ( rank 38 guild )
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:13 schreef amenth het volgende:
schnokkend mense ndood podion meterior tot ziektes
Ik vind het te schnokkend voor woorden.quote:
Stompfistingquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:16 schreef Chloroform het volgende:
Verreweg het schnokkends wat ik vandaag gelezen heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnokkend niet het nieuwe chanant?quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:17 schreef sciter het volgende:
Laten we het woord nu niet uitmelken..
Wut?quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:17 schreef Frietkraam het volgende:
wij hoeven trouwens alleen nog heroic raganaros
Respect manquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:17 schreef Frietkraam het volgende:
wij hoeven trouwens alleen nog heroic raganaros
Nee, chanant was ook al kut.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Schnokkend niet het nieuwe chanant?
Ah kom op, zelfs ik, als taalnazi, kan daar wel om lachen.quote:
Ik niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah kom op, zelfs ik, als taalnazi, kan daar wel om lachen.
ben jij ook mod dna ofzo want zwart lijkt me daar geen geschikte kleur voor en waar check je de spelling dan en wtf is dat voor kut functiequote:Op maandag 15 augustus 2011 02:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah kom op, zelfs ik, als taalnazi, kan daar wel om lachen.
Ik begrijp hier helemaal niks van.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:20 schreef amenth het volgende:
[..]
ben jij ook mod dna ofzo want zwart lijkt me daar geen geschikte kleur voor en waar check je de spelling dan en wtf is dat voor kut functieheel dag die onzin berichte lezen van iedereen o het forum ofzo en anders die onzin berichte van het nieuwsberichten van djeez
WoW bied totaal geen uitdaging, tenzij je pvp'dquote:
quote:
Hij heeft mod dna jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik begrijp hier helemaal niks van.
Ik beveel je een normale zin te typen!quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:20 schreef amenth het volgende:
[..]
ben jij ook mod dna ofzo want zwart lijkt me daar geen geschikte kleur voor en waar check je de spelling dan en wtf is dat voor kut functieheel dag die onzin berichte lezen van iedereen o het forum ofzo en anders die onzin berichte van het nieuwsberichten van djeez
Oohh.quote:
S2-3-4 gladiator warrior druid daarna niet meer gepvped omdat die comp ontzettend generft wasquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
WoW bied totaal geen uitdaging, tenzij je pvp'd
Hier begrijp ik ook helemaal niks van.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:23 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
S2-3-4 gladiator warrior druid daarna niet meer gepvped omdat die comp ontzettend generft was
mis de potjes van 40 minuten arena
Ik weet dat PVP = Player versus Playerquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hier begrijp ik ook helemaal niks van.
Niet met andere classes kunnen pvpenquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:23 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
S2-3-4 gladiator warrior druid daarna niet meer gepvped omdat die comp ontzettend generft was
mis de potjes van 40 minuten arena
YESquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:26 schreef BBQSausage het volgende:
Geachte nachtbaggeraars,
Graag stel ik u van het volgende op de hoogte.
Monopoly is niet langer meer in het bezit van een blauwe kleur.
Monopoly
Nee, hij is geband. Dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:26 schreef BBQSausage het volgende:
Geachte nachtbaggeraars,
Monopoly
Mooi, die grap duurde net een grap te lang.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:26 schreef BBQSausage het volgende:
Geachte nachtbaggeraars,
Monopoly
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:57 schreef Iemand het volgende:
[..]
ach, als je half zo knap bent als ts, dan snap je wel wrm hij zo naar deed
Als ik meer met starcraft/warcraft zou kunnen verdienen dan met poker dan zou ik dat meteen doen, maar de winst daarin zit volgens mij in gesponserd worden en mediahoeren.quote:
Hij had eerder vandaag anders nog wel een blauw kleurtje hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:27 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, hij is geband. Dat lijkt me niet meer dan logisch.
Nee, Monopoly was slechts een user met een kleurtje, hij is nooit mod geweest.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:27 schreef Plastic_zak het volgende:
Een ban ???? Weer een mod die geband wordt
En je verliest je vrienden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als ik meer met starcraft/warcraft zou kunnen verdienen dan met poker dan zou ik dat meteen doen, maar de winst daarin zit volgens mij in gesponserd worden en mediahoeren.
met starcraft kan je in korea/japan best veel geld verdienenquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als ik meer met starcraft/warcraft zou kunnen verdienen dan met poker dan zou ik dat meteen doen, maar de winst daarin zit volgens mij in gesponserd worden en mediahoeren.
Zo dacht ik er ook over inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi, die grap duurde net een grap te lang.
Hij sloot wel een topicquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, Monopoly was slechts een user met een kleurtje, hij is nooit mod geweest.
Amenth heeft ook een kleurtjequote:Op maandag 15 augustus 2011 02:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, Monopoly was slechts een user met een kleurtje, hij is nooit mod geweest.
Wat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:29 schreef Frietkraam het volgende:
trouwens als ik rax maak als terran (bio build) en ik kom tegen cheese moet ik dan VMM of switchen naar een fast advance build ?
vooral kut als je 1based word tegen zerglings
Ja en je "moet" een bepaald aantal uur spelen en met allemaal kleding met stomme merkjes erop lopen. Nee, poker > starcraft, qua baan dan.quote:
Gelukkig geen blauw kleurtje.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Amenth heeft ook een kleurtje
klopt was een mod zonder te posten.. monopoly had toevallig lapoquote:
Schijnt een verslavend spel te zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:30 schreef Chloroform het volgende:
Wat de neuk is starcraft nou weer.
Doei liefje, kusje voor jou.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:32 schreef monkyyy het volgende:
Maar nu ben ik echt weg. Kusjes. Misschien kom ik wel weer even kijken zometeen.
Inhuman ofzo?quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:31 schreef amenth het volgende:
real time strategy spel ik speel er ook 1 maar de site is gehackt hahaha maar poker is idd saai weet je maar ja je kan het ook als je full tiem werk zien snap je zit je iig nog feunend thuis
quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:32 schreef monkyyy het volgende:
Maar nu ben ik echt weg. Kusjes. Misschien kom ik wel weer even kijken zometeen.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:32 schreef monkyyy het volgende:
snel naar de keukenquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:32 schreef monkyyy het volgende:
jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hey amenth nog naar holly geweest?
Hoe gaat het met je teelballen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hey amenth nog naar holly geweest?
Gaat wel, net een paar pijnstillers genomen maar kotsmisselijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:34 schreef amenth het volgende:
[..]
ja
faka met je balle dan nog 20 min eh
Such a large amount of metal was too heavyquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:35 schreef Frietkraam het volgende:
trouwens dat ingestorte dak heschijnt een heavy METAL concert te zijn geweest
Goeie edit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Such a large amount of metal was too heavy
Chill.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga naar bed zodra ik mijn was uit de wasmachine kan halen en dan laat ik me hier 5 dagen niet zien
Wat ga je doen dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga naar bed zodra ik mijn was uit de wasmachine kan halen en dan laat ik me hier 5 dagen niet zien
`Koop WoW-geld op het internet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:44 schreef Frietkraam het volgende:
ik heb nog 51 euro op een rekening die ik niet gebruik wat zal ik er mee doen
Hoerenquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:44 schreef Frietkraam het volgende:
PM mequote:Op maandag 15 augustus 2011 02:44 schreef Frietkraam het volgende:
Ja, meer die richting inderdaad. Ik word altijd ouder geschat, als ik 40 ben lijk ik 50quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen zeggen vaak 19 inderdaad. Zodra ik 40 ben zie ik eruit als 30!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:46 schreef Frietkraam het volgende:
hoeren heb ik niet nodig ( ik heb aziatische chicks die gesponserde wow spelers diggen )
quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:46 schreef Frietkraam het volgende:
hoeren heb ik niet nodig ( ik heb aziatische chicks die gesponserde wow spelers diggen )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zien! Heb ik helemaal de fok meet gemistquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:53 schreef Frietkraam het volgende:
heb trouwens nog pics van fok meet wie wil ze zien
Mag je niet posten, wel versturen via dm, naar mij bijvoorbeeld.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:53 schreef Frietkraam het volgende:
heb trouwens nog pics van fok meet wie wil ze zien
Ik ben wel de geilste van het stel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:54 schreef Frietkraam het volgende:
post lekker toch :$
[ afbeelding ]
Zei het toch.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Dan lijk ik nog wel op Bas Dost ja
Die met die rode jasquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
dit was toch de originele meet-foto?
Bij dezen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bij deze geef ik je gelijk. Geniet van het moment totdat het volgende moment zich aandient.
wut... ik ken die troll met die only truiquote:Op maandag 15 augustus 2011 03:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Meet van het Fok! dating topic
Altijd fijnsquote:
Ik hoop trouwens niet dat dat jouw aziatische chick is die gesponsorde wowspelerts digged want dan ben je de lulquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:54 schreef Frietkraam het volgende:
post lekker toch :$
[ afbeelding ]
Dit is wel geilquote:Op maandag 15 augustus 2011 03:01 schreef Frietkraam het volgende:
[ afbeelding ]
Mn nieuwe chick opgepikt bij het WSOW ( world series of warcraft ) ze is xbox 360 cod:black ops pro
240 euro, fantastisch.quote:Op maandag 15 augustus 2011 03:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bazensite dit, echt komisch!
Wel een lekkere kont zeg,quote:Op maandag 15 augustus 2011 03:01 schreef Frietkraam het volgende:
[ afbeelding ]
Mn nieuwe chick opgepikt bij het WSOW ( world series of warcraft ) ze is xbox 360 cod:black ops pro
ja tis toch wat hequote:Op maandag 15 augustus 2011 03:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wel een lekkere kont zeg,
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 03:15 schreef Frietkraam het volgende:
De nieuwe generatie blanken loopt achter Jullie mening graag
Goeie volle OP.quote:Op maandag 15 augustus 2011 03:15 schreef Frietkraam het volgende:
De nieuwe generatie blanken loopt achter Jullie mening graag
ok toedeledokiquote:Op maandag 15 augustus 2011 03:19 schreef Nectar het volgende:
hoi mijn naam is Frederik van Lepraolifanten en mijn hobbys zijn: stenen fotograferen, mijn hand in mijn onderbroek doen wanneer ik een scheet moet laten en dan eraan ruiken en tot slot op een stoel staan en dan in mezelf gaan praten, ik ben 48 jong en ben maagd, en heb me op dit forum aangemeld me ware liefde te vinden, owja de enigste vrouw die ik heb aangeraakt in mijn leven is mama. Nou.dat.was het wel weer
Hoi Frederik, we hebben een topic in R&P voor jou, ik zal daar even kijken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 03:19 schreef Nectar het volgende:
hoi mijn naam is Frederik van Lepraolifanten en mijn hobbys zijn: stenen fotograferen, mijn hand in mijn onderbroek doen wanneer ik een scheet moet laten en dan eraan ruiken en tot slot op een stoel staan en dan in mezelf gaan praten, ik ben 48 jong en ben maagd, en heb me op dit forum aangemeld me ware liefde te vinden, owja de enigste vrouw die ik heb aangeraakt in mijn leven is mama. Nou.dat.was het wel weer
fayul!!!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 03:23 schreef Nectar het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 15 augustus 2011 03:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Oke ik ga even de was ophangen
[/quote kk gangsters
leer quotenquote:Op maandag 15 augustus 2011 03:23 schreef Nectar het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 15 augustus 2011 03:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
[/quote kk gangsters
Al zolang geregistreerd en toch falen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 03:23 schreef Nectar het volgende:
[ afbeelding ]
[/quote kk gangsters
IK KENDE DIE POKEMON NOG NIET EENS TOEN IK MIJN NAAM BEDACHTquote:Op maandag 15 augustus 2011 03:26 schreef Nectar het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 15 augustus 2011 03:24 schreef sciter het volgende:
[..]
Al zolang geregistreerd en toch falen.
[/quote hjb kk pokemon nep fan het is scyther
Nounou rustig maar kiddo je bent nog maar 17. Chloro is 48 heb ik uit verscheidene bronnen vernomen.quote:
Ja, maar ik word meestal 25 geschat, dus dat maakt mij ouder dan jijquote:Op maandag 15 augustus 2011 03:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nounou rustig maar kiddo je bent nog maar 17. Chloro is 48 heb ik uit verscheidene bronnen vernomen.
23 lulquote:Op maandag 15 augustus 2011 03:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nounou rustig maar kiddo je bent nog maar 17. Chloro is 48 heb ik uit verscheidene bronnen vernomen.
Neequote:Op maandag 15 augustus 2011 03:36 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja, maar ik word meestal 25 geschat, dus dat maakt mij ouder dan jij
antibankrediet opgebouwd!quote:Op 15-08-2011 03:36 schreef Drommeldaris
Gefeliciteerd man ik zag je naam toevallig tussen de verjaardagen staan en probeer even krediet bij je op te bouwen omdat je een mod bent.
GR GR![]()
Dat is jammerquote:Op maandag 15 augustus 2011 03:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee
[..]
antibankrediet opgebouwd!
Niets leuks aan gewoon wat op knoppen rammen enzo.quote:Op maandag 15 augustus 2011 03:38 schreef sciter het volgende:
[..]
Nog leuken pokeravonturen beleeft?
Ik ging all in met 2 4 offsuit en iedereen foldequote:Op maandag 15 augustus 2011 03:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niets leuks aan gewoon wat op knoppen rammen enzo.
Gaat bij jou ook iedereen all-in voor de flop of is dat raar?quote:Op maandag 15 augustus 2011 03:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niets leuks aan gewoon wat op knoppen rammen enzo.
Dat is alleen als je met noobs speeltquote:Op maandag 15 augustus 2011 03:41 schreef sciter het volgende:
[..]
Gaat bij jou ook iedereen all-in voor de flop of is dat raar?
Dat gebeurt vrijwel nooit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 03:41 schreef sciter het volgende:
[..]
Gaat bij jou ook iedereen all-in voor de flop of is dat raar?
Stomme oefengeldtafels, ik probeer een of andere strategie met aggresiviteit enzo te doen en dan verneueken zij het.quote:Op maandag 15 augustus 2011 03:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is alleen als je met noobs speelt
ga 0,02/0,04 spelenquote:Op maandag 15 augustus 2011 03:42 schreef sciter het volgende:
[..]
Stomme oefengeldtafels, ik probeer een of andere strategie met aggresiviteit enzo te doen en dan verneueken zij het.
Ik was het eerste in z'n felicitatietopic.quote:Op maandag 15 augustus 2011 03:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik was de eerste, de meeste credits zijn voor mij
Hoe heb jij dat dan gedaan in het begin? Ik neem aan dat jij niet meteen 400 per uur verdiende aan poker.quote:Op maandag 15 augustus 2011 03:45 schreef monkyyy het volgende:
gewoon 50$ storten en met centen gaan spelen, als je broke gaat deposit je niet meer, als je niet broke gaat heb je een nieuwe lucratieve hobby, easy game.
100 dollar gestort en met centen gaan spelen, daarna met dubbeltjes, om kwartjes, etcetara en ik ging pro toen ik een hourly van ~35$/uur had.quote:Op maandag 15 augustus 2011 03:45 schreef sciter het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat dan gedaan in het begin? Ik neem aan dat jij niet meteen 400 per uur verdiende aan poker.
Wat speelde er?quote:Op maandag 15 augustus 2011 03:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rock mini festival en daarna bij een wild vreemde lachgas lopen hijsen.
Gewoon opbouwen dus als je het aankan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 03:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
100 dollar gestort en met centen gaan spelen, daarna met dubbeltjes, om kwartjes, etcetara en ik ging pro toen ik een hourly van ~35$/uur had.
Had ongeveer een jaar nodig om die skills te krijgen.
En wat is je hourly nu? Hoeveel jaar later?quote:Op maandag 15 augustus 2011 03:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
100 dollar gestort en met centen gaan spelen, daarna met dubbeltjes, om kwartjes, etcetara en ik ging pro toen ik een hourly van ~35$/uur had.
Had ongeveer een jaar nodig om die skills te krijgen.
Nice.quote:Op maandag 15 augustus 2011 03:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Rock mini festival en daarna bij een wild vreemde lachgas lopen hijsen.
Inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 03:48 schreef sciter het volgende:
[..]
Gewoon opbouwen dus als je het aankan.
5 jaar later, 500$ ongeveer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 03:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En wat is je hourly nu? Hoeveel jaar later?
Sickquote:Op maandag 15 augustus 2011 03:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
5 jaar later, 500$ ongeveer.
Zij ziet eruit als een hij.quote:
Puntige ellebogenquote:Op maandag 15 augustus 2011 03:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie niet in wat hier mis mee is
Beetje asociaal maar wel goeie tieten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 03:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie niet in wat hier mis mee is
Tettenquote:Op maandag 15 augustus 2011 03:57 schreef sciter het volgende:
[..]
Beetje asociaal maar wel goeie tieten.
Frietkraam begon met het plaatsen van een foto waar hij onze namen bijgezet had en zei dat het een meetfoto was. Toen begon iedereen nerdfoto's te posten en dat liep over in guido's.quote:Op maandag 15 augustus 2011 03:59 schreef monkyyy het volgende:
Wat zijn dit voor foto's.Praat me eens bij.
Ohmyguido.comquote:Op maandag 15 augustus 2011 03:59 schreef monkyyy het volgende:
Wat zijn dit voor foto's.Praat me eens bij.
Niet dat ik een nerd ben laat staan een meet heb bezocht.quote:Op maandag 15 augustus 2011 04:00 schreef sciter het volgende:
[..]
Frietkraam begon met het plaatsen van een foto waar hij onze namen bijgezet had en zei dat het een meetfoto was. Toen begon iedereen nerdfoto's te posten en dat liep over in guido's.
okidoki toi toi toiquote:Op maandag 15 augustus 2011 04:06 schreef sciter het volgende:
Ik ga nu slapen, sinds ik vandaag wakker werd om half 3 wilt mijn moeder dat ik om 11 uur () wakker ben.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 04:06 schreef sciter het volgende:
Ik ga nu slapen, sinds ik vandaag wakker werd om half 3 wilt mijn moeder dat ik om 11 uur () wakker ben.
poep in je glasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |