faalquote:
Er zijn in ieder geval al GIFS vanquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:06 schreef Frietkraam het volgende:
best wel erg wat er gebeurd is maar het waait wel weer over..
....
pun intended?quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:06 schreef Frietkraam het volgende:
....
Weet ik niet, ik denk het niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nog maar 218, dat gaat vannacht wel lukken of niet.
Slaap lekker kerel.quote:
Wat stond er?quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja die post had ik ook ge edit
een WoW filmpje awuehehehquote:
Binnenkort even op bestgore kijken voor de verpletterde lichamen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:06 schreef Frietkraam het volgende:
....
Nee sorry, jij bent niet meer te redden, gr gr.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:10 schreef amenth het volgende:
chloroform kan ej me geen bijles nederlands geven
Nee anders zeg ik het toch niet ik ben top 950 vd wereld ( rank 38 guild )quote:
Wil je mij in dat geval wel bijles geven?quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee sorry, jij bent niet meer te redden, gr gr.
Wowquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:12 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
Nee anders zeg ik het toch niet ik ben top 950 vd wereld ( rank 38 guild )
Logs!quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:12 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
Nee anders zeg ik het toch niet ik ben top 950 vd wereld ( rank 38 guild )
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:13 schreef amenth het volgende:
schnokkend mense ndood podion meterior tot ziektes
Ik vind het te schnokkend voor woorden.quote:
Stompfistingquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:16 schreef Chloroform het volgende:
Verreweg het schnokkends wat ik vandaag gelezen heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |