Dat wel, alleen moet de maffia zich niet de tweede nacht stil gaan houden!quote:
Achter de schermen was ik in paniek hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar je ging zo snel mee met Faye... dat vond ik eigenlijk een bevestiging dat je het niet was
goeie actie, vond ik datquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Puntenslijpsel heeft inmiddels confirmed
Ik kom nergens , behalve in de Tal slowchat, en hier..quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Iedereen nog even reclame maken!
Wie doet dat nou nietquote:
écht? A CUZZI CUZZI CUZZI!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ben nog minderjarig, dus ik niet
Waar vind ik het lijstje?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Graag! Voeg je naam, profiel, history en fobo even toe in het lijstje!
Later als je groot bent jonguh!!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ben nog minderjarig, dus ik niet
Op maandag 15 augustus 2011 15:39 schreef 08gnoT. het volgende:
even uit quotes halen, anders kunnen mensen niet quotenquote:
Van KPD zelf of van ...?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:58 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Later als je groot bent jonguh!!!
Eelt in je handen van kpd
Niet spelinhoudelijk. Dus niks meer over verdenkingen, hints, stemmen... Eigenlijk mag je alleen nog maar een beetje verzuurd offtopic meekletsenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:02 schreef tdrone het volgende:
als je dood bent mag je dan wel nog meepraten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |