Ja eigenlijk wel. Niet heel gevaarlijk, maar toch gevaarlijker dan gewoon 120 rijden en iemand die een mobieltje heeft gestolen is nou ook niet echt don Corleone.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja iemand die met 250 over de snelweg rijd 's nachts is een gevaar voor anderen.
De politie zijn klootzakken omdat ze 1. liegen, 2. onnodig boetes uitschrijven 3. je behandelen als een crimineel en 2 uur in de cel laten zitten voordat ze je de kans geven om te vertellen dat je een waterdichte alibi hebt.
Politie![]()
Toen ze bezig waren de auto van mijn ma te slopen duurde het 3 kwartier voordat ze hier waren, je kan beter een paar stroomstoot wapens kopen dan een telefoon om de politie te bellen.
Emigreer. Ik denk echt dat een type als jij de politie ergens anders wel kan waarderenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:14 schreef Dientje12 het volgende:
Trouwens Politie
Het liefst delen ze heel de dag bonnetjes uit.
Dat is lekker makkelijk ze hebben altijd gelijk en kunnen lekker hun gang gaan.
Wat een kut land
Hier treden ze minder hard op, en ook het rechtssysteem.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Emigreer. Ik denk echt dat een type als jij de politie ergens anders wel kan waarderen
Prima volzin. Maar je wil dus dat de politie harder optreedt, en ook dit soort kleine zaken aanpakt?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hier treden ze minder hard op, en ook het rechtssysteem.
Agressieproblemenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:51 schreef SoraAoi het volgende:
Ik zou gewoon naar dat huis gaan en die telefoon uit die gast meppen.
Echt hier kan ik zoooo niet tegen he, ik zou dan echt woest worden en die gast met wat welgeplaatste schoppen tegen de grond werken
Asian chick goes wild?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:51 schreef SoraAoi het volgende:
Ik zou gewoon naar dat huis gaan en die telefoon uit die gast meppen.
Echt hier kan ik zoooo niet tegen he, ik zou dan echt woest worden en die gast met wat welgeplaatste schoppen tegen de grond werken
Luister niet naar deze man TS. Bruut geweld is het antwoord!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:55 schreef Tchock het volgende:
Even serieus, TS, wees heel voorzichtig met wat je doet want gegarandeerd is de persoon die je telefoon nu heeft gewoon een willekeurige voorbijganger die je telefoon gekocht heeft van de dief.
Dus niet zoals alle internethelden hier zeggen er naartoe gaan en meteen grof geweld gebruiken
Correct.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:55 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Luister niet naar deze man TS. Bruut geweld is het antwoord!
Dit dus.. gewoon vol erop meppen!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:55 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:55 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
quote:
Ik moet mijn fout inzien en toegeven dat al deze wijze mensen gelijk hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:57 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Dit dus.. gewoon vol erop meppen!
Ja het is toch onterecht dat je mobiel is gestolen of niet soms?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prima volzin. Maar je wil dus dat de politie harder optreedt, en ook dit soort kleine zaken aanpakt?
Dan wordt dus je gehele leven geruïneerd door het stelen van een telefoonquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja het is toch onterecht dat je mobiel is gestolen of niet soms?
Als de straffen hoger worden dan zullen mensen minder snel iets doen.
Denk aan een jaar celstraf.. dat zal ze leren
Ja het zijn toch spullen van een ander?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan wordt dus je gehele leven geruïneerd door het stelen van een telefoon
Het kunnen wel spullen van een ander zijn, maar wat jij voorstelt is belachelijk. Ga in een dictatuur wonen als je van zulke straffen houdt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja het zijn toch spullen van een ander?
Op moord en verkrachting hoort levenslange opsluiting te zitten, op verwonding gewoon 50 jaar.
Een telefoon is prive, hoe zou jij het vinden als je telefoon gestolen word?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het kunnen wel spullen van een ander zijn, maar wat jij voorstelt is belachelijk. Ga in een dictatuur wonen als je van zulke straffen houdt.
Als mijn telefoon gejat wordt ben ik boos natuurlijk. Als ik mijn telefoon of genoeg geld voor een nieuwe terugkrijg hoeft de dader van mij niet maanden de cel in hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Een telefoon is prive, hoe zou jij het vinden als je telefoon gestolen word?
Ik zou het onterecht vinden als die er vanaf komt met een taakstraf van 24 uur, celstraf van 6 uurtjes en een waarschuwing van niet meer doen meneer waarop hij antwoord nee meneer ja meneer is goed meneer.
Crimineel komt thuis bij zn matties en verteld dat hij maar 24 uur taakstraf heeft en een waarschuwingze lachen het systeem uit hier.
quote:
Van mij wel, hij doet iets wat tegen de regels is, raakt mijn eigendommen aan en kan prive informatie te weten komen wat in me telefoon staat.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als mijn telefoon gejat wordt ben ik boos natuurlijk. Als ik mijn telefoon of genoeg geld voor een nieuwe terugkrijg hoeft de dader van mij niet maanden de cel in hoor.
En het schijnt zo te zijn dat als je roept dat je de neiging hebt z'n hersens in te slaan, ze binnen no-time op de stoep staan. Dus...quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja iemand die met 250 over de snelweg rijd 's nachts is een gevaar voor anderen.
De politie zijn klootzakken omdat ze 1. liegen, 2. onnodig boetes uitschrijven 3. je behandelen als een crimineel en 2 uur in de cel laten zitten voordat ze je de kans geven om te vertellen dat je een waterdichte alibi hebt.
Politie![]()
Toen ze bezig waren de auto van mijn ma te slopen duurde het 3 kwartier voordat ze hier waren, je kan beter een paar stroomstoot wapens kopen dan een telefoon om de politie te bellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |