Politie is nutteloos als het niet om moord gaat. Terechte klachtquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:24 schreef AffenStrudel het volgende:
Een aantal weken geleden is mijn smartphone gestolen, en laat ik nou zo'n app erop hebben die elke 10 minuten bijhoud waar het apparaat zich bevind. Helaas zag ik de eerste 4 weken na diefstal geen nieuwe informatie.
Nu sinds een paar dagen krijg ik uitgebreid verslag waar de persoon met mijn mobiel zich bevind, en dus heb ik het adres van zijn werk en zijn huisadres welke bepaald wordt met behulp van gps en wifi.
Met die informatie bel ik de politie, waarop de aardige agent me vertelt dat hun policy is geen actie te ondernemen. Nu verwacht ik niet dat ze erop af gaan natuurlijk, maar even een IMEI nummertje traceren en zonodig een belletje plegen kan er toch wel vanaf?
Dat doen ze simpelweg niet, en mij word geadviseerd er nota bene zelf op af te gaan![]()
TLDR: Politie adviseert me voor eigen rechter te gaan spelen
Wat is dit voor een zin?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:34 schreef Marie30 het volgende:
TS, je hebt dan vast met diegene die telefoon gekocht heeft te maken dan met de dief...
Ja ik ben er sowieso bij, en neem bier mee om de geslaagde afloop te vieren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:35 schreef SpecialK het volgende:
Ik heb bij Hertz inmiddels een busje gehuurd. Ik ga er vanuit dat we morgen op de voorafgesproken locatie met z'n allen gaan instappen.
Prima nu hebben we nog iemand nodig die bier meeneemt om ons al een beetje los te maken vooraf en nog iemand die bier meeneemt voor tijdens het knuppelen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:36 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ja ik ben er sowieso bij, en neem bier mee om de geslaagde afloop te vieren.
Fuck de popo toch.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wat is dat voor onzin.Politie in Nederland, tfoe.
NIKS IS GOED HIER HE?!?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Zo is het maar net.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Idd, valt geen geld aan te verdienen he.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Dat soort dingen boeit de politie gewoon niet, klaar.
0/10quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:33 schreef Catkiller het volgende:
Ja zou ik ook zeggen. Vieze stalker!
Om onbenullige dingetjes hangen ze wel de held uit maar als je ze eens nodig hebt of als er iets gebeurd is mag je het zelf uitzoeken.quote:
Kipjequote:Op maandag 15 augustus 2011 00:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Om onbenullige dingetjes hangen ze wel de held uit maar als je ze eens nodig hebt of als er iets gebeurd is mag je het zelf uitzoeken.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Om onbenullige dingetjes hangen ze wel de held uit maar als je ze eens nodig hebt of als er iets gebeurd is mag je het zelf uitzoeken.
Een bb wil je toch helemaal niet terugvindenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Welke app is dat dan die lijkt me wel handig voor bb ?
Is goed, wel zo gaan hè!quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:48 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Will do in a minute, Fok is verslavend
Je moet bij de politiek zijn trolletje.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:48 schreef Mikkie het volgende:
Je hebt de memo niet gekregen?
De politie is er niet om criminaliteit te bestrijden. Dat kost tijd. En werk. Daar zijn ze allergisch voor. Het is makkelijker om achterover te hangen en met de voeten op het bureau te liggen terwijl je koffie drinkt en zegt dat mensen geen aangifte kunnen doen. Of je neemt je thermoskan mee en gaat lekker met je cameraatje langs de weg staan.
Blackberry protect.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Welke app is dat dan die lijkt me wel handig voor bb ?
Nee, omdat we in een verneukte maatschappij leven waar we voor niemand respect hebben. Niet omdat de politie na talloze bezuinigingen geen mankracht meer heeft om een paar blackberry's op te sporen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:54 schreef PLAE@ het volgende:
precies hierom hebben we in dit land nou 0,0 respect voor agenten.
Het is toch niet teveel moeite om even (misschien hooguit een half uur) naar iemand te gaan die waarschijnlijk iets heeft gestolen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, omdat we in een verneukte maatschappij leven waar we voor niemand respect hebben. Niet omdat de politie na talloze bezuinigingen geen mankracht meer heeft om een paar blackberry's op te sporen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |