Al gedaanquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
Allemaal even netjes Ludo feliciteren hé!
[Felicitatietopic] voor LudoSanders O+
Hmmm...quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:05 schreef Drollenvangertje het volgende:
Alleenstaande-Mamas.nl is dé site waar alleenstaande mama's op zoek zijn naar vriendschap, een leuke date of een serieuze relatie._! FB ads
Rummikub bedoel je ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de afkorting van zo'n bordspel was, maar ik weet het niet zeker?
MB is dat toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de afkorting van zo'n bordspel was, maar ik weet het niet zeker?
Inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
Allemaal even netjes Ludo feliciteren hé!
[Felicitatietopic] voor LudoSanders O+
Wist je dat ik vandaag jarig ben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:15 schreef Chloroform het volgende:
Ja, even mijn naaktpics naar Ludo sturen voor z'n b-day, ja toch.
SLETquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:15 schreef Chloroform het volgende:
Ja, even mijn naaktpics naar Ludo sturen voor z'n b-day, ja toch.
WAT SLET?!quote:
Balen man, vertel me meer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:19 schreef robuust89 het volgende:
Net na het eten was ik vet moe, en nu opeens niet meer
Goh leuk van hartequote:
JA BIEDT HEM METEEN EVEN JE VAGINA AANquote:
Schatje, jij blijft mijn allesje, je hoeft niet jaloers te zijn hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
JA BIEDT HEM METEEN EVEN JE VAGINA AAN
SLET
Kusje?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Schatje, jij blijft mijn allesje, je hoeft niet jaloers te zijn hoor.
Kusje!quote:
Tuurlijk, jij bent er toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Chloroformpje van me, zijn er nog geile sletjes aanwezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |