Hier geen klachten!quote:Op maandag 5 september 2011 21:12 schreef das_phantom het volgende:
Iemand ervaring met Ikea Frost droogrek?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50095091
Die heeft het hier 5 jaar buiten in de tuin volgehouden (m.u.v. de winter) voordat er stukjes af vielen en er dingen af begonnen te breken.quote:Op maandag 5 september 2011 21:12 schreef das_phantom het volgende:
Iemand ervaring met Ikea Frost droogrek?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50095091
Volgens mij werkt dat gewoon hoor... ikea bedbodems passen ook in niet ikea bedden, dus zal andersom ook wel lukken. Niet ikea matrassen passen ook in ikea bedden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:04 schreef cursive het volgende:
Ik had een vraagje misschien heeft iemand van de ikea fantici hier een antwoord op. Ik zou graag het Malm bed willen aanschaffen. Kan ik gewoon mijn auping bedbodems daar in kieperen of moet ik bedbodems van ikea aanschaffen. Bedbodems zijn 90x200 (2x)
Bedankt nog voor je antwoord, maar toen we een paar dagen nadat ik de vraag gesteld had toch in de IKEA waren hebben we het daar maar gewoon aan een medewerker gevraagd. Onze verbazing was groot toen bleek dat we het direct mee konden nemen! Perfect dus.quote:Op maandag 5 september 2011 17:43 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Zie je bericht nu pas. Even voor duidelijkheid, ik werk niet bij de Ikea, maar heb 2 maanden geleden die bank besteld.(2 zits + CL Kleur: Teno lichtgrijs)
Ik heb 14-7 besteld, en ik zou 4-5 augustus gebeld worden zodat hij de week erna geleverd zou kunnen worden. Echter ging ik net 3 aug op vakantie, dus dat ging niet door. Vervolgens is het dus 2 weken later geworden (ivm mijn vakantie). In principe zou het dus in 4 weken moeten lukken.
Overigens moet je eerst 110 euro betalen, en de rest bij aflevering.
Succes! Ze zitten erg lekker! Overigens brengen ze hem (indien nodig) ook gewoon naar boven.
Linnen gebruikt in de bekleding waarschijnlijk? Krimpt bij normaal wassen in de wasmachine.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:52 schreef E.T. het volgende:
Grr.. ik kom er net achter dat de Svanby-bekleding van de Ektorp banken niet gewassen mag worden..
Iemand enig idee waarom niet? We zitten te denken aan de hoekbank, maar met drie jonge kinderen is wasbaar wel handig.. en de Svanby-grijs is de enige mooie bekleding
hmz...quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Linnen gebruikt in de bekleding waarschijnlijk? Krimpt bij normaal wassen in de wasmachine.
De (Idemo) zwarte bekleding is idd tot 60 graden wasbaar..quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
Geen idee of het uitmaakt, ik heb een zwarte ektorp en die bekleding heb ik dus wel een keer gewassen op 30 graden (want kinderen)
Wat stomquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:04 schreef E.T. het volgende:
[..]
De (Idemo) zwarte bekleding is idd tot 60 graden wasbaar..
De 4 Svanby-kleuren alleen niet
Je kunt het wel in de wasmachine gooien hoor. Maar de kans dat de bekleding daarna nog op de bank past is heul klein...quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:04 schreef E.T. het volgende:
[..]
De (Idemo) zwarte bekleding is idd tot 60 graden wasbaar..
De 4 Svanby-kleuren alleen niet
Ja, stom dat Ikea dat niet "voorwast en -krimpt", dat doe ik met alle linnen dingen waar ik iets van maak. Zoveel moeite is dat niet eigenlijk en het zou voor veel mensen een hoop schelen. Hier hebben we Idemo-zwart, omdat we de grijze zo vreselijk veel duurder vonden... en die van ons toch binnen 3 weken verkleurd was naar grijs *viel tegen, slecht kleurvastheid*quote:
Om je met deze vragen te helpen heeft IKEA de montagehandleidingen aan de artikelen toegevoegd. Daarin staat je antwoord beschreven.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:21 schreef mctwigt het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09884893 zijn deze kivik banken op een of andere manier aan elkaar vastgemonteerd of niet? ik wil namelijk twee 1-zitselementen van de kivik serie kopen maar ik vraag me af of ik ze aan elkaar kan monteren zoals hierboven, of staan ze daar ook los tegen elkaar aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |