Ni Haoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dit lijkt net Chinees voor mij.![]()
Verder dan dat zijn wij in china eigenlijk ook niet gekomenquote:
Lol, ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Verder dan dat zijn wij in china eigenlijk ook niet gekomen
Wat had je verwacht op een forum als dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:01 schreef Kutstudent het volgende:
Wat een kutverhalen hier over bits.
Ik had in dit specifieke topic weinig intelligentie verwacht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat had je verwacht op een forum als dit.
Daarom post ik hier nog steeds. Dat brengt het niveau een beetje terug naar een normaal punt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik had in dit specifieke topic weinig intelligentie verwacht.
Eigenlijk echt bizar. Er loopt in dit topic maar een iemand rond die echt ontiegelijk dom is (en een rosbiefkut heeft) maar die trekt het niveau zo ver omlaag, echt niet normaal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daarom post ik hier nog steeds. Dat brengt het niveau een beetje terug naar een normaal punt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Eigenlijk echt bizar. Er loopt in dit topic maar een iemand rond die echt ontiegelijk dom is (en een rosbiefkut heeft) maar die trekt het niveau zo ver omlaag, echt niet normaal.
Hij heeft de kut van z'n zusje gezien.quote:
Die loopt hier ook in dit topic rond?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij heeft de kut van z'n zusje gezien.
Blijkbaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die loopt hier ook in dit topic rond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |