Altijd leukquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
hmm, dikke vechtpartij net bij denbosch ergens in de buurt van engelenmeer. paar jongens met scooter.
Nou gingen wij toevallig met de groep terug van den bosch naar vlijmen, worden we aangehouden en al
Vet!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
hmm, dikke vechtpartij net bij denbosch ergens in de buurt van engelenmeer. paar jongens met scooter.
Nou gingen wij toevallig met de groep terug van den bosch naar vlijmen, worden we aangehouden en al
What's newquote:
Check ns hoe we shinen, ganster gangsterboys en dit is hoe we shinen eyyquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Dit is hoe we rollen in de bosch
What the - fuckquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Vies vet vlees, kwak sperma in je face.![]()
Hef is best baas.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik parkeer m dubbel of ik gooi m op de stoep swaeh eh eh
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Straight up shit is real and any day could be your last in the jungle
Get murdered on the humble, guns'll blast, niggaz tumble
- Nas
's-Hertogenbosch oh yeah.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Als een baas![]()
Dus welk gebied in het land van Noord-Brabant bewoont u?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Hoi, is dit het Hitkrant forum?
*kijkt onwennig*
Lol, my thoughts indeedquote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Hoi, is dit het Hitkrant forum?
*kijkt onwennig*
j4 m4n, D4n m03t j3 I3mand and3rS zijn Paspo0rt geBrUikuh..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:39 schreef DuTank het volgende:
Wa zeegu jullie nouw weer? Hebbe julienog tips om breezer te hale als ju nog geen 16 bent?
Nederland an sichquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nederland an sich
Wat is dat weer wennen aan zo'n kutdorp als den bosch(of amsterdam for that matter) als je net uit een wereldstad komt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:42 schreef Kutstudent het volgende:
Rap.
"Straattaal".
Drunen.
Rosmalen.
Sorryquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:19 schreef FedExpress het volgende:
mijn hemel wat is er met dezen topic gebeurd
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Tux weg, bijdehand weg. Dan krijg je dat uit verveling.
Ik weet het niet mijn liefste.quote:
Maar ik hou toch wel van je ook al ben ik er niet, dat weet je toch?quote:
Uit het oog uit het hart hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar ik hou toch wel van je ook al ben ik er niet, dat weet je toch?
Oh doe jij dat zoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uit het oog uit het hart hoor.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar niet bij jou natuurlijk
Ik ben zo chagrijnig als de neten, ik wil iemand voor z'n bakkes rammenquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:46 schreef FedExpress het volgende:
[..]
weet ik ook niet. whoop whoop
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Whoop whoop wie ben jij ik sta te chillen maar kijk opzij.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben zo chagrijnig als de neten, ik wil iemand voor z'n bakkes rammen
Er is hier ook niemand dus dat scheeltquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wees de verstandigste en doe dat niet.
Begrijpelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er is hier ook niemand dus dat scheeltEn ik zoek het nou niet om naar buiten te gaan.
In het speciaal een tokkie uit de Kruiskamp, maar ik weet het adres niet.quote:
De enige aanwijzing die ik heb is dat het een drukke straat is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:55 schreef BarrieButsers het volgende:
![]()
Weet je ook niet waar ongeveer?
Die 2e ken ik niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Poeh duidelijk.Kooikersweg, Commissaris Bosch van Drakensteijn ofzoiets.
Ja zo bekend ben ik daar ook weer niet dat ik weet wat daar allemaal affikt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Kan ook iets anders met commissaris zijn hoor. Ik haal namelijk twee straten door elkaar. In ieder geval die straat waar die hostel toen is afgefikt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Whoop whoop wie ben jij ik sta te chillen maar kijk opzij.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Sorry.
Ben weg Tuxje, fijne avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |