abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100801607
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 11:39 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Nee serieus, ken ik jou? Waarom praat je zo over mij, vind je dat normaal? Ik snap je punt van je post maar name-dropping is beneden alle peil.
Joh lekker laten dat hij zo over mensen doet zegt meer over hem dan over jou.
pi_100802316
quote:

[..]

Nee serieus, ken ik jou? Waarom praat je zo over mij, vind je dat normaal? Ik snap je punt van je post maar name-dropping is beneden alle peil.
Wie heeft je naar dit topic gelinkt?

En ach trek je niets aan van Mpj, niemand neemt hem serieus.
pi_100802572
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 01:46 schreef Mpj het volgende:
Ja. }:| Nooit eerder gehad op deze manier, natuurlijk wel dat mensen mij niet mogen zonder enige reden. Zal wel aan het niveau van die meiden liggen.
quote:

[..]

Of stiekem toch met een reden :')
Finally, someone let me out of my cage
pi_100803221
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 12:58 schreef minibeer het volgende:

[..]

[..]

Of stiekem toch met een reden :')
Het is vast karma. :')

quote:
6s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 12:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wie heeft je naar dit topic gelinkt?

En ach trek je niets aan van Mpj, niemand neemt hem serieus.
Praat voor jezelf, a.u.b. Superkneus en jij ja.
pi_100803335
Ik voel weer een dikke rel aankomen. Namedropping is niet nodig, dus waarom wel doen om je punt te maken. En nu vriendjes worden :)

PS Einde bericht moraalridder...

EDIT: Ik vind het zielig voor monkyyy...
pi_100803342
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:15 schreef Mpj het volgende:

[..]

Het is vast karma. :')

[..]

Praat voor jezelf, a.u.b. Superkneus en jij ja.
Vooral niet inhoudelijk op monkyy ingaan. Inlevingsvermogen van een rottende knol heb je. Maar dat wisten we al, of niet? Het wordt eens tijd dat je kapt met dat getroll steeds en in PUB gaat zitten.
Ron Paul 2012
pi_100803343
Wat een goede sfeer hier..
Zo gaat versieren ook niet zo makkelijk :')
pi_100803531
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:18 schreef Spijker83 het volgende:
Wat een goede sfeer hier..
Zo gaat versieren ook niet zo makkelijk :')
het zal wel de nieuwe manier zijn van versieren ofzo
mpj die gelooft dat liefde begint met ruzie :')
sup?
pi_100803575
Waarschijnlijk krijg je dat als versieren niet lukt , dan heb je een hoop sexuele frustatie wat er uit moet _O- Die was gewoon te makkelijk
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:23:54 #160
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100803594
To each their own zeg ik! Ik vind de dames hier op FOK! ook niet om hysterisch van te worden, maar goed ieder op zijn/haar niveau en ik gun iedereen een date. Jammer dat mpj dat niet lukt, ongeacht of ik al dan niet zijn mening deel.

Kunnen we nu weer terug naar dating? O+
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:26:41 #161
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100803701
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:23 schreef formerjellybean het volgende:
Waarschijnlijk krijg je dat als versieren niet lukt , dan heb je een hoop sexuele frustatie wat er uit moet _O- Die was gewoon te makkelijk
Door dit te posten is jouw frustratie er ook uit ? :')
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_100803844
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
To each their own zeg ik! Ik vind de dames hier op FOK! ook niet om hysterisch van te worden, maar goed ieder op zijn/haar niveau en ik gun iedereen een date. Jammer dat mpj dat niet lukt, ongeacht of ik al dan niet zijn mening deel.

Kunnen we nu weer terug naar dating? O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb gisteren nog geneukt, Formerjellybean en Wauwelaar. Ik heb zeker niets te klagen qua vrouwen, ik heb ze feitelijk zelfs voor het uitkiezen zonder er iets voor hoeven te doen. Dus hoezo seksuele frustratie eigenlijk? In mijn ogen is mijn post de waarheid en als mensen daar problemen mee hebben is dat hun probleem, heeft verder niets met trollen of seksuele frustraties te maken.
pi_100803894
Jaja nou weten we het wel. Iedereen is een autist, iedereen is seksueel gefrustreerd, iedereen is lelijk en iedereen heeft een grote mond op internet. :')

En het is seksueel! :')
pi_100803945
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:29 schreef Mpj het volgende:

[..]

[..]

Ik heb gisteren nog geneukt, Formerjellybean en Wauwelaar. Ik heb zeker niets te klagen qua vrouwen, ik heb ze feitelijk zelfs voor het uitkiezen zonder er iets voor hoeven te doen. Dus hoezo seksuele frustratie eigenlijk? In mijn ogen is mijn post de waarheid en als mensen daar problemen mee hebben is dat hun probleem, heeft verder niets met trollen of seksuele frustraties te maken.
Maar met relaties loopt het niet zo lekker of wel?
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:32:24 #165
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100803976
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:29 schreef Mpj het volgende:

Ik heb geen moeite met het feit dat je benoemd dat de vrouwen hier op fok! niet zo bijzonder zijn en opgehemeld worden door een groot aantal 'bewonderaars'. FOK!-fame noemen we het maar.

Waar ik wel moeite mee heb is dat je het op de man/vrouw speelt. Dat is mijn ding. :')

Ow en ik heb gisteren niet geneukt, afgelopen weekend wel. Telt dat nog?
pi_100804057
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar met relaties loopt het niet zo lekker of wel?
Geef ik toe ja maar wat is je punt?

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:32 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik heb geen moeite met het feit dat je benoemd dat de vrouwen hier op fok! niet zo bijzonder zijn en opgehemeld worden door een groot aantal 'bewonderaars'. FOK!-fame noemen we het maar.

Waar ik wel moeite mee heb is dat je het op de man/vrouw speelt. Dat is mijn ding. :')

Ow en ik heb gisteren niet geneukt, afgelopen weekend wel. Telt dat nog?
Oké :6

Telt ook.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:34:49 #167
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100804095
Nou wel een beetje lief doen voor elkaar.
Anders moet ik weer lastig gaan zijn enzo.
pi_100804097
Ik heb nog nooit geneukt; dus ik ben seksueel gefrustreerd volgens mpj
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:36:08 #169
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100804140
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:34 schreef debeterebob het volgende:
Dat lijkt me moeilijk te ontkennen. :')

Aan de andere kant, wat niet weet...
pi_100804146
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:33 schreef Mpj het volgende:

[..]

Geef ik toe ja maar wat is je punt?

[..]

Oké :6

Telt ook.
Dat je een vreselijk innerlijk hebt, wat in deze reeks nu al honderd keer voorbij is gekomen. Zelf ''snap'' je het nooit en ga je er maar vanuit dat mensen, zoals ik, je zonder reden afzeiken.

Nou jongen, dat is dus niet zo. O+
Ron Paul 2012
pi_100804163
Heb net zelf een half jaar mijn relatie beindigd en ben een tijdje geleden begonnen op Paiq. Wat kun/mag je van zo'n site nu eigenlijk verwachten?

Tevens vroeg ik mij af wat jullie van de volgende stelling vinden:
Na een relatie wil je te snel weer een nieuwe relatie beginnen, waardoor je juist de dames afschrikt.
pi_100804235
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:36 schreef Spijker83 het volgende:
Heb het zelf een half jaar mijn relatie beindigd en ben een tijdje geleden begonnen op Paiq. Wat kun/mag je van zo'n site nu eigenlijk verwachten?

Na een relatie wil je te snel weer een nieuwe relatie beginnen, waardoor je juist de dames afschrikt.
Het matchingsysteem lijkt me wel redelijk. Verder moet je van de site zelf niet veel verwachten, maar gewoon zelf contact leggen met de meiden die je ziet zitten,
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:40:54 #173
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100804358
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:36 schreef Spijker83 het volgende:
Heb het zelf een half jaar mijn relatie beindigd en ben een tijdje geleden begonnen op Paiq. Wat kun/mag je van zo'n site nu eigenlijk verwachten?

Ik denk dat je niets moet verwachten.

De site zit vol met middelmatig uitziende vrouwen, als dat je cup of tea is, zit je in de hemel. Zoniet, don't expect too much.

Verder veel vrouwen die hun emotionele bagage nog voorop dragen, gebroken vleugeltjes enzo. Prima geschikt dus voor zorgzame heren, als dat je ding is.

Stelling: Dat verschilt per persoon. Ikzelf ben weer single na 3,5 jaar relatie met samenwonen en de hele shit. Ik moet niet aan een relatie denken en ben blij dat ik het verbroken heb. Ik wil eerder een beetje de opties openhouden, maar kom vooral dames tegen die in mijn een goede R-kandidaat zien. B-)
pi_100804373
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:36 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Dat lijkt me moeilijk te ontkennen. :')

Aan de andere kant, wat niet weet...
Valt mee inderdaad. Ben mee geïnteresseerd in empathie dan in seks.
pi_100804420
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het matchingsysteem lijkt me wel redelijk. Verder moet je van de site zelf niet veel verwachten, maar gewoon zelf contact leggen met de meiden die je ziet zitten,
Verwacht er ook op dit moment niet zo heel veel van. Moet ook ff mijn eigen draai weer vinden (weer eigen huis, nieuwe activiteiten en lekker in mijn vel zitten). verder denk ik ook dat het (redelijk) vanzelf wel weer goed komt. Via Paiq of gewoon in de kroeg dat zie ik dan wel :)
pi_100804487
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:34 schreef debeterebob het volgende:
Volgens formerjellybean. Lezen. Maar zit wel een kern van waarheid in opzich.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:36 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat je een vreselijk innerlijk hebt, wat in deze reeks nu al honderd keer voorbij is gekomen. Zelf ''snap'' je het nooit en ga je er maar vanuit dat mensen, zoals ik, je zonder reden afzeiken.

Nou jongen, dat is dus niet zo. O+
Ik snap het inderdaad niet, want ik word nooit afgezeken in RL. Alleen op FOK! door kneuzen zoals jij die maanden wachten op een meisje die ze nog nooit hebben gezien, serieus nemen kan ik je dus niet. En in RL hooguit door mensen die mij eerst niet mogen maar mij daarna wel mogen als ze me beter leren kennen, dit maak ik wel eens mee. Ook kom ik online veel anders over dan in het echt.
pi_100804496
Als man op een datingsite zitten is als proberen te vissen in een kleine vijver met een groep van dertig man.
Ron Paul 2012
pi_100804513
Hieronder staat nog wel een leuke add om op te klikken. Maatje Meer chatten & daten. Misschien is dat wat Spijker?
pi_100804538
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:43 schreef Mpj het volgende:
Ik snap het inderdaad niet, want ik word nooit afgezeken in RL.
Omdat mensen je daar zien als de mooie jongen waarschijnlijk.
pi_100804552
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:43 schreef Mpj het volgende:

[..]

Volgens formerjellybean. Lezen. Maar zit wel een kern van waarheid in opzich.

[..]

Ik snap het inderdaad niet, want ik word nooit afgezeken in RL. Alleen op FOK! door kneuzen zoals jij die maanden wachten op een meisje die ze nog nooit hebben gezien, serieus nemen kan ik je dus niet. En in RL hooguit door mensen die mij eerst niet mogen maar mij daarna wel mogen als ze me beter leren kennen, dit maak ik wel eens mee. Ook kom ik online veel anders over dan in het echt.
Ik wacht op niemand. Hoe kom je daar nou bij? Je spreekt jezelf trouwens tegen, je komt online veel anders over geef je toe, maar dan is het toch mijn schuld dat ik me aan je irriteer? :')
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')