Joh lekker laten dat hij zo over mensen doet zegt meer over hem dan over jou.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee serieus, ken ik jou? Waarom praat je zo over mij, vind je dat normaal? Ik snap je punt van je post maar name-dropping is beneden alle peil.
Wie heeft je naar dit topic gelinkt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee serieus, ken ik jou? Waarom praat je zo over mij, vind je dat normaal? Ik snap je punt van je post maar name-dropping is beneden alle peil.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:46 schreef Mpj het volgende:
Ja.Nooit eerder gehad op deze manier, natuurlijk wel dat mensen mij niet mogen zonder enige reden. Zal wel aan het niveau van die meiden liggen.
Of stiekem toch met een redenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het is vast karma.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:58 schreef minibeer het volgende:
[..]
[..]
Of stiekem toch met een reden
Praat voor jezelf, a.u.b. Superkneus en jij ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie heeft je naar dit topic gelinkt?
En ach trek je niets aan van Mpj, niemand neemt hem serieus.
Vooral niet inhoudelijk op monkyy ingaan. Inlevingsvermogen van een rottende knol heb je. Maar dat wisten we al, of niet? Het wordt eens tijd dat je kapt met dat getroll steeds en in PUB gaat zitten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:15 schreef Mpj het volgende:
[..]
Het is vast karma.
[..]
Praat voor jezelf, a.u.b. Superkneus en jij ja.
het zal wel de nieuwe manier zijn van versieren ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:18 schreef Spijker83 het volgende:
Wat een goede sfeer hier..
Zo gaat versieren ook niet zo makkelijk
Door dit te posten is jouw frustratie er ook uit ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:23 schreef formerjellybean het volgende:
Waarschijnlijk krijg je dat als versieren niet lukt , dan heb je een hoop sexuele frustatie wat er uit moetDie was gewoon te makkelijk
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
To each their own zeg ik! Ik vind de dames hier op FOK! ook niet om hysterisch van te worden, maar goed ieder op zijn/haar niveau en ik gun iedereen een date. Jammer dat mpj dat niet lukt, ongeacht of ik al dan niet zijn mening deel.
Kunnen we nu weer terug naar dating?
Ik heb gisteren nog geneukt, Formerjellybean en Wauwelaar. Ik heb zeker niets te klagen qua vrouwen, ik heb ze feitelijk zelfs voor het uitkiezen zonder er iets voor hoeven te doen. Dus hoezo seksuele frustratie eigenlijk? In mijn ogen is mijn post de waarheid en als mensen daar problemen mee hebben is dat hun probleem, heeft verder niets met trollen of seksuele frustraties te maken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:23 schreef formerjellybean het volgende:
Waarschijnlijk krijg je dat als versieren niet lukt , dan heb je een hoop sexuele frustatie wat er uit moetDie was gewoon te makkelijk
Maar met relaties loopt het niet zo lekker of wel?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:29 schreef Mpj het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gisteren nog geneukt, Formerjellybean en Wauwelaar. Ik heb zeker niets te klagen qua vrouwen, ik heb ze feitelijk zelfs voor het uitkiezen zonder er iets voor hoeven te doen. Dus hoezo seksuele frustratie eigenlijk? In mijn ogen is mijn post de waarheid en als mensen daar problemen mee hebben is dat hun probleem, heeft verder niets met trollen of seksuele frustraties te maken.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:29 schreef Mpj het volgende:
Ik heb gisteren nog geneukt, Formerjellybean en Wauwelaar. Ik heb zeker niets te klagen qua vrouwen, ik heb ze feitelijk zelfs voor het uitkiezen zonder er iets voor hoeven te doen. Dus hoezo seksuele frustratie eigenlijk? In mijn ogen is mijn post de waarheid en als mensen daar problemen mee hebben is dat hun probleem, heeft verder niets met trollen of seksuele frustraties te maken.
Geef ik toe ja maar wat is je punt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar met relaties loopt het niet zo lekker of wel?
Okéquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb geen moeite met het feit dat je benoemd dat de vrouwen hier op fok! niet zo bijzonder zijn en opgehemeld worden door een groot aantal 'bewonderaars'. FOK!-fame noemen we het maar.
Waar ik wel moeite mee heb is dat je het op de man/vrouw speelt. Dat is mijn ding.
Ow en ik heb gisteren niet geneukt, afgelopen weekend wel. Telt dat nog?
Dat lijkt me moeilijk te ontkennen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:34 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb nog nooit geneukt; dus ik ben seksueel gefrustreerd volgens mpj
Dat je een vreselijk innerlijk hebt, wat in deze reeks nu al honderd keer voorbij is gekomen. Zelf ''snap'' je het nooit en ga je er maar vanuit dat mensen, zoals ik, je zonder reden afzeiken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:33 schreef Mpj het volgende:
[..]
Geef ik toe ja maar wat is je punt?
[..]
Oké![]()
Telt ook.
Het matchingsysteem lijkt me wel redelijk. Verder moet je van de site zelf niet veel verwachten, maar gewoon zelf contact leggen met de meiden die je ziet zitten,quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:36 schreef Spijker83 het volgende:
Heb het zelf een half jaar mijn relatie beindigd en ben een tijdje geleden begonnen op Paiq. Wat kun/mag je van zo'n site nu eigenlijk verwachten?
Tevens vroeg ik mij af wat jullie van de volgende stelling vinden:
Na een relatie wil je te snel weer een nieuwe relatie beginnen, waardoor je juist de dames afschrikt.
Ik denk dat je niets moet verwachten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:36 schreef Spijker83 het volgende:
Heb het zelf een half jaar mijn relatie beindigd en ben een tijdje geleden begonnen op Paiq. Wat kun/mag je van zo'n site nu eigenlijk verwachten?
Tevens vroeg ik mij af wat jullie van de volgende stelling vinden:
Na een relatie wil je te snel weer een nieuwe relatie beginnen, waardoor je juist de dames afschrikt.
Valt mee inderdaad. Ben mee geïnteresseerd in empathie dan in seks.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me moeilijk te ontkennen.
Aan de andere kant, wat niet weet...
Verwacht er ook op dit moment niet zo heel veel van. Moet ook ff mijn eigen draai weer vinden (weer eigen huis, nieuwe activiteiten en lekker in mijn vel zitten). verder denk ik ook dat het (redelijk) vanzelf wel weer goed komt. Via Paiq of gewoon in de kroeg dat zie ik dan welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het matchingsysteem lijkt me wel redelijk. Verder moet je van de site zelf niet veel verwachten, maar gewoon zelf contact leggen met de meiden die je ziet zitten,
Volgens formerjellybean. Lezen. Maar zit wel een kern van waarheid in opzich.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:34 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb nog nooit geneukt; dus ik ben seksueel gefrustreerd volgens mpj
Ik snap het inderdaad niet, want ik word nooit afgezeken in RL. Alleen op FOK! door kneuzen zoals jij die maanden wachten op een meisje die ze nog nooit hebben gezien, serieus nemen kan ik je dus niet. En in RL hooguit door mensen die mij eerst niet mogen maar mij daarna wel mogen als ze me beter leren kennen, dit maak ik wel eens mee. Ook kom ik online veel anders over dan in het echt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat je een vreselijk innerlijk hebt, wat in deze reeks nu al honderd keer voorbij is gekomen. Zelf ''snap'' je het nooit en ga je er maar vanuit dat mensen, zoals ik, je zonder reden afzeiken.
Nou jongen, dat is dus niet zo.
Omdat mensen je daar zien als de mooie jongen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:43 schreef Mpj het volgende:
Ik snap het inderdaad niet, want ik word nooit afgezeken in RL.
Ik wacht op niemand. Hoe kom je daar nou bij? Je spreekt jezelf trouwens tegen, je komt online veel anders over geef je toe, maar dan is het toch mijn schuld dat ik me aan je irriteer?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:43 schreef Mpj het volgende:
[..]
Volgens formerjellybean. Lezen. Maar zit wel een kern van waarheid in opzich.
[..]
Ik snap het inderdaad niet, want ik word nooit afgezeken in RL. Alleen op FOK! door kneuzen zoals jij die maanden wachten op een meisje die ze nog nooit hebben gezien, serieus nemen kan ik je dus niet. En in RL hooguit door mensen die mij eerst niet mogen maar mij daarna wel mogen als ze me beter leren kennen, dit maak ik wel eens mee. Ook kom ik online veel anders over dan in het echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |