Slaap lekker.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:51 schreef minibeer het volgende:
ja ik bedoelde niet qua leren daten maar gewoon de film in zn algemeen.
Welstrusten
Gewoon vragen ja. Dat is normaal.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:58 schreef Newbie114 het volgende:
Damn ik begin iets te voelen voor dat meisje van vakantie. Zal ik aan haar vragen hoe het zit in de liefde of hoe kom je erachter of iemand een vriendje heeft?
Via FOK!?quote:
Oh mijn god.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:53 schreef Newbie114 het volgende:
Niet met de juiste mindset gemsnt met dat meisje.
Ik was even bang dat je voor goed verpest was.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Verkeerd, ik ben gewoon moe.
Kut ik begon even te klinken als firefly
Hij heeft wel gelijk anders.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:09 schreef formerjellybean het volgende:
En bedankt mpj , je bent weer echt aardig
Ik denk dat die 'vieze mannen' best serieus zijn hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk anders.![]()
Neem internet niet serieus.
Natuurlijk, het is gewoon een leuke komedie maar een aantal punten zijn wel waar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb hem een keer eerder gezien.
Alleen totaal ongeloofwaardig op sommige punten natuurlijk, maar goed daar voor is het een film.
Nou ik heb foto's van haar gezien en ik vind haar er niet verkeerd uitzien hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:21 schreef Mpj het volgende:
Dat is hetzelfde als op FOK! Meisjes (hoe lelijk ook) zetten hier foto's neer en krijgen de volle aandacht van alle kneuzen hier en gaan dan denken yeah ik lig goed in de markt, maar nee dat lig je niet. Op FOK! ja maar daar is dan ook alles mee gezegd. Kijk alleen maar naar die monkyyy, meid ziet er in real life niet uit en maakt foto's met handen voor haar gezicht/helft van haar gezicht etc. maar fans heeft ze hier wel.
Dat zal je vies tegenvallen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ik heb foto's van haar gezien en ik vind haar er niet verkeerd uitzien hoor.
De echt lelijke vrouwen krijgen die reacties niet.
Van monky? Heb niet echt veel foto's gezien. Een paar waren mooi. Anderen idd beetje raar.quote:
Niet als ze er op foto's ook echt lelijk uitzien, dus je argument gaat niet op imo.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:38 schreef Mpj het volgende:
Sommige lelijkerds maken hun foto's vanuit bepaalde hoeken, overbelichten foto's of doen vaak dingen voor hun gezicht voor de helft of wat dan ook zodat het lijkt alsof ze er 'n beetje goed uitzien. Gebeurt erg vaak en het is haast altijd duidelijk te zien.
Ik weet niet wat jij onder ''echt lelijk'' verstaat want daar denken wij allebei anders over, dat was sowieso al duidelijkmaar ook de écht lelijke wijven krijgen zulke reacties. Maargoed, als iemand er redelijk uitziet in het algemeen gaat die persoon echt niet op FOK! virtueel aandacht zitten vragen met foto's (dan doel ik bijv. op dikke inkijk etc). Dan krijg je al aandacht genoeg in real life.
Zelfs als ze er op de foto gruwelijk uitzien. Ik kan je zo een voorbeeld sturen op FOK! Alleen dat doe ik niet openbaar want dat vind ik beledigend.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet als ze er op foto's ook echt lelijk uitzien, dus je argument gaat niet op imo.
Oh en dat laatste is niet waar. Genoeg mooie vrouwen die dat doen. Alleen op hyves al bijv.
Niet van haar ik heb haar nooit gezien, van anderen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van monky? Heb niet echt veel foto's gezien. Een paar waren mooi. Anderen idd beetje raar.
En dat van die fobo's is gewoon waar. Mooiere vrouwen krijgen veel meer berichtjes dan minder mooie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |