Ik moest even lachen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:22 schreef Supersoep het volgende:
Iedereen is nu stil. Wetende dat het een verloren zaak is om moneyfornothing te krijgen, zelfs al verbreekt haar huidige relatie.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:22 schreef Supersoep het volgende:
Iedereen is nu stil. Wetende dat het een verloren zaak is om moneyfornothing te krijgen, zelfs al verbreekt haar huidige relatie.
Zeg maar dat je één of andere ziekte hebt, dan vinden we het weer minder erg.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
![]()
Tsja wat zal ik daar eens op zeggen.
Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zeg maar dat je één of andere ziekte hebt, dan vinden we het weer minder erg.
Dat is beter dan wat ik doe.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik spreek voor de hele mensheid.Oeverloos zelfvertrouwen.
Mijzelf omlaag praten, dan kan je beter je aan chronische zelfoverschatting lijden.quote:
Maar Heloef je bent een baas soberzoquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijzelf omlaag praten, dan kan je beter je aan chronische zelfoverschatting lijden.
Ik weet het.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar Heloef je bent een baas soberzo
SuperJochie to the rescue!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook als een superheld![]()
![]()
In theorie ben ik het met je eens, maar ik hou niet zo van temperaturen van 50 gradenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:42 schreef Supersoep het volgende:
Superheld zijn lijkt me wel iets. Ik wil ook een Iron Man pak graag. Dagenlang met blote borst op een aambeeld slaan; omringd door temperaturen van 50 graden. Met elke harde dreun van hamer op metaal spat het zweet van je voorhoofd af. Bloed, zweet en tranen.
Als je dan geen vrouwen kan krijgen, dan weet ik het ook niet meer.
Wie is Hitch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:50 schreef minibeer het volgende:
Maar wat nou wel weer jammer is van Hitch is dat ie zoveel moeite doet voor die meisjes, jetskiën enzo, is mij allemaal iets te duur.
Komedie met Will Smith in de hoofdrol en die gas van The King of Queens - Gaat over een man die voor z'n werk mensen helpt versieren.quote:
Jup, iedereen zat er net over te posten, ben m ook maar gaan kijken, ik vind m niet zo. Niet slecht hoor, maar ook niet goed.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:11 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Komedie met Will Smith in de hoofdrol en die gas van The King of Queens - Gaat over een man die voor z'n werk mensen helpt versieren.
Heb hem een keer eerder gezien.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:24 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jup, iedereen zat er net over te posten, ben m ook maar gaan kijken, ik vind m niet zo. Niet slecht hoor, maar ook niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |