abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 augustus 2011 @ 22:31:52 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100735421

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 14 augustus 2011 @ 22:43:48 #2
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100736309
Die posts die spontaan verdwijnen, dat is een hint.
pi_100736712
Maar over Hitch, ik denk dat er wel wat goeie tips in zitten. Maar vooral een heleboel logische dingen. Zoals die dance moves op een gegeven moment, die kunnen echt niet. Er zullen vast onsuccesvolle mannen zijn die zo dansen...

Lame poging om ontopic te gaan is lame.
pi_100736831
Heb je seks gehad, Strawberry? M'n epic muggenkill mag ik niet laten zien, dus vraag ik maar iets ontopic.
Ron Paul 2012
pi_100736891
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar over Hitch, ik denk dat er wel wat goeie tips in zitten. Maar vooral een heleboel logische dingen. Zoals die dance moves op een gegeven moment, die kunnen echt niet. Er zullen vast onsuccesvolle mannen zijn die zo dansen...

Ik dans gewoon helemaal niet, dat voorkomt het probleem dat je voor gek staat met dansen *)

Maar denk dat de film nep is; in het echt eindigt het nooit zo goed. Zo'n man krijgt nooit zo'n vrouw. En uiteindelijk lijkt het ook daar vooral te gaan om het opbouwen van zelfvertrouwen.
pi_100736986
Dansen enkel als het schuifelen is. Beetje hetzelfde principe als zingen, gewoon niet doen als je het niet kan.
Ron Paul 2012
pi_100737038
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:52 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik dans gewoon helemaal niet, dat voorkomt het probleem dat je voor gek staat met dansen *)

Maar denk dat de film nep is;

Het is een film, nogal logisch dat het nep is.

quote:
in het echt eindigt het nooit zo goed. Zo'n man krijgt nooit zo'n vrouw. En uiteindelijk lijkt het ook daar vooral te gaan om het opbouwen van zelfvertrouwen.
Dat is niet waar. Het zijn uitzonderlijke gevallen maar het gebeurt wel.
pi_100737221
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef Supersoep het volgende:
Dansen enkel als het schuifelen is. Beetje hetzelfde principe als zingen, gewoon niet doen als je het niet kan.
Eens.
  zondag 14 augustus 2011 @ 22:58:31 #9
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100737369
Damn ik begin iets te voelen voor dat meisje van vakantie. Zal ik aan haar vragen hoe het zit in de liefde of hoe kom je erachter of iemand een vriendje heeft?
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_100737455
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:58 schreef Newbie114 het volgende:
Damn ik begin iets te voelen voor dat meisje van vakantie. Zal ik aan haar vragen hoe het zit in de liefde of hoe kom je erachter of iemand een vriendje heeft?
Als je wil dat ze weet dat jij haar leuk vindt is dat the way to go.
pi_100737457
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:

Een vriend van me ging ook altijd met veel te foute moves waar hij dan ook echt indruk mee probeerde te maken dansen. Dat is trouwens wel die vriend die sinds kort een vriendin heeft dus ik denk dat hij het afgeleerd heeft :P.

Ik ga onder het mom van SOG ook maar even hitch kijken (van een torrent)
Finally, someone let me out of my cage
pi_100737470
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:58 schreef Newbie114 het volgende:
Daar beginnen vrouwen zelf wel over na een tijdje. Zo van ''ja mijn vriend dit en dat''. :') Echt als waarschuwing dat ze al bezet zijn, voordat je iets probeert.
Ron Paul 2012
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:00:51 #13
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100737527
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Daar beginnen vrouwen zelf wel over na een tijdje. Zo van ''ja mijn vriend dit en dat''. :') Echt als waarschuwing dat ze al bezet zijn, voordat je iets probeert.
Dat heeft ze niet gezegd. Ik vraag hoe zit het in de liefde ook vaak aan mijn gewone vriendinnen.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_100737532
quote:

[..]

Als dat nou eens zou werken zou ik hem nog vaker inzetten. :P
pi_100737549
quote:

[..]

:Y Zie filmpje in de weblog:
Heb je al een vriend?!?
pi_100737696
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:00 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als dat nou eens zou werken zou ik hem nog vaker inzetten. :P
Nóg vaker, dus je doet het al regelmatig? :P

Ik vind het een vervelend fenomeen.
Ron Paul 2012
pi_100737763
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:03 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Als het nodig is ben ik niet bang het te gebruiken, alleen werkt het niet echt dus ik moet maar eens wat anders gaan verzinnen.
pi_100737830
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:03 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik realiseer me ook vaak dat het meer aan mij ligt dat ik me eraan erger dan dat zij iets verkeerd doen.
pi_100737878
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:04 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als het nodig is ben ik niet bang het te gebruiken, alleen werkt het niet echt dus ik moet maar eens wat anders gaan verzinnen.
Gewoon over allerlei ziektes beginnen, jwz. :') Dé afknapper voor elke man, zoals wel eens eerder gezegd in deze reeks.
Ron Paul 2012
pi_100737940
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:06 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Gewoon over allerlei ziektes beginnen, jwz. :') Dé afknapper voor elke man, zoals wel eens eerder gezegd in deze reeks.
Misschien een goede, maar werkt dat niet in je nadeel als je dan weer single bent en er allerlei geruchten de ronde doen? Dan is het 'ik heb een vriend' toch wat veiliger. Just in case.
pi_100737943
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:06 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Vaginale schimmelinfecties doen het altijd goed.
pi_100738006
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:07 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Misschien een goede, maar werkt dat niet in je nadeel als je dan weer single bent en er allerlei geruchten de ronde doen? Dan is het 'ik heb een vriend' toch wat veiliger. Just in case.
Je had al een back-up plan voor wanneer je single zou zijn, dus dat is toch helemaal geen probleem.
Ron Paul 2012
pi_100738080
quote:
11s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:08 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je had al een back-up plan voor wanneer je single zou zijn, dus dat is toch helemaal geen probleem.
Ohja, maar ik even voor weer daarna dan. En als men denkt dat ik allerlei ziektes heb hoeft mijn back-up me straks ook niet meer. ;(
pi_100738100
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:07 schreef minibeer het volgende:

[..]

Vaginale schimmelinfecties doen het altijd goed.
Zoiets inderdaad. Uit het niets even beginnen over een psychiatrisch verleden ook, en ze vallen je niet meer lastig. Tenzij je toevallig MLIG tegenkomt.
Ron Paul 2012
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:09:49 #25
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100738107
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:09 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ohja, maar ik even voor weer daarna dan. En als men denkt dat ik allerlei ziektes heb hoeft mijn back-up me straks ook niet meer. ;(
Je hebt een back-up?
C'est la vie
pi_100738342
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Je hebt een back-up?
Zoiets ja.
pi_100738926
Iedereen is nu stil. Wetende dat het een verloren zaak is om moneyfornothing te krijgen, zelfs al verbreekt haar huidige relatie.

;(
Ron Paul 2012
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:23:12 #28
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100738945
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:22 schreef Supersoep het volgende:
Iedereen is nu stil. Wetende dat het een verloren zaak is om moneyfornothing te krijgen, zelfs al verbreekt haar huidige relatie.

;(
Ik moest even lachen.
C'est la vie
pi_100739090
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:22 schreef Supersoep het volgende:

;(
:D
Tsja wat zal ik daar eens op zeggen.
pi_100739145
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:25 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

:D
Tsja wat zal ik daar eens op zeggen.
Zeg maar dat je één of andere ziekte hebt, dan vinden we het weer minder erg.
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')