Hoezo krijg je ze?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:59 schreef Narasan het volgende:
[..]
Tja, ik ken er niets aan doen dat ik ze eenmaal krijg.
Ik krijg ze nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoezo krijg je ze?
Vanmiddag bij de praxis maar ff lak halen![]()
En dan vanavond miss eerste laag erop zetten
Pff damn heb je nog een 7 snarige over?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:17 schreef Narasan het volgende:
[..]
Ik krijg ze niet. Ik heb ze over gekocht van de Ex - Gitarist van Epica. Ad Sluijter, ze komen vandaag in huis. Zal er een foto van maken
Slechts ¤50,- moeten betalen en waren in perfecte staat!
Ik heb slechts 1 7 snarige Ibanez en dat is mijn beestquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Pff damn heb je nog een 7 snarige over?
Zoja ben ik evt wel geintereseerd
Heb er hier thuis 3 staan, 1tje die ik niet verkoop (Bo~el MC-7), een B.C.Rich Warlock en een schecter damien. Een goed bod kan er zo 1 van jou zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Pff damn heb je nog een 7 snarige over?
Zoja ben ik evt wel geintereseerd
Heb je nog een linkje met specs van die BC rich? En een richtprijs die je wil?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:21 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Heb er hier thuis 3 staan, 1tje die ik niet verkoop (Bo~el MC-7), een B.C.Rich Warlock en een schecter damien. Een goed bod kan er zo 1 van jou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk net op tracktrace.nl en zie dit staan in mijn code:
Chauffeur is onderweg
Wat hoort dat goed aan zeg, krijg ik straks al m'n pedalen![]()
Mahagoni bodyquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Heb je nog een linkje met specs van die BC rich? En een richtprijs die je wil?
Bah floyd tremoloquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:32 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Mahagoni body
Maple bolt-on neck met rosewood fretbord
Floyd tremelo
24 jumbo frets
2 BDSM humbuckers
richtprijs? eigenlijk wil ik er niet van af...
dus kijk hier eens: http://matrix-m.de/
specs?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
De ander die ik heb (scheckter Damien) heeft een vaste brug
CONSTRUCTION/SCALE: Bolt-on / 26.5”quote:
Ik ga vrijdagochtend.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:06 schreef genakt het volgende:
Wie gaat er hier morge lowlands ?weet alleen guitarist.
Hoezo pas vrijdag ochtend ? ik ga morgen ochtend 9 uur weg!quote:
Vind ik nog wel duur 2e hands voor een scheter damien bk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:59 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
CONSTRUCTION/SCALE: Bolt-on / 26.5”
BODY: Basswood
NECK/FINGERBOARD: Maple/Rosewood
FRETS: 24 X-Jumbo
INLAYS: Black Pearl ‘Bats’
PICKUPS: EMGhz7-A set
ELECTRONICS: Vol/Tone/3-Way
BRIDGE: TOMthru-body
BINDING: None
TUNERS: Grover
HARDWARE: Black
COLOR: Satin Black (SBK)
Pickups ben ik zelf niet tevreden mee, heb deze ook meer als ooit een upgrade op uit te voeren naar active elementen.
Richtprijs: 450 euro
Als je zowat vooraan staat laten ze elke keer paar mensen naar binnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Omdat je dan niet in de rij staat, je rustig je tentje op kan zetten, je niet uren op een camping zit waar nog nauwelijks wat te beleven is enz
Ja dan begrijp ik het wel ik ga echt om keihard te feestenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zeg niet dat je het jezelf niet gezellig kan maken met je vrienden, maar Brother lijkt me meer iemand die relax daar voor de muziek gaat en wat rond hangt en zich niet kapot gaat zuipen en blowen
En camping 7 gaat pas op vrijdag open. Hoef ik ook geen uren te zoeken voor een plekje om mijn tent op te zetten. En ik heb geen zin om al mijn zooi die brug over te slepen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Omdat je dan niet in de rij staat, je rustig je tentje op kan zetten, je niet uren op een camping zit waar nog nauwelijks wat te beleven is enz
ow daarom ga ik vroeg hoef ik ook geen plek te zoekenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
En camping 7 gaat pas op vrijdag open. Hoef ik ook geen uren te zoeken voor een plekje om mijn tent op te zetten. En ik heb geen zin om al mijn zooi die brug over te slepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |