Vertel.............quote:
#2quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vertel.............![]()
gefeliciteerd met je FiPo
Gefeliciteerd met je SePoquote:
Ach zolang ze geen pneumatische hamers, boren en zaagmachines mee hoeven te nemen zal het wel bij blauwe vingers blijvenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef Ceetje.. het volgende:
TT![]()
was effe hamers zoeken voor de kids (tussen de 4 en 12 jr), moeten ze morgen meenemen om de hutten te timmeren.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de ziekenwagen mag uitrukken, 400 kids bewapend met hamers en spijkers
Dat gaat best goed. Wordt hier ook altijd gedaan tijdens de vakantie, en in St.Michielsgestel ook. Gebeuren weinig of geen ongelukken meequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef Ceetje.. het volgende:
TT![]()
was effe hamers zoeken voor de kids (tussen de 4 en 12 jr), moeten ze morgen meenemen om de hutten te timmeren.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de ziekenwagen mag uitrukken, 400 kids bewapend met hamers en spijkers
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef Drassss het volgende:
Ik klikte het topic te vroeg weg, zodat ik weer MM moest gebruiken
kinderen kunnen nogal "slingerig" zijn. Dwz, lopen vrolijk rond hun hamer in het rond slingerend, niet in de gaten hebbende dat er anderen in de buurt zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach zolang ze geen pneumatische hamers, boren en zaagmachines mee hoeven te nemen zal het wel bij blauwe vingers blijven
Nog makkelijker is om de TopicChain te bookmarken Topicreeks: RLS SlowChatquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon [ afbeelding ] drukken, en als de TT er nog niet staat F5en
zijn dus alleen jou kidsquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kinderen kunnen nogal "slingerig" zijn. Dwz, lopen vrolijk rond hun hamer in het rond slingerend, niet in de gaten hebbende dat er anderen in de buurt zijn.
Vorig jaar hadden er twee in het groepje van mijn jongste ook een aardige blauwe bult op hun hoofd
Die heeft Drassss uit zijn overzicht gehaald, net als ONZ en F&Fquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dat forum heb ik gewist.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee hoor, die van mij waren er niet eens bij betrokken. Ik hoorde van heel veel ouders dat ze tegen die hamers zijn, er schijnen heel veel ongelukken mee te gebeuren. Mijnes hebben nog nooit iets gehad, behalve dan dat ze super smerig thuiskwamen, maarja, daar hebben we een wasmachine voor, en anders een vuilnisbak tochquote:
dat bedoel ik, die geven alleenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, die van mij waren er niet eens bij betrokken. Ik hoorde van heel veel ouders dat ze tegen die hamers zijn, er schijnen heel veel ongelukken mee te gebeuren. Mijnes hebben nog nooit iets gehad, behalve dan dat ze super smerig thuiskwamen, maarja, daar hebben we een wasmachine voor, en anders een vuilnisbak toch
Deze hamers zijn idd veiligerquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, die van mij waren er niet eens bij betrokken. Ik hoorde van heel veel ouders dat ze tegen die hamers zijn, er schijnen heel veel ongelukken mee te gebeuren. Mijnes hebben nog nooit iets gehad, behalve dan dat ze super smerig thuiskwamen, maarja, daar hebben we een wasmachine voor, en anders een vuilnisbak toch
niet voor alle kinderenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze hamers zijn idd veiliger
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze hamers zijn idd veiliger
[ afbeelding ]
zat 't ook te kijken, maar bij mislukte kok zap ik weg hoor, met z'n rubbertjesquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
Die Alberto die doet het wel leuk, jammer dat mislukte kok in hetzelfde programma zit.
erg hé, zat me ook al te ergerenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
Die Alberto die doet het wel leuk, jammer dat mislukte kok in hetzelfde programma zit.
alleen daarom kijk ik al niet. Maar dit soort RL kijk ik sowieso nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
Ik mag toch hopen dat Kokkie wel steeds aan het coderen is.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zat 't ook te kijken, maar bij mislukte kok zap ik weg hoor, met z'n rubbertjes
als mijn man met rubbertjes aan durft te komen, krijgt hij een stampquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zat 't ook te kijken, maar bij mislukte kok zap ik weg hoor, met z'n rubbertjes
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Kokkie wel steeds aan het coderen is.
heb aanbod is niet denderend vanavond, ik kijk dit ook nooit, erger me er enorm aanquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
alleen daarom kijk ik al niet. Maar dit soort RL kijk ik sowieso niet
ik ook, erg hequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als mijn man met rubbertjes aan durft te komen, krijgt hij een stamp![]()
ik moet eerlijk zeggen dat als ik de rubbers van de koelkast en vriezer afdoe met een doekje ik altijd aan die man moet denken
twee goeie films vandaagquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb aanbod is niet denderend vanavond, ik kijk dit ook nooit, erger me er enorm aan
Hangt van je definitie van goed afquote:
Wie gaat er de hele dag in een stacaravan zitten?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:04 schreef Ceetje.. het volgende:
wel lachwekkend nu, zit je in je stacaravan, komt er een graafmachine de hele dag graven
Ik durf niets meer te zeggen over rubbertjesquote:
gooi ze meestal weg, hergebruik is geen optiequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jij maakt je rubbertjes nooit schoon dan
die mensen op TV (voor hen hadden ze het beter een zitcaravan kunnen noemen idd)quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wie gaat er de hele dag in een stacaravan zitten?
Ach je hebt ook mensen die in een tent gaan zittenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wie gaat er de hele dag in een stacaravan zitten?
heb slechtere gezien, vond ze wel vermakelijk. zijn idd geen topfilmsquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
al gezien (en ik vond ze niet geweldig)
als hij hier aan zou bellen en vragen of hij ons huis mocht inspecteren, zoals hij vroeger deed, zou ik hem weigeren en zeggen dat hoe hard wij huisvrouwen ook poetsen, het in ZIJN ogen nooit goed genoeg is en ik me niet voor schut wil laten zetten om hem aan een programma te helpen.quote:
ikke niet, slaap alleen in de tent, meer nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach je hebt ook mensen die in een tent gaan zitten
en daar gaan ze dan nog 2400 km voor rijden ookquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach je hebt ook mensen die in een tent gaan zitten
En vervolgens klagen dat het luchtbedje van de Marskramer die afgeprijsd naar EUR 14,99 toch niet zo lekker slaapt..quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
en daar gaan ze dan nog 2400 km voor rijden ook
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
gooi ze meestal weg, hergebruik is geen optie
Ach joh, de echte bikkels slapen toch op een matjequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
En vervolgens klagen dat het luchtbedje van de Marskramer die afgeprijsd naar EUR 14,99 toch niet zo lekker slaapt..
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
En vervolgens klagen dat het luchtbedje van de Marskramer die afgeprijsd naar EUR 14,99 toch niet zo lekker slaapt..
Echte bikkels slapen nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach joh, de echte bikkels slapen toch op een matje
nee, echte bikkels slapen niet in een tent, maar gewoon op de grond in de buitenluchtquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach joh, de echte bikkels slapen toch op een matje
En dan terugkomen van vakantie en klagen dat ze uitgeput zijnquote:
lekker hoor op het strand met op de achtergrond het geluid van de brandingquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, echte bikkels slapen niet in een tent, maar gewoon op de grond in de buitenlucht
en je rubbertjes bij je natuurlijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
lekker hoor op het strand met op de achtergrond het geluid van de branding
Als ik slaap heb ik geen rubber aan, gaat zo plakkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en je rubbertjes bij je natuurlijk
en zand erbij schuurt zoquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
Als ik slaap heb ik geen rubber aan, gaat zo plakken
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
Als ik slaap heb ik geen rubber aan, gaat zo plakken
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:14 schreef kaatje50 het volgende:
wij zitten nu mijn zwager te pesten. Morgen moet hij weer werken, vakantie voorbij. Mijn man heeft volgende week vakantie, dus zeg ik , fijn hé schat, je hoeft nog maar één week te werken en dan heb je lekker vakantie. Vindt mijn zwager niet leuk![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:16 schreef Drassss het volgende:
Over slapen gesproken. Ik ben helemaal naar de klote.
Dus tijd om eens te gaan slapen
Truste allen!
truste Drassssquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:16 schreef Drassss het volgende:
Truste allen!
trustequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:16 schreef Drassss het volgende:
Truste allen!
trustequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:16 schreef Drassss het volgende:
Truste allen!
En ik moet direct aanquote:
denkenquote:coo-coo Regretfully they tell us
coo-coo But firmly they compel us
to say goodnight
coo-coo
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:22 schreef Ceetje.. het volgende:
begin onderhand medelijden met die campingbazing te krijgen
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dom naief mens totaal ongeschikt voor het werk
toch niet de gouden ketting vergeten hequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik draag een stropdas bij mijn trainingspak. #campingbaas?
Daar zit de hond mee vastquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
toch niet de gouden ketting vergeten he
Houdoe en bedankt!quote:
quote:
Een hond op mijn nek? Doorgaans liggen daar wat dode nertsen op.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat telt niet, er MOET er een om je nek, niet om die van je hond
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een hond op mijn nek? Doorgaans liggen daar wat dode nertsen op.
Ik drink geen bier en ik draag geen dode nertsen op mijn hoofd, maar in mijn nek.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets (hond zit in het schuurtje)
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets (hond zit in het schuurtje)bij nader inzien op je hoofd
vreemde nerts, issie ziekquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik drink geen bier en ik draag geen dode nertsen op mijn hoofd, maar in mijn nek.
truste kokje, goed gesprek morgen en voor nu, slaap lekkerquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
truste Kaatje. Visite al weg![]()
Ik ben er ook weg van, lekker in mijn schone bedje
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
truste Kaatje. Visite al weg![]()
Ik ben er ook weg van, lekker in mijn schone bedje
zal vast goed komen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
truste kokje, goed gesprek morgen en voor nu, slaap lekker![]()
![]()
kan je in ieder geval rustig gaan slapenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
maar ligger bijna uit het tournooi. Zal hem wel naar huis moeten brengen. zijn vrouw heeft hem afgezet en is doorgereden...familie pffff
klopt, maar moet er wel wat voor over hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan je in ieder geval rustig gaan slapen
Hier nog niet echt. Doos Aleve is overdreven, maar ik heb al twee "normale" op, en nu heb ik er nog maar een diclofenac bijgepakt. Dit is er een die ik anders morgen nog heb, stom hè, dat je dat weet , maar dat voel je gewoon op de een of andere manierquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
Avond Ceetje & Drassss....
Mijn asperientje begint te werken
volgens mij kan je MM gewoon "opladen" hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:29 schreef Drassss het volgende:
Ik moest namelijk weer de MM gebruikenvandaar de vraag, anders wordt het een duur grapje.
quote:
En batterijen zijn slecht voor het milieu en dat ben ik niet hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jawel, maar anders moest ik weer een paar setjes batterijen kopen he. Het is toch crisis
misschien toch wel een beetje slecht, want ik heb ook een autoquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En batterijen zijn slecht voor het milieu en dat ben ik niet hoor
Je werkt ook op zonne energie? Het zonnetje in huis?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En batterijen zijn slecht voor het milieu en dat ben ik niet hoor
Zonder auto ben je bijna nergensquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
misschien toch wel een beetje slecht, want ik heb ook een auto
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je werkt ook op zonne energie? Het zonnetje in huis?
Al een tijdje thuis hoor, maar waarom vraag je dat hier? Jij hebt toch de wellness twitter relatie met hemquote:
Fout gegokt.... is thuisquote:
Hoe moet ik een wellness twitter relatie zien?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al een tijdje thuis hoor, maar waarom vraag je dat hier? Jij hebt toch de wellness twitter relatie met hem
daarom vraag ik 't, hahahahaha, anders staat ie z'n tijd weer te doen achter die sauna van 'mquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al een tijdje thuis hoor, maar waarom vraag je dat hier? Jij hebt toch de wellness twitter relatie met hem
oh, kokje en ik kwamen er op twitter achter dat we al jaren dezelfde sauna bezoekenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoe moet ik een wellness twitter relatie zien?
Klinkt namelijk ontzettend 2011
Het is weer zover jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:45 schreef kaatje50 het volgende:
goeienoavond, Drass, Ceetje, Mouse![]()
De dames hebben hoofdpijn? Beterschap
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:45 schreef kaatje50 het volgende:
goeienoavond, Drass, Ceetje, Mouse![]()
De dames hebben hoofdpijn? Beterschap
Dus het codewoord is "Roze Bloembak " als je iemand tegenkomt in de sauna?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, kokje en ik kwamen er op twitter achter dat we al jaren dezelfde sauna bezoeken
nee, ik denk "grote krant"quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dus het codewoord is "Roze Bloembak " als je iemand tegenkomt in de sauna?
of "hoi-houdoe" *maakt dat ze met een rode kop wegkomtquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Of " Wat doen die bonbons hier!? "
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
Waarom moet ik als code-woord nu direct aan 'rubbertjes' denken
nee hoor, de laatste 3 jaar gaan wij er weer regelmatig heen, laatste keer dat ik er was is 3 maanden geleden, in het hemelvaartweekend, heb ik jullie toen ook verteld (wellness, alleen niet waarheen).quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
was jullie twitters aan het lezen, beide dus liegebeesten
![]()
We gaan altijd naar de zelfde sauna, jullie zijn allebei al jaren níet geweest
Ik zeg "Blame Canada!"quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Met zijn zoute zwetende ballen in de sauna!
oh, ik dacht meer aan "blauwe vlinder"quote:
Daar omschrijf je jezelf meequote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, ik dacht meer aan "blauwe vlinder"
daar ben ik ook aan te herkennen
en goeienavond![]()
![]()
ben er nog, maar was ff in gesprek met manlief. moet soms ook even .quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:00 schreef superkokje het volgende:
Avond allemaal![]()
![]()
Is er nog paracetamol
Ik las het politiebericht ja...quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ben er nog, maar was ff in gesprek met manlief. moet soms ook even .
Ik lees hem net een politiebericht voor over een dodelijke valpartij van een paard vandaag,
omdat het in een dorp hier vlakbij was gebeurd. Blijkt het de vrouw van een klant van hem te zijn.
Hij is er nogal van onder de indruk
Pfffff, dan komt het wel dichtbij jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik lees hem net een politiebericht voor over een dodelijke valpartij van een paard vandaag,
omdat het in een dorp hier vlakbij was gebeurd. Blijkt het de vrouw van een klant van hem te zijn.
Wil je kok vergiftigen met deze partymixquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:01 schreef Ceetje.. het volgende:
hier heb je nog een handje vol
[ afbeelding ]
ow, da's beroerder Kaatje, snap dat je man er van onder de indruk isquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kan ik tenminste zonder krant naar de saunaquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wil je kok vergiftigen met deze partymix
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ow, da's beroerder Kaatje, snap dat je man er van onder de indruk is
quote:
Door blijven typen en de lapo pakkenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:06 schreef Ceetje.. het volgende:
ik weet ineens een heleboel lachwekkende TT's
Prijsschieten ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:06 schreef Ceetje.. het volgende:
Ctje opend de volgendequote:Op maandag 15 augustus 2011 21:06 schreef Ceetje.. het volgende:
dan zul je toch een keer door moeten posten tot Lapoquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:06 schreef Ceetje.. het volgende:
quote:
En zijn wij vast vergeten waar het op slaatquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tegen de tijd dat we aan de lapo toe zijn, ben ik ze vast alweer vergeten
Kaatje geeft je pen en papier, kun je ze even opschrijvenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tegen de tijd dat we aan de lapo toe zijn, ben ik ze vast alweer vergeten
dat bedoel ikquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En zijn wij vast vergeten waar het op slaat
Pen en papier is zo vóór 1990..... ze heeft een aaipad hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Kaatje geeft je pen en papier, kun je ze even opschrijven
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:10 schreef Ceetje.. het volgende:
hebben jullie dat ook gelezen, van die ene fokker die live spaanse pepers gaat eten?
ja, een echte aaiped, van eppelquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pen en papier is zo vóór 1990..... ze heeft een aaipad hoor
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:10 schreef Ceetje.. het volgende:
hebben jullie dat ook gelezen, van die ene fokker die live spaanse pepers gaat eten?
zaggut op twitter, heb 't nog geretweet, zal eens zoekenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ff linkje geven leest wat makkelijker
niks mis met pen en papier. Trouwens ik ben óók van voor 1990quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pen en papier is zo vóór 1990..... ze heeft een aaipad hoor
Volgens de Scoville schaal kan je dan beter de habanero naar binnen werkenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Moet ie met Madam Jeanet proberen
maar net toch Kaatjequote:Op maandag 15 augustus 2011 21:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
niks mis met pen en papier. Trouwens ik ben óók van voor 1990
dan wel even filmenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wie dat niet rauw kan eten is zelf een jeannet!quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ook hoor, van vóór 1990, zelfs nog van vóór 1980 (en ook nog nèt van voor 1970)quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
niks mis met pen en papier. Trouwens ik ben óók van voor 1990
quote:
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:13 schreef Drassss het volgende:
Ook iets geks. Er zit al 5 dagen een malloot in een televisietoren ( Tulsa, OK USA )
http://www.news9.com/stor(...)r-man-on-tulsa-tower
Volgens mij is dat de madam Jeanettequote:Op maandag 15 augustus 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens de Scoville schaal kan je dan beter de habanero naar binnen werken
echt hè, die afkortingen, mijn aaiped van eppul kan 't allemaal niet meer bijhouden hoor.quote:
ik nog netquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook hoor, van vóór 1990, zelfs nog van vóór 1980 (en ook nog nèt van voor 1970)
soms voel ik me 18, maar soms ook 81quote:
da's ook wel apartquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:13 schreef Drassss het volgende:
Ook iets geks. Er zit al 5 dagen een malloot in een televisietoren ( Tulsa, OK USA )
http://www.news9.com/stor(...)r-man-on-tulsa-tower
hmmmm......... verse pruimen dusquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:17 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
soms voel ik me 18, maar soms ook 81
ik een rokkiequote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmmm......... verse pruimen dus
quote:
de mijne ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daar houd ik van
mijn man is ook nog een broekie
een echte 18jarig rolt niet eens zijn nest inquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook, totdat ik 's morgens mijn nest uit moet rollen
nee, echte 18-jarige bikkels gaan gewoon door, die slapen nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
een echte 18jarig rolt niet eens zijn nest in
wij voelen ons ook 1x in de 3 maanden 18,quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hou op, daarom gaan wij ook altijd 1x per 3 maanden samen (mark en ik dan) naar de zaunaaa, om weer 18 te worden na een periode 81 zijn
dan toch een oude l**quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, echte 18-jarige bikkels gaan gewoon door, die slapen niet
tenzij ze aan coma-zuipen doen
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wij voelen ons ook 1x in de 3 maanden 18,maar dan weer niet in de sauna
![]()
dan moet ik weer een tijd bijkomen, vandaar dat ik me dan 81 voel
Middagje COD op een eiland.............quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is 2011? Een Winehousje doen?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:22 schreef Ceetje.. het volgende:
echt hè, ik kan nooit meer naar die sauna gaan zonder dat ik moet denken aan rubbertjes die schoongemaakt moeten worden en roze olifanten
ik ga ze mailen Kokje, als jij komt, of ze je dan een kadootje willen gevenquote:
Was is een COD?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Middagje COD op een eiland.............
xxl graagquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ga ze mailen Kokje, als jij komt, of ze je dan een kadootje willen geven
Je bent echt een bazin als je ergens een Roze olifant kan kopen en dat als geschenk op de balie kan zetten daaro.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ga ze mailen Kokje, als jij komt, of ze je dan een kadootje willen geven
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je bent echt een bazin als je ergens een Roze olifant kan kopen en dat als geschenk op de balie kan zetten daaro.
ben gewoon eerlijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het gaat weer lekker hier vandaag
Ze verwacht een jonge god te zien en die heeft maatje Smallquote:
heb het over autobandquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eerst zien, dan geloven![]()
![]()
tot in de pruimentijd zou ik zeggen![]()
![]()
tuurlijk verwacht ik een jonge god te zien, oude vellen zie je genoeg in een saunaquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze verwacht een jonge god te zien en die heeft maatje SM
Ceetje, in je pauze even langs LAS in de stadquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je bent echt een bazin als je ergens een Roze olifant kan kopen en dat als geschenk op de balie kan zetten daaro.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tuurlijk verwacht ik een jonge god te zien, oude vellen zie je genoeg in een sauna
ja, maar dan moet ik 'm daar nog zien te krijgen, als 't nou dichtbij was, dan stond ie er morgen al, maar het is toch wel een drie kwartier rijden van hierquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ceetje, in je pauze even langs LAS in de staddaar verkopen ze die olifantjes
quote:
je hé, je moet er wel wat voor overhebben om Kokkie een kadootje te gevenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, maar dan moet ik 'm daar nog zien te krijgen, als 't nou dichtbij was, dan stond ie er morgen al, maar het is toch wel een drie kwartier rijden van hier
wrom nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
en ik zeg niets meer over rubbertjes
![]()
wel lekker glad dusquote:
verschilt per jaargetijdequote:Op maandag 15 augustus 2011 21:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
een beetje 2011-man heeft ze tegenwoordig allebei![]()
JA GOFFER ZEG, mijn laptop overleeft dit niet hoor *veegt cola van beeldschermquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:33 schreef kaatje50 het volgende:
bij winterbanden denk ik juist aan dikke buiken, afgezakte vellen. Door te weinig beweging
Neu joh, met winterbanden trek je sporen in de zomerquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:33 schreef kaatje50 het volgende:
bij winterbanden denk ik juist aan dikke buiken, afgezakte vellen. Door te weinig beweging
ik denk dan aan vette banden die goed op de weg liggen ondanks de gladheidquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:33 schreef kaatje50 het volgende:
Hopelijk geen remsporen....quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu joh, met winterbanden trek je sporen in de zomer
die komen uit een ander gaatjequote:
echt waar hoor, als ik ooit kokkie daar tegen kom hè, dan weet ie meteen wie Ceetje isquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
echt waar hoor, als ik ooit kokkie daar tegen kom hè, dan weet ie meteen wie Ceetje is
dat hoort ie wel aan het gelach
je zal wel moeten om lapo te krijgen en de nieuwe TT te pakken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doe je best!! als de lettertjes rood worden, post ik neit meer
ik ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je zal wel moeten om lapo te krijgen en de nieuwe TT te pakken.
En trouwens ik kan mij nog heel erg goed herinneren dat je geen enkel probleem met hunten had
en die mensen daar maar denken, wat is DATquote:
als het gebeurd zal die helemaal wel denken jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en die mensen daar maar denken, wat is DAT![]()
![]()
![]()
![]()
Moet toch mark dit topic maar even laten lezen vantevoren, dan weet ie waarom ik moet lachen
camera's zijn ten strengste verboden in sauna'squote:Op maandag 15 augustus 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga nooit naar de Sauna, maar gewoon vanwege het hilarische gelach wil ik daar dan wel klaarstaan met de camera hoor
Ik zeg gewoon dat het voor FOK! TV isquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
camera's zijn ten strengste verboden in sauna's
ff zwaffelen die handelquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga wel eens naar de sauna, dan zwengel ik mijn piemel even rond en dan krijgen de dames een roder hoofd van dan hun hele verblijf in de sauna.
Oh, jij hebt géén roze olifant dusquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga wel eens naar de sauna, dan zwengel ik mijn piemel even rond en dan krijgen de dames een roder hoofd van dan hun hele verblijf in de sauna.
ik zou daar geen rood hoofd van krijgen maar keihard beginnen te lachen, sorry hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
+1quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga nooit naar de Sauna, maar gewoon vanwege het hilarische gelach wil ik daar dan wel klaarstaan met de camera hoor
bah, sneeuw, veel te koudquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:44 schreef Drassss het volgende:
Is me allemaal te heet... doe mij maar sneeuw
dat komt daarnaquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:44 schreef Drassss het volgende:
das ook lekkerquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:44 schreef Drassss het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat komt daarna
ojee, rode lettertjes, tot strax
komde gij dan ok ffkes noar Oeteldonk.quote:
neu, ik passquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
das ook lekker![]()
Moet je is een sauna nemen in de sneeuw
die handel???. Is hij zo groot????????quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |