Vertel.............quote:
#2quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vertel.............![]()
gefeliciteerd met je FiPo
Gefeliciteerd met je SePoquote:
Ach zolang ze geen pneumatische hamers, boren en zaagmachines mee hoeven te nemen zal het wel bij blauwe vingers blijvenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef Ceetje.. het volgende:
TT![]()
was effe hamers zoeken voor de kids (tussen de 4 en 12 jr), moeten ze morgen meenemen om de hutten te timmeren.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de ziekenwagen mag uitrukken, 400 kids bewapend met hamers en spijkers
Dat gaat best goed. Wordt hier ook altijd gedaan tijdens de vakantie, en in St.Michielsgestel ook. Gebeuren weinig of geen ongelukken meequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef Ceetje.. het volgende:
TT![]()
was effe hamers zoeken voor de kids (tussen de 4 en 12 jr), moeten ze morgen meenemen om de hutten te timmeren.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de ziekenwagen mag uitrukken, 400 kids bewapend met hamers en spijkers
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef Drassss het volgende:
Ik klikte het topic te vroeg weg, zodat ik weer MM moest gebruiken
kinderen kunnen nogal "slingerig" zijn. Dwz, lopen vrolijk rond hun hamer in het rond slingerend, niet in de gaten hebbende dat er anderen in de buurt zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach zolang ze geen pneumatische hamers, boren en zaagmachines mee hoeven te nemen zal het wel bij blauwe vingers blijven
Nog makkelijker is om de TopicChain te bookmarken Topicreeks: RLS SlowChatquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon [ afbeelding ] drukken, en als de TT er nog niet staat F5en
zijn dus alleen jou kidsquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kinderen kunnen nogal "slingerig" zijn. Dwz, lopen vrolijk rond hun hamer in het rond slingerend, niet in de gaten hebbende dat er anderen in de buurt zijn.
Vorig jaar hadden er twee in het groepje van mijn jongste ook een aardige blauwe bult op hun hoofd
Die heeft Drassss uit zijn overzicht gehaald, net als ONZ en F&Fquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dat forum heb ik gewist.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee hoor, die van mij waren er niet eens bij betrokken. Ik hoorde van heel veel ouders dat ze tegen die hamers zijn, er schijnen heel veel ongelukken mee te gebeuren. Mijnes hebben nog nooit iets gehad, behalve dan dat ze super smerig thuiskwamen, maarja, daar hebben we een wasmachine voor, en anders een vuilnisbak tochquote:
dat bedoel ik, die geven alleenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, die van mij waren er niet eens bij betrokken. Ik hoorde van heel veel ouders dat ze tegen die hamers zijn, er schijnen heel veel ongelukken mee te gebeuren. Mijnes hebben nog nooit iets gehad, behalve dan dat ze super smerig thuiskwamen, maarja, daar hebben we een wasmachine voor, en anders een vuilnisbak toch
Deze hamers zijn idd veiligerquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, die van mij waren er niet eens bij betrokken. Ik hoorde van heel veel ouders dat ze tegen die hamers zijn, er schijnen heel veel ongelukken mee te gebeuren. Mijnes hebben nog nooit iets gehad, behalve dan dat ze super smerig thuiskwamen, maarja, daar hebben we een wasmachine voor, en anders een vuilnisbak toch
niet voor alle kinderenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze hamers zijn idd veiliger
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze hamers zijn idd veiliger
[ afbeelding ]
zat 't ook te kijken, maar bij mislukte kok zap ik weg hoor, met z'n rubbertjesquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
Die Alberto die doet het wel leuk, jammer dat mislukte kok in hetzelfde programma zit.
erg hé, zat me ook al te ergerenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
Die Alberto die doet het wel leuk, jammer dat mislukte kok in hetzelfde programma zit.
alleen daarom kijk ik al niet. Maar dit soort RL kijk ik sowieso nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
Ik mag toch hopen dat Kokkie wel steeds aan het coderen is.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zat 't ook te kijken, maar bij mislukte kok zap ik weg hoor, met z'n rubbertjes
als mijn man met rubbertjes aan durft te komen, krijgt hij een stampquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zat 't ook te kijken, maar bij mislukte kok zap ik weg hoor, met z'n rubbertjes
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Kokkie wel steeds aan het coderen is.
heb aanbod is niet denderend vanavond, ik kijk dit ook nooit, erger me er enorm aanquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
alleen daarom kijk ik al niet. Maar dit soort RL kijk ik sowieso niet
ik ook, erg hequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als mijn man met rubbertjes aan durft te komen, krijgt hij een stamp![]()
ik moet eerlijk zeggen dat als ik de rubbers van de koelkast en vriezer afdoe met een doekje ik altijd aan die man moet denken
twee goeie films vandaagquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb aanbod is niet denderend vanavond, ik kijk dit ook nooit, erger me er enorm aan
Hangt van je definitie van goed afquote:
Wie gaat er de hele dag in een stacaravan zitten?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:04 schreef Ceetje.. het volgende:
wel lachwekkend nu, zit je in je stacaravan, komt er een graafmachine de hele dag graven
Ik durf niets meer te zeggen over rubbertjesquote:
gooi ze meestal weg, hergebruik is geen optiequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jij maakt je rubbertjes nooit schoon dan
die mensen op TV (voor hen hadden ze het beter een zitcaravan kunnen noemen idd)quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wie gaat er de hele dag in een stacaravan zitten?
Ach je hebt ook mensen die in een tent gaan zittenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wie gaat er de hele dag in een stacaravan zitten?
heb slechtere gezien, vond ze wel vermakelijk. zijn idd geen topfilmsquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
al gezien (en ik vond ze niet geweldig)
als hij hier aan zou bellen en vragen of hij ons huis mocht inspecteren, zoals hij vroeger deed, zou ik hem weigeren en zeggen dat hoe hard wij huisvrouwen ook poetsen, het in ZIJN ogen nooit goed genoeg is en ik me niet voor schut wil laten zetten om hem aan een programma te helpen.quote:
ikke niet, slaap alleen in de tent, meer nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach je hebt ook mensen die in een tent gaan zitten
en daar gaan ze dan nog 2400 km voor rijden ookquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach je hebt ook mensen die in een tent gaan zitten
En vervolgens klagen dat het luchtbedje van de Marskramer die afgeprijsd naar EUR 14,99 toch niet zo lekker slaapt..quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
en daar gaan ze dan nog 2400 km voor rijden ook
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
gooi ze meestal weg, hergebruik is geen optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |