Vertel.............quote:
#2quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vertel.............![]()
gefeliciteerd met je FiPo
Gefeliciteerd met je SePoquote:
Ach zolang ze geen pneumatische hamers, boren en zaagmachines mee hoeven te nemen zal het wel bij blauwe vingers blijvenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef Ceetje.. het volgende:
TT![]()
was effe hamers zoeken voor de kids (tussen de 4 en 12 jr), moeten ze morgen meenemen om de hutten te timmeren.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de ziekenwagen mag uitrukken, 400 kids bewapend met hamers en spijkers
Dat gaat best goed. Wordt hier ook altijd gedaan tijdens de vakantie, en in St.Michielsgestel ook. Gebeuren weinig of geen ongelukken meequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef Ceetje.. het volgende:
TT![]()
was effe hamers zoeken voor de kids (tussen de 4 en 12 jr), moeten ze morgen meenemen om de hutten te timmeren.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de ziekenwagen mag uitrukken, 400 kids bewapend met hamers en spijkers
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef Drassss het volgende:
Ik klikte het topic te vroeg weg, zodat ik weer MM moest gebruiken
kinderen kunnen nogal "slingerig" zijn. Dwz, lopen vrolijk rond hun hamer in het rond slingerend, niet in de gaten hebbende dat er anderen in de buurt zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach zolang ze geen pneumatische hamers, boren en zaagmachines mee hoeven te nemen zal het wel bij blauwe vingers blijven
Nog makkelijker is om de TopicChain te bookmarken Topicreeks: RLS SlowChatquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon [ afbeelding ] drukken, en als de TT er nog niet staat F5en
zijn dus alleen jou kidsquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kinderen kunnen nogal "slingerig" zijn. Dwz, lopen vrolijk rond hun hamer in het rond slingerend, niet in de gaten hebbende dat er anderen in de buurt zijn.
Vorig jaar hadden er twee in het groepje van mijn jongste ook een aardige blauwe bult op hun hoofd
Die heeft Drassss uit zijn overzicht gehaald, net als ONZ en F&Fquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dat forum heb ik gewist.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee hoor, die van mij waren er niet eens bij betrokken. Ik hoorde van heel veel ouders dat ze tegen die hamers zijn, er schijnen heel veel ongelukken mee te gebeuren. Mijnes hebben nog nooit iets gehad, behalve dan dat ze super smerig thuiskwamen, maarja, daar hebben we een wasmachine voor, en anders een vuilnisbak tochquote:
dat bedoel ik, die geven alleenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, die van mij waren er niet eens bij betrokken. Ik hoorde van heel veel ouders dat ze tegen die hamers zijn, er schijnen heel veel ongelukken mee te gebeuren. Mijnes hebben nog nooit iets gehad, behalve dan dat ze super smerig thuiskwamen, maarja, daar hebben we een wasmachine voor, en anders een vuilnisbak toch
Deze hamers zijn idd veiligerquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, die van mij waren er niet eens bij betrokken. Ik hoorde van heel veel ouders dat ze tegen die hamers zijn, er schijnen heel veel ongelukken mee te gebeuren. Mijnes hebben nog nooit iets gehad, behalve dan dat ze super smerig thuiskwamen, maarja, daar hebben we een wasmachine voor, en anders een vuilnisbak toch
niet voor alle kinderenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze hamers zijn idd veiliger
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze hamers zijn idd veiliger
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |