dat hoop ik ook dat de schade mee valt.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:57 schreef Anne het volgende:
Ohhh. Wat balen en klote.
Hopelijk valt de schade mee, maar bij brand is dat meestal niet echt het geval (onder andere je interieur die blijvend zal stinken).
Holy $#%!quote:Op woensdag 19 november 2014 20:51 schreef wouter37 het volgende:
Een kleine update de mini heeft schade opgelopen bij een brand in het bedrijf waar mijn mini stond
[ afbeelding ]
De Mini staat rechts onderaan de foto
helaas mag ik de auto nog niet weghalen omdat er asbest is geconstateerd
Zo! Dood ziek zeg! Al bekend hoe erg de schade is?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:51 schreef wouter37 het volgende:
Een kleine update de mini heeft schade opgelopen bij een brand in het bedrijf waar mijn mini stond
[ afbeelding ]
De Mini staat rechts onderaan de foto
helaas mag ik de auto nog niet weghalen omdat er asbest is geconstateerd
van de Mini nog niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo! Dood ziek zeg! Al bekend hoe erg de schade is?
Wat een zonde....quote:Op donderdag 20 november 2014 15:51 schreef wouter37 het volgende:
[..]
van de Mini nog niet.
Mijn Cobra is totaal verloren![]()
[ afbeelding ]
afgelopen zomer net een LS corvette motor voor gekocht...........
En nu? Als je nog op FOK! kijkt tenminstequote:Op zaterdag 29 november 2014 11:22 schreef wouter37 het volgende:
[..]
nee we mogen er nog steeds niet bij
als het goed is komt de mini deze week uit het pand. De Cobra is totaal verlorenquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En nu? Als je nog op FOK! kijkt tenminste
Verzekering, expertise, cleanup, alle shit eromheen staat vastgebakken, in een uitgebrand gebouw komen is niet veilig, en verzekeringen zijn gewoon retetraag in de afhandeling, en waarschijnlijk mag er niets verplaatst worden daarbinnen voor zij tevreden zijn vwb onderzoeken enzo..quote:Op zondag 12 april 2015 11:32 schreef KaheemSaid het volgende:
Echt enorm kut, hoe kan dat allemaal zolang duren dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |