Leuk, Memo! Berlijn is nu wel helemaal 'in' hè?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:21 schreef Memento-Mori het volgende:
net nog ff met de ouders gebeld, die gaan morgen naar Berlijn voor n paar dagen
Jij houdt van bier he?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:19 schreef Memento-Mori het volgende:
ik sluit me hier volledig bij aan
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En die snap ik nooit zo goed. Ik dacht altijd dat ik hier met echte mensen met gevoelens en goede en slechte kanten zat te kletsen. Maar ik kan het mis hebben
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:23 schreef Sunnythesun het volgende:
fooled you!!
![]()
![]()
2,5 week vakantie doet wonderen![]()
Nee, daar heb je het niet mis mee. Maar wat die mensen allemaal op een Internet-forum uitkramen is vaak niet een reële weerspiegeling van hoe ze daadwerkelijk zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:21 schreef Isabeau het volgende:
En die snap ik nooit zo goed. Ik dacht altijd dat ik hier met echte mensen met gevoelens en goede en slechte kanten zat te kletsen. Maar ik kan het mis hebben
ja ok maar op internet kun je makkelijker geen aandacht schenken aan een bepaalde poster dan irlquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wat ergquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij houdt van bier he?
Buitenkansje voor je binnenkort in Haarlem:
http://www.bierenvrouw.nl./
Ja, de muur enzo...quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:22 schreef Isabeau het volgende:
Leuk, Memo! Berlijn is nu wel helemaal 'in' hè?
Nou.. alle 'internet irritaties' die zich in de loop der tijd opstapelen zijn als sneeuw voor de zon verdwenenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
En vertel eens over die wonderen
Dat dus.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ja ok maar op internet kun je makkelijker geen aandacht schenken aan een bepaalde poster dan irl
ik weet niet of t leuk is, ik ben er nooit geweestquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sowieso Berlijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nja, wordt alleen wat jammer als je dus daardoor maar gewoon een complete SC moet negeren hequote:Op maandag 15 augustus 2011 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus.
Gewoon negeren en je niet boos maken.
dat zou betekenen dat je de hele sc niet leuk vindt, ja dan kun je beter wegblijven en is het een gevalletje: ligt aan jezelfquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, wordt alleen wat jammer als je dus daardoor maar gewoon een complete SC moet negeren he
Ja, als er alleen maar mensen in posten waar je je aan ergert moet je inderdaad zo'n SC links laten liggen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja, wordt alleen wat jammer als je dus daardoor maar gewoon een complete SC moet negeren he
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, als er alleen maar mensen in posten waar je je aan ergert moet je inderdaad zo'n SC links laten liggen.
Maar er zijn toch altijd wel een paar figuren waar je wel voor terugkomt?
please,..plaese.. ?
Penderyn.. wij vonden het terpentinequote:Op maandag 15 augustus 2011 00:31 schreef golfer het volgende:
Iets geheel anders: bestaat er ook echte Walese whisky en hoe smaakt die?
Ik negeer het meeste wat er in andere topics op fok wordt gezegd, daarin geef ik je gelijk met ''het is maar internet'. Maar het ging nu specifiek over déze slowchat waar het merendeel elkaar ook wel eens in het echt heeft ontmoet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:25 schreef golfer het volgende:
Nee, daar heb je het niet mis mee. Maar wat die mensen allemaal op een Internet-forum uitkramen is vaak niet een reële weerspiegeling van hoe ze daadwerkelijk zijn.
Nou valt dat in deze SC nog wel mee, maar als je verder rondkijkt op fora als Fok! is het vaak een grote fake-show.
Ik ook niet hoor! Zullen we?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ik weet niet of t leuk is, ik ben er nooit geweest
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:37 schreef TAV74 het volgende:
Kan het niet laten, een testfotootje...
[ afbeelding ]
Ik moet slapen, maar wil eigenlijk al aan de slag
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik negeer het meeste wat er in andere topics op fok wordt gezegd, daarin geef ik je gelijk met ''het is maar internet'. Maar het ging nu specifiek over déze slowchat waar het merendeel elkaar ook wel eens in het echt heeft ontmoet.
En ja, als je iemand niet mag: prima, negeer je die persoon, of van mijn part blijf je weg (ook jammer), maar even binnen komen vallen om mede te delen door wie je weg blijft vind ik eigenlijk stijlloos. Het zegt mij meer over die persoon dan over de persoon die blijkbaar de ergernis opwekt.
Beetje vaag. Ik zou die wolken wegshoppen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:37 schreef TAV74 het volgende:
Kan het niet laten, een testfotootje...
[ afbeelding ]
Ik moet slapen, maar wil eigenlijk al aan de slag
dat vind ik dus ook, dat laatste en dat heb ik laatst ook gezegd tegen diegene die dat ook deed...quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik negeer het meeste wat er in andere topics op fok wordt gezegd, daarin geef ik je gelijk met ''het is maar internet'. Maar het ging nu specifiek over déze slowchat waar het merendeel elkaar ook wel eens in het echt heeft ontmoet.
En ja, als je iemand niet mag: prima, negeer je die persoon, of van mijn part blijf je weg (ook jammer), maar even binnen komen vallen om mede te delen door wie je weg blijft vind ik eigenlijk stijlloos. Het zegt mij meer over die persoon dan over de persoon die blijkbaar de ergernis opwekt.
Ok!quote:
Ik zit er hard aan te denken vanwege Golfer weg te blijvenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje vaag. Ik zou die wolken wegshoppen.
Goed plan. Ik haat jou ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:39 schreef TAV74 het volgende:
Ik zit er hard aan te denken vanwege Golfer weg te blijven
wow!quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Die paden die je ziet.. boven de meren langs zijn we omhoog gekomen, langs de meren weer terug gelopenEn het laatste stukje klimmen c.q. eerste stukje dalen was gelijk. Tocht van 6 uur om van 360 tot 1090 meter te komen en weer terug
Kijk, nu kan ik eindelijk rustig slapen zoquote:
Ik word al moe als ik er aan denk. Respect hoor dat jullie dat kunnen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Die paden die je ziet.. boven de meren langs zijn we omhoog gekomen, langs de meren weer terug gelopenEn het laatste stukje klimmen c.q. eerste stukje dalen was gelijk. Tocht van 6 uur om van 360 tot 1090 meter te komen en weer terug
Ik niet, wel een enkel vol vochtquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wow!Ik denk dat mijn voeten onder de blaren zouden zitten joh
Die wordt niet om zijn mening gevraagdquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:42 schreef golfer het volgende:
Ik word al moe als ik er aan denk. Respect hoor dat jullie dat kunnen.
Arme Sam wordt zeker ook gedwongen mee te gaan?
Klein blaartje onder mijn grote teen, maar die zat er al, en een stukje vel van mijn hiel, maar dat ben ik ook wel gewend. Heb erg blaargevoelige voeten en zo iets moet je niet met nieuwe schoenen ondernemenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wow!Ik denk dat mijn voeten onder de blaren zouden zitten joh
Nee, dan had hij het nog 2x gedaan... veel te leuk allemaalquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die wordt niet om zijn mening gevraagd
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee, dan had hij het nog 2x gedaan... veel te leuk allemaal![]()
Berggeit is nu zijn officiële bijnaam.
Elk jaar hetzelfde.... Maar ik ga zo wel een poging tot slapen wagenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Truste Memo!
Ik zou toch ook een keer dood moe neer moeten vallen eigenlijk.. Vannacht nauwelijks geslapen en 1000 km gereden.. maar begin net wakker te worden
Na een vakantie thuiskomen is vaak het hoogtepunt van de vakantie?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Truste Memo!
Ik zou toch ook een keer dood moe neer moeten vallen eigenlijk.. Vannacht nauwelijks geslapen en 1000 km gereden.. maar begin net wakker te worden
Klopt wel ongeveer ja, de enige keer in het jaar dat ik ons huis ruim vind is na een vakantiequote:Op maandag 15 augustus 2011 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Na een vakantie thuiskomen is vaak het hoogtepunt van de vakantie?
En dan heerlijk mijmeren hoe groot je eigen huis wel is in contrast tot hotelkamers of in jullie geval een tent.
Heerlijk toch om dan nog even door te zakken tot je echt knock-out gaat?
Vooral met het vooruitzicht dat je nog even vrij bent en niet gelijk de volgende dag weer aan het werk moet.
Nja meer mijmeren dat onze tent toch wel een heel fijn zomerverblijfje is en dat GB toch wel een heel erg fijn land isquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Na een vakantie thuiskomen is vaak het hoogtepunt van de vakantie?
En dan heerlijk mijmeren hoe groot je eigen huis wel is in contrast tot hotelkamers of in jullie geval een tent.
Heerlijk toch om dan nog even door te zakken tot je echt knock-out gaat?
Vooral met het vooruitzicht dat je nog even vrij bent en niet gelijk de volgende dag weer aan het werk moet.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:03 schreef TAV74 het volgende:
Ja, ik ga toch even slapen, morgen verder
1x voorrij kosten en nood-reparatie van onze riolering kostte ons een paar jaar geleden iets van 175 euro. Dus die 5,55 per maand heb ik er graag voor over.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook zo'n service abonnement, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje een nonsens 'service' vind. Alles wat er onder valt leek mij gewoon onder normaal woningonderhoud van de woningbouwvereniging te vallen, maar dan nu voor 5-6 euro per maand. Nou ja, dan maar wat plakjes kaas minder op brood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |