Echt?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nagellak kan je ook op je hand nagels smeren.
Jep, en we zijn helemaal op de hoogte van zijn varkenswangen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Oei! Nou ja, als één en ander blijkbaar heeft geleid tot een informele, knusse manier om met Piet te kunnen kletsen via de SC dan is het in elk geval ergens goed voor geweest.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:25 schreef minilot het volgende:
[..]
In het ziekenhuis!? Oh gut! Verslikt in een sappig speenvarken?![]()
Heb een longinfectie, was zo erg dat ik in isolatie in het ziekenhuis lag en de verpleging in beschermende capes en maskers binnenkwam, antibiotica hielpen niet. Inmiddels weer uit het ziekenhuis, maar klink nog steeds als een roestige oude eend.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Oei! Nou ja, als één en ander blijkbaar heeft geleid tot een informele, knusse manier om met Piet te kunnen kletsen via de SC dan is het in elk geval ergens goed voor geweest.
Smeren met sinaasappelsaus!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb een longinfectie, was zo erg dat ik in isolatie in het ziekenhuis lag en de verpleging in beschermende capes en maskers binnenkwam, antibiotica hielpen niet. Inmiddels weer uit het ziekenhuis, maar klink nog steeds als een roestige oude eend.
Ik zal mijn olijven/tapenades/feta/notenkraam eens proberen, bedankt voor de tipquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:24 schreef minilot het volgende:
Nou, mijn dorps-Bas van de Heijden heeft ze zo eens in de weken in de aanbieding en op de wekelijkse markt worden ze bij zowel onze lieve olijven/feta/baklavajongen als bij de notenkraam verkocht.
Weet jij dat? Mag je nagellak op je tenen bij een operatie? Ik voel me zo bloot zonder....quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zal mijn olijven/tapenades/feta/notenkraam eens proberen, bedankt voor de tip
Net heerlijk een uur+ gewandeld en een harinkje meegebracht
Nee, krakje, dat hebben ze liever niet. Geen sieraden, make-up en crèmes. Dus ook geen dagcreme of bodylotion gebruiken op de dag van.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:59 schreef krakkemieke het volgende:
Weet jij dat? Mag je nagellak op je tenen bij een operatie? Ik voel me zo bloot zonder....
Oh ja, die ring.....Pff....quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, krakje, dat hebben ze liever niet. Geen sieraden, make-up en crèmes. Dus ook geen dagcreme of bodylotion gebruiken op de dag van.
IDD beter ivm infectiegevaar. Makeup is meestal niet het meest hygiënische wat er is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, krakje, dat hebben ze liever niet. Geen sieraden, make-up en crèmes. Dus ook geen dagcreme of bodylotion gebruiken op de dag van.
Ik gebruik alleen nagellak, dus dat valt mee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
IDD beter ivm infectiegevaar. Makeup is meestal niet het meest hygiënische wat er is.
Voorzie jezelf van een goed gewassen lichaam
Malle Jongen ben je wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen nagellak, dus dat valt mee.
Als je bedenkt dat ik een meisje ben, ben ik een hele rare jongen ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Malle Jongen ben je wel.
Ik gebruik alleen gel in mijn haar en af te toe een luchtje.
ik vond t al zo vreemd dat Piet je vroeg hem te likkenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat ik een meisje ben, ben ik een hele rare jongen ja.![]()
gesjellig!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat binnenkort al een keertje tussendoor gepland, daarvoor heb ik die gratis reisdag niet nodig.
In je profiel staat manquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat ik een meisje ben, ben ik een hele rare jongen ja.![]()
Nou, dat is dus bij deze mislukt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat is de hitsige jongemannen weg te houden
Na, jong zou ik me niet noemen, was ik maar weer 21..quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nou, dat is dus bij deze mislukt.
Van binnen toch nog wel?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Na, jong zou ik me niet noemen, was ik maar weer 21..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |