Als je het heeeel snel zegt, valt het meequote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:37 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ze zijn 820 eurohaha ietsje boven mn budget
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ik moest gewoon een foto maken voor je omdat je er graag heen wilt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Holy fuck!!!!
Ik MOET gaan, wanneer is het in Rotterdam koopavond?
Ik ben aan het regelen dat met een vriendinnetje dat we er heen gaan!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:04 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha, ik moest gewoon een foto maken voor je omdat je er graag heen wilt.
Vrijdag is altijd koopavond
Haha, ik heb zo'n idee dat je wel gaat slagen. Ze hebben wel een leuke collectie.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben aan het regelen dat met een vriendinnetje dat we er heen gaan!
Nadeel is alleen dat ik pas om half 6 klaar op stage ben, maar dan slaan we de rest van Rotterdam maar over en gaan we alleen naar new look.
Wat is de prijsklasse van de pumps ongeveer?
Ik woon vlakbij R'dam en ik kom er elke week nu ongeveerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Het is maar goed dat ik niet in Rotterdam woon haha, ik zou de hele winkel leeg kopen![]()
En mijn rek is vol, dus dat kan niet!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:01 schreef Danielle83 het volgende:
Vanmiddag even snel in de New Look geweest en deze gehaald voor erbij![]()
[ afbeelding ]OMG die spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeer de New Look al een aantal weken te vermijden maar dit weekend zal het toch fout gaan ben ik bang.
Ik zie op die spoilerfoto aan de linkerkant een soort donkerrode die wel errruggg nice zijn![]()
Zondag is alles ook gewoon open in Rotterdamquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Holy fuck!!!!
Ik MOET gaan, wanneer is het in Rotterdam koopavond?
ja, maar dan is alles open tot 18.00 maxquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:50 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zondag is alles ook gewoon open in Rotterdam
Dat sowieso, maar heb het idee dat ze niet zo lang kan wachtenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:50 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Leuke kleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
H&M?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:45 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. En ik krijg morgen nog een pakketje voor soortgelijke, maar dan in het zwart
[ afbeelding ]Erg leuk deze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]oeh, mooi kleurtje zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
I know, maar ik heb een week ovquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:50 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hahah ok, vrijdagavond is dan koopavond maar dat wordt dus 40% ov voor terug weg?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
I know, maar ik heb een week ov
En die 20 euro voor een treinkaartje bespaar ik dan liever om nog meer schoenen te kunnen kopen
Nee week ov is geldig tot 04.00. Ideaalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:24 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hahah ok, vrijdagavond is dan koopavond maar dat wordt dus 40% ov voor terug weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |