Ach jezus, nee... Dat ga ik ook ff checken, met een tas vol rotte tomatenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:43 schreef Silenus het volgende:
Ik ga vanavond naar Dries Roelvink op het Lucas Bolwerk. Je moet wat op de dinsdagavond.
quote:UTRECHT - Het bedrijf dat de open dubbeldekker verhuurde waarin maandagavond drie studentes gewond raakten, had geen vergunning voor het vervoer van de studentenvereniging. Dat schrijft de Telegraaf.
De bus werd gehuurd door Studenten Hockey Vereniging Rinoceros van Limousine- en trouwservice Otte. Het RDW heeft tegen de Telegraaf gezegd dat het Haarlemse bedrijf de papieren niet voor elkaar had.
Het bedrijf had ook geen keurmerk, zegt de secretaris van Koninklijk Nederlands Vervoer (KNV), de werkgeversvereniging voor het spoorgoederenvervoer en beroepspersonenvervoer.
Door het ongeluk liepen drie studentes hoofdletsel op toen ze op de open dubbeldeksbus stonden en tegen een viaduct botsten. Een van de vrouwen is er nog ernstig aan toe. De andere twee zijn inmiddels thuis.
Limousine- en trouwservice Otte wilde niet reageren in verband met het politieonderzoek.
Gadver, wat heb jij in hemelsnaam gedaan tijdens je bruiloft dat er zúlke vlekken inzitten?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:40 schreef speknek het volgende:
Weet iemand een hele goede stomerij? Had m'n trouwpak laten stomen bij een toko op de kanaalstraat (nouja die besteden het uit), maar kreeg hem terug met de opmerking dat ze de vlekken er niet uitkregen zonder het te beschadigen.
Jaa ik dacht rond half 7.7 uur in de avond !!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:22 schreef Silenus het volgende:
Ja om 18.15u ofzo. Heb zelden zo'n harde onweersknal gehoord.
Dat zou dan deze moeten wezen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:06 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik hoorde vanmiddag dat er bliksem in was geslagen in een restaurant, vlakbij het Neude. Ik hoorde erna ook allemaal sirene's, dus dat zou er dan wel mee te maken hebben gehad. Ik vraag me dan wel af of door zo'n blikseminslag heel utrecht een knal hoort..
Liever dat hij gisteren vertrekt dan vandaag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:42 schreef 1-0-8 het volgende:
Beste nieuws van de dag: 'Wolfsen op de wipstoel'.
[Utrecht] 'Wolfsen op de wipstoel'
die knal heeft dus mn laptop gedood.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:00 schreef Skitzofrenix het volgende:
Gisteravond hoorde ik een ontzettende harde knal terwijl het onweerde, volgens mij was er ergens bliksem ingeslagen. Heeft iemand anders het ook gehoord?
http://www.nu.nl/media/25(...)ournalist-tegen.htmlquote:'Burgemeester Utrecht werkte weer journalist tegen'
AMSTERDAM - Burgemeester van Utrecht Aleid Wolfsen (PvdA) heeft opnieuw een journalist tegengewerkt. Dat meldt RTV Utrecht, de werkgever van de betreffende journalist.Aanleiding was een item waarin kritiek op Wolfsen werd geuit. Een Utrechtse wethouder onderzoekt de zaak.
Wolfsen zou de gemeentelijke afdeling voorlichting hebben bevolen afspraken met de desbetreffende journalist af te blazen voor een item van afgelopen vrijdag.
De burgemeester zegt echter van niets te weten. In het AD zegt hij dat hij daar geen opdracht voor gegeven heeft. "Mij was en is hierover niets bekend", aldus Wolfsen.
Geen bewijzen
Wethouder Jeroen Kreijkamp (D66) onderzoekt de beschuldiging van RTV Utrecht. Maandagmiddag laat hij op Twitter weten dat er vooralsnog geen bewijzen zijn gevonden. "Uit onderzoek blijkt dat er geen mail is gestuurd waarin wordt verboden met journalisten te praten", schrijft hij. Ook de journalist kon de 'bewuste mail' niet laten zien. RTV Utrecht bracht het verhaal waarin mensen rond Wolfsen kritiek uitten op de burgemeester afgelopen vrijdag. Hij zou weinig kans maken op een tweede ambtsperiode in Utrecht, zo lieten zij de omroep weten.
Eerdere aanvaring
Wolfsen kwam al eerder in aanvaring met de media. In april 2009 zorgde hij er voor dat de oplage van huis-aan-huisblad Ons Utrecht werd vernietigen. De krant had een artikel geschreven waarin een bestuursrechtdeskundige zei dat Wolfsen een deel van zijn compensatie voor woonkosten ten onrechte heeft ontvangen. Wolfsen zou daarvoor ook het AD onder druk hebben gezet. In mei 2010 moest Wolfsen verantwoording afleggen aan de fractievoorzitters van de gemeenteraad. Zijn woordvoerder nam destijds contact op met De Pers, toen de krant een artikel over Wolfsen wilde maken.
Wat was er ook alweer zo leuk aan deze stad?quote:Stadsstrand Oog in Al dicht per 1 oktober
UTRECHT - De gemeente wil Strand Oog in Al per 1 oktober sluiten. Dit is mede onder druk van twee omwonenden, die stellen dat er sprake is van geluidsoverlast.
De twee buurtbewoners stapten drie jaar geleden naar de rechter omdat er geen einddatum op de vergunning zat en ze kregen gelijk. Die datum werd gesteld tot en met 2011.
De uitbaters willen na vijf jaar gewoon open blijven en vestigen hun hoop op een petitie van fans en andere badgasten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |