Graag zelfs.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:07 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Mocht er weer zo'n idioot komen, mag ik dan weer een beroep op jullie doen in dit topic?
Is dat nodig?quote:
Ook even tussendoor: Waar staat ''TR'' eigenlijk voor? komt het vaker tegen, maar geen idee...quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:42 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi!
Ik vroeg me even af, waar hebben jullie het meest aan?
Als er een TR geplaatst wordt of als iets hier gepost wordt?
Topic Report.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:56 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ook even tussendoor: Waar staat ''TR'' eigenlijk voor? komt het vaker tegen, maar geen idee...
Beide is prima, alleen als ik mobiel zit zie ik TR's vaak eerder.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:42 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi!
Ik vroeg me even af, waar hebben jullie het meest aan?
Als er een TR geplaatst wordt of als iets hier gepost wordt?
WA HEDDE GIJ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
De tt van mijn topic was iets overdreven. ik bedoel het niet zo erg
Waarop? Doe eens een linkje posten.quote:
Ik hoop niet lang.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoelang kan http://forum.fok.nl/user/history/351594 nog doorgaan met zijn bagger?
Amai chefke, alleen maar kwoots hé... dat loopt uit tot niets dan ellende.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
het hadde zo een beste topic kunnen wiezen manwa doette ge
It wasn't me en ik kan dat ook niet zienquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:35 schreef Plastic_zak het volgende:
UDOWU deel 66: Waar iedereen gaat eten.
Worden er steeds posts van mij verwijderd ?
amai ik vind je te makkelijk! doe es rap openmaken gij zutteke!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:39 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Amai chefke, alleen maar kwoots hé... dat loopt uit tot niets dan ellende.
Nou wat een pareltje tot nu toe hé?quote:
door jouw ingrijpen kan het nooit meer worden wat het aan potentie in zich hadquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:49 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nou wat een pareltje tot nu toe hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |