quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:58 schreef Shalimar het volgende:
ts is young and successful
a sex symbol
Anders knallen ze achterop zeker met 120quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:05 schreef Fenomeno het volgende:
I'm doin' 100 on a highway, so if you do the speed limit get the fuck outta my way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:12 schreef Handdoekje het volgende:
[..]
Gefrustreerd omdat jij de in de OP genoemde 'dikke koe' bent.
Goeiequote:Op zondag 14 augustus 2011 19:12 schreef Handdoekje het volgende:
[..]
Gefrustreerd omdat jij de in de OP genoemde 'dikke koe' bent.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja ik zal even kijken of ik haar op google maps kan vinden
Ik heb ook een A4 zie mij ondertittelquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:15 schreef xyzyx het volgende:
Tevens zijn dikke mensen altijd terechte klachten, laatst reed ik in de a4 van mijn pa toen ik zo'n belastingvrij autootje met 5 zeekoeien spotte naast mij voor het stoplicht. Dan vraag ik mij serieus af waarom zij geen belasting moeten betalen terwijl dat autootje + inhoud ongetwijfeld meer weegt dan mijn a4 + mij en waarschijnlijk ook nog meer zal verbruiken.
Ze hadden ook wel zwaardere veren er in mogen zetten want het was net of hij verlaagd was_!
ok, en nu?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:24 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik heb ook een A4 zie mij ondertittel
Welke?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:24 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik heb ook een A4 zie mij ondertittel
Ik ben gewoon geboren in Nederland hoor (en mijn ouders ook).quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:36 schreef Moody22 het volgende:
Types emigranten gedrag.
je leeft weer op tegen de standaards en vergroot je onze afkeer
Integendeelquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:55 schreef MonteCristo het volgende:
Waarschijnlijk is je Engels verbaal zo belabberd dat ze je gewoonweg niet kon verstaan uit medelijden maar tegen je zei dat je normaal moet doen
ach, als je half zo knap bent als ts, dan snap je wel wrm hij zo naar deedquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:36 schreef Moody22 het volgende:
Types emigranten gedrag.
je leeft weer op tegen de standaards en vergroot je onze afkeer
Ik voel me gevleidquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ach, als je half zo knap bent als ts, dan snap je wel een hij zo naar deed
Dat lijkt mij pertinent onwaar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
meestal nietalleen op fok ben ik eigenwijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |