Nee, je bedenkt dingen die geen toegevoegde waarde voor het topic zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt, ik zet altijd een beetje hard in hier om de tongen los te maken.
Oh ik dacht dat het erover ging dat je beter werd van iets doen wat eigenlijk niet normaal isquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:35 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ach ja, en zo weet je nog wel 10 voorwaarden te bedenken waarom je in de sloot zou springen.
Maar zoals je hebt kunnen lezen, heb ik er geen voorwaarden bij gezet. Dus nee, er liggen geen briefjes van 50 in de sloot.
Je moet niet denken. Is niet goed voor jou en de rest van Fok!quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het erover ging dat je beter werd van iets doen wat eigenlijk niet normaal is.
Zo creëer je wel een bepaald beeld van jezelf. Maar enfin.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt, ik zet altijd een beetje hard in hier om de tongen los te maken.
Maar het is de vraag of dit op reis is gebeurd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:55 schreef Farouche het volgende:
Ik heb wel een keertje thuis controle gehad toen ik iets had geclaimd op mijn reisverzekering. Maar ik kon gewoon de aangifte en voorafgaande pintransactie laten zien. Daarna nog gezellig met de beste man koffie zitten drinken.
Vertel ze gewoon de waarheid. Als je Ipod niet meer goed werkt is hij toch gewoon stuk?
Dat dacht een klant van mijn vader ook. Helaas voor haar kwamen ze achter haar fraude (voor een fakking 35 euro) en moet ze nu 5 jaar lang voor al haar verzekeringen 4x zoveel premie betalenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:56 schreef Chinless het volgende:
En ja zeg zelf; hoe groot is de pakkans?
Zie eerder in deze discussie. Vaak neemt men dus als norm dat je ten minste ergens (hotel, etc.) een overnachting moet hebben gehad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:54 schreef Deezertje het volgende:
In hoeverre is er sprake van een reis?
Als je de deur uitgaat en een treinreis maakt, ben je dan ook op reis?
Anders kan het nog altijd gebeurd zijn in de trein ofzo.
Of als je iets laat liggen in de bus...
Maar ze had hem toch zelf gekocht!!!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:15 schreef JeMoeder het volgende:
Daar ga je dan voor duizenden euro's de boot in (ja, een zorgverzekering van 500 per maand nu), voor het declareren van een kapotte schemerlamp die niet kapot was)...
Succes! Die verzekeraars lezen ook op internet....quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:07 schreef DrNick het volgende:
Met een verhaal van een spaanse vriend wie ik niet ken lul ik me er wel doorheen.
Thuis over een weekje zal ik wel eens bellen.
Maar voor zover de verzekeraar weet ben ik Dr. Nick Riviera...quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:29 schreef Chinless het volgende:
[..]
Succes! Die verzekeraars lezen ook op internet....
Ik kan als voorbeeld geven de koopsubsidie.
Op fok waren er toen allerlei discussies, maar nav reacties van mij heeft agentschapNL mij toen gebeld om verklaring van een aantal zaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |