Ik vond deel 2 anders best wel leuk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:34 schreef Lithia het volgende:
[..]
Sowieso is die hele reeks nutteloos, het is gewoon een herhaling van de eerste film... niets meer, niets minder.
Dat ontkracht mijn eerdere post niet hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond deel 2 anders best wel leuk.
truequote:
2 is beter dan 1. 3 was een stuk minder.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat ontkracht mijn eerdere post niet hoor.
Als je herhalingen leuk vindt, prima. Er zijn meerdere mensen die het leuk vinden, anders zouden ze niet doorgaan. En dat mogen ze van mij.
bezig bijtjequote:
3 was echt kut ja.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
2 is beter dan 1. 3 was een stuk minder.
Geen leven hebben ftw.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:20 schreef Bravebart het volgende:
Woei, zomaar kipnuggets vinden op m'n bureau, wat een feest![]()
WAT NOU!quote:
quote:
Ik laat jou nooit meer koken.quote:
Whehe, die is leukquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:49 schreef PieterBas het volgende:
ik kan ook niet zo heel veel hebben.
Uhm, wat krijg je als je Final Destination met Saved by the bell combineert..
quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:49 schreef PieterBas het volgende:
Uhm, wat krijg je als je Final Destination met Saved by the bell combineert..
Zelfs Braddie is beter.quote:
Hij heeft pas 91 viewsquote:
nog 7 dagen en dan zit ik in Zweden!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:55 schreef PieterBas het volgende:
en het is vanaf morgen is het weer druk op de weg.. Zomervakantie is dan weer afgelopen
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nog 7 dagen en dan zit ik in Zweden!
[ afbeelding ]
kan altijd!quote:
quote:
je kan er gewoon wonen sinds een paar jaar hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:53 schreef PieterBas het volgende:
Dat is waar, maar om nu elk weekend naar het wallhalla te gaan, is wel erg duur
dat laat ik aan de gedachten over...quote:
Hallo lith! Ik zag je net op FB!quote:
facebook? feedback?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat laat ik aan de gedachten over...
[..]
Hallo lith! Ik zag je net op FB!
Slaapsequote:
quote:
Dat negeer ik zoveel mogelijk, want Blofquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:11 schreef Piles het volgende:
Zag het gisteren op de Frontpage ja
En mensen durven nog te zeggen dat Concert at Sea aflasten onterecht was
facebook natuurlijk!quote:
Ook niet mijn festival, maar dat was het punt nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:12 schreef The_Dean het volgende:
Dat negeer ik zoveel mogelijk, want Blof
Haha, nee weet ik, maar mijn haat jegens Bløf zit diep.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook niet mijn festival, maar dat was het punt niet
tof!quote:
Wil je er over praten?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, nee weet ik, maar mijn haat jegens Bløf zit diep.
Liever nietquote:
Ja, maar dan moet ik ook nog een soort van inkomen hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je kan er gewoon wonen sinds een paar jaar hoor
Ik kreeg geen lucht van het lachen toen hij zei dat het leven op Dokkum zwaar was.quote:
hoezo?!quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik ook nog een soort van inkomen hebben
JA ECHT HE?! STRAX DAN HEB IK IEDEREEN VAN DE STAGE SC OP FACEBOOK< HOEF IK HIER HELEMAAL NOOIT MEER LANGS TE KOMEN!!quote:
Zondag pas! 8:30 rij ik die kant op!quote:
Nog ruimte in je kofferbakquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zondag pas! 8:30 rij ik die kant op!
sorryquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
JA ECHT HE?! STRAX DAN HEB IK IEDEREEN VAN DE STAGE SC OP FACEBOOK< HOEF IK HIER HELEMAAL NOOIT MEER LANGS TE KOMEN!!
nee staat vol met bierquote:
dan is het goed! Maar hoe heb jij mij dan gevonden?!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
sorry![]()
Niemand kent jou hier qua naam en ik zit nu heel veel mensen toe te voegen, dus dat valt niet op.
Ik ging met Dean bij zijn vriendenlijstje af wie ik ken of niet en toen we bij jouw naam kwamen, vertelde hij dat jij het was.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan is het goed! Maar hoe heb jij mij dan gevonden?!
Heet ie niet Kuno van Dijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
sorry![]()
Niemand kent jou hier qua naam en ik zit nu heel veel mensen toe te voegen, dus dat valt niet op.
jawel...quote:
en hij verteld het ook gewoon...?!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:00 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik ging met Dean bij zijn vriendenlijstje af wie ik ken of niet en toen we bij jouw naam kwamen, vertelde hij dat jij het was.
Ohhhhh!! Daar kan ik mooi tussen liggen, merk ik na een uur ook niet meer hoe lang de reis duurtquote:
Ja natuurlijk. Je bent te awesome om niet op Facebook te hebben!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en hij verteld het ook gewoon...?!
Dit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Je bent te awesome om niet op Facebook te hebben!
ja maar... ik heb dat bier juist voor daar... JE WEET TOCH WEL HOE DUUR HET IS DAAR?!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ohhhhh!! Daar kan ik mooi tussen liggen, merk ik na een uur ook niet meer hoe lang de reis duurt
Maar nu kom je er zo achter dat ik helemaal niet zo cool ben als dat ik me voor doe...!quote:
Ohjaquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja maar... ik heb dat bier juist voor daar... JE WEET TOCH WEL HOE DUUR HET IS DAAR?!
Je hebt een ander haarkleur dan ik verwacht had.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar nu kom je er zo achter dat ik helemaal niet zo cool ben als dat ik me voor doe...!
Nou... voorals nog wel maar is nog krap aan het worden...quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ohja
Achterbank vrij? Come on, het is een Golf twee, er moet ergens een vrij plekje zijn
heul niet! Anders had ik hier wel duizenden foto's gespammed om te laten zien hoe sexy ik wel niet ben!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je hebt een ander haarkleur dan ik verwacht had.Verder had ik geen image hoe jij er uit zou zien.
Of ging het niet om uiterlijk?
Cool man. Gaaf avontuur!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou... voorals nog wel maar is nog krap aan het worden...
Daarnaast ga ik niet mn mn golfje eerst :$ moet binnenkort voor APK dus laat dat eerst doen voordat ik hem meeneem naar Zweden...
Je bent onzeker.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heul niet! Anders had ik hier wel duizenden foto's gespammed om te laten zien hoe sexy ik wel niet ben!
Tuurlijk ben ik niet onzeker!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:16 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je bent onzeker.Dat had ik niet verwacht
dat gaat het zeker worden!quote:
..quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik niet onzeker!dude... anders had ik me hier ook wel anders gedragen!
Ik kijk er nu al naar uit! Ga naar Karlstad, zit bij groot meer en dat wil nog wel eens voor een groot deel bevriezen!quote:
Weet je waar het mij aan doet denken..quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:30 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik kreeg geen lucht van het lachen toen hij zei dat het leven op Dokkum zwaar was.![]()
Echt, een bravere stad bestaat haast niet
Kan je naar Vanersborg schaatsenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik kijk er nu al naar uit! Ga naar Karlstad, zit bij groot meer en dat wil nog wel eens voor een groot deel bevriezen!
HAHAH Dat zou een mooie grap zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kan je naar Vanersborg schaatsen
Wat fluisterde hij op het laatst?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Weet je waar het mij aan doet denken..
Davyd the only gay in the village
Dat zal toch een dikke 130 km schaatsen zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
HAHAH Dat zou een mooie grap zijn
his brother...quote:
Voor Kuno geen probleem!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zal toch een dikke 130 km schaatsen zijn
doen we even op een zonnige middag in Decemberquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zal toch een dikke 130 km schaatsen zijn
Ben niet zo schaatser, maar rondje Vanern met de auto lijkt mij ook geen straf. Vattern trouwens ook niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
doen we even op een zonnige middag in December
Halve Elfstedentocht. Makje.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
doen we even op een zonnige middag in December
Vattern heb ik al rondgereden! Vanern wil ik doen als ik in Januari met mn eigen auto die kant op rij!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ben niet zo schaatser, maar rondje Vanern met de auto lijkt mij ook geen straf. Vattern trouwens ook niet.
daarom! flesje Beerenburg in de rugzak en goan met die banaan!quote:
Dat plaatjequote:Op maandag 15 augustus 2011 21:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarom! flesje Beerenburg in de rugzak en goan met die banaan!
[ afbeelding ]
Jij snapt hetquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarom! flesje Beerenburg in de rugzak en goan met die banaan!
[ afbeelding ]
quote:
Vattern heb ik ook al eens rondgereden, alleen niet zelf.. kwam omdat de bestuurster ipv de E4 de E20 naar Goteborg nam...quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Vattern heb ik al rondgereden! Vanern wil ik doen als ik in Januari met mn eigen auto die kant op rij!
Vattern, als je ook nog soms wil stoppen kost dat je gewoon een goede dag... Dus ik vrees dat Vanern wel wat meer kost...quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vattern heb ik ook al eens rondgereden, alleen niet zelf.. kwam omdat de bestuurster ipv de E4 de E20 naar Goteborg nam...
Die UI staat je goed.quote:
En hoe voor lul Nederland straks staat als ze daar in Amerika zijn [wat ik er van begrijp].quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:15 schreef PieterBas het volgende:
Zal de Dokkum Crips ook een gang initation hebben![]()
Die gasten hebben echt geen flauw benul hoe voor lul ze nu staan
Goede film, alleen zie ik de toegevoegde waarde van dat 3D niet zo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:49 schreef Bravebart het volgende:
LUCTOR HAD EEN DATE!!1!!111
Hoe was het gast?
Nee, die ontgaat me ook vaakquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goede film, alleen zie ik de toegevoegde waarde van dat 3D niet zo.
Ha, ben ik dus niet de enige. Enige toegevoegde waarde van 3D voel ik in de portemonnee.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:27 schreef Lithia het volgende:
Zo'n terechte klacht!
Het is nu een hype geworden om alles in 3D te zetten. Zo'n verspilling van geld is het altijd als je achter komt dat je geld verspild hebt om een extra brilletje op te zetten.
Mja mja, die 1.50 extra maakt me opzich niet zo heel veel uit, maar bij sommige films is het 3D effect wel heel afwezigquote:
Meestal betaal ik meteen voor 2 personen en ik krijg ook vaak de drang om voedsel te kopen daar. Dan vind ik het verspilling van geld, als ik naar het totale prijs ga kijken. Veel bioscopen geven je niet eens een keuze meer tussen 2D en 3D.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja mja, die 1.50 extra maakt me opzich niet zo heel veel uit, maar bij sommige films is het 3D effect wel heel afwezig
wtfquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:14 schreef Bravebart het volgende:
Songteksten Bløf ontcijferd dankzij ‘Steen van Renesse’
Mja, kunnen de bioscopen niks aan doen, sommige films zijn er alleen in 3Dquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
Meestal betaal ik meteen voor 2 personen en ik krijg ook vaak de drang om voedsel te kopen daar. Dan vind ik het verspilling van geld, als ik naar het totale prijs ga kijken. Veel bioscopen geven je niet eens een keuze meer tussen 2D en 3D.
Soms is dat irritant ja. Ik vind het ook irritant om het feit dat het vreselijk irritant is om zo'n 3d bril te dragen als je al een bril draagt. sommige mensen kijken dan met 2 brillen, maar dat is voor mij te irritant. Hierdoor zie ik alles een kleeeiiin beetje waziger dan normaal.
Sommige ja, niet iedere 3D film wat uit is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, kunnen de bioscopen niks aan doen, sommige films zijn er alleen in 3DEn die brillen zitten meestal voor geen meter inderdaad, hoewel die eerste brillen wel heel belabberd waren, die sneden echt in je huid enzo
1,50quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja mja, die 1.50 extra maakt me opzich niet zo heel veel uit, maar bij sommige films is het 3D effect wel heel afwezig
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:14 schreef Bravebart het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:14 schreef Bravebart het volgende:
Bij Pathé is het € 1.50 3D toeslag en € 1 voor de brilquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 06:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
1,50Volgens mij rekenen ze hier al 3,50 extra.
Bril kost(te) gewoon 1 euro bij onsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:37 schreef The_Dean het volgende:
Waarom dan niet meteen 2,50? Alsof je zonder bril gaat kijken
En je mag wel veel films gaan voordat een zelf gekochte bril uit kan volgens mij.
Juhquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:45 schreef The_Dean het volgende:
Dus je koopt zo'n vette 3D bril voor een euro? Wow.
Wij ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh
Nouja, wij hebben deze gewoon
[ afbeelding ]
Second that.quote:
Oeh!quote:
Maar hij zit zo lekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:39 schreef jna het volgende:
Bart:
[Gez] oude hardcore spullen
Verkoop nou maar gewoon die thunderdome jas die je nog hebt.
Goeie autoreply mail, met een verkapte afscheidsboodschap erin, RIPquote:Thank you for your email. (for english please scroll down)/ Bedankt voor uw email.
Ik ben tot donderdag 18 augustus 2011.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:51 schreef Lithia het volgende:
De slowchat staat steeds op de tweede pagina van mijn actieve topics lijst.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:51 schreef Lithia het volgende:
De slowchat staat steeds op de tweede pagina van mijn actieve topics lijst.
Spammen in andere topics + dat het hier weleens dood raakt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Doe krijg je dat voor elkaar?
Ja, maar spam jij in zoveel topics dat onze SC op pagina twee komt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Spammen in andere topics + dat het hier weleens dood raakt.
Het valt eigenlijk wel mee, de hoeveelheid topics. Als je elke dag actief bent in een paar topics en een paar reeksen volgt, dan komen er elke dag nieuwe topics die steeds naar boven springen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar spam jij in zoveel topics dat onze SC op pagina twee komt?
Ik zit dan vrij weinig ergens anders, maar heb nog heel veel oude topics van deze SC op pagina 1 staan van mijn actieve topics
kan gebeurenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond dat ene woordje niet nodig.
Heb jij je ticket al?quote:
Dat hoeft nu dus niet meer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:48 schreef Lithia het volgende:
Nee man, ik moest nog een ticket naar mexico nog halen.
whehehehequote:
Sowieso de teksten van Blof slaan nergens op. Je hebt dichterlijk vrijheden, maar Blof slaat echt allesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:14 schreef Bravebart het volgende:
Dat liejde "Ik sta wijdopen voor je klaar", vind ik nogal fout.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sowieso de teksten van Blof slaan nergens op. Je hebt dichterlijk vrijheden, maar Blof slaat echt alles
Hij doopt een wei, niets vreemds aan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat liejde "Ik sta wijdopen voor je klaar", vind ik nogal fout.
Zal wel goed doen in een Zeeuwse gay barquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat liejde "Ik sta wijdopen voor je klaar", vind ik nogal fout.
Dat denk ik ook ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal wel goed doen in een Zeeuwse gay bar
En in een karaokebar!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal wel goed doen in een Zeeuwse gay bar
Ja hooooo, ik heb je adres ook nietquote:
Gebruikelijk bij een HBO studiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:41 schreef The_Dean het volgende:
Een heel jaar, zie je niet vaak, cool
En zet jezelf er maar bij
Jawel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja hooooo, ik heb je adres ook niet
Hohoooo, ik ga misschien ook weer beginnen volgend jaarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens ben je dan meteen de enige in het topic die daadwerkelijk stage loopt volgens mij
Ja dat merkte ik al een beetjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens ben je dan meteen de enige in het topic die daadwerkelijk stage loopt volgens mij
quote:
Ja, is beter dan het MBO. Eerste 3 jaar was 10 weken per keer. Ben je net gewend, ben je alweer klaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:42 schreef Mishu het volgende:
[..]
Gebruikelijk bij een HBO studieLeuk is anders maar je leert hierdoor wel echt de kneepjes van het vak.
Hey, jou ga ik misschien zien in de R&P meet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:39 schreef Mishu het volgende:
Mag ik ook in de OP? Ik begin 5 september aan mijn stage als ouderenadviseur bij een wijksteunpunt in Amsterdam (in de Pijp om precies te zijn).
Ondanks dat het me een erg leuke stage lijkt denk ik dat ik wel wat steun zo nu en dan kan gebruiken dit jaar.
Ik ga voor een jaar lang 32 uur per week stage lopen. Ik studeer MWD.
Het plan is om dit jaar ook met de studie politicologie aan de UvA te beginnen.
Ja ok. Op korte termijn dan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hohoooo, ik ga misschien ook weer beginnen volgend jaarAls alles goed gaat
Haha ja ik herkende je alquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hey, jou ga ik misschien zien in de R&P meet.
Dan wordt het gelijk een stage sc meet.
Welkom
Is goed manquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik zal kijken of ik hem morgen nog kan vinden en anders wordt het begin volgende week :$
Jajajaja, ik ben niet zo snelquote:
Huuuuuuh, deed ik nou echt :$?quote:
Moet je tegen het einde nog maar eens herhalen, denk ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:51 schreef The_Dean het volgende:
Kan gebeuren
Nu bezig met Mishu in de OP te bouwen. Volgende topic moet iemand even de nieuwe uit de Wiki overnemen.
KUNOOOOOOquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
KUNOOOOOO
Je nieuwe UI staat in de OP
H.E.L.D.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
KUNOOOOOO
Je nieuwe UI staat in de OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Wooohooooo, gij bent 1 heldt!quote:
Nou, zonder verdoving is helemaaaal geen pretje hoor!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
godverdomme, net mn verstandskies laten trekken, nou is dat nog niet het ergste, ging er zou uit, maar die kut verdoving...
nog niet geprobeerd... zal bij de volgende verstandskies dat eens voorstellen!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, zonder verdoving is helemaaaal geen pretje hoor!
Mja, ik niet, mij hebben ze pas 1 keer platgespotenquote:
Jongen, ik was 13 ofzoquote:
Smoesjes!quote:
Neuh, nooit last van.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:23 schreef Bravebart het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat als een pakketje bij de buren wordt bezorgd ze minimaal de 4 dagen daarna niet thuis zijn?Ik haat dat zo erg!
Altijdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:25 schreef Lithia het volgende:
[..]
Neuh, nooit last van.
Klinkt wel stom idd.
Komt het door de vakantieperiode of heb je dat vaker/altijd?
Wtfquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AltijdIedereen is ook altijd op de meest rare momenten weg of thuis hier, zal wel het manco van een studentenflat zijn
1 keer was het zo erg dat de buren 2 weken op vakantie bleken te zijn en niet even een briefje in de bus hadden gedaan dat ze mijn pakketje wel hadden maar 'even' weg waren
Juh, zeker omdat daardoor de retouneerperiode dus al verlopen was voordat ik het pakketje überhaupt in bezit hadquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:39 schreef Piles het volgende:
http://www.nu.nl/column-donderdag/2586986/keizerspinguin.html
Ik moest hard lachen![]()
quote:Deze pinguïn heeft drie kilo zand gegeten. Niemand schijnt dat raar te vinden. In alle berichten staat: Happy Feet dacht dat het zand sneeuw was. Ik probeer mij dat voor te stellen. Je bent op zoek naar water, je vindt een jerrycan en je klokt drie liter afgewerkte motorolie naar binnen. Na een slok denk je dan toch: volgens mij is dit geen water
quote:En oh ja, te lui om te vliegen, of dat komt omdat ze allemaal vol met zand zitten.
Ik luister 's nachts alleen maar ambiënt muziek, dat horen ze 1 verdieping lager al niet meer johquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:37 schreef The_Dean het volgende:
Ideaal toch, dan kan het andersom ook.
Ik verder ook niet, was meer dat die klote verdoving vervelend was...quote:
Kraken van de tanden... geen last van gehad, wel alsof mn tandarts een ware hekel aan me had zo zat ze aan mn tand te trekken...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik niet, mij hebben ze pas 1 keer platgespotenHet proefde vooral heel bitter en het kraken van de tanden deed me ook niet echt veel plezier
Mja, zwelgen in zelfmedelijden en dat dan in muziek vertalenquote:
Ja zoiets jaquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:26 schreef jna het volgende:
http://www.happyplace.com(...)y-well-meaning-signs
![]()
![]()
Dat is er al sinds jaar en dag manquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:00 schreef jna het volgende:
boh zowaar een heus jazzfestival in Delluft
Mooi, des te meer ruimte voor mijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:38 schreef Bravebart het volgende:
Btw, 14% minder inschrijvingen bij de UvA JanAls enige universiteit in de min.
Uuhm, het stond in de Volkskrant van de man naast me, in de vorige treinquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:40 schreef jna het volgende:
[..]
Mooi, des te meer ruimte voor mij![]()
Maar wel opmerkelijk, staat er ook bij waarom? of een vermoeden?
Smoesjes.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:36 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed, dat is me pas 1 keer gebeurd, 3 jaar terug en toen had ik er al 2 uur nachtnet vanuit Utrecht op zitten
Bij mij resulteerde het in 4% groeiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:41 schreef jna het volgende:
Ze hadden m'n foto ook nooit op die folders moeten zetten
Het Piles effectquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuhm, het stond in de Volkskrant van de man naast me, in de vorige treinStaat vast ook wel op de site
VU had 35% groei geloof ik
Dat maakt hij wel vaker idd.quote:
Zie nog niks. Wel dit: Keeper van verliezend team springt bij penaltyserie vaker naar rechts.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuhm, het stond in de Volkskrant van de man naast me, in de vorige treinStaat vast ook wel op de site
VU had 35% groei geloof ik
Groei bij mannen zeker hihihihihihihiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bij mij resulteerde het in 4% groeiZullen ze onze foto's verwisseld hebben
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:45 schreef jna het volgende:
[..]
Groei bij mannen zeker hihihihihihihi
Ik lul er gewoon niet omheen, dat is wat andersquote:
Dan is 4% maar een schamele scorequote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:45 schreef jna het volgende:
[..]
Groei bij mannen zeker hihihihihihihi
14% minder chicks Jan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:40 schreef jna het volgende:
[..]
Mooi, des te meer ruimte voor mij![]()
Maar wel opmerkelijk, staat er ook bij waarom? of een vermoeden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |