Wow, jou dag is wel heel erg georganiseerd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Net 250 ml kwark en 250 ml vla met verse aardbeien.
Vanmiddag nog een tomatencremesoep met ballen en een pistoletje kaas/tomaat
Vanavond een grote bak sla met dressing, tonijn, croutons, ei, tomaat, sjalot enz. met een pistoletje achterham en augurk
& halve meloenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:59 schreef FutureFairytale het volgende:
2 maispompoenbollen met kip/mandarijn salade
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal voor mijzelf alleen:
Had 5 x een kommetje soep met lente uit en de hele bak salade met ei en tonijn.
En een meergranenpistolet met een hamburger, ui, tomaat, mayo, curryNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Allemaal in één keer opgegeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal voor mijzelf alleen:
Had 5 x een kommetje soep met lente uit en de hele bak salade met ei en tonijn.
En een meergranenpistolet met een hamburger, ui, tomaat, mayo, curry
Ik drink citroendrank en ga zo een broodje jam maken![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:30 schreef MaximusTG het volgende:
Dan moet ik denken aan stuk in De Pers maandag, over de keesmakers. "Kaas" die geen kaas is, gemaakt van plantaardige olien. Noemen ze kees.
Staat erbij "Wat is jullie plan B?". "Daar hebben we nog geen seconde over nagedacht. Dan smelten we de Kees gewoon en heb je smeerkees."
dit weer, + 2 beschuitjes XL hagelslagquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:59 schreef FutureFairytale het volgende:
2 maispompoenbollen met kip/mandarijn salade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |