quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:32 schreef golfer het volgende:
Paddenstoelen-risotto met porcinni's en kastanjechampignons.
Niet lusten is een groot woord maar favoriet is het niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
croissantjes, pains au chocolat, koffiebroodjes, saucijzenbroodjes, pasteitjes met ragout.... lust je dat allemaal niet
Hoe maak jij die hamlappen? Ik vind ze altijd zo flauw en alleen goed voor door de nasi...quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:49 schreef Riann het volgende:
Vanavond heb ik gehad:
lekker lang gestoofde hamlap
Aardappelen
Salade
Ik haal de hamlappen wel altijd bij de slager met een vetrandje eraan. Dat is niet in de supermarkt. Ik strooi er zout en peper op de lappen en bak ze in de croma wel flink hard. Ik doe erna wat bouillon bij gewoon van een bouillon blokje en een scheut ketjap en laat het een paar uur sudderen. Dan zijn ze heerlijk zacht.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:43 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Hoe maak jij die hamlappen? Ik vind ze altijd zo flauw en alleen goed voor door de nasi...
Het wordt een koude, maar zeer pittige noedelsalade met rode kool, spinazie, paprika, bosui en een hete peperdressing + veel koriander. Kijken of ik daar iets van proef.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:44 schreef minilot het volgende:
Ik weet het nog niet! Ik ben snipverkouden en ik proef helemaal niks en dat maakt het verdraaid lastig om iets te verzinnen.
Wel een beetje gezond eten bij het op jezelf wonen, FF!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Sterkte mini. Ik had vmiddag 2 ragoutbroodjes
'quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Wel een beetje gezond eten bij het op jezelf wonen, FF!![]()
![]()
Mijn avondeten heb ik trouwens van twee blogs gepikt. Voor de geïnteresseerden..
Asian Noodle Salad van Thepioneerwoman.com:
[ afbeelding ]
Orange Tamarind Beef Kebabs van Choosy-beggars.com:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |