Dat zou echt awesome zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 05:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sja, als ze dat hier in de kroeg nou zouden draaien
truste kerelquote:Op zondag 14 augustus 2011 05:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik duik m'n bed in, ik pleur nu toch wel om zo langzamerhand
Drei Deutsche Schallplatte?quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:04 schreef robdriessen het volgende:
Ik rag er zo even 3 duitse platen doorheen. Ga zo die kant op, kan ik nog even de taal oefenen
Neu, beetje naar Keulen, beetje een week lang de aller aller allernieuwste games spelen en er berichtjes over schrijven. Daarvoor wil ik best door de regen rijdenquote:Op zondag 14 augustus 2011 09:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Drei Deutsche Schallplatte?![]()
Kun je met dit weer niet beter gewoon thuisblijven, Rob?
Geluksvogel..... alleen maar leuke dingen doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Neu, beetje naar Keulen, beetje een week lang de aller aller allernieuwste games spelen en er berichtjes over schrijven. Daarvoor wil ik best door de regen rijden
ik heb wat suggesties?quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:04 schreef robdriessen het volgende:
Ik rag er zo even 3 duitse platen doorheen. Ga zo die kant op, kan ik nog even de taal oefenen
Roept u maar. De eerste speelt al, daarna Rammstein en Falco. We kunnen langer doorgaan. EINE DEUTSCHE STUNDE JAAAAAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |