wat voor fail heb je gemaaktquote:Op zondag 14 augustus 2011 05:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh ik heb nu ook damn you autocorrect
kusjes- kidneyquote:Op zondag 14 augustus 2011 05:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat voor fail heb je gemaakt
quote:
uh zoietsquote:Op zondag 14 augustus 2011 05:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hey het was gezellig, nier nier doei
Whehehe, niet jouw ding?quote:Op zondag 14 augustus 2011 05:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik was vannacht in de gaybar, hele avond reggaeton kut beats enzo en dansende negers
Jawel, hele open sfeer daaro, het hele machogehalte is er niet, maak niet uit hoe debiel je doet enzoquote:
geef je groot gelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 05:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jawel, hele open sfeer daaro, het hele machogehalte is er niet, maak niet uit hoe debiel je doet enzo
Alleen zijn de mensen daar zo van als je niet praat ben je preuts dus je moet heel enthousiast tegen iedereen doen
daarna gelijk door naar normale kroeg
nee, ik doe het ff rustig aan. Misschien dat ik over een weekje of 2 weer ga stappenquote:Op zondag 14 augustus 2011 05:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij nog uitgeweest, of zo?
Was zelf niet van plan te gaan, maar geen spijt vanquote:Op zondag 14 augustus 2011 05:21 schreef Viro het volgende:
[..]
nee, ik doe het ff rustig aan. Misschien dat ik over een weekje of 2 weer ga stappen
Hij werd agressief tegen een andere neef, toen werd ie de tent uit gepleurd en was heel de stemming weg uit ons groepje..quote:
Voor mij 2de klas. Echt een geweldige tijd beleefde op middelbare school, alhoewel ik sommige dingen anders had moeten doen als ik terugblikquote:Op zondag 14 augustus 2011 05:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een hoop brugklasnummers![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 05:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij werd agressief tegen een andere neef, toen werd ie de tent uit gepleurd en was heel de stemming weg uit ons groepje..
Toen gingen we maar eten en naar huis.. Kutzooi.. Had net wat contact met een leuke dame dat verder ging dan alleen wat staren enzo..
Mijn brugklas was een flink avontuur, enige uit mijn basisschool die naar die school ging. Na een half jaar eindelijk vrienden gemaakt maar toen ging het daarna ook wel heel lekkerquote:Op zondag 14 augustus 2011 05:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Voor mij 2de klas. Echt een geweldige tijd beleefde op middelbare school, alhoewel ik sommige dingen anders had moeten doen als ik terugblik
Er bestaan 40 homofiele hells-angelsquote:Op zondag 14 augustus 2011 05:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Die gaat de volgende keer mooi niet mee ook al laat hij zich uitwonen door 40 homofiele Hells Angels [ afbeelding ]
Mjah, lul, had van mij best gemogen, maar een half uur later ofzo.. Nu wordt t weer fappenquote:Op zondag 14 augustus 2011 05:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Die gaat de volgende keer mooi niet mee ook al laat hij zich uitwonen door 40 homofiele Hells Angels [ afbeelding ]
Door zo'n actie verpest diegene het bij mij, die gaat nooit meer mee. Maar dat ben ik, ben heel extreem als iemand rotte appel uithangt terwijl we uitgaan om plezier te hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2011 05:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, lul, had van mij best gemogen, maar een half uur later ofzo.. Nu wordt t weer fappen
Das ook mooi klotequote:Op zondag 14 augustus 2011 05:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Brrr.
Kippenvel op negatieve manier.
ROSA IK VOND JE ZO LEUK MAAR ZE WOU NIET ZOENEN TOT ZE MINIMAAL EN JAAR MET IEMAND HAD![]()
toen maakte haar vriendin tamara het voor haar uit
Mjah, hij was al irritant, en kan geen maat houden, weet niet wanneer ie moet stoppen met zuipen..quote:Op zondag 14 augustus 2011 05:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Door zo'n actie verpest diegene het bij mij, die gaat nooit meer mee. Maar dat ben ik, ben heel extreem als iemand rotte appel uithangt terwijl we uitgaan om plezier te hebben.
ik ga gewoon door tot 6.00quote:Op zondag 14 augustus 2011 05:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lekker gedraait partner
Ja hoor, maar ben net thuis van 't stappen, zo m'n bed inquote:Op zondag 14 augustus 2011 05:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jofu, slaap jij wel eens?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 05:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoor toch bijna niks, dus niet nuttig
quote:Now playing: Technoboy - Catfight
Goh, wat voor tenten ga jij heenquote:Op zondag 14 augustus 2011 05:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ben net thuis van 't stappen, zo m'n bed in
Cafe Plein geweest vandaag, was goed te doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 05:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goh, wat voor tenten ga jij heen
Zagen ze je staan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 05:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cafe Plein geweest vandaag, was goed te doenLekkere meiden allemaal daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op zondag 14 augustus 2011 05:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zagen ze je staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker, ik stond op zo'n bank enzo
Maar ik wilde geen lengte opmerkingen meer horen of lezen
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Lengtequote:Op zondag 14 augustus 2011 05:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]Zeker, ik stond op zo'n bank enzo
Maar ik wilde geen lengte opmerkingen meer horen of lezen
trustequote:Op zondag 14 augustus 2011 05:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lengte
Maar ik ga nu slapen, erg lang. Tot morgen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |