Dat zijn dan ook de mongolen onder de Nederlanders. Die stemmen PVV, terwijl ze zo dom zijn dat ze niet eens stemrecht mogen hebben. Sowieso PVVquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoe weten die mensen die altijd roepen 'terug naar Turkije!!1' dat dan? Voor hen is het allemaal een pot nat.
En dat maakt het een geweldige plek? Alleen maar omdat jij er woont? Tuurlijkquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dat maakt het een geweldige plek? Alleen maar omdat jij er woont? Tuurlijk
Nou goed, ik zal eerlijk zijn, ook omdat we een geweldige shoarmazaak hebben. Dehliz in Geleen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dat maakt het een geweldige plek? Alleen maar omdat jij er woont? Tuurlijk
Kijk, dat klinkt nou aannemelijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou goed, ik zal eerlijk zijn, ook omdat we een geweldige shoarmazaak hebben. Dehliz in Geleen.
Tawor is veel lekkerder!quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou goed, ik zal eerlijk zijn, ook omdat we een geweldige shoarmazaak hebben. Dehliz in Geleen.
Nou, meld eens wat interessants danquote:Op maandag 15 augustus 2011 07:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hey, ik kon 4 dagen niet posten.
Een feit: Hoe zuidelijker in Limburg, hoe mooier het wordt en hoe aardiger de mensen. Limburg staat bekend als het sociaal en cultureel middelpunt van Europa.quote:Op maandag 15 augustus 2011 07:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, meld eens wat interessants dan
Bron graag, anders kan ik ook wel feiten gaan neerzetten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 07:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een feit: Hoe zuidelijker in Limburg, hoe mooier het wordt en hoe aardiger de mensen. Limburg staat bekend als het sociaal en cultureel middelpunt van Europa.
Bronquote:Op maandag 15 augustus 2011 07:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bron graag, anders kan ik ook wel feiten gaan neerzetten.
Ik vind jouw DJ naam best gay klinkenquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Limburgs zal vast wel leuke dingen hebben maar mannen klinken als gays met dat accent
Nee, er worden in de Randstad allerlei fabrieken gesloten om deze in Limburg weer op te bouwen, er worden in Groningen fabrieken gesloten om deze helemaal niet meer op te bouwen waardoor er in Limburg meer geproduceerd moet worden.quote:[b]Op zondag 14 augustus 2011 04:33 Ondanks dat de politiek landelijk er alles aan doet om geen enkele baan of geldstroom meer over te houden voor Limburg, blijven we het puik volhouden. Jeej.
De originele TS is pro-Limburg mongool!quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:48 schreef Trollscience het volgende:
TS is een teringmongool.
Limburg FTW
Ik heb het over jou als je dat niet snaptquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
De originele TS is pro-Limburg mongool!
Dan nog ben je een mongool, omdat je pro-Limburg bentquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb het over jou als je dat niet snapt
Goede onderbouwde reactie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan nog ben je een mongool, omdat je pro-Limburg bent
Ja, echt wel! Even goed onderbouwd als de eerste post van jou:quote:
Moet natuurlijk wel naar het niveau van een Limburger zakken al wil ik daarmee communicerenquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:48 schreef Trollscience het volgende:
TS is een teringmongool.
Limburg FTW
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |