abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100728411
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 04:16 schreef Saavedra het volgende:
Venlo, dat is toch eerder iets negatiefs?
Venlo heeft op buitenstaanders een negatief imago (begrijpelijk), mede door de enorme drugshandel en de Bende van Venlo.

Juist nu dat Venlo de laatste jaren een enorme vooruitgang heeft geboekt verdient de stad veel beter, alleen een slecht imago raak je niet snel kwijt. De meeste Venlonaren vinden de PVV de grootste ramp van de stad sinds deze eeuw.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_100728851
Ik blijf me er steeds weer over verbazen wat voor een sterke emoties Limburg bij de rest van Nederland oproept.
pi_100728909
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef eight het volgende:

[..]

Venlo heeft op buitenstaanders een negatief imago (begrijpelijk), mede door de enorme drugshandel en de Bende van Venlo.

Juist nu dat Venlo de laatste jaren een enorme vooruitgang heeft geboekt verdient de stad veel beter, alleen een slecht imago raak je niet snel kwijt. De meeste Venlonaren vinden de PVV de grootste ramp van de stad sinds deze eeuw.
Blijkbaar vinden nog niet genoeg Venlonaren dat:

"In de geboortestad van Geert Wilders, Venlo, behaalde de PVV 23,9 procent van de stemmen. De VVD is de tweede partij met 20,8 procent. Het CDA, vier jaar geleden de grootste in Venlo met 31,2 procent, werd dit keer de derde partij met 14,3 procent van de stemmen.

De PvdA is de vierde partij in Venlo met 13,2 procent, de SP vijfde met 9,4. Nieuwkomer 50PLUS behaalde 2,9 procent van de stemmen.

Het opkomstpercentage was ruim tien procent hoger dan bij de vorige verkiezingen voor de provincie vier jaar geleden. Dit keer brachten 38.347 Venlonaren hun stem uit. De vorige keer deden dat er 30.693."

Bron: PVV begint direct met onderhandelen
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100731259
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:59 schreef Rezania het volgende:

[..]

Blijkbaar vinden nog niet genoeg Venlonaren dat:

"In de geboortestad van Geert Wilders, Venlo, behaalde de PVV 23,9 procent van de stemmen. De VVD is de tweede partij met 20,8 procent. Het CDA, vier jaar geleden de grootste in Venlo met 31,2 procent, werd dit keer de derde partij met 14,3 procent van de stemmen.

De PvdA is de vierde partij in Venlo met 13,2 procent, de SP vijfde met 9,4. Nieuwkomer 50PLUS behaalde 2,9 procent van de stemmen.

Het opkomstpercentage was ruim tien procent hoger dan bij de vorige verkiezingen voor de provincie vier jaar geleden. Dit keer brachten 38.347 Venlonaren hun stem uit. De vorige keer deden dat er 30.693."

Bron: PVV begint direct met onderhandelen
Ik ben zelf Venlonaar maar ontmoet zelden stadsgenoten die zeggen dat ze PVV stemmen of hun ideeën verdedigen.In de Venlose achterstandsbuurten en onder laaggeschoolden zitten enorm veel PVV stemmers die er trots op zijn dat ze PVV stemmen, maar die groep kan onmogelijk meer dan 15% van de PVV stemmen in Venlo vertegenwoordigen. In de Venlose middenklasse zijn PVV'ers niet populair, dus moet er wel een deel zijn die wel PVV stemt maar dit niet toegeeft.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:37:13 #155
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_100731343
Randstad. :')

110k betalen voor een parkeerplaats. :')

http://www.funda.nl/koop/(...)liersdwarsstraat-46/
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_100731586
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:37 schreef monkyyy het volgende:
Randstad. :')

110k betalen voor een parkeerplaats. :')

http://www.funda.nl/koop/(...)liersdwarsstraat-46/
"Eindelijk een parkeerplek te koop in het centrum van Amsterdam.
De parkeerplaats betreft een computergestuurde mechanische parkeerplek gelegen in de ondergrondse parkeerkelder van de Regulierdwarsstraat 46.
De servicekosten bedragen ¤ 150,- per maand." ~ Van de site.

Kijk eens naar de vetgedrukte woorden, ik vind het niet zo verwonderlijk dat de parkeerplek zo duur is. Er is namelijk veel vraag naar, terwijl het aanbod klein is en de locatie is goed.
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:50:17 #157
344884 monkyyy
pi_100732176
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:40 schreef Rezania het volgende:

[..]

"Eindelijk een parkeerplek te koop in het centrum van Amsterdam.
De parkeerplaats betreft een computergestuurde mechanische parkeerplek gelegen in de ondergrondse parkeerkelder van de Regulierdwarsstraat 46.
De servicekosten bedragen ¤ 150,- per maand." ~ Van de site.

Kijk eens naar de vetgedrukte woorden, ik vind het niet zo verwonderlijk dat de parkeerplek zo duur is. Er is namelijk veel vraag naar, terwijl het aanbod klein is en de locatie is goed.
Je hebt misschien wel gelijk. :) Als je hypotheek lasten ,ervan uitgaande dat je een hypotheek neemt op je parkeerplaats ( :') ), en de service kosten berekent, uitrekent naar euro per uur, dan is dat waarschijnlijk minder dan het gemiddelde uur tarief in A'dam.

Iemand die dat wil uitrekenen? O-)
pi_100732500
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:50 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Je hebt misschien wel gelijk. :) Als je hypotheek lasten ,ervan uitgaande dat je een hypotheek neemt op je parkeerplaats ( :') ), en de service kosten berekent, uitrekent naar euro per uur, dan is dat waarschijnlijk minder dan het gemiddelde uur tarief in A'dam.

Iemand die dat wil uitrekenen? O-)
Ik ga het niet proberen, het is namelijk nogal laat. Maar als je rijk genoeg bent en je hoeft geen hypotheek te nemen ben zeer zeker goedkoper uit per maand dan dat je het uurtarief moet betalen.
pi_100733689
Limburg! *O*
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_100734292
Ik weet niet of het al gezegd is in dit topic... (Ga niet het hele topic doorlezen want al die rotzooi die er in staat doet pijn aan m'n ogen)

maar iedereen loopt altijd zo te kankeren over Limburg.... terwijl in de zomervakantie moeten diezelfde lui wel allemaal naar Limburg komen om daar hun vakantie door te brengen (lees de provincie te bevuilen). Want stiekem is het toch wel leuk.

Flikker dan ook een eind op man ! :')

BTW: Ik kom overigens zelf niet uit Limburg, dus bovenstaande moet niet gelezen worden als een reactie van een op zijn teentjes getrapte Limburger.
pi_100734320
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Limburg! *O*
Noem één reden die niet in de OP staat waarom 'Limburg *O* ' is.
pi_100734410
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:18 schreef DutchMan0211 het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is in dit topic. (Ga niet het hele topic doorlezen want al die rotzooi die er in staat doet pijn aan m'n ogen).

Maar iedereen loopt altijd zo te kankeren over Limburg.... maar in de zomervakantie moeten diezelfde lui wel allemaal naar Limburg komen om daar hun vakantie door te brengen (lees de provincie te bevuilen). Want stiekem is het toch wel leuk.

BTW: Ben overigens zelf geen limburger, dus bovenstaande moet niet gelezen worden als een bericht van een op zijn teentjes getrapte Limburger.
Ik ben één keer in Limburg op vakantie geweest en dat was een kutervaring, ik ga nooit meer.
pi_100734693
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:19 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik ben één keer in Limburg op vakantie geweest en dat was een kutervaring, ik ga nooit meer.
Dat kan.... dat is ook voor iedereen anders.... maar het valt me wel op.
pi_100734775
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:23 schreef DutchMan0211 het volgende:

[..]

Dat kan.... dat is ook voor iedereen anders.... maar het valt me wel op.
Ja, het viel mij ook wel op. Maar ja, ik ben gelukkig geen hypocriet zoals de andere mensen in de Randstad :)
  zondag 14 augustus 2011 @ 22:25:26 #165
333374 Lithia
Too serious
pi_100734922
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:18 schreef DutchMan0211 het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is in dit topic... (Ga niet het hele topic doorlezen want al die rotzooi die er in staat doet pijn aan m'n ogen)

maar iedereen loopt altijd zo te kankeren over Limburg.... terwijl in de zomervakantie moeten diezelfde lui wel allemaal naar Limburg komen om daar hun vakantie door te brengen (lees de provincie te bevuilen). Want stiekem is het toch wel leuk.

BTW: Ik kom overigens zelf niet uit Limburg, dus bovenstaande moet niet gelezen worden als een reactie van een op zijn teentjes getrapte Limburger.
Stiekem vind ik het een beetje geinig dat je specifiek meldt dat dit geen reactie is van een op zijn teentjes getrapte Limburger is, maar je gebruikt wel een van de typische argumenten wat zij gebruiken. :@
Nee, dit is geen aanval ofzo. Het viel me alleen op.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_100734994
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:25 schreef Lithia het volgende:

[..]

Stiekem vind ik het een beetje geinig dat je specifiek meldt dat dit geen reactie is van een op zijn teentjes getrapte Limburger is, maar je gebruikt wel een van de typische argumenten wat zij gebruiken. :@
Nee, dit is geen aanval ofzo. Het viel me alleen op.
Dat weet ik. Maar hebben ze ergens niet een beetje gelijk dan?
  zondag 14 augustus 2011 @ 22:29:05 #167
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_100735221
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:26 schreef DutchMan0211 het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar dat is vaak zo. Net zoals die Nederlanders die zeuren over bijv. Turken maar wel elk jaar op vakantie naar Turkije gaan. :')
pi_100735270
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar dat is vaak zo. Net zoals die Nederlanders die zeuren over bijv. Turken maar wel elk jaar op vakantie naar Turkije gaan. :')
Precies!
  zondag 14 augustus 2011 @ 22:30:10 #169
333374 Lithia
Too serious
pi_100735317
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:26 schreef DutchMan0211 het volgende:

[..]

Een beetje misschien ja. Al hoeft het zeker niet te zijn.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_100735472
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Maar dat is toch anders? Turken in Turkije kan je toch niet vergelijken met Turken in Nederland? Ik heb eens gelezen dat Turken in Turkse steden een stuk minder traditioneel zijn dan Nederlandse Turken.
  zondag 14 augustus 2011 @ 22:33:17 #171
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_100735532
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:32 schreef Rezania het volgende:

[..]

Maar dat is toch anders? Turken in Turkije kan je toch niet vergelijken met Turken in Nederland? Ik heb eens gelezen dat Turken in Turkse steden een stuk minder traditioneel zijn dan Nederlandse Turken.
Het gaat om het principe.
pi_100735663
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Het gaat om het principe.
Ik vind het toch echt anders, Turken in Turkije zijn hele andere mensen met een heel ander imago dan Nederlandse Turken. Limburgers daarentegen zijn hebben maar één (stereotiep) imago.
  zondag 14 augustus 2011 @ 22:35:33 #173
344884 monkyyy
pi_100735691
Of van die mensen die ontzettend houden van een land, maar dan in een ander land gaan wonen waar ze schijt aan hebben. :')
  zondag 14 augustus 2011 @ 22:36:02 #174
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_100735737
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:35 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik vind het toch echt anders, Turken in Turkije zijn hele andere mensen met een heel ander imago dan Nederlandse Turken. Limburgers daarentegen zijn hebben maar één (stereotiep) imago.
Hoe weten die mensen die altijd roepen 'terug naar Turkije!!1' dat dan? Voor hen is het allemaal een pot nat.
pi_100736172
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:18 schreef Rezania het volgende:

[..]

Noem één reden die niet in de OP staat waarom 'Limburg *O* ' is.
Ik woon er.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')