Ongelooflijk!quote:
quote:
Vreemd.quote:
Folden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:50 schreef sciter het volgende:
Ik bedoelde net trouwens:
Zou jij folden of meegaan als je tien en 4 hebt op geen blind (ipv big blind zoals ik eerder zei)
Beslist folden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:50 schreef sciter het volgende:
Ik bedoelde net trouwens:
Zou jij folden of meegaan als je tien en 4 hebt op geen blind (ipv big blind zoals ik eerder zei)
Zonder raise daarvoor.
Ok.quote:
najah ik geloof niet, ik geloof niet dat er iets is wat alles bestuurd.quote:
Waarom zo vaag doen dan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah ik geloof niet, ik geloof niet dat er iets is wat alles bestuurd.
en jij?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:54 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden de mannen hiervan?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:54 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden de mannen hiervan?
ja weenie, heb gedronken en die zooi. dan doe ik heel altijd ergens omheen draaien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zo vaag doen dan.
Nee, ik geloof ook niet in sprookjes.
Lekker lopen hosselen jongen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja weenie, heb gedronken en die zooi. dan doe ik heel altijd ergens omheen draaien.
Nee eigenlijk nietquote:
Hé, nog iemand die de term eindbaas gebruikt voor een lellek wijf. Waar was je dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Iedereen was of taken of eindbaas level 3.
Eindbaas level 3 doen dan toch, voor de afleiding.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Iedereen was of taken of eindbaas level 3.
bij mij in het dorp. Mocht je weten welk dorp kan je altijd asken via pm.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hé, nog iemand die de term eindbaas gebruikt voor een lellek wijf. Waar was je dan?
eindbaas level 3 is zelfs te hoog voor een one for the team.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:00 schreef sciter het volgende:
[..]
Eindbaas level 3 doen dan toch, voor de afleiding.
Dan ergens anders heengaan, ik wist niet dat het zo dramatisch was.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bij mij in het dorp. Mocht je weten welk dorp kan je altijd asken via pm.
[..]
eindbaas level 3 is zelfs te hoog voor een one for the team.
hedendaagse tiener zijn te erg. kut maccie D.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:02 schreef sciter het volgende:
[..]
Dan ergens anders heengaan, ik wist niet dat het zo dramatisch was.
Die boerewiiven zijn meestal ook minder leuk dan stadse dames, maar ik vind een beetje kak dan ook leuk. Hangt van de smaak af.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hedendaagse tiener zijn te erg. kut maccie D.
Zuipen in de keet. Daarna met een groep half dronken mensen lopen naar de dorpskroeg.quote:
In ieder geval iemand die in jou gelooft.quote:
Waarom zou je zoiets doen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Oke jongens ik ben er weer, denk alleen wel dat ik zo ga pitten
Zuipen in de keet is wel leuk, meestal verplaatst het feestje zich hier dan naar de trein richting Leeuwarden of soms Groningen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zuipen in de keet. Daarna met een groep half dronken mensen lopen naar de dorpskroeg.![]()
Goeie ouwe tijd.![]()
Mijn mama en papa geloven ook in mequote:Op zondag 14 augustus 2011 04:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In ieder geval iemand die in jou gelooft.
hoop jequote:Op zondag 14 augustus 2011 04:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn mama en papa geloven ook in me
jij bent een van de 4....quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, ze moeten toch in minstens 1 van hun 3 kinderen geloven
welke zolder vrind?quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga eens van die zolder af
[..]
Kusjes
moet je nou? heb niet eens een zolder man.quote:
Welterustenquote:
Lmaoquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:15 schreef sciter het volgende:
[..]
Welterusten
Ik kom er net achter dat ik een verjaardagstopic heb:
sciter is jarig!
Wtf, nieteens op mijn verjaardag
Wel lief.
Harroquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:18 schreef Lindgren. het volgende:
En een dronken lindje rapporteert vanuit zijn bed.
O hai.quote:
Zoek op hyves, misschien is ze 13.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
O hai.
Ik heb een probleem. Ik ben vanavond met een of ander grietje geweest maar kan haar niet vinden op de facebooks.
Heb je haar nummer niet even geregeld dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
O hai.
Ik heb een probleem. Ik ben vanavond met een of ander grietje geweest maar kan haar niet vinden op de facebooks.
dont care, als het geen gf waardig is het geen toegevoegde waarde op fb.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
O hai.
Hossel''grietjes'' heb je geen longtime gezeur aan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dont care, als het geen gf waardig is het geen toegevoegde waarde op fb.
dus ook niet op fb toevoegen voordat het gezeik gaat beginnen en ze opeens denken dat ze echt gf waardig zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:22 schreef sciter het volgende:
[..]
Hossel''grietjes'' heb je geen longtime gezeur aan.
Als ze niet snapt dat het voor een avond was dan heb je de verkeerde ook gekozenquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dus ook niet op fb toevoegen voordat het gezeik gaat beginnen en ze opeens denken dat ze echt gf waardig zijn.
wachten op de WA dus.quote:
Dan heb ik vaak de verkeerdequote:Op zondag 14 augustus 2011 04:25 schreef sciter het volgende:
[..]
Als ze niet snapt dat het voor een avond was dan heb je de verkeerde ook gekozen
quote:
Vertelquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:31 schreef Ph.D.PowerPauper het volgende:
Ik zit met een moeilijk dilemma
Het is mij volledig onduidelijk of ik nog een biertje moet drinken!quote:
Ik zie niet in hoe dit in dilemma isquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:35 schreef Ph.D.PowerPauper het volgende:
[..]
Het is mij volledig onduidelijk of ik nog een biertje moet drinken!
libbi.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:37 schreef Nectar het volgende:
Lol ik mag iedereen in dit topic. Ik hou van jullie, ondanks dat ik sommigen niet echt ken.
Ik hou ook van jouquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:37 schreef Nectar het volgende:
Lol ik mag iedereen in dit topic. Ik hou van jullie, ondanks dat ik sommigen niet echt ken.
KNUFFEL!!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:37 schreef Nectar het volgende:
Leg uitquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dit in dilemma is
Heb je er zin in? ==> Pak een biertjequote:
gr grquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga slapen. Kusjes aan iedereen. Gr gr vane en dronker lindje haaloooo
Ik ben niet overtuigd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je er zin in? ==> Pak een biertje
Heb je er geen zin in? ==> heb je wel dorst?
Ja: pak iets anders te drinken
Nee: drink niks
Waarom ga je dan ook naar het vmbo.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:50 schreef Nectar het volgende:
Op mijn school zit iemand die rascist uitspreekt als raskist , wat eennoob he
ik zit op het laag begaafdeninstituut in assen "het groene pantoffeltje". Er is 1 eis om daar binnen te komen en dat is een iq van onder de 32 hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:52 schreef Ph.D.PowerPauper het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook naar het vmbo.
En toen jij begon met tellen kwam je niet verder dan tweetien, dus hebben ze je maar meteen aangenomen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:54 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik zit op het laag begaafdeninstituut in assen "het groene pantoffeltje". Er is 1 eis om daar binnen te komen en dat is een iq van onder de 32 hebben.
ik ben e leraar ah zehba kk wortl kom dan terneuzen zuid ik sla je tanden recht ah bradaquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En toen jij begon met tellen kwam je niet verder dan tweetien, dus hebben ze je maar meteen aangenomen?
Nouja beter dan het roze kruisje.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:54 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik zit op het laag begaafdeninstituut in assen "het groene pantoffeltje". Er is 1 eis om daar binnen te komen en dat is een iq van onder de 32 hebben.
Ah, leraar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:59 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik ben e leraar ah zehba kk wortl kom dan terneuzen zuid ik sla je tanden recht ah brada
F Uquote:Op zondag 14 augustus 2011 05:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, leraar.
Mensen die leraar zijn
Dat zijn geen mensen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 05:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, leraar.
Mensen die leraar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |