Ongelooflijk!quote:
quote:
Vreemd.quote:
Folden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:50 schreef sciter het volgende:
Ik bedoelde net trouwens:
Zou jij folden of meegaan als je tien en 4 hebt op geen blind (ipv big blind zoals ik eerder zei)
Beslist folden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:50 schreef sciter het volgende:
Ik bedoelde net trouwens:
Zou jij folden of meegaan als je tien en 4 hebt op geen blind (ipv big blind zoals ik eerder zei)
Zonder raise daarvoor.
Ok.quote:
najah ik geloof niet, ik geloof niet dat er iets is wat alles bestuurd.quote:
Waarom zo vaag doen dan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah ik geloof niet, ik geloof niet dat er iets is wat alles bestuurd.
en jij?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:54 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden de mannen hiervan?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:54 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden de mannen hiervan?
ja weenie, heb gedronken en die zooi. dan doe ik heel altijd ergens omheen draaien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zo vaag doen dan.
Nee, ik geloof ook niet in sprookjes.
Lekker lopen hosselen jongen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja weenie, heb gedronken en die zooi. dan doe ik heel altijd ergens omheen draaien.
Nee eigenlijk nietquote:
Hé, nog iemand die de term eindbaas gebruikt voor een lellek wijf. Waar was je dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Iedereen was of taken of eindbaas level 3.
Eindbaas level 3 doen dan toch, voor de afleiding.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Iedereen was of taken of eindbaas level 3.
bij mij in het dorp. Mocht je weten welk dorp kan je altijd asken via pm.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hé, nog iemand die de term eindbaas gebruikt voor een lellek wijf. Waar was je dan?
eindbaas level 3 is zelfs te hoog voor een one for the team.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:00 schreef sciter het volgende:
[..]
Eindbaas level 3 doen dan toch, voor de afleiding.
Dan ergens anders heengaan, ik wist niet dat het zo dramatisch was.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bij mij in het dorp. Mocht je weten welk dorp kan je altijd asken via pm.
[..]
eindbaas level 3 is zelfs te hoog voor een one for the team.
hedendaagse tiener zijn te erg. kut maccie D.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:02 schreef sciter het volgende:
[..]
Dan ergens anders heengaan, ik wist niet dat het zo dramatisch was.
Die boerewiiven zijn meestal ook minder leuk dan stadse dames, maar ik vind een beetje kak dan ook leuk. Hangt van de smaak af.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hedendaagse tiener zijn te erg. kut maccie D.
Zuipen in de keet. Daarna met een groep half dronken mensen lopen naar de dorpskroeg.quote:
In ieder geval iemand die in jou gelooft.quote:
Waarom zou je zoiets doen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Oke jongens ik ben er weer, denk alleen wel dat ik zo ga pitten
Zuipen in de keet is wel leuk, meestal verplaatst het feestje zich hier dan naar de trein richting Leeuwarden of soms Groningen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zuipen in de keet. Daarna met een groep half dronken mensen lopen naar de dorpskroeg.![]()
Goeie ouwe tijd.![]()
Mijn mama en papa geloven ook in mequote:Op zondag 14 augustus 2011 04:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In ieder geval iemand die in jou gelooft.
hoop jequote:Op zondag 14 augustus 2011 04:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn mama en papa geloven ook in me
jij bent een van de 4....quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, ze moeten toch in minstens 1 van hun 3 kinderen geloven
welke zolder vrind?quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga eens van die zolder af
[..]
Kusjes
moet je nou? heb niet eens een zolder man.quote:
Welterustenquote:
Lmaoquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:15 schreef sciter het volgende:
[..]
Welterusten
Ik kom er net achter dat ik een verjaardagstopic heb:
sciter is jarig!
Wtf, nieteens op mijn verjaardag