Ongelooflijk!quote:
quote:
Vreemd.quote:
Folden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:50 schreef sciter het volgende:
Ik bedoelde net trouwens:
Zou jij folden of meegaan als je tien en 4 hebt op geen blind (ipv big blind zoals ik eerder zei)
Beslist folden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:50 schreef sciter het volgende:
Ik bedoelde net trouwens:
Zou jij folden of meegaan als je tien en 4 hebt op geen blind (ipv big blind zoals ik eerder zei)
Zonder raise daarvoor.
Ok.quote:
najah ik geloof niet, ik geloof niet dat er iets is wat alles bestuurd.quote:
Waarom zo vaag doen dan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah ik geloof niet, ik geloof niet dat er iets is wat alles bestuurd.
en jij?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:54 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden de mannen hiervan?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:54 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden de mannen hiervan?
ja weenie, heb gedronken en die zooi. dan doe ik heel altijd ergens omheen draaien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zo vaag doen dan.
Nee, ik geloof ook niet in sprookjes.
Lekker lopen hosselen jongen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja weenie, heb gedronken en die zooi. dan doe ik heel altijd ergens omheen draaien.
Nee eigenlijk nietquote:
Hé, nog iemand die de term eindbaas gebruikt voor een lellek wijf. Waar was je dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Iedereen was of taken of eindbaas level 3.
Eindbaas level 3 doen dan toch, voor de afleiding.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Iedereen was of taken of eindbaas level 3.
bij mij in het dorp. Mocht je weten welk dorp kan je altijd asken via pm.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hé, nog iemand die de term eindbaas gebruikt voor een lellek wijf. Waar was je dan?
eindbaas level 3 is zelfs te hoog voor een one for the team.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:00 schreef sciter het volgende:
[..]
Eindbaas level 3 doen dan toch, voor de afleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |