abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 00:27:07 #1
163650 Greys
pi_100697725

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | Belana | APK | Rewimo | Oognip | indaha | _Multiply86_ | Mama_mia

2pp0kgm.gifmolenke.gifwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpg
dinges.jpgmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgknabbel.gifelfhead.jpglips.jpg
woei.gifuui1.pngIan-Nick-Avatar.jpgmarat.jpgMikmak.jpg1.jpgCat.jpg_MG_2167.jpgstupidfok.GIF

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 00:27:33 #2
163650 Greys
pi_100697745
En omdat het kan nog even in de herhaling O+
Zzzzzzzzzzz :Z

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100697779
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoezo? :o

Kijk nou O+ Het wordt steeds knusser :D

[ afbeelding ]
Mijn eigen katten hebben heel veel stress nu er opeens weer kittens zijn. Het zijn 4 kittens uit 3 verschillende nestjes van 3 verschillende leeftijden. Ze kunnen dus niet allemaal in de bench. De oudste 2 lopen los 's nachts. Onze eigen katten vliegen elkaar nu heel erg in de haren door de stress van de kittens. Omdat mijn huis maar zo klein is heb ik op dit moment geen optie om ze apart te doen dus ik heb ze nu als extra ruimte het balkon gegeven in de hoop dat ze een beetje kalmeren. Mocht het zo blijven dan moeten we even heel hard nadenken wat we nu gaan doen
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 00:30:14 #4
163650 Greys
pi_100697855
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:28 schreef Oognip het volgende:

[..]

Mijn eigen katten hebben heel veel stress nu er opeens weer kittens zijn. Het zijn 4 kittens uit 3 verschillende nestjes van 3 verschillende leeftijden. Ze kunnen dus niet allemaal in de bench. De oudste 2 lopen los 's nachts. Onze eigen katten vliegen elkaar nu heel erg in de haren door de stress van de kittens. Omdat mijn huis maar zo klein is heb ik op dit moment geen optie om ze apart te doen dus ik heb ze nu als extra ruimte het balkon gegeven in de hoop dat ze een beetje kalmeren. Mocht het zo blijven dan moeten we even heel hard nadenken wat we nu gaan doen
Oh ik heb even gemist dat je er nog wat andere bij had gekregen :@
Ik dacht dat je momenteel alleen die ene makkelijke had. Had je toen niet de neiging om te zeggen 'da's ff genoeg ook voor nu'? Waarom heb je er zoveel dan? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100697994
Oeh, das rot... Kun je niet een extra bench doen of wat katten in de gang?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 00:33:57 #6
163650 Greys
pi_100698022
Ja leen ergens een extra bench :Y
Hebben ze die niet bij de stichting voor je te leen?
Ik snap eerlijk gezegd wel dat je eigen katten het nu wel erg druk vinden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 augustus 2011 @ 00:43:09 #7
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_100698414
Haaai ladies :W
Lees dat het gezellig was :D TZT zal ik van Cat wel de uitgebreidere versie te horen krijgen :+

Mijn tijden: 3.00 - 12.00 uur :7 ( nou ja, technisch gesproken 11.00 uur, maar heb een uur liggen snoozen :P

En dit:
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 22:19 schreef Cat22 het volgende:
Volgende keer zetten we toch de tent op in de tuin? *O*
Zal ik de vouwwagen van mijn broer lenen? _O-
Als ik mee mag en kan en er IS een vouwwagen, kunnen jullie me altijd op 1 van de zitbankjes kwijt :+ _O- (ervaringsdeskundige)
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_100698597
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:33 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, das rot... Kun je niet een extra bench doen of wat katten in de gang?
Onze eigen katten zitten 's nachts in de gang/keuken/kleine kamer, dat is 1 ruimte dat we niet af kunnen sluiten. Extra bench kan op zich.
En waarom ik er nu zoveel heb? Joe heeft niesziekte en daarvoor heb ik gebeld met de coordinator. De coordinator zei dat het zo zielig was dat Joe alleen zat en dat ze nog wel een kitten had om hem gezelschap te houden, maar dat kan weer niet met de niesziekte. Toen zei ze dat ik Joe maar naar het asiel moest brengen omdat hij anders de andere kittens zou besmetten en de 3 (opeens 3 ja) maar op moest halen. Ik wilde niet dat Joe naar het asiel ging dus dat heb ik gezegd. Toen had ze opeens een ander huisje voor Joe waar hij naar toe zou gaan samen met een kitten van zijn leeftijd. Daar ben ik mee akkoord gegaan. Eenmaal in de auto voor de 'kittenruil' werd ik gebeld dat we Joe medicijnen gingen geven en dat ik hem mocht houden en dat de andere 3 er gewoon bij mochten. Dus toen had ik er opeens 4 en ik kan niet goed nee zeggen :@ We hebben er al eens 4 gehad en dat ging goed maar die kwamen ook uit hetzelfde nest, deze uit verschillende. Ik vind 4 eigenlijk te veel, maar ik dacht dat het wel zou kunnen...
Als mijn eigen katten zo gestresst blijven dan kan het niet anders dan dat er 2 van de kittens weggaan, want zo is het geen doen.
Op dit moment zijn ze overigens rustig...
pi_100698660
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:47 schreef Oognip het volgende:

[..]

Onze eigen katten zitten 's nachts in de gang/keuken/kleine kamer, dat is 1 ruimte dat we niet af kunnen sluiten. Extra bench kan op zich.
En waarom ik er nu zoveel heb? Joe heeft niesziekte en daarvoor heb ik gebeld met de coordinator. De coordinator zei dat het zo zielig was dat Joe alleen zat en dat ze nog wel een kitten had om hem gezelschap te houden, maar dat kan weer niet met de niesziekte. Toen zei ze dat ik Joe maar naar het asiel moest brengen omdat hij anders de andere kittens zou besmetten en de 3 (opeens 3 ja) maar op moest halen. Ik wilde niet dat Joe naar het asiel ging dus dat heb ik gezegd. Toen had ze opeens een ander huisje voor Joe waar hij naar toe zou gaan samen met een kitten van zijn leeftijd. Daar ben ik mee akkoord gegaan. Eenmaal in de auto voor de 'kittenruil' werd ik gebeld dat we Joe medicijnen gingen geven en dat ik hem mocht houden en dat de andere 3 er gewoon bij mochten. Dus toen had ik er opeens 4 en ik kan niet goed nee zeggen :@ We hebben er al eens 4 gehad en dat ging goed maar die kwamen ook uit hetzelfde nest, deze uit verschillende. Ik vind 4 eigenlijk te veel, maar ik dacht dat het wel zou kunnen...
Als mijn eigen katten zo gestresst blijven dan kan het niet anders dan dat er 2 van de kittens weggaan, want zo is het geen doen.
Op dit moment zijn ze overigens rustig...
-O- ze mogen niet weg ;(
wat een rotsituatie :( -knuff- hopelijk blijft het rustig en wennen ze gewoon aan elkaar O+
♥ scars make us who we are ♥
pi_100698822
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:49 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

-O- ze mogen niet weg ;(
wat een rotsituatie :( -knuff- hopelijk blijft het rustig en wennen ze gewoon aan elkaar O+
Dat zou natuurlijk het fijnste zijn, maar de gezondheid van mijn eigen katten gaat in dit geval voor. Zo gestresst als ze vandaag en gister waren zijn ze nog niet geweest. Ons huis is eigenlijk ook gewoon te klein voor nog 4 pleegkittens. We gaan het zien.
pi_100698834
En als je alle kittens in de bench doet? Dat kan niet? Ik zou echt een extra bench regelen... Of nee leren zeggen :+
pi_100698888
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:53 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dat zou natuurlijk het fijnste zijn, maar de gezondheid van mijn eigen katten gaat in dit geval voor. Zo gestresst als ze vandaag en gister waren zijn ze nog niet geweest. Ons huis is eigenlijk ook gewoon te klein voor nog 4 pleegkittens. We gaan het zien.
Ja tuurlijk, dat snap ik :* en daar heb je ook groot gelijk in ^O^

welke zou je houden dan, als je er 2 weg moest doen?
pi_100699170
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:53 schreef tombolafan het volgende:
En als je alle kittens in de bench doet? Dat kan niet? Ik zou echt een extra bench regelen... Of nee leren zeggen :+
Alle kittens in de bench kan niet want die gaan nog vechten.
pi_100699292
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:55 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, dat snap ik :* en daar heb je ook groot gelijk in ^O^

welke zou je houden dan, als je er 2 weg moest doen?
De oudste 2. Die beginnen elkaar leuk te vinden en die hebben mijn hart gestolen. :@
pi_100699327
Ik wacht het nog een dag af en ga nu eerst lekker slapen. Trusten :W
pi_100699367
Slaap lekker :*
pi_100704323
Wat een regen zeg.. ben zeiknat.

Goedemorgen :W
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 augustus 2011 @ 08:13:46 #18
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100704357
Wat een heerlijk vakantieweer *O*

}:|
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 08:53:59 #19
163650 Greys
pi_100704496
Mogguh!

Nog één dagje volhouden geloof ik met de regen!
Vanaf morgen schijnt het beter te worden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100704498
Vrijdag, zaterdag en zondag pleeaaaaase mooi weer :X
pi_100704624
Morning :W
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_100704663
Het gaat steeds beter met het kunstje van Diaz. Denk dat hij het morgen wel kan. Hij verliest ook zn concentratie naar 5 minuten, dus k kan niet zo lang oefenen met hem haha. James had het toen zo door. O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 augustus 2011 @ 09:37:30 #23
13151 crew  Rewimo
pi_100704790
Voor de rest van de week ziet het er goed uit *O* Als je op Trend klikt zie je ook de volgende 3 dagen :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 augustus 2011 @ 09:46:57 #24
13151 crew  Rewimo
pi_100704895
Zometeen de laatste dingen in de auto en dan gaan we :)
pi_100704982
Fijne vakantie Rewimo
  zondag 14 augustus 2011 @ 10:30:58 #26
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100705354
Have fun Rewimo!

Boh, zware nacht :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_100706096
hoe is het nu met de kattenstress oognip?
knapt joe al weer een beetje op?

de boerka-nachtjapon van ean
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:37:51 #28
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_100706419
Nah, we hebben toch een foto nodig met kind erin hoor , voor de beeldvorming :P
Kun je gelijk testen of ie echt zo moeilijk aangaat!

Ik ben op mn werk :D
Het is zo een hoereschijtweer, en ik had thuis zo lekker doorgepakt gisteren, dat ik besloten heb om hier es wat dingen weg te werken die doordeweeks niet gaan *)
Zin an, eerst ff ontbijten, we zijn gelopen door de regen _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_100706551
w/

Wasjes doen, vakantiespul klaarleggen, Redcat verhaaltjes schrijven, WW zaken regelen. Dat is mijn zondag. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 11:53:39 #30
163650 Greys
pi_100706756
Het is hier gewoon droog en O+ zonnig O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100706808
Hier alleen maar regen

En vanmorgen kwam mijn vriend met een boze en zeiknatte Fire naar boven die heeft de hele nacht in de regen buiten gezeten.
Ik had hem om 04:00 al gemist maar dacht hij ligt vast beneden.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 14 augustus 2011 @ 11:56:16 #32
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100706823
:W

Gister was heeeeeeeeeeerlijk O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 12:06:31 #33
163650 Greys
pi_100707060
O+ O+

En zoals elke ochtend even de oren van Boor likken :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100707155
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 11:53 schreef Greys het volgende:
Het is hier gewoon droog en O+ zonnig O+
Hier ook, dus tijd voor een terrasje! O+

Rewimo, fijne vakantie! *O*
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 12:13:14 #35
163650 Greys
pi_100707223
Veel plezier met terrassen! *O*

Heel fijne vakantie Rewimo! :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100707230
w/
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 12:25:35 #37
163650 Greys
pi_100707543
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:13 schreef tombolafan het volgende:
w/
:W :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100707550
Wat doet je team het toch leuk Greys. O+

Tombooo!!!! w/ GB! *O*

Fijne vakantie Rewimo! :W

Hier is het bewolkt en zeikt het regelmatig van de regen. }:| Heerlijk dagje om binnen te blijven. O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 14 augustus 2011 @ 12:29:30 #39
176471 oh-oh
pi_100707644
Rewimo, fijne vakantie!
Boh, het is echt fijn werken zonder onderbrekingen zeg O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_100707677
Ja hier ook slecht weer -O- , ik maak er een lekkere pyamadag van ;)
Rewimo een fijne vakantie, ik hoop dat jij het goede weer bij je hebt :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_100707697
Ik heb zin om de hele dag in bed te blijven, maar ik heb om 15.00 een verjaardag en nu al geen zin _O-
En geen cadeautje ook nog :')
pi_100707739
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 11:18 schreef ferrari_rood het volgende:
hoe is het nu met de kattenstress oognip?
knapt joe al weer een beetje op?

[ afbeelding ]
de boerka-nachtjapon van ean
De kattenstress valt nu mee, maar dat komt ook omdat 3 kittens verstopt liggen in de tv kast :') Maar goed, zodra ze eruit komen zal het vast beter gaan. Het heeft natuurlijk ook wel tijd nodig. Met Joe gaat het wel goed, het enige wat hij doet is af en toe een tijdje niezen maar dat gaat gelukkig al beter :)
Ik krijg zo visite voor mijn verjaardag. De bedoeling was dat ze om 3 uur zouden komen maar ze zijn er al over een kwartier :')

Ik vind die nachtjapon zo wel leuk hoor :) Ik ben benieuwd hoe het er uit ziet met Ean erin.
pi_100707749
Hele dag in bed vind ik niks aan. Maar hele dag in slobberbroek op de bank is heerlijk. O+
pi_100707759
Is het iets waar je onderuit kan (een beetje ziekjes doen) :P of iets van directe familie die gelijk op bezoek komen als je je ziek meldt?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 12:37:59 #45
163650 Greys
pi_100707866
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Rewimo, fijne vakantie!
Boh, het is echt fijn werken zonder onderbrekingen zeg O+
Behalve dan de FOK! onderbrekingen :D

quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:31 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb zin om de hele dag in bed te blijven, maar ik heb om 15.00 een verjaardag en nu al geen zin _O-
En geen cadeautje ook nog :')
Kan je dat nog ergens kopen dan op zondag?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100707920
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:06 schreef Greys het volgende:
O+ O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En zoals elke ochtend even de oren van Boor likken :')
[ afbeelding ]
Wat een gezellig stel bij elkaar *;
pi_100707937
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:37 schreef Greys het volgende:

Kan je dat nog ergens kopen dan op zondag?
Hier wel ja :+

En ik hoef ook niet per se in bed te liggen maar wil gewoon in luie kleren in huis hangen ipv nadenken over wat je aan moet enzo :')
pi_100707953
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Nah, we hebben toch een foto nodig met kind erin hoor , voor de beeldvorming :P
Kun je gelijk testen of ie echt zo moeilijk aangaat!

Ik ben op mn werk :D
Het is zo een hoereschijtweer, en ik had thuis zo lekker doorgepakt gisteren, dat ik besloten heb om hier es wat dingen weg te werken die doordeweeks niet gaan *)
Zin an, eerst ff ontbijten, we zijn gelopen door de regen _O-
Ga je de boel reorganiseren daar :P
pi_100707969
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:40 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Hier wel ja :+

En ik hoef ook niet per se in bed te liggen maar wil gewoon in luie kleren in huis hangen ipv nadenken over wat je aan moet enzo :')
Is het zo'n verjaardag die wel leuk is als je er eenmaal bent?
pi_100708008
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Is het zo'n verjaardag die wel leuk is als je er eenmaal bent?
Ik hoop het (en anders ben ik snel weer weg :@ ), het ligt er een beetje aan wie van de genodigden (niet) komen :P

Punt is dat de jarige zelf wel echt leuk is :D
  zondag 14 augustus 2011 @ 12:56:03 #51
176471 oh-oh
pi_100708394
:') Ja ja, komt er een collega binnen.
Oh wat leuk dat je er bent!
Mss wil je over een uur wat voor me typen, ik ga nu schrijven?

Dus, ik moet om 15.00 ergens zijn natuurlijk, toedeledokie :D
( Groucho Marx )
pi_100708462
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:43 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik hoop het (en anders ben ik snel weer weg :@ ), het ligt er een beetje aan wie van de genodigden (niet) komen :P

Punt is dat de jarige zelf wel echt leuk is :D
Oei! Hopelijk wordt het evengoed een leuk feestje. :D

Geef je de kittens een hele kamer om in te spelen, gaan ze op een grote hoop liggen pitten in een hoekje achter de mand. :')
pi_100709440
Zalm uit de oven met boontjes en rosti rondjes. :9
  zondag 14 augustus 2011 @ 13:33:21 #54
176471 oh-oh
pi_100709693
Roze Hello Kitty cocoscake :9~
Nog een half uurtje en dan gaan we weer lopen *O*
( Groucho Marx )
  zondag 14 augustus 2011 @ 13:41:39 #55
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_100709983
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:22 schreef ElisaB het volgende:

Ik moet wel zó vreselijk erg naar bed _O-
En klokje rond *O*

Zo, ben weer een beetje mens. Eindelijk O+

f_r: wat een te gekke nachtpon _O-
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_100710573
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:41 schreef ElisaB het volgende:

[..]

En klokje rond *O*

Zo, ben weer een beetje mens. Eindelijk O+

f_r: wat een te gekke nachtpon _O-
Dat doe je goed! ^O^
pi_100710632
Lig eruit bij het maffiaspel (al even trouwens), dus heb ik meer tijd om hier te posten :W
pi_100714656
Help!!!!! Dekat bracht een jong konijntje mee naar binnen. ik heb hem nu in de reismand maar wat doe ik , dierenambulance of iets anders want ik weet niet waar hij hem vamdaan heeft gehaald en hoe oud hij is.
  zondag 14 augustus 2011 @ 15:29:26 #59
176471 oh-oh
pi_100714856
Oei, dierenambu denk ik, die regelen ook opvang en zo, hoe is het met de nijn?
Ik ben weer thuis, met de bus maar, pokkeregen :')
Maar lekker veel gedaan gekregen op kantoor *)
( Groucho Marx )
pi_100714889
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:25 schreef indaha het volgende:
Help!!!!! Dekat bracht een jong konijntje mee naar binnen. ik heb hem nu in de reismand maar wat doe ik , dierenambulance of iets anders want ik weet niet waar hij hem vamdaan heeft gehaald en hoe oud hij is.
:o

Lastig! Ik zou de dierenambu bellen maar ik weet niet of ze hem meenemen. Naar verluidt overleven wilde konijntjes gevangenschap en de stress vaak niet. ;(
pi_100714977
Heb de dierenambulance gebeld en ze komen hem vanmiddag nog halen.
De konijn is volgens mij alleen geschrokken dus het zal nu wel goed komen :P
pi_100715072
Ja als hij groter was geweest dan had ik hem hier in de Weerd uitgezet ,maar het is een kleintje en ik weet niet of die al voor zich zelf kan zorgen , maar hij is wel nog levendig genoeg gelukkig O+
  zondag 14 augustus 2011 @ 15:34:29 #63
176471 oh-oh
pi_100715140
Konijntjes zorgen al heel jong voor zichzelf, maar de dierenambu zal hem wel naar een wildopvang brengen om even bij te komen en dan weer uitgezet te worden ^O^
( Groucho Marx )
pi_100715211
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:31 schreef indaha het volgende:
Heb de dierenambulance gebeld en ze komen hem vanmiddag nog halen.
De konijn is volgens mij alleen geschrokken dus het zal nu wel goed komen :P
Gelukkig. :)
  zondag 14 augustus 2011 @ 15:58:09 #65
33954 ElisaB
pi_100716332
Goed zo indaha ^O^

Ik heb al weer slaap :o
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 16:00:43 #66
163650 Greys
pi_100716451
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:58 schreef ElisaB het volgende:
Goed zo indaha ^O^

Ik heb al weer slaap :o
Ik ook :') :@
Viel haast in slaap in bad. Tot ik bruut uit mijn bijna-slaap gebeld werd _O- :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100716546
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Viel haast in slaap in bad. Tot ik bruut uit mijn bijna-slaap gebeld werd _O- :D
Stomme telefoon. :(
Ik lig/hang hier ook gigantisch in te kakken. Terwijl ik eigenlijk allerlei dingetjes moet doen. :')
pi_100716550
Ons logeerkonijn is weer opgehaald
En een van onze katten had 2 muizen voor de voordeur neergelegd. Dood welliswaar

Is je konijn al opgehaald Indaha?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 16:03:22 #69
163650 Greys
pi_100716575
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Stomme telefoon. :(
Ik lig/hang hier ook gigantisch in te kakken. Terwijl ik eigenlijk allerlei dingetjes moet doen. :')
Gelukkig was het een leuke bellert! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 augustus 2011 @ 16:03:24 #70
33954 ElisaB
pi_100716577
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:00 schreef Greys het volgende:

Wie heeft er het gore lef om jou wakker te bellen :o
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 16:04:08 #71
163650 Greys
pi_100716601
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:03 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wie heeft er het gore lef om jou wakker te bellen :o
_O-

En jij meteen, zonder dat ik nog iets gezegd had bijna, 'lig je in bad? :o '
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100716679
De dierenambulance heeft het konijntje O+ net opgehaald, ze schatten hem een week of 4 dus die kon nog niet voor zich zelf zorgen, maar hij gaat nu idd naar een konijnenopvanggezin dus het gaat goedkomen. *O*
pi_100716682
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:04 schreef Greys het volgende:

[..]

_O-

Ze hoopte er natuurlijk op. _O-

Het senseo leger is trouwens getest. *O* Ik heb er twee die het goed doen, de rest gaat weg. Iemand nog belangstelling voor een senseo met grote watercontainer? :+
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 16:07:52 #74
163650 Greys
pi_100716758
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ze hoopte er natuurlijk op. _O-

Het senseo leger is trouwens getest. *O* Ik heb er twee die het goed doen, de rest gaat weg. Iemand nog belangstelling voor een senseo met grote watercontainer? :+
... die het dus niet goed doet, kennelijk? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100716912
Ik ga me toch maar eens in normale kleren hijsen en naar verjaardag :')

Tot (hopelijk niet veel) later :W
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 16:11:50 #76
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100716960
Ik heb een vierkante senseo sinds kort :D Volgens mij gaat daar zo al meer in water in de watercontainer.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_100717046
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:07 schreef Greys het volgende:

[..]

... die het dus niet goed doet, kennelijk? :+
Niet. :(

Ik had er vier. Eentje was lek (van mijn ouders, thanks mom and dad :') ), eentje was ew en niet open te maken en dus niet schoon te krijgen. En die andere twee doen het. :6
pi_100717068
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:10 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga me toch maar eens in normale kleren hijsen en naar verjaardag :')

Tot (hopelijk niet veel) later :W
Je moest om 3 uur weg he? :+

Enjoy en tot dadelijk! :W
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 16:16:25 #79
163650 Greys
pi_100717190
Senes :W

Het wordt steeds leuker om een paar keer per week rond Rotterdam op de snelwegen te rijden :{
Zaterdagmiddag en -avond weer auto's beschoten, hier vlakbij bij het vliegveld ook :{

Opnieuw schietincidenten op snelwegen

ROTTERDAM - Op een aantal snelwegen in de buurt van Rotterdam zijn zaterdagmiddag en zaterdagavond drie auto's en een passagiersbus van Arriva beschoten. Niemand raakte hierbij gewond. Dat heeft een woordvoerder van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) zondag gezegd.

Het eerste schietincident had rond 16.00 uur plaats op de A13 nabij Rotterdam The Hague Airport. In de auto die werd beschoten bevond zich ook een baby die onder glas bedolven raakte. Daarna werd er ook geschoten op de A4, A29 en A20. Op die laatste snelweg gebeurde dat rond 20.45 uur.
Het is volgens de zegsman niet duidelijk of er een verband is met de schietincidenten op snelwegen van een week geleden. Toen werden auto's op de A13, A12 en A16 onder vuur genomen. Ook toen raakte niemand gewond. De beschietingen lijken volgens het KLPD op elkaar, maar er kan ook sprake zijn van kopieergedrag, aldus de zegsman.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 augustus 2011 @ 16:16:29 #80
33954 ElisaB
pi_100717194
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:04 schreef Greys het volgende:
_O-

Ik heb er een neus voor O+
  zondag 14 augustus 2011 @ 16:41:40 #81
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100718206
w/

Ik zag hele leuke MMV en BBB-foto's :D *O*

Ik brak vandaag gezellig met jullie mee geloof ik, ben een klein katertje rijker :')

Tombo al terug? :+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zondag 14 augustus 2011 @ 16:46:22 #82
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100718388
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:16 schreef Greys het volgende:
Senes :W

Het wordt steeds leuker om een paar keer per week rond Rotterdam op de snelwegen te rijden :{
Zaterdagmiddag en -avond weer auto's beschoten, hier vlakbij bij het vliegveld ook :{

Opnieuw schietincidenten op snelwegen

ROTTERDAM - Op een aantal snelwegen in de buurt van Rotterdam zijn zaterdagmiddag en zaterdagavond drie auto's en een passagiersbus van Arriva beschoten. Niemand raakte hierbij gewond. Dat heeft een woordvoerder van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) zondag gezegd.

Het eerste schietincident had rond 16.00 uur plaats op de A13 nabij Rotterdam The Hague Airport. In de auto die werd beschoten bevond zich ook een baby die onder glas bedolven raakte. Daarna werd er ook geschoten op de A4, A29 en A20. Op die laatste snelweg gebeurde dat rond 20.45 uur.
Het is volgens de zegsman niet duidelijk of er een verband is met de schietincidenten op snelwegen van een week geleden. Toen werden auto's op de A13, A12 en A16 onder vuur genomen. Ook toen raakte niemand gewond. De beschietingen lijken volgens het KLPD op elkaar, maar er kan ook sprake zijn van kopieergedrag, aldus de zegsman.
Wat is dat toch voor ongein he?
Het zal je gebeuren zeg :{

Hier in de buurt is vrijdag iemand doodgereden door een ambulance, probeer dat maar es uit te leggen :')
  zondag 14 augustus 2011 @ 17:21:47 #83
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100719717
hallo :W

Spareribs gehaald :9 BBQ schoongemaakt, salade gemaakt... Spareribs met honing gedaan.... foooooooooooooooooooooooood
  zondag 14 augustus 2011 @ 17:22:41 #84
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100719744
Ga je BBQen Q? 8-) :Y)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 14 augustus 2011 @ 17:22:57 #85
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100719752
Hier ook brak, van zo'n dagje ronddrijven in zoutwater word je best moe :D
ach, een dagje niets doen is ook wel lekker.

T zonnetje begint hier net door te breken, lekker O+
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 14 augustus 2011 @ 17:25:39 #86
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100719825
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ga je BBQen Q? 8-) :Y)
Nah, enkel spareribs zelf maken op de bbq. Dat is zooooooo lekker.
  zondag 14 augustus 2011 @ 17:25:51 #87
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100719837
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:22 schreef Ynske het volgende:
Hier ook brak, van zo'n dagje ronddrijven in zoutwater word je best moe :D
ach, een dagje niets doen is ook wel lekker.

T zonnetje begint hier net door te breken, lekker O+
Strak blauwe lucht hier :D
pi_100720285
Gelukkig er zijn nog meer brakke mensen *;

Hoi allemaal :W
  zondag 14 augustus 2011 @ 17:49:38 #89
176471 oh-oh
pi_100720657
Ik word net wakker, schijnt idd de zon eindelijk es :')
( Groucho Marx )
  zondag 14 augustus 2011 @ 17:55:22 #90
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100720860

Ik was er pas om half 3 uit en ik zou zo wel weer kunnen slapen :@
En vandaag hadden we ff ergens willen eten ivm onze trouwdag morgen, maar ik moet atm echt ff niet aan eten denken :')
pi_100720889
Ik heb honger :( maar ben te moe om iets te koken :{
  zondag 14 augustus 2011 @ 17:59:08 #92
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100721007
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:56 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb honger :( maar ben te moe om iets te koken :{
Wil je mijn anti-honger hebben? Dan ga ik alsnog lekker uit eten :+
pi_100721016
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:

Ik was er pas om half 3 uit en ik zou zo wel weer kunnen slapen :@
En vandaag hadden we ff ergens willen eten ivm onze trouwdag morgen, maar ik moet atm echt ff niet aan eten denken :')
Zo! Dat was een leuk feessie gisteren. _O-

Ik moet me nog bedenken wat ik wil eten. :')
  zondag 14 augustus 2011 @ 18:01:36 #94
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100721081
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:59 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Zo! Dat was een leuk feessie gisteren. _O-

Ik moet me nog bedenken wat ik wil eten. :')
Het was idd een beetje te gezellig _O-
En ik moet morgen nog werken ook...en het huis een beetje op orde maken ivm ouderlijk bezoek morgen.
Bedenk me net ook nog dat pa morgen in de badkamert moet kijken ivm een geknapte tegel.
J dikke F zeg, wat een butdag zo :')

Ik zou gewoon lekker iets halen Cat....of nog beter; laten bezorgen :Y
  zondag 14 augustus 2011 @ 18:11:59 #95
176471 oh-oh
pi_100721442
Ik heb net een braadkuiken de oven in gekiept ^O^
Straks de aardappeltjes dr bij gooien en salade maken :Y)
( Groucho Marx )
pi_100721521
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Het was idd een beetje te gezellig _O-
En ik moet morgen nog werken ook...en het huis een beetje op orde maken ivm ouderlijk bezoek morgen.
Bedenk me net ook nog dat pa morgen in de badkamert moet kijken ivm een geknapte tegel.
J dikke F zeg, wat een butdag zo :')
Dwama. -O-
quote:
Ik zou gewoon lekker iets halen Cat....of nog beter; laten bezorgen :Y
Halen? Als in: mij uit mijn O+ slobberbroek O+ hijsen en in gewone kleertjes in de regen de straat opgaan? :{w
Laten bezorgen bestaat niet in deze regio. :') En duurt me ook altijd veel te lang. Ik heb nog pizza in de vriezert, een zak kant en klare meuk en kan ook nog altijd een broodje kroket fabrieken. Komt goed. ^O^
pi_100721918
Ik heb groente en vis in een pan gemikt en heb gegeten. Ik blijf lekker in m'n pyjama de rest van de dag *)
pi_100722709
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:14 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dwama. -O-

[..]

Halen? Als in: mij uit mijn O+ slobberbroek O+ hijsen en in gewone kleertjes in de regen de straat opgaan? :{w
Laten bezorgen bestaat niet in deze regio. :') En duurt me ook altijd veel te lang. Ik heb nog pizza in de vriezert, een zak kant en klare meuk en kan ook nog altijd een broodje kroket fabrieken. Komt goed. ^O^
Of thuisbezorgd.nl :)
pi_100723079
Hier ook een pizza en een kipschotel gehaald. Te duf om de dag aan te kijken en nu ben ik zelfs te lui om koffie te zetten.
Kon wel via thuisbezorgd, maar de tent zit hier tegenover :')
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 18:58:34 #100
163650 Greys
pi_100723119
Waar was jij ook alweer om te bubbeldaggen Yns?
Ik kijk ook alweer uit naar mijn volgende saunadagje *O*

Ben This Is It aan het kijken (is op tv) en vraag me af waarom al die repetities zo ontzéttend uitgebreid zijn opgenomen, in hoge kwaliteit beeld en geluid. Eén generale kan ik me voorstellen dat je die opneemt voor noodgevallen, maar ALLE repetities?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100723187
Wat een duffe boel hier. _O-

Ik ontdekte nog vietnamese loempiaatjes in mijn vriezert. :9
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 14 augustus 2011 @ 19:00:40 #102
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100723231
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:58 schreef Greys het volgende:
Waar was jij ook alweer om te bubbeldaggen Yns?
Ik kijk ook alweer uit naar mijn volgende saunadagje *O*

Ben This Is It aan het kijken (is op tv) en vraag me af waarom al die repetities zo ontzéttend uitgebreid zijn opgenomen, in hoge kwaliteit beeld en geluid. Eén generale kan ik me voorstellen dat je die opneemt voor noodgevallen, maar ALLE repetities?
In Thermaalbad Arcen
Was erg lekker. En wat ik heel handig vind is het munten systeem
Bij entree krijg je een munt die je in het bandje van je kluisje steekt, en daar kun je ook mee betalen bij bv de brasserie, geen geklooi meer met geld tussendoor
Today is life -

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 19:01:17 #103
163650 Greys
pi_100723256
Ik heb tartaartjes met ui-ringen gebakken, met rösti en een zelfgehakte fruitsalade van een hele meloen, twee bananen en de lekkerste kleine rode druifjes die ik ooit gehad heb :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 19:03:10 #104
163650 Greys
pi_100723338
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:00 schreef Ynske het volgende:

[..]

In Thermaalbad Arcen
Was erg lekker. En wat ik heel handig vind is het munten systeem
Bij entree krijg je een munt die je in het bandje van je kluisje steekt, en daar kun je ook mee betalen bij bv de brasserie, geen geklooi meer met geld tussendoor
Oh ja dat is fijn :Y

Bij Centre du Lac waar wij altijd gaan is het nog fijner, want daar heb je geen bandje van je kluisje, maar gewoon een kluisje met pincode! En hetgeen je eet en drinkt wordt gewoon allemaal in het computersysteem gezet (vragen ze gewoon je naam).
Da's ook een aanrader voor je als je van rustig en gemoedelijk houdt! Of is Thermaalbad Arcen niet nakend.nl? :+ * Greys even op je link gaat klikken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:03:15 #105
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100723343
spareribs waren baas :9
pi_100723370
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Bij Centre du Lac waar wij altijd gaan is het nog fijner, want daar heb je geen bandje van je kluisje, maar gewoon een kluisje met pincode! En hetgeen je eet en drinkt wordt gewoon allemaal in het computersysteem gezet (vragen ze gewoon je naam).
Da's ook een aanrader voor je als je van rustig en gemoedelijk houdt! Of is Thermaalbad Arcen niet nakend.nl? :+ * Greys even op je link gaat klikken
Jij Centre Du Lac flaunter. :( Ik wil ook. ;(
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 19:06:59 #107
163650 Greys
pi_100723499
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Jij Centre Du Lac flaunter. :( Ik wil ook. ;(
Wat let je? We gaan een keer :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:07:05 #108
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100723502
Greys, jij keukentprinses :9~

Op een dag als vandaag zou iedereen standaard een sauna-centrum in de achtertuin moeten hebben :+
pi_100723619
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat let je? We gaan een keer :Y
*trekt agenda*

Wanneer? *O*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 14 augustus 2011 @ 19:13:56 #110
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100723743
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:03 schreef Greys het volgende:

[..]

ze hebben 1 sauna die idd nakend.nl is. daar ben ik niet ingeweest *)
alle baden gehad, een gezichtsbehandeling gehad, en ontzettend tig veel rondjes gedraaid in t bad waar een soort kreek in was.
t heeft even geregend, maar zelfs dat stoorde niet in dat rondjes zweven.

k zou zo nog een keer gaan, heerlijk gewoon. en qua afstand goed te doen
Today is life -

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 19:15:37 #111
163650 Greys
pi_100723808
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:13 schreef Ynske het volgende:

[..]

ze hebben 1 sauna die idd nakend.nl is. daar ben ik niet ingeweest *)
alle baden gehad, een gezichtsbehandeling gehad, en ontzettend tig veel rondjes gedraaid in t bad waar een soort kreek in was
Klinkt heerlijk!
Ik vind het elke keer weer ongelofelijk hoe je daar van bij komt, van zo'n dagje.
Alsof je vier dagen lang hebt uitgerust, zo voel je je daarna :D Ja he?

quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:10 schreef Cat22 het volgende:

[..]

*trekt agenda*

Wanneer? *O*
We gooien het wel ff binnenkort per PM in de rondte, want er wilden er meer geloof ik :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100723818
Nice.... sauna. Binnenkort gaan we ook. Heb voor mijn verhaardag een saunabon gekregen.

Gisteravond verjaardag van mijn moeder gevierd. We hadden voor haar en haar man samen een lang weekend in een hotel bij Frankfurt met sauna erbij geboekt *O*
Ze zijn allebei 60 geworden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100723893
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Klinkt heerlijk!
Ik vind het elke keer weer ongelofelijk hoe je daar van bij komt, van zo'n dagje.

[..]

We gooien het wel ff binnenkort per PM in de rondte, want er wilden er meer geloof ik :Y
Een nakende sauna meet *O*
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100723950
Oef Ing ben je nog ergens aan toe gekomen?

Ik heb net een financieel dagboek aangemaakt via internetbankieren toch maar iets minder geld gaan uitgeven. Van sommige dingen denk ik echt oei oei oei
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 19:18:54 #115
163650 Greys
pi_100723969
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:15 schreef nokwanda het volgende:
Nice.... sauna. Binnenkort gaan we ook. Heb voor mijn verhaardag een saunabon gekregen.
Ik ook voor mijn verjaardag :D We boffen *O*
Welke sauna gaan jullie heen binnenkort? Schiedam?

quote:
Gisteravond verjaardag van mijn moeder gevierd. We hadden voor haar en haar man samen een lang weekend in een hotel bij Frankfurt met sauna erbij geboekt *O*
Ze zijn allebei 60 geworden.
Gefeliciteerd nog!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:20:22 #116
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100724024
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Oef Ing ben je nog ergens aan toe gekomen?

Ik heb net een financieel dagboek aangemaakt via internetbankieren toch maar iets minder geld gaan uitgeven. Van sommige dingen denk ik echt oei oei oei
Ik heb net de badkamert gepoetst en we eten een maaltijdshake :Y) :')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 14 augustus 2011 @ 19:22:32 #117
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100724113
quote:

[..]

Klinkt heerlijk!

[..]

Ja echt heerlijk :Y
zelfs de gezichtsbehandeling vond ik lekker :D
behalve dat mn kop nu nog vettig aanvoelt *ril*

Ik had t ook wel nodig, liep een beetje op t eind van mn lijntje. Hoop t nu uit te houden tot de vakantie
Today is life -

Dale Carnegie
pi_100724190
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ook voor mijn verjaardag :D We boffen *O*
Welke sauna gaan jullie heen binnenkort? Schiedam?

[..]

Gefeliciteerd nog!
Het is een hema-sauna bon en die in Schiedam staat er niet bij, dus we moeten nog even kijken welke we dan gaan nemen die wel op de lijst staat.

Was echt een tof verhaardagsfeestje bij mijn moeder. Ze heeft een nieuwe buurvrouw die echt keileuk is.
Alleen wel heel erg kut dat haar oude buren van vroeger (en dus ook de mijne) zo'n rottijd hebben. Ze hadden net te horen gekregen dat de man ziek is, kanker, wss inoperabel. Morgen een pet-scan en meer nieuws. Maar die lieve man zat op een gegeven moment echt te huilen toen iemand naar zijn gezondheid vroeg. Ik zit dan echt gewoon mee te doen :@
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100724224
Fire snapt er niets van dat het konijn er niet meer is
pi_100724300
Ik kijk nu naar die mini beauty queens. Kleine meisjes die als poppen zwaar opgemaakt worden. En dat niet willen want 'het is eng als ze bij mijn ogen komen. :'( '

Ja duh, ze zijn pas 2 of 3 jaar oud. 8)7
pi_100724421
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:24 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Het is een hema-sauna bon en die in Schiedam staat er niet bij, dus we moeten nog even kijken welke we dan gaan nemen die wel op de lijst staat.

Was echt een tof verhaardagsfeestje bij mijn moeder. Ze heeft een nieuwe buurvrouw die echt keileuk is.
Alleen wel heel erg kut dat haar oude buren van vroeger (en dus ook de mijne) zo'n rottijd hebben. Ze hadden net te horen gekregen dat de man ziek is, kanker, wss inoperabel. Morgen een pet-scan en meer nieuws. Maar die lieve man zat op een gegeven moment echt te huilen toen iemand naar zijn gezondheid vroeg. Ik zit dan echt gewoon mee te doen :@
Sauna. O+

Altijd naar om te horen dat iemand ernstig ziek is. Mijn oom ligt nu op de IC: verstopping in de darm wat een tumor bleek te zijn maar de OK was nogal messy want het werd een spoedje. Dus nu is het afwachten of er geen infectie bij komt en daarna kijken wat de prognose is. En hij moet leren leven met een stoma. ;(
pi_100724465
w/
pi_100724536
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:01 schreef Greys het volgende:
Ik heb tartaartjes met ui-ringen gebakken, met rösti en een zelfgehakte fruitsalade van een hele meloen, twee bananen en de lekkerste kleine rode druifjes die ik ooit gehad heb :9
Ik kom er aan! *O*
pi_100724669
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:27 schreef Cat22 het volgende:
Ik kijk nu naar die mini beauty queens. Kleine meisjes die als poppen zwaar opgemaakt worden. En dat niet willen want 'het is eng als ze bij mijn ogen komen. :'( '

Ja duh, ze zijn pas 2 of 3 jaar oud. 8)7
Afgrijselijk, he. Kan dat echt niet zien.

quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:29 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Sauna. O+

Altijd naar om te horen dat iemand ernstig ziek is. Mijn oom ligt nu op de IC: verstopping in de darm wat een tumor bleek te zijn maar de OK was nogal messy want het werd een spoedje. Dus nu is het afwachten of er geen infectie bij komt en daarna kijken wat de prognose is. En hij moet leren leven met een stoma. ;(
Hmm :{
Maar hij leeft en de tumor had geen uitzaaiingen?
In mijn moeders omgeving zijn er zo ook meer de laatste tijd. Haar nicht ook zoiets. Krijgt buikpijn op vakantie, wordt geopereerd aan een apendix, wat een grote tumor blijkt te zijn in haar dikke darm. Tumor weggehaald, blijkt het overal te zitten. Ik zie dat niet beter worden. Ik denk dat het een kwestie van weken is :'(
En dan mijn oom die een beroerte kreeg. Ik ben blij dat mijn moeder er een beetje goed bij blijft.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100724707
Hij is afgelopen vrijdag geopereerd, de uitslagen moeten nog binnen komen. En hij moet nog wakker gemaakt worden uit zijn kunstmatig coma.
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:36:33 #126
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100724708
quote:

[..]

Klinkt heerlijk!

Serieus? Dan moet ik echt eens een sauna doen. De tyfus :o
pi_100724730
oh wat een gedoe overal :{

Iedereen een :* overal op
pi_100724743
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:36 schreef Cat22 het volgende:
Hij is afgelopen vrijdag geopereerd, de uitslagen moeten nog binnen komen. En hij moet nog wakker gemaakt worden uit zijn kunstmatig coma.
ow dear. Dus nog geen idee hoe hij eruit zal komen. Die kan ook wel wat duimen gebruiken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100724745
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

Heerlijk is het idd, echt _O_
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:37:50 #130
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100724765
Brakke ziekenboel hier idd :{

Tombooooooo *O*
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:37:52 #131
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100724768
Cat, Tombo, Greys, Ing, Kan 1 van jullie me ff een PM doen met alle mensen van de vorige PM sessie in de CC? Ik wilde nog iets opzetten/iets peilen, maar ik heb mijn inbox leeggetiefd.
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:38:42 #132
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100724800
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:37 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Heerlijk is het idd, echt _O_
*eens ernaar gaat kijken
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:40:07 #133
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100724861
Ik begin weer enigzins tot leven te komen geloof ik 8-)
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:42:04 #134
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100724949
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik was alweer tot leven na mijn kater ontbijt (knakworst op een broodje met saus :9 ) en mijn ingetje van vanmiddag :+
pi_100724956
Voor Indaha

Het recept van de arretjescake

100 gram witte basterd suiker
1 ei
1 zakje vanille suiker
3el cacao
200 gram boter
250gram biscuitjes (de goedkoopste voldoen prima)

Verhit de boter in de pan
meng de ei en de basterdsuiker door elkaar
voeg de boter toe
roer er de vanille suiker en cacao doorheen
verkruimel de biscuitjes en voeg ze toe

Nog een paar keer goed omroeren.
Verdeel het beslag ik een cakevorm(ik heb zo'n flexibele heb je een gewone dan kun je hem beter bedekken met aluminiumfolie voor het beslag erin doet)

Minimaal 8 uur laten opstijven in de koelkast
pi_100725029
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Voor Indaha

1 ei
1 zakje vanille suiker
3el cacao
200 gram boter

voeg de boter toe

Verdeel het beslag ik een cakevorm(ik heb zo'n flexibele heb je een gewone dan kun je hem beter bedekken met aluminiumfolie voor het beslag erin doet)

Zo maak ik het ook. :Y
Boter gooi ik in de tron en het is handig om de cacao te zeven voor je hem bij de rest doet ivm klontjes. En ik vind plastic folie beter werken dan alufolie maar dat is persoonlijk. Ik gebruik altijd een literbak waar ijs in heeft gezeten, kun je hem ook makkelijk meenemen indien nodig. :9
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:44:44 #137
176471 oh-oh
pi_100725054
Ik smelt de boter in de beslakkom in de magnetron, scheelt weer vettige afwas :')
( Groucho Marx )
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:45:48 #138
176471 oh-oh
pi_100725096
Mijn eten is klaar , eindelijk!
:Y)
( Groucho Marx )
pi_100725105
Nou heb ik geen idee wat een beslakkom is.
maar ik heb een vaatwasser die maakt het prima schoon
pi_100725172
Iedereen kan weer meedoen aan de nieuwe ronde van het FOK! Maffiaspel!

Het Grote Fok! Maffia Spel #10 Je kunt weer meedoen!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 19:48:25 #141
163650 Greys
pi_100725205
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

Echt :Y
Maar dan wel lekker de hele dag gaan en naar een niet al te massale en drukke sauna.
Je vergeet serieus alles, je grootste dilemma is alleen nog maar 'Hmmm, zullen we na dit drankje nog weer met ons kont in de bubbels gaan zitten, of zullen gaan zwemmen?'.
En slápen dat je na zo'n dag doet!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 19:49:06 #142
163650 Greys
pi_100725231
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:24 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Staat Pijnacker er op?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100725239
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:40 schreef Ingetje79 het volgende:
INGGGGGGGGGGGGGGGGGGG *O* *O* O+
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:49:38 #144
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100725247
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Echt :Y
Maar dan wel lekker de hele dag gaan en naar een niet al te massale en drukke sauna.
Je vergeet serieus alles, je grootste dilemma is alleen nog maar 'Hmmm, zullen we na dit drankje nog weer met ons kont in de bubbels gaan zitten, of zullen gaan zwemmen?'.
En slápen dat je na zo'n dag doet!
Ooh dan moet ik serieus heen. Want ik ga de laatste tijd weer redelijk kapot van de stress :{ nog sauna namen/aanradingen?
pi_100725368
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Staat Pijnacker er op?
Weet ik eigenlijk niet Ridderkerk wel.
Maar om zeker te weten of pijnacker eop staat moet ik op staan. En ik ben te lui om nog op te staan :') Erg he
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 19:54:32 #146
163650 Greys
pi_100725454
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooh dan moet ik serieus heen. Want ik ga de laatste tijd weer redelijk kapot van de stress :{ nog sauna namen/aanradingen?
In jouw buurt niet. En hier ga ik alleen naar www.centredulac.nl maar ik weet niet of dat te ver voor je is. Tombo en Gb en Conleche en Maes zijn ook allemaal al geweest tot volle tevredenheid :D Maar ik kan me voorstellen dat jij het liever iets dichterbij zoekt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:55:48 #147
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100725504
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik was alweer tot leven na mijn kater ontbijt (knakworst op een broodje met saus :9 ) en mijn ingetje van vanmiddag :+
Ik heb 2 broodjes roerei gemaakt en ben daarna weer gaan Ingen :Y)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 14 augustus 2011 @ 19:55:53 #148
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100725509
Dr is in Lif toch ook een Saunatopic. ff zoeken

Sauna reviews #11

Misschien heb je daar wat aan Qwea
Today is life -

Dale Carnegie
pi_100725637
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Voor Indaha

1 ei
1 zakje vanille suiker
3el cacao
200 gram boter

voeg de boter toe

dank je wel, :* we gaan hem binnenkort eens maken
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:00:08 #150
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100725718
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:54 schreef Greys het volgende:

[..]

In jouw buurt niet. En hier ga ik alleen naar www.centredulac.nl maar ik weet niet of dat te ver voor je is. Tombo en Gb en Conleche en Maes zijn ook allemaal al geweest tot volle tevredenheid :D Maar ik kan me voorstellen dat jij het liever iets dichterbij zoekt?
Dichterbij is idd handiger, zeker met dikdik. Ik ga wel ff snuffelen.
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:00:31 #151
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100725738
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:55 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ik heb 2 broodjes roerei gemaakt en ben daarna weer gaan Ingen :Y)
:D _O- :D
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:00:46 #152
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100725749
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:55 schreef Ynske het volgende:
Dr is in Lif toch ook een Saunatopic. ff zoeken

Sauna reviews #11

Misschien heb je daar wat aan Qwea
Aah! Thnx! _O_
pi_100725761
Zie dit eens hoe schattig :D
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:02:58 #154
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100725869
Aaaw O+
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:03:49 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100725903
Ik moet morgen door de mri en ik schijt 4 kleuren stront :') de vorige x was ook drama :')
En Dinsdag naar Sneek voor mijn voet want dat gaat ook echt te kut. Gezellig weekje :') Ooh en vrijdag internist _O-
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:03:59 #156
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100725912
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Aaaw O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 14 augustus 2011 @ 20:04:31 #157
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100725947
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:03 schreef Qwea het volgende:
Ik moet morgen door de mri en ik schijt 4 kleuren stront :') de vorige x was ook drama :')
En Dinsdag naar Sneek voor mijn voet want dat gaat ook echt te kut. Gezellig weekje :') Ooh en vrijdag internist _O-
wrom?
muziekje op en ogen dicht
Today is life -

Dale Carnegie
pi_100726013
Damn Q, je bent nog zo jong en hebt de kwalen van een vijftiger :{
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100726019
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:00 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
:o Het lijkt sawyer-zonder-snor! :o
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:07:32 #160
176471 oh-oh
pi_100726097
Oh lekker weekje ja Q!

Damn, ik kijk grenzenloos verliefd, meisje gaat naar een of ander zuid amerikaans land voor de liefde van dr leven, ze trekt in bij die dude en zn ma, ze slapen in 1 bed, maar ze wil wel maagd blijven tot het huwelijk.
Ik vraag me werkelijk waar af wat de point is :')
( Groucho Marx )
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:08:50 #161
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100726164
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh lekker weekje ja Q!

Damn, ik kijk grenzenloos verliefd, meisje gaat naar een of ander zuid amerikaans land voor de liefde van dr leven, ze trekt in bij die dude en zn ma, ze slapen in 1 bed, maar ze wil wel maagd blijven tot het huwelijk.
Ik vraag me werkelijk waar af wat de point is :')
Straks ben je met hem getrouwd en dan blijkt ie niet te passen.
Nou, dan hang je heur :{w
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 20:08:53 #162
163650 Greys
pi_100726168
Q, durf je wel in je blote nakie in de sauna?
Anders vallen er al veel sauna's af namelijk :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 20:09:07 #163
163650 Greys
pi_100726183
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:08 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Straks ben je met hem getrouwd en dan blijkt het ie niet te passen.
_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:10:02 #164
176471 oh-oh
pi_100726226
quote:

[..]

Straks ben je met hem getrouwd en dan blijkt het ie niet te passen.
Of hij past zes keer dr in met zn pinkie, kun je je lol nog op de rest van je leven :D
Nee echt, wat de hel is de toegevoegde waarde dan nog van dat wachten?
( Groucho Marx )
pi_100726233
quote:

[..]

Straks ben je met hem getrouwd en dan blijkt ie niet te passen.
Als je niet bij de grond kan dan hang je wel idd _O-
pi_100726306
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:06 schreef tombolafan het volgende:

[..]

:o Het lijkt sawyer-zonder-snor! :o
Ja! dat vond ik ook al :D
pi_100726307
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:03 schreef Qwea het volgende:
Waarom was de MRI drama , ben je claustrofobisch?
In iedere geval sterkte :* het is wel veel in een week.
pi_100726373
quote:
[ afbeelding ]
Lief, O+ hoe gaat het nu met de drukte en je eigen katten?
pi_100726398
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:12 schreef indaha het volgende:

[..]

Lief, O+ hoe gaat het nu met de drukte en je eigen katten?
Op dit moment gaat het gelukkig goed :)
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:14:40 #170
33954 ElisaB
pi_100726460
Ik ben er ook weer hoor :)
pi_100726520
quote:
[ afbeelding ]
Aah, wat lief O+
pi_100726596
Lijkt deze niet ontzettend op een furby? :D

pi_100726640
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:17 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lucky cat _O-
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100726744
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:18 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Lucky cat _O-
haha _O-
Op deze lijkt 'ie nog meer :D
pi_100726786
whehehhee, dat mondje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 14 augustus 2011 @ 20:22:36 #176
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100726863
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:17 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
k vind m juist hierop lijken
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:22:59 #177
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100726891
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:10 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Als je niet bij de grond kan dan hang je wel idd _O-
Ja, en als je dat nou van te voren had geweten, had het je een ticket bespaard :+

Ik zag Elies *O*

En Furby-poezz O+

Ik ga ff Rambo voeren, voor de laatste keer....morgen benne ze weer thuus *O*
pi_100726972
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:22 schreef Ynske het volgende:

[..]

k vind m juist hierop lijken
[ afbeelding ]
Zo knap is 'ie niet _O- :@
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:24:56 #179
176471 oh-oh
pi_100726983
Jezus fuck, ze hebben al 4 jaar wat ook :')
( Groucho Marx )
pi_100726997
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:20 schreef Oognip het volgende:

[..]

haha _O-
Op deze lijkt 'ie nog meer :D
[ afbeelding ]
Als ik een kleine jongetjeskat was zou ik wel wat blijer kijken tussen die tetten
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:25:31 #181
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100727007
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:24 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck, ze hebben al 4 jaar wat ook :')
Ik vind het knap :o
pi_100727043
Ach, weet je.... dan zal het wel om echte liefde gaan en zal de seks niet op de eerste plek komen O+
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_100727052
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Als ik een kleine jongetjeskat was zou ik wel wat blijer kijken tussen die tetten
_O-
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:26:36 #184
176471 oh-oh
pi_100727058
Ja maar wat bereik je ermee?
Knap zinloos :D
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 20:26:43 #185
163650 Greys
pi_100727063
Ze zullen elkaar toch wel naakt hebben gezien al dan?
Maar alleen nog nergens iets in gestopt? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:27:45 #186
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100727118
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:26 schreef Greys het volgende:
Ik snap dat niet he? Ben je tot over je oren verliefd en dan zie je je aanstaande naakt.
Dan ben je volgens mij gewoon homo als je er niet direct op duikt :')
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:27:52 #187
176471 oh-oh
pi_100727126
Godverdomme, Chico rent al een half uur vrolijk blaffend door de kamer, achterlijke seniele ouwe kip, met zn speelbui :') O+
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 20:30:53 #188
163650 Greys
pi_100727260
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ik snap dat niet he? Ben je tot over je oren verliefd en dan zie je je aanstaande naakt.
Dan ben je volgens mij gewoon homo als je er niet direct op duikt :')
Principes, gebruik, geloof :+
Ik snap het zelf óók niet, daar niet van. Ik zie het nut ook niet.
Maar ik snap wel meer dingen niet :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100727293
Ecco blieft geen grit onder zijn poezelige voetjes. Mand is alweer natgeplast en net kon ik hem weer wegplukken en op de goede plek neerzetten. Eens kijken of een wisseling van slaapmand en kattebak meer duidelijkheid brengt. :7

Maar om kattegrit te eten is het betreden van het toilet weer geen enkel probleem. _O-
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:32:05 #190
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100727328
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Principes, gebruik, geloof :+
Ik snap het zelf óók niet, daar niet van. Ik zie het nut ook niet.
Maar ik snap wel meer dingen niet :D
Ja, dikke lul 3 bier, maar knap je dan op een gegeven moment niet uit elkaar van euhm...verlangen? :+
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:32:49 #191
176471 oh-oh
pi_100727364
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:32 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ja, dikke lul 3 bier, maar knap je dan op een gegeven moment niet uit elkaar van euhm...verlangen? :+
Whehehehe, of je hebt al een relatiedip voor je gewipt hebt en dan hoeft t heul niet eens meer _O-
( Groucho Marx )
pi_100727390
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:32 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

jawel, en dan ben je zondig en mot je biechten :+
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:33:19 #193
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100727393
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:32 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Whehehehe, of je hebt al een relatiedip voor je gewipt hebt en dan hoeft t heul niet eens meer _O-
Nou, dat zou op zich best ideaal zijn :+
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:33:36 #194
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100727411
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:33 schreef nokwanda het volgende:

[..]

jawel, en dan ben je zondig en mot je biechten :+
Dan maar biechten _O-
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:34:30 #195
176471 oh-oh
pi_100727466
Bid je wat weesgegroetjes en dan mag je dr lekker weer op, ideaal _O-
( Groucho Marx )
pi_100727525
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:31 schreef Cat22 het volgende:
Ecco blieft geen grit onder zijn poezelige voetjes. Mand is alweer natgeplast en net kon ik hem weer wegplukken en op de goede plek neerzetten. Eens kijken of een wisseling van slaapmand en kattebak meer duidelijkheid brengt. :7

Maar om kattegrit te eten is het betreden van het toilet weer geen enkel probleem. _O-
Alle begin is moeilijk, hij zal het wel leren van zijn broertje uiteindelijk :P
pi_100727591
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Bid je wat weesgegroetjes en dan mag je dr lekker weer op, ideaal _O-
Ja dat dus :P en daarom hoef je het dan ook niet te laten dus dat stelletje is wel raar
pi_100727674
Dan zullen ze wel oprecht denken dat dat het juiste is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 14 augustus 2011 @ 20:39:17 #199
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100727699
ik vind t ook heel moeilijk te begrijpen.
ook mensen die idd vanuit hun geloof iemand ontmoeten, een paar keer wat gaan eten/bioscoopje etc na een maand of 6 verloven en dan gaan trouwen. nog niet eens een tijdje bekeken of je elkaar de koppen niet inmept als je langer dan n uur in een ruimte bent
Today is life -

Dale Carnegie
pi_100727824
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:39 schreef Ynske het volgende:
ik vind t ook heel moeilijk te begrijpen.
ook mensen die idd vanuit hun geloof iemand ontmoeten, een paar keer wat gaan eten/bioscoopje etc na een maand of 6 verloven en dan gaan trouwen. nog niet eens een tijdje bekeken of je elkaar de koppen niet inmept als je langer dan n uur in een ruimte bent
Vroeger ging het ook zo en dat waren toch ook gelukkige huwel... ow, laat maar. :|W
pi_100727858
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:26 schreef Greys het volgende:
Ja, lekker spetterend huwelijk heb je dan als je gaat trouwen _O-
pi_100727881
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Vroeger ging het ook zo en dat waren toch ook gelukkige huwel... ow, laat maar. :|W
Mijn oma was smoorverliefd, tot de huwelijksnacht :')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 14 augustus 2011 @ 20:42:52 #203
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100727886
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

vr0egah ja, maar das toch niets meer voor nu
waarmee ik neit wil zeggen dat je maar iedere hansworst in je doos moet proppen, maar elkaar leren kennen lijkt me op zich ook niet overbodig
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 14 augustus 2011 @ 20:43:02 #204
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100727902
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:42 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Mijn oma was smoorverliefd, tot de huwelijksnacht :')
:o :D
Today is life -

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 20:43:02 #205
163650 Greys
pi_100727903
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:42 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja, lekker spetterend huwelijk heb je dan als je gaat trouwen _O-
Letterlijk :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100727970
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:43 schreef Greys het volgende:

[..]

_O-
Ik snap het echt echt echt niet _O-
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 14 augustus 2011 @ 20:45:01 #207
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100728012
quote:

[..]

ja of niet :')
je zult maar niet voor vlaggenstok kunnen spelen op je huwelijksnacht :X
Today is life -

Dale Carnegie
pi_100728134
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:42 schreef Ynske het volgende:

[..]

vr0egah ja, maar das toch niets meer voor nu
waarmee ik neit wil zeggen dat je maar iedere hansworst in je doos moet proppen, maar elkaar leren kennen lijkt me op zich ook niet overbodig
Ik maakte een garpje. Volgens mij zijn van de oude generatie heel veel mensen blijven hangen in een heel ongelukkig huwelijk.

quote:

[..]

Misschien de eerste keer toch maar een condoom doen dan? :+
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 20:48:37 #209
163650 Greys
pi_100728220
Je had hem al onder je knip en plak zitten voor de zekerheid zeker Cat, dat condoom? :+ :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 14 augustus 2011 @ 20:49:10 #210
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100728265
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
Je had hem al onder je knip en plak zitten voor de zekerheid zeker Cat, dat condoom? :+ :D
ik mis de ring, vrouwencondoom, pil, spiraaltje en voor t zingen de kerk uit :+
Today is life -

Dale Carnegie
pi_100728273
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
Altijd! _O-
pi_100728298
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:49 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik mis de ring, vrouwencondoom, pil, spiraaltje en voor t zingen de kerk uit :+
Dat doet niks aan de spetter. :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 augustus 2011 @ 20:50:51 #213
13151 crew  Rewimo
pi_100728362

Ik val weer op een goed moment binnen geloof ik :+

Even zwaaien naar jullie :D Bedankt voor de vakantiewensen O+

qwertz-toetsenbord, lastig tikken
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 14 augustus 2011 @ 20:51:03 #214
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100728377
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat doet niks aan de spetter. :P
aan de spetter niet, maar wel aan t gevolg
dat zeker te weten ook gaat spetteren
Today is life -

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 20:53:18 #215
163650 Greys
pi_100728507
:W Rewimo, veel plezier! *O*

Q, ben je nu alle sauna reviews aan het lezen? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 augustus 2011 @ 20:54:30 #216
13151 crew  Rewimo
pi_100728588
Zal wel lukken hier, we hebben een prima kamer en het eten was :9~ vanavond!
pi_100728732
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:54 schreef Rewimo het volgende:
Zal wel lukken hier, we hebben een prima kamer en het eten was :9~ vanavond!
En hoe is het weer daar, valt het een beetje mee?
pi_100728823
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef Ynske het volgende:

[..]

aan de spetter niet, maar wel aan t gevolg
dat zeker te weten ook gaat spetteren
Maar als je zolang wacht met sex omdat je daarin gelooft dan is dat gevolg logisch en is daar weinig in te wensen en te kiezen denk ik. (waaaaat een draak van een zin :') )
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:03:41 #219
176471 oh-oh
pi_100729151
Toch kan ik me echt echt niet voorstellen dat je als je al zo lang een relatie hebt en zo, dat het dan nog zo leuk kan zijn, na zo lang wachten zeg maar.
Zou dan die hele erge nieuwe hete shit dr niet al vanaf zijn?
Maargoed, deze hebben na 5 weken zonder batsen al de klad er in daar, dus nevermind _O-
( Groucho Marx )
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:04:34 #220
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_100729201
Hoiiiii w/
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_100729258
Zit net met Joel samen te kijken.
Hij wil wss deze tattoo. Ik vind em mooi. Alleen verschillen we van mening over het formaat. Imo is groter niet perse mooier. Hij laat hem tussen zijn schouderbladen boven aan zijn rug zetten

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:05:37 #222
176471 oh-oh
pi_100729270
Muiiiiiiiiiis !
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 21:06:46 #223
163650 Greys
pi_100729342
Ik zou die ook niet al te groot doen idd Nok.
Hoe groter hoe onduidelijker in dit geval ook denk ik :)
Cm of 5-6 hoog zou ik zelf doen in zijn geval.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:06:52 #224
176471 oh-oh
pi_100729345
Bwehehehe, en hij is al aan het piepen dat ie niet dr op mag ook _O-
( Groucho Marx )
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:08:44 #225
176471 oh-oh
pi_100729451
5 cm kan denk ik niet eens met die dikke lijnen.
Ik hou niet van die dikke tribal achtige toestanden, maar deze zal minimaal 10 cm of zo moeten denk ik.
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 14 augustus 2011 @ 21:14:11 #226
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100729778
wat je kunt doen is m om laten zetten met illustrator om te kijken of t met dunnere lijnen ook mooi is.
Today is life -

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 21:16:17 #227
163650 Greys
pi_100729899
Wat een griebel trouwens, die Braziliaan :D
(Uit Grenzeloos Verliefd)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100730117
ja 5/6 cm hoog is veels te klein, ook al doe je dunne lijnen. Moet wel een stuk groter.
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:20:33 #229
148689 Muis006
pi_100730155
Zooooo PC erbij.
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:20:50 #230
176471 oh-oh
pi_100730175
Klusjesmannen nu *O*
( Groucho Marx )
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:21:36 #231
176471 oh-oh
pi_100730227
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
ja 5/6 cm hoog is veels te klein, ook al doe je dunne lijnen. Moet wel een stuk groter.
Dit is geen tat voor dunne lijntjes denk ik, dan zie je niet meer wat t is :D
( Groucho Marx )
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:25:47 #232
176471 oh-oh
pi_100730514
_O- Awesome reisleiders zijn ze _O-
( Groucho Marx )
pi_100730520
We hebben het geresized en nu is ie ongeveer 10 cm en dat staat wel mooi op dat deel van zijn rug.
Het zit ook op een plek die hij kan bedekken.

Morgen gaat ie overleggen met de tattoeerder
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:31:28 #234
176471 oh-oh
pi_100730902
Oh lord, echt, ik zit te lollen _O-
( Groucho Marx )
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:34:05 #235
148689 Muis006
pi_100731075
Mooie tattoo Nok! Zit er een gedachte achter of vond hij hem gewoon mooi?

Ik ga 5 dagen naar Barcelona, vlak voor Kerst *)
pi_100731237
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:34 schreef Muis006 het volgende:
Mooie tattoo Non! Zit er een gedachte achter of vond hij hem gewoon mooi?

Da's slim! Kun je sinterklaas opvangen als hij terugkomt uit NL. ^O^
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:36:18 #237
176471 oh-oh
pi_100731273
Sander en Ramon doen een flamenco workshop nu _O-
( Groucho Marx )
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:37:16 #238
148689 Muis006
pi_100731349
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Da's slim! Kun je sinterklaas opvangen als hij terugkomt uit NL. ^O^
Ja precies, die ouwe rakker heeft vast kilo's pepernoten waar 'ie vanaf moet.
pi_100731356
Erge lijkt me nog wel dat je misschien hele slechte seks gaat krijgen en dan denkt dat het zo hoort _O-
pi_100731375
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:37 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja precies, die ouwe rakker heeft vast kilo's pepernoten waar 'ie vanaf moet.
Bril-jant. B-)
pi_100731403
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:37 schreef tombolafan het volgende:
Erge lijkt me nog wel dat je misschien hele slechte seks gaat krijgen en dan denkt dat het zo hoort _O-
Ja hai, we had moved on. _O-
pi_100731602
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:34 schreef Muis006 het volgende:
Mooie tattoo Nok! Zit er een gedachte achter of vond hij hem gewoon mooi?

Hij heeft al jaren een leeuwentic :D

Barcelona... O+
Staat ook al jaren op mijn verlanglijstje. Ben benieuwd hoe je dat gaat vinden in december.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 21:42:25 #243
163650 Greys
pi_100731687
Ik vind die leeuw ook mooi.
Had ik die maar op mijn enkel laten zetten 20 jr geleden ipv dat stomme dolfijntje :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100731796
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:42 schreef Greys het volgende:
Ik vind die leeuw ook mooi.
Had ik die maar op mijn enkel laten zetten 20 jr geleden ipv dat stomme dolfijntje :')
Hij wilde eerst deze, maar die is wel wat te vrouwelijk

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:48:06 #245
176471 oh-oh
pi_100732002
Oh oh oh op 3 nu, die mensen van Little Brittain, maar dan nieuw programma :o :D
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 21:48:27 #246
163650 Greys
pi_100732033
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:44 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hij wilde eerst deze, maar die is wel wat te vrouwelijk

[ afbeelding ]
Die zie ik niet, plaatje doet het niet hier :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 21:49:04 #247
163650 Greys
pi_100732090
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh oh oh op 3 nu, die mensen van Little Brittain, maar dan nieuw programma :o :D
Jaaaaaaa vorige keer ook gezien :D
En Carlo en Irene maken het nu in het Nederlands :o Echt exact hetzelfde qua sketches.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:49:41 #248
176471 oh-oh
pi_100732140
Stomme Carlo en Irene :')
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 21:50:17 #249
163650 Greys
pi_100732177
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Stomme Carlo en Irene :')
Ja dat soort dingen moet je echt gewoon alleen aan deze twee overlaten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 21:50:58 #250
163650 Greys
pi_100732235
Leuk ook als je als Nederlander dan op een Nederlandse zender DIT volgt, en dat je dan dus straks exact dezelfde sketches krijgt met Carlo en Irene :')
Wie dat heeft bedacht??
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:51:30 #251
176471 oh-oh
pi_100732277
Ze zenden het dan idd vlak na elkaar uit, hoe kansloos :')
( Groucho Marx )
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:53:14 #252
176471 oh-oh
pi_100732404
You do not look like the man in the picture.
Your shirt is different :') _O-
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 21:56:02 #253
163650 Greys
pi_100732617
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
You do not look like the man in the picture.
Your shirt is different :') _O-
Echt een geniaal stel _O-
Die lange is als 'zichzelf' best kinda cute op zijn manier trouwens!
En heeft een bloedmooi Nederlands model als vriendin. Of vrouw zelfs inmiddels.
Ik dacht echt altijd dat ie van de heren zou zijn!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:57:31 #254
148689 Muis006
pi_100732707
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Echt een geniaal stel _O-
Die lange is als 'zichzelf' best kinda cute op zijn manier trouwens!
En heeft een bloedmooi Nederlands model als vriendin. Of vrouw zelfs inmiddels.
Ik dacht echt altijd dat ie van de heren zou zijn!
Als ik met David Walliams getrouwd zou zijn, zou ik standaard tena lady dragen denk ik _O-
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:57:41 #255
176471 oh-oh
pi_100732721
Ja die is getrouwd idd.
T zijn echt meesterlijke acteurs idd _O-
( Groucho Marx )
pi_100732931
Halloooooo O+ O+
  zondag 14 augustus 2011 @ 22:01:22 #257
176471 oh-oh
pi_100732980
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:57 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Als ik met David Walliams getrouwd zou zijn, zou ik standaard tena lady dragen denk ik _O-
Wss issie echt heel saai irl.
Adian Edmondson en Jennifer Saunders zijn schijnbaar ook megasaai en zitten de hele dag op hun boerderie heerlijk te kniezen O+ _O-
Idem voor Dawn French en Lenny Henry :D
( Groucho Marx )
  zondag 14 augustus 2011 @ 22:03:55 #258
148689 Muis006
pi_100733200
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:01 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Wss issie echt heel saai irl.
Adian Edmondson en Jennifer Saunders zijn schijnbaar ook megasaai en zitten de hele dag op hun boerderie heerlijk te kniezen O+ _O-
Idem voor Dawn French en Lenny Henry :D
Nah ;( saaaaai.
  zondag 14 augustus 2011 @ 22:05:06 #259
176471 oh-oh
pi_100733313
Hooooooo Dawn en Lenny zijn gewoon gescheiden na 26 jaar lees ik net :o
( Groucho Marx )
pi_100733685
Bwehehehe. Ik hoor gekrabbel, kijk naar de krabpaal en daar komt een Yoko hoofd zijwaarts uit de opening van haar huisje piepen. :')
  zondag 14 augustus 2011 @ 22:12:55 #261
176471 oh-oh
pi_100733895
_O- _O- _O- OMG, Cataloging drugs _O- _O- _O-
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 22:15:39 #262
163650 Greys
pi_100734106
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:00 schreef Goodbye het volgende:
Halloooooo O+ O+
Hiiiiiiiiiiiiii! :+ :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100734568
Ik moet maar gaan slapen, maar ik heb geen zin om het weekend te beëindigen :'(
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 22:36:58 #264
163650 Greys
pi_100735808
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:21 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet maar gaan slapen, maar ik heb geen zin om het weekend te beëindigen :'(
Ik kan nu toch nog niet slapen, dus ik ga nog even filmpje kijken geloof ik :@
Trust alvast :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100736167
Ik ga nog even de katten bezoeken en dan ook bedwaarts. Trust! :W

Nog 2,5 dagen werken tot mijn vakaaaansie! *O*
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 23:09:17 #266
163650 Greys
pi_100738076
Charming :')

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100738133
Ik moet nog steeds lachen om het kapsel van Bietje, zo netjes _O-
pi_100738201
Hier trouwens de ingeschreven honden en mensen voor de reunie Greys.. tot nu toe.. komen er misschien nog meer bij
Totaal aantal ingeschreven personen 138
Aantal SOS honden 79
Totaal aantal honden 123

:D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 23:13:15 #269
163650 Greys
pi_100738321
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hier trouwens de ingeschreven honden en mensen voor de reunie Greys.. tot nu toe.. komen er misschien nog meer bij
Totaal aantal ingeschreven personen 138
Aantal SOS honden 79
Totaal aantal honden 123

:D
Leuk :D
En ik weet niet meer zeker of ik 1 of 2 honden heb opgegeven :@
Maar dat zien we tegen die tijd wel, ligt er ook aan hoe het dan met Bink gaat enzo ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100738452
Ik heb 3 gedaan, Jules, Diaz en Nacho. :Y
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:18:33 #271
176471 oh-oh
pi_100738644
OMG O+

I want one O+
( Groucho Marx )
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:24:46 #272
176471 oh-oh
pi_100739053
Die vacht, en dat met 8 weken O+
( Groucho Marx )
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:26:36 #273
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100739159
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
Charming :')

[ afbeelding ]
WTF? Alsof Boor in zijn kont genomen wordt _O-
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:29:24 #274
176471 oh-oh
pi_100739304
Er zit hier een nachtvlinder op de tv, elke keer als ik opsta om m te vangen en buiten te smijten vliegt ie weg , shitbeest :')
Maar ik wil m niet deaudknuppelen ;(
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 23:30:33 #275
163650 Greys
pi_100739360
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

WTF? Alsof Boor in zijn kont genomen wordt _O-
Vandaar... 'charming' _O-

quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:24 schreef oh-oh het volgende:
Die vacht, en dat met 8 weken O+
[ afbeelding ]
Dat kapsel! :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 23:31:35 #276
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_100739410
Vroeger hadden wij ook een poedel, heel lief, een witte.
Mijn moeder zou er heel graag nog één willen. Het is mijn ras niet :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:31:57 #277
176471 oh-oh
pi_100739437
Ik noem die puppycut bij poedels altijd de gorillalook :D O+
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 23:32:58 #278
163650 Greys
pi_100739486
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik noem die puppycut bij poedels altijd de gorillalook :D O+
Snap ik, vooral bij dat koppie inderdaad, dat haar als een helmpje _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:33:01 #279
176471 oh-oh
pi_100739487
Ik wil er echt ooit een, een chocolade denk ik, maar de mensen die ik ken die fokken fokken wit of zwart.
Wit vind ik het mooist, maar ik wil geen witte hond _O-
( Groucho Marx )
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:34:38 #280
176471 oh-oh
pi_100739569
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Snap ik, vooral bij dat koppie inderdaad, dat haar als een helmpje _O-
Nee die ruggen , ik weet niet, ik vind het echt net van die brede silverbacks zo , zn moeder had ook nog steeds die puppycut, tot ze het nest kreeg.
Mijnes gaat echt zsm in de overdadige bollen :P
( Groucho Marx )
pi_100739580
Poedels vind ik zo lelijk. Kan er niets aan doen. Ik heb er helemaal niets mee.Toen ik Jules liet plukken, die poedelpups waren wel schattig, maar de volwassen versie vind ik dan weer minder _O- Ze konden wel goed knuffelen. :P
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 23:35:07 #282
163650 Greys
pi_100739591
Ik zou ook geen witte willen :D
Die zwarte zien er echt uit als kleine gorilla's met een permanentje _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:35:57 #283
176471 oh-oh
pi_100739630
Oh ja jij vind chinesen ook gruwelijk, dus tja _O-
Ze hebben echt dezelfde bouw, en ook heel erg een dergelijk karakter, alleen brutaler en uitsloveriger.
( Groucho Marx )
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:37:12 #284
176471 oh-oh
pi_100739692
Witte zijn wel echt het meest glam, dus puur op uiterlijk zou ik wel het liefst een witte willen, maar ik zou elke dag lopen te wassen denk ik, dus yeah but no but nooooooo :')
( Groucho Marx )
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:38:01 #285
176471 oh-oh
pi_100739739
Billy moest net al een staart en speldjes in omdat ie zo mooi gewassen is en hij macaroni met rode saus kreeg :') _O-
( Groucho Marx )
pi_100739805
Chinezen zijn ook lelijk ja. _O- Juno is ook niet mijn ideale hond qua karakter, maar ze is wel lief.

Er woont hier in de buurt een poedelpup die ze niet scheren, die ziet er nu nog leuk uit. Die huppelt altijd achter Diaz en Jules aan.
En iemand die een kleine poedel heeft, die denkt dat dat beest gelijk doormidden breekt ofzo.. Diaz mag er niet mee spelen. :')
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 23:39:26 #287
163650 Greys
pi_100739810
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:37 schreef oh-oh het volgende:
dus yeah but no but nooooooo :')
Jij Vicky :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100739866
Juno word nu ook wel brutaler trouwens, ze speelt af en toe lekker wild met Jules. Bijt ze in de poten van Jules :D en die geluidjes die eruit komen _O- :')
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:42:07 #289
176471 oh-oh
pi_100739945
Nja, mijn chinesen vind ik wel prachtig O+
Tenminste, Chico en Billy, en Sjon ziet er wel echt grappig en leuk uit _O-
En wild zijn ze ook zeker wel, Chico en Sjon hebben een uur lopen spelen vanavond, en we hebben zeker 10 km gewandeld vandaag, maar nu slapen ze _O-
( Groucho Marx )
pi_100740033
Volgend weekend gaat ze logeren bij iemand, die heeft zon naakte kat, past ze er goed bij :+
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:44:20 #291
176471 oh-oh
pi_100740064
Oh van de week was zo cool, Billy stak los de straat over en hij liep vooruit, op commando, komt er een auto, vent met het raam open, die greep zn mobiel en maakte foto;s en bleef maar roepen dat ie nog nooit zo een mooie verschijning had gezien, echt cool :D
Zeker nu hij overal los loopt issie echt een eye catcher, laatst waren er kinderen die noemden hem een sprookjeshond O+
Maar hij loopt ook altijd echt heel mooi te lopen O+
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 23:46:44 #292
163650 Greys
pi_100740177
Billy the show pony :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100740228
Hier vanmiddag voor de deur toen ik Diaz en Jules uit de auto haalde...
2 kinderen op de fiets.. vroegen ze: Is dat een waaaaakhooooond?
Diaz dus..

Ja, een hele gevaarlijke })
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:49:07 #294
176471 oh-oh
pi_100740295
Tis echt net een dressuurpaard als je m ziet gaan, het mooiste aan die hond zijn zn gangen, echt O+
En ik heb zaterdag zn oren bijgepunt, die staan echt helemaal prachtig nu, met twee cm er af aan de bij zn hoofd, de lengte komt van de buitenste helften, dus dat blijft even lang zo, ziet er echt geweldig uit. Morgen ff mooie foto's maken als de zon schijnt O+
( Groucho Marx )
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:51:57 #295
176471 oh-oh
pi_100740465
En dan met Sjon dr naast, met zn tazmaniandevilgangwerk _O-
( Groucho Marx )
pi_100740502
Die 2 dames zijn ook helemaal verliefd op elkaar.. liggen samen onder een dekentje. Eindelijk heeft Jules een vriendinnetje die ook onder de deken wil liggen _O- Ze liggen ook 's nachts tegen elkaar aan onder het dekbed.
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:54:39 #297
176471 oh-oh
pi_100740617
Sjon slaap al weken samen met Kees op mn kussen, echt, heel handig en gezellig :')
Ik word s morgens wakker met Chico zn kop op mn arm als kussen en dan lig ik zelf onder mn kussen, het andere kussen durven ze niet op, dat is van Karel :+
( Groucho Marx )
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:55:04 #298
176471 oh-oh
pi_100740635
Bottom op 3 nu _O-
( Groucho Marx )
pi_100742379
stilte
pi_100742496
dus
pi_100742512
bam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')