Mijn eigen katten hebben heel veel stress nu er opeens weer kittens zijn. Het zijn 4 kittens uit 3 verschillende nestjes van 3 verschillende leeftijden. Ze kunnen dus niet allemaal in de bench. De oudste 2 lopen los 's nachts. Onze eigen katten vliegen elkaar nu heel erg in de haren door de stress van de kittens. Omdat mijn huis maar zo klein is heb ik op dit moment geen optie om ze apart te doen dus ik heb ze nu als extra ruimte het balkon gegeven in de hoop dat ze een beetje kalmeren. Mocht het zo blijven dan moeten we even heel hard nadenken wat we nu gaan doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo?
Kijk nouHet wordt steeds knusser
[ afbeelding ]
Oh ik heb even gemist dat je er nog wat andere bij had gekregenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn eigen katten hebben heel veel stress nu er opeens weer kittens zijn. Het zijn 4 kittens uit 3 verschillende nestjes van 3 verschillende leeftijden. Ze kunnen dus niet allemaal in de bench. De oudste 2 lopen los 's nachts. Onze eigen katten vliegen elkaar nu heel erg in de haren door de stress van de kittens. Omdat mijn huis maar zo klein is heb ik op dit moment geen optie om ze apart te doen dus ik heb ze nu als extra ruimte het balkon gegeven in de hoop dat ze een beetje kalmeren. Mocht het zo blijven dan moeten we even heel hard nadenken wat we nu gaan doen
Als ik mee mag en kan en er IS een vouwwagen, kunnen jullie me altijd op 1 van de zitbankjes kwijtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:19 schreef Cat22 het volgende:
Volgende keer zetten we toch de tent op in de tuin?![]()
Zal ik de vouwwagen van mijn broer lenen?
Onze eigen katten zitten 's nachts in de gang/keuken/kleine kamer, dat is 1 ruimte dat we niet af kunnen sluiten. Extra bench kan op zich.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:33 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, das rot... Kun je niet een extra bench doen of wat katten in de gang?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Onze eigen katten zitten 's nachts in de gang/keuken/kleine kamer, dat is 1 ruimte dat we niet af kunnen sluiten. Extra bench kan op zich.
En waarom ik er nu zoveel heb? Joe heeft niesziekte en daarvoor heb ik gebeld met de coordinator. De coordinator zei dat het zo zielig was dat Joe alleen zat en dat ze nog wel een kitten had om hem gezelschap te houden, maar dat kan weer niet met de niesziekte. Toen zei ze dat ik Joe maar naar het asiel moest brengen omdat hij anders de andere kittens zou besmetten en de 3 (opeens 3 ja) maar op moest halen. Ik wilde niet dat Joe naar het asiel ging dus dat heb ik gezegd. Toen had ze opeens een ander huisje voor Joe waar hij naar toe zou gaan samen met een kitten van zijn leeftijd. Daar ben ik mee akkoord gegaan. Eenmaal in de auto voor de 'kittenruil' werd ik gebeld dat we Joe medicijnen gingen geven en dat ik hem mocht houden en dat de andere 3 er gewoon bij mochten. Dus toen had ik er opeens 4 en ik kan niet goed nee zeggenWe hebben er al eens 4 gehad en dat ging goed maar die kwamen ook uit hetzelfde nest, deze uit verschillende. Ik vind 4 eigenlijk te veel, maar ik dacht dat het wel zou kunnen...
Als mijn eigen katten zo gestresst blijven dan kan het niet anders dan dat er 2 van de kittens weggaan, want zo is het geen doen.
Op dit moment zijn ze overigens rustig...
Dat zou natuurlijk het fijnste zijn, maar de gezondheid van mijn eigen katten gaat in dit geval voor. Zo gestresst als ze vandaag en gister waren zijn ze nog niet geweest. Ons huis is eigenlijk ook gewoon te klein voor nog 4 pleegkittens. We gaan het zien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]ze mogen niet weg
![]()
wat een rotsituatie-knuff- hopelijk blijft het rustig en wennen ze gewoon aan elkaar
Ja tuurlijk, dat snap ikquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk het fijnste zijn, maar de gezondheid van mijn eigen katten gaat in dit geval voor. Zo gestresst als ze vandaag en gister waren zijn ze nog niet geweest. Ons huis is eigenlijk ook gewoon te klein voor nog 4 pleegkittens. We gaan het zien.
Alle kittens in de bench kan niet want die gaan nog vechten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:53 schreef tombolafan het volgende:
En als je alle kittens in de bench doet? Dat kan niet? Ik zou echt een extra bench regelen... Of nee leren zeggen
De oudste 2. Die beginnen elkaar leuk te vinden en die hebben mijn hart gestolen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:55 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat snap iken daar heb je ook groot gelijk in
welke zou je houden dan, als je er 2 weg moest doen?
Hier ook, dus tijd voor een terrasje!quote:
De kattenstress valt nu mee, maar dat komt ook omdat 3 kittens verstopt liggen in de tv kastquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:18 schreef ferrari_rood het volgende:
hoe is het nu met de kattenstress oognip?
knapt joe al weer een beetje op?
[ afbeelding ]
de boerka-nachtjapon van ean
Behalve dan de FOK! onderbrekingenquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Rewimo, fijne vakantie!
Boh, het is echt fijn werken zonder onderbrekingen zeg
Kan je dat nog ergens kopen dan op zondag?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:31 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb zin om de hele dag in bed te blijven, maar ik heb om 15.00 een verjaardag en nu al geen zin
En geen cadeautje ook nog
Wat een gezellig stel bij elkaarquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:06 schreef Greys het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zoals elke ochtend even de oren van Boor likken
[ afbeelding ]
Hier wel jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:37 schreef Greys het volgende:
Kan je dat nog ergens kopen dan op zondag?
Ga je de boel reorganiseren daarquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Nah, we hebben toch een foto nodig met kind erin hoor , voor de beeldvorming![]()
Kun je gelijk testen of ie echt zo moeilijk aangaat!
Ik ben op mn werk![]()
Het is zo een hoereschijtweer, en ik had thuis zo lekker doorgepakt gisteren, dat ik besloten heb om hier es wat dingen weg te werken die doordeweeks niet gaan![]()
Zin an, eerst ff ontbijten, we zijn gelopen door de regen
Is het zo'n verjaardag die wel leuk is als je er eenmaal bent?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier wel ja
En ik hoef ook niet per se in bed te liggen maar wil gewoon in luie kleren in huis hangen ipv nadenken over wat je aan moet enzo
Ik hoop het (en anders ben ik snel weer wegquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is het zo'n verjaardag die wel leuk is als je er eenmaal bent?
Oei! Hopelijk wordt het evengoed een leuk feestje.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoop het (en anders ben ik snel weer weg), het ligt er een beetje aan wie van de genodigden (niet) komen
Punt is dat de jarige zelf wel echt leuk is
En klokje rondquote:
Dat doe je goed!quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En klokje rond
Zo, ben weer een beetje mens. Eindelijk
f_r: wat een te gekke nachtpon
quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:25 schreef indaha het volgende:
Help!!!!! Dekat bracht een jong konijntje mee naar binnen. ik heb hem nu in de reismand maar wat doe ik , dierenambulance of iets anders want ik weet niet waar hij hem vamdaan heeft gehaald en hoe oud hij is.
Gelukkig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:31 schreef indaha het volgende:
Heb de dierenambulance gebeld en ze komen hem vanmiddag nog halen.
De konijn is volgens mij alleen geschrokken dus het zal nu wel goed komen
Ik ookquote:
Stomme telefoon.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Viel haast in slaap in bad. Tot ik bruut uit mijn bijna-slaap gebeld werd![]()
Gelukkig was het een leuke bellert!quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stomme telefoon.![]()
Ik lig/hang hier ook gigantisch in te kakken. Terwijl ik eigenlijk allerlei dingetjes moet doen.
Wie heeft er het gore lef om jou wakker te bellenquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:00 schreef Greys het volgende:
Ik ook![]()
Viel haast in slaap in bad. Tot ik bruut uit mijn bijna-slaap gebeld werd![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wie heeft er het gore lef om jou wakker te bellen
Ze hoopte er natuurlijk op.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij meteen, zonder dat ik nog iets gezegd had bijna, 'lig je in bad?'
... die het dus niet goed doet, kennelijk?quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze hoopte er natuurlijk op.![]()
Het senseo leger is trouwens getest.Ik heb er twee die het goed doen, de rest gaat weg. Iemand nog belangstelling voor een senseo met grote watercontainer?
Niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
... die het dus niet goed doet, kennelijk?
Je moest om 3 uur weg he?quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:10 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga me toch maar eens in normale kleren hijsen en naar verjaardag
Tot (hopelijk niet veel) later
Ik heb er een neus voorquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:04 schreef Greys het volgende:
En jij meteen, zonder dat ik nog iets gezegd had bijna, 'lig je in bad?'
Wat is dat toch voor ongein he?quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:16 schreef Greys het volgende:
Senes
Het wordt steeds leuker om een paar keer per week rond Rotterdam op de snelwegen te rijden![]()
Zaterdagmiddag en -avond weer auto's beschoten, hier vlakbij bij het vliegveld ook![]()
Opnieuw schietincidenten op snelwegen
ROTTERDAM - Op een aantal snelwegen in de buurt van Rotterdam zijn zaterdagmiddag en zaterdagavond drie auto's en een passagiersbus van Arriva beschoten. Niemand raakte hierbij gewond. Dat heeft een woordvoerder van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) zondag gezegd.
Het eerste schietincident had rond 16.00 uur plaats op de A13 nabij Rotterdam The Hague Airport. In de auto die werd beschoten bevond zich ook een baby die onder glas bedolven raakte. Daarna werd er ook geschoten op de A4, A29 en A20. Op die laatste snelweg gebeurde dat rond 20.45 uur.
Het is volgens de zegsman niet duidelijk of er een verband is met de schietincidenten op snelwegen van een week geleden. Toen werden auto's op de A13, A12 en A16 onder vuur genomen. Ook toen raakte niemand gewond. De beschietingen lijken volgens het KLPD op elkaar, maar er kan ook sprake zijn van kopieergedrag, aldus de zegsman.
Nah, enkel spareribs zelf maken op de bbq. Dat is zooooooo lekker.quote:
Strak blauwe lucht hierquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:22 schreef Ynske het volgende:
Hier ook brak, van zo'n dagje ronddrijven in zoutwater word je best moe
ach, een dagje niets doen is ook wel lekker.
T zonnetje begint hier net door te breken, lekker
Wil je mijn anti-honger hebben? Dan ga ik alsnog lekker uit etenquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:56 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb hongermaar ben te moe om iets te koken
Zo! Dat was een leuk feessie gisteren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik was er pas om half 3 uit en ik zou zo wel weer kunnen slapen![]()
En vandaag hadden we ff ergens willen eten ivm onze trouwdag morgen, maar ik moet atm echt ff niet aan eten denken
Het was idd een beetje te gezelligquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo! Dat was een leuk feessie gisteren.![]()
Ik moet me nog bedenken wat ik wil eten.
Dwama.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het was idd een beetje te gezellig![]()
En ik moet morgen nog werken ook...en het huis een beetje op orde maken ivm ouderlijk bezoek morgen.
Bedenk me net ook nog dat pa morgen in de badkamert moet kijken ivm een geknapte tegel.
J dikke F zeg, wat een butdag zo![]()
Halen? Als in: mij uit mijnquote:Ik zou gewoon lekker iets halen Cat....of nog beter; laten bezorgen
Of thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dwama.
[..]
Halen? Als in: mij uit mijnslobberbroek
hijsen en in gewone kleertjes in de regen de straat opgaan?
![]()
Laten bezorgen bestaat niet in deze regio.En duurt me ook altijd veel te lang. Ik heb nog pizza in de vriezert, een zak kant en klare meuk en kan ook nog altijd een broodje kroket fabrieken. Komt goed.
In Thermaalbad Arcenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:58 schreef Greys het volgende:
Waar was jij ook alweer om te bubbeldaggen Yns?
Ik kijk ook alweer uit naar mijn volgende saunadagje
Ben This Is It aan het kijken (is op tv) en vraag me af waarom al die repetities zo ontzéttend uitgebreid zijn opgenomen, in hoge kwaliteit beeld en geluid. Eén generale kan ik me voorstellen dat je die opneemt voor noodgevallen, maar ALLE repetities?
Oh ja dat is fijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
In Thermaalbad Arcen
Was erg lekker. En wat ik heel handig vind is het munten systeem
Bij entree krijg je een munt die je in het bandje van je kluisje steekt, en daar kun je ook mee betalen bij bv de brasserie, geen geklooi meer met geld tussendoor
Jij Centre Du Lac flaunter.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja dat is fijn
Bij Centre du Lac waar wij altijd gaan is het nog fijner, want daar heb je geen bandje van je kluisje, maar gewoon een kluisje met pincode! En hetgeen je eet en drinkt wordt gewoon allemaal in het computersysteem gezet (vragen ze gewoon je naam).
Da's ook een aanrader voor je als je van rustig en gemoedelijk houdt! Of is Thermaalbad Arcen niet nakend.nl?* Greys even op je link gaat klikken
Wat let je? We gaan een keerquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij Centre Du Lac flaunter.Ik wil ook.
*trekt agenda*quote:
ze hebben 1 sauna die idd nakend.nl is. daar ben ik niet ingeweestquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja dat is fijn
Bij Centre du Lac waar wij altijd gaan is het nog fijner, want daar heb je geen bandje van je kluisje, maar gewoon een kluisje met pincode! En hetgeen je eet en drinkt wordt gewoon allemaal in het computersysteem gezet (vragen ze gewoon je naam).
Da's ook een aanrader voor je als je van rustig en gemoedelijk houdt! Of is Thermaalbad Arcen niet nakend.nl?* Greys even op je link gaat klikken
Klinkt heerlijk!quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze hebben 1 sauna die idd nakend.nl is. daar ben ik niet ingeweest
alle baden gehad, een gezichtsbehandeling gehad, en ontzettend tig veel rondjes gedraaid in t bad waar een soort kreek in was
We gooien het wel ff binnenkort per PM in de rondte, want er wilden er meer geloof ikquote:
Een nakende sauna meetquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk!
Ik vind het elke keer weer ongelofelijk hoe je daar van bij komt, van zo'n dagje.
Alsof je vier dagen lang hebt uitgerust, zo voel je je daarnaJa he?
[..]
We gooien het wel ff binnenkort per PM in de rondte, want er wilden er meer geloof ik
Ik ook voor mijn verjaardagquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:15 schreef nokwanda het volgende:
Nice.... sauna. Binnenkort gaan we ook. Heb voor mijn verhaardag een saunabon gekregen.
Gefeliciteerd nog!quote:Gisteravond verjaardag van mijn moeder gevierd. We hadden voor haar en haar man samen een lang weekend in een hotel bij Frankfurt met sauna erbij geboekt
Ze zijn allebei 60 geworden.
Ik heb net de badkamert gepoetst en we eten een maaltijdshakequote:Op zondag 14 augustus 2011 19:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Oef Ing ben je nog ergens aan toe gekomen?
Ik heb net een financieel dagboek aangemaakt via internetbankieren toch maar iets minder geld gaan uitgeven. Van sommige dingen denk ik echt oei oei oei
Ja echt heerlijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk!
Ik vind het elke keer weer ongelofelijk hoe je daar van bij komt, van zo'n dagje.
[..]
We gooien het wel ff binnenkort per PM in de rondte, want er wilden er meer geloof ik
Het is een hema-sauna bon en die in Schiedam staat er niet bij, dus we moeten nog even kijken welke we dan gaan nemen die wel op de lijst staat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook voor mijn verjaardagWe boffen
Welke sauna gaan jullie heen binnenkort? Schiedam?
[..]
Gefeliciteerd nog!
Sauna.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is een hema-sauna bon en die in Schiedam staat er niet bij, dus we moeten nog even kijken welke we dan gaan nemen die wel op de lijst staat.
Was echt een tof verhaardagsfeestje bij mijn moeder. Ze heeft een nieuwe buurvrouw die echt keileuk is.
Alleen wel heel erg kut dat haar oude buren van vroeger (en dus ook de mijne) zo'n rottijd hebben. Ze hadden net te horen gekregen dat de man ziek is, kanker, wss inoperabel. Morgen een pet-scan en meer nieuws. Maar die lieve man zat op een gegeven moment echt te huilen toen iemand naar zijn gezondheid vroeg. Ik zit dan echt gewoon mee te doen
Ik kom er aan!quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:01 schreef Greys het volgende:
Ik heb tartaartjes met ui-ringen gebakken, met rösti en een zelfgehakte fruitsalade van een hele meloen, twee bananen en de lekkerste kleine rode druifjes die ik ooit gehad heb
Afgrijselijk, he. Kan dat echt niet zien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:27 schreef Cat22 het volgende:
Ik kijk nu naar die mini beauty queens. Kleine meisjes die als poppen zwaar opgemaakt worden. En dat niet willen want 'het is eng als ze bij mijn ogen komen.'
Ja duh, ze zijn pas 2 of 3 jaar oud.
Hmmquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sauna.![]()
Altijd naar om te horen dat iemand ernstig ziek is. Mijn oom ligt nu op de IC: verstopping in de darm wat een tumor bleek te zijn maar de OK was nogal messy want het werd een spoedje. Dus nu is het afwachten of er geen infectie bij komt en daarna kijken wat de prognose is. En hij moet leren leven met een stoma.
Serieus? Dan moet ik echt eens een sauna doen. De tyfusquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk!
ow dear. Dus nog geen idee hoe hij eruit zal komen. Die kan ook wel wat duimen gebruiken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:36 schreef Cat22 het volgende:
Hij is afgelopen vrijdag geopereerd, de uitslagen moeten nog binnen komen. En hij moet nog wakker gemaakt worden uit zijn kunstmatig coma.
Heerlijk is het idd, echtquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? Dan moet ik echt eens een sauna doen. De tyfus
Ik was alweer tot leven na mijn kater ontbijt (knakworst op een broodje met sausquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik begin weer enigzins tot leven te komen geloof ik
Zo maak ik het ook.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Voor Indaha
Het recept van de arretjescake
100 gram witte basterd suiker
1 ei
1 zakje vanille suiker
3el cacao
200 gram boter
250gram biscuitjes (de goedkoopste voldoen prima)
Verhit de boter in de pan
meng de ei en de basterdsuiker door elkaar
voeg de boter toe
roer er de vanille suiker en cacao doorheen
verkruimel de biscuitjes en voeg ze toe
Nog een paar keer goed omroeren.
Verdeel het beslag ik een cakevorm(ik heb zo'n flexibele heb je een gewone dan kun je hem beter bedekken met aluminiumfolie voor het beslag erin doet)
Minimaal 8 uur laten opstijven in de koelkast
Echtquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? Dan moet ik echt eens een sauna doen. De tyfus
Staat Pijnacker er op?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is een hema-sauna bon en die in Schiedam staat er niet bij, dus we moeten nog even kijken welke we dan gaan nemen die wel op de lijst staat.
INGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik begin weer enigzins tot leven te komen geloof ik
Ooh dan moet ik serieus heen. Want ik ga de laatste tijd weer redelijk kapot van de stressquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt
Maar dan wel lekker de hele dag gaan en naar een niet al te massale en drukke sauna.
Je vergeet serieus alles, je grootste dilemma is alleen nog maar 'Hmmm, zullen we na dit drankje nog weer met ons kont in de bubbels gaan zitten, of zullen gaan zwemmen?'.
En slápen dat je na zo'n dag doet!
Weet ik eigenlijk niet Ridderkerk wel.quote:
In jouw buurt niet. En hier ga ik alleen naar www.centredulac.nl maar ik weet niet of dat te ver voor je is. Tombo en Gb en Conleche en Maes zijn ook allemaal al geweest tot volle tevredenheidquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh dan moet ik serieus heen. Want ik ga de laatste tijd weer redelijk kapot van de stressnog sauna namen/aanradingen?
Ik heb 2 broodjes roerei gemaakt en ben daarna weer gaan Ingenquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was alweer tot leven na mijn kater ontbijt (knakworst op een broodje met saus) en mijn ingetje van vanmiddag
dank je wel,quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Voor Indaha
Het recept van de arretjescake
100 gram witte basterd suiker
1 ei
1 zakje vanille suiker
3el cacao
200 gram boter
250gram biscuitjes (de goedkoopste voldoen prima)
Verhit de boter in de pan
meng de ei en de basterdsuiker door elkaar
voeg de boter toe
roer er de vanille suiker en cacao doorheen
verkruimel de biscuitjes en voeg ze toe
Nog een paar keer goed omroeren.
Verdeel het beslag ik een cakevorm(ik heb zo'n flexibele heb je een gewone dan kun je hem beter bedekken met aluminiumfolie voor het beslag erin doet)
Minimaal 8 uur laten opstijven in de koelkast
Dichterbij is idd handiger, zeker met dikdik. Ik ga wel ff snuffelen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
In jouw buurt niet. En hier ga ik alleen naar www.centredulac.nl maar ik weet niet of dat te ver voor je is. Tombo en Gb en Conleche en Maes zijn ook allemaal al geweest tot volle tevredenheidMaar ik kan me voorstellen dat jij het liever iets dichterbij zoekt?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb 2 broodjes roerei gemaakt en ben daarna weer gaan Ingen
Aah! Thnx!quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:55 schreef Ynske het volgende:
Dr is in Lif toch ook een Saunatopic. ff zoeken
Sauna reviews #11
Misschien heb je daar wat aan Qwea
wrom?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:03 schreef Qwea het volgende:
Ik moet morgen door de mri en ik schijt 4 kleuren strontde vorige x was ook drama
En Dinsdag naar Sneek voor mijn voet want dat gaat ook echt te kut. Gezellig weekjeOoh en vrijdag internist
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:00 schreef Oognip het volgende:
Zie dit eens hoe schattig
[ afbeelding ]
Straks ben je met hem getrouwd en dan blijkt ie niet te passen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh lekker weekje ja Q!
Damn, ik kijk grenzenloos verliefd, meisje gaat naar een of ander zuid amerikaans land voor de liefde van dr leven, ze trekt in bij die dude en zn ma, ze slapen in 1 bed, maar ze wil wel maagd blijven tot het huwelijk.
Ik vraag me werkelijk waar af wat de point is
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Straks ben je met hem getrouwd en dan blijkt het ie niet te passen.
Nou, dan hang je heur
Of hij past zes keer dr in met zn pinkie, kun je je lol nog op de rest van je levenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Straks ben je met hem getrouwd en dan blijkt het ie niet te passen.
Nou, dan hang je heur
Als je niet bij de grond kan dan hang je wel iddquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Straks ben je met hem getrouwd en dan blijkt ie niet te passen.
Nou, dan hang je heur
Waarom was de MRI drama , ben je claustrofobisch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:03 schreef Qwea het volgende:
Ik moet morgen door de mri en ik schijt 4 kleuren strontde vorige x was ook drama
En Dinsdag naar Sneek voor mijn voet want dat gaat ook echt te kut. Gezellig weekjeOoh en vrijdag internist
Lief,quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:00 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
Op dit moment gaat het gelukkig goedquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Lief,hoe gaat het nu met de drukte en je eigen katten?
Aah, wat liefquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:00 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
Lucky catquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:17 schreef Oognip het volgende:
Lijkt deze niet ontzettend op een furby?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
k vind m juist hierop lijkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:17 schreef Oognip het volgende:
Lijkt deze niet ontzettend op een furby?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, en als je dat nou van te voren had geweten, had het je een ticket bespaardquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je niet bij de grond kan dan hang je wel idd
Zo knap is 'ie nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vind m juist hierop lijken
[ afbeelding ]
Als ik een kleine jongetjeskat was zou ik wel wat blijer kijken tussen die tettenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
haha
Op deze lijkt 'ie nog meer
[ afbeelding ]
Ik vind het knapquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik een kleine jongetjeskat was zou ik wel wat blijer kijken tussen die tetten
Ik snap dat niet he? Ben je tot over je oren verliefd en dan zie je je aanstaande naakt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:26 schreef Greys het volgende:
Ze zullen elkaar toch wel naakt hebben gezien al dan?
Maar alleen nog nergens iets in gestopt?
Principes, gebruik, geloofquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet he? Ben je tot over je oren verliefd en dan zie je je aanstaande naakt.
Dan ben je volgens mij gewoon homo als je er niet direct op duikt
Ja, dikke lul 3 bier, maar knap je dan op een gegeven moment niet uit elkaar van euhm...verlangen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Principes, gebruik, geloof
Ik snap het zelf óók niet, daar niet van. Ik zie het nut ook niet.
Maar ik snap wel meer dingen niet
Whehehehe, of je hebt al een relatiedip voor je gewipt hebt en dan hoeft t heul niet eens meerquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, dikke lul 3 bier, maar knap je dan op een gegeven moment niet uit elkaar van euhm...verlangen?
jawel, en dan ben je zondig en mot je biechtenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, dikke lul 3 bier, maar knap je dan op een gegeven moment niet uit elkaar van euhm...verlangen?
Nou, dat zou op zich best ideaal zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehe, of je hebt al een relatiedip voor je gewipt hebt en dan hoeft t heul niet eens meer
Dan maar biechtenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jawel, en dan ben je zondig en mot je biechten
Alle begin is moeilijk, hij zal het wel leren van zijn broertje uiteindelijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:31 schreef Cat22 het volgende:
Ecco blieft geen grit onder zijn poezelige voetjes. Mand is alweer natgeplast en net kon ik hem weer wegplukken en op de goede plek neerzetten. Eens kijken of een wisseling van slaapmand en kattebak meer duidelijkheid brengt.![]()
Maar om kattegrit te eten is het betreden van het toilet weer geen enkel probleem.
Ja dat dusquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Bid je wat weesgegroetjes en dan mag je dr lekker weer op, ideaal
Vroeger ging het ook zo en dat waren toch ook gelukkige huwel... ow, laat maar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:39 schreef Ynske het volgende:
ik vind t ook heel moeilijk te begrijpen.
ook mensen die idd vanuit hun geloof iemand ontmoeten, een paar keer wat gaan eten/bioscoopje etc na een maand of 6 verloven en dan gaan trouwen. nog niet eens een tijdje bekeken of je elkaar de koppen niet inmept als je langer dan n uur in een ruimte bent
Ja, lekker spetterend huwelijk heb je dan als je gaat trouwenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:26 schreef Greys het volgende:
Ze zullen elkaar toch wel naakt hebben gezien al dan?
Maar alleen nog nergens iets in gestopt?
Mijn oma was smoorverliefd, tot de huwelijksnachtquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vroeger ging het ook zo en dat waren toch ook gelukkige huwel... ow, laat maar.
vr0egah ja, maar das toch niets meer voor nuquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vroeger ging het ook zo en dat waren toch ook gelukkige huwel... ow, laat maar.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn oma was smoorverliefd, tot de huwelijksnacht
Letterlijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, lekker spetterend huwelijk heb je dan als je gaat trouwen
quote:
ja of nietquote:
Ik maakte een garpje. Volgens mij zijn van de oude generatie heel veel mensen blijven hangen in een heel ongelukkig huwelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
vr0egah ja, maar das toch niets meer voor nu
waarmee ik neit wil zeggen dat je maar iedere hansworst in je doos moet proppen, maar elkaar leren kennen lijkt me op zich ook niet overbodig
Misschien de eerste keer toch maar een condoom doen dan?quote:
ik mis de ring, vrouwencondoom, pil, spiraaltje en voor t zingen de kerk uitquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
Je had hem al onder je knip en plak zitten voor de zekerheid zeker Cat, dat condoom?![]()
Altijd!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
Je had hem al onder je knip en plak zitten voor de zekerheid zeker Cat, dat condoom?![]()
Dat doet niks aan de spetter.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik mis de ring, vrouwencondoom, pil, spiraaltje en voor t zingen de kerk uit
aan de spetter niet, maar wel aan t gevolgquote:
En hoe is het weer daar, valt het een beetje mee?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:54 schreef Rewimo het volgende:
Zal wel lukken hier, we hebben een prima kamer en het eten wasvanavond!
Maar als je zolang wacht met sex omdat je daarin gelooft dan is dat gevolg logisch en is daar weinig in te wensen en te kiezen denk ik. (waaaaat een draak van een zinquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
aan de spetter niet, maar wel aan t gevolg
dat zeker te weten ook gaat spetteren
Dit is geen tat voor dunne lijntjes denk ik, dan zie je niet meer wat t isquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
ja 5/6 cm hoog is veels te klein, ook al doe je dunne lijnen. Moet wel een stuk groter.
Da's slim! Kun je sinterklaas opvangen als hij terugkomt uit NL.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:34 schreef Muis006 het volgende:
Mooie tattoo Non! Zit er een gedachte achter of vond hij hem gewoon mooi?
Ik ga 5 dagen naar Barcelona, vlak voor Kerst
Ja precies, die ouwe rakker heeft vast kilo's pepernoten waar 'ie vanaf moet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's slim! Kun je sinterklaas opvangen als hij terugkomt uit NL.
Bril-jant.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja precies, die ouwe rakker heeft vast kilo's pepernoten waar 'ie vanaf moet.
Ja hai, we had moved on.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:37 schreef tombolafan het volgende:
Erge lijkt me nog wel dat je misschien hele slechte seks gaat krijgen en dan denkt dat het zo hoort
Hij heeft al jaren een leeuwenticquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:34 schreef Muis006 het volgende:
Mooie tattoo Nok! Zit er een gedachte achter of vond hij hem gewoon mooi?
Ik ga 5 dagen naar Barcelona, vlak voor Kerst
Hij wilde eerst deze, maar die is wel wat te vrouwelijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:42 schreef Greys het volgende:
Ik vind die leeuw ook mooi.
Had ik die maar op mijn enkel laten zetten 20 jr geleden ipv dat stomme dolfijntje
Die zie ik niet, plaatje doet het niet hierquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij wilde eerst deze, maar die is wel wat te vrouwelijk
[ afbeelding ]
Jaaaaaaa vorige keer ook gezienquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh oh oh op 3 nu, die mensen van Little Brittain, maar dan nieuw programma![]()
Ja dat soort dingen moet je echt gewoon alleen aan deze twee overlaten!quote:
Echt een geniaal stelquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
You do not look like the man in the picture.
Your shirt is different![]()
Als ik met David Walliams getrouwd zou zijn, zou ik standaard tena lady dragen denk ikquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt een geniaal stel
Die lange is als 'zichzelf' best kinda cute op zijn manier trouwens!
En heeft een bloedmooi Nederlands model als vriendin. Of vrouw zelfs inmiddels.
Ik dacht echt altijd dat ie van de heren zou zijn!
Wss issie echt heel saai irl.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als ik met David Walliams getrouwd zou zijn, zou ik standaard tena lady dragen denk ik
Nahquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wss issie echt heel saai irl.
Adian Edmondson en Jennifer Saunders zijn schijnbaar ook megasaai en zitten de hele dag op hun boerderie heerlijk te kniezen![]()
![]()
Idem voor Dawn French en Lenny Henry
Ik kan nu toch nog niet slapen, dus ik ga nog even filmpje kijken geloof ikquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:21 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet maar gaan slapen, maar ik heb geen zin om het weekend te beëindigen
Leukquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hier trouwens de ingeschreven honden en mensen voor de reunie Greys.. tot nu toe.. komen er misschien nog meer bij
Totaal aantal ingeschreven personen 138
Aantal SOS honden 79
Totaal aantal honden 123
WTF? Alsof Boor in zijn kont genomen wordtquote:
Vandaar... 'charming'quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
WTF? Alsof Boor in zijn kont genomen wordt
Dat kapsel!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:24 schreef oh-oh het volgende:
Die vacht, en dat met 8 weken![]()
[ afbeelding ]
Snap ik, vooral bij dat koppie inderdaad, dat haar als een helmpjequote:Op zondag 14 augustus 2011 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik noem die puppycut bij poedels altijd de gorillalook![]()
Nee die ruggen , ik weet niet, ik vind het echt net van die brede silverbacks zo , zn moeder had ook nog steeds die puppycut, tot ze het nest kreeg.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Snap ik, vooral bij dat koppie inderdaad, dat haar als een helmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |