abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 00:27:07 #1
163650 Greys
pi_100697725

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | Belana | APK | Rewimo | Oognip | indaha | _Multiply86_ | Mama_mia

2pp0kgm.gifmolenke.gifwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpg
dinges.jpgmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgknabbel.gifelfhead.jpglips.jpg
woei.gifuui1.pngIan-Nick-Avatar.jpgmarat.jpgMikmak.jpg1.jpgCat.jpg_MG_2167.jpgstupidfok.GIF

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 00:27:33 #2
163650 Greys
pi_100697745
En omdat het kan nog even in de herhaling O+
Zzzzzzzzzzz :Z

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100697779
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoezo? :o

Kijk nou O+ Het wordt steeds knusser :D

[ afbeelding ]
Mijn eigen katten hebben heel veel stress nu er opeens weer kittens zijn. Het zijn 4 kittens uit 3 verschillende nestjes van 3 verschillende leeftijden. Ze kunnen dus niet allemaal in de bench. De oudste 2 lopen los 's nachts. Onze eigen katten vliegen elkaar nu heel erg in de haren door de stress van de kittens. Omdat mijn huis maar zo klein is heb ik op dit moment geen optie om ze apart te doen dus ik heb ze nu als extra ruimte het balkon gegeven in de hoop dat ze een beetje kalmeren. Mocht het zo blijven dan moeten we even heel hard nadenken wat we nu gaan doen
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 00:30:14 #4
163650 Greys
pi_100697855
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:28 schreef Oognip het volgende:

[..]

Mijn eigen katten hebben heel veel stress nu er opeens weer kittens zijn. Het zijn 4 kittens uit 3 verschillende nestjes van 3 verschillende leeftijden. Ze kunnen dus niet allemaal in de bench. De oudste 2 lopen los 's nachts. Onze eigen katten vliegen elkaar nu heel erg in de haren door de stress van de kittens. Omdat mijn huis maar zo klein is heb ik op dit moment geen optie om ze apart te doen dus ik heb ze nu als extra ruimte het balkon gegeven in de hoop dat ze een beetje kalmeren. Mocht het zo blijven dan moeten we even heel hard nadenken wat we nu gaan doen
Oh ik heb even gemist dat je er nog wat andere bij had gekregen :@
Ik dacht dat je momenteel alleen die ene makkelijke had. Had je toen niet de neiging om te zeggen 'da's ff genoeg ook voor nu'? Waarom heb je er zoveel dan? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100697994
Oeh, das rot... Kun je niet een extra bench doen of wat katten in de gang?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 00:33:57 #6
163650 Greys
pi_100698022
Ja leen ergens een extra bench :Y
Hebben ze die niet bij de stichting voor je te leen?
Ik snap eerlijk gezegd wel dat je eigen katten het nu wel erg druk vinden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 augustus 2011 @ 00:43:09 #7
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_100698414
Haaai ladies :W
Lees dat het gezellig was :D TZT zal ik van Cat wel de uitgebreidere versie te horen krijgen :+

Mijn tijden: 3.00 - 12.00 uur :7 ( nou ja, technisch gesproken 11.00 uur, maar heb een uur liggen snoozen :P

En dit:
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 22:19 schreef Cat22 het volgende:
Volgende keer zetten we toch de tent op in de tuin? *O*
Zal ik de vouwwagen van mijn broer lenen? _O-
Als ik mee mag en kan en er IS een vouwwagen, kunnen jullie me altijd op 1 van de zitbankjes kwijt :+ _O- (ervaringsdeskundige)
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_100698597
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:33 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, das rot... Kun je niet een extra bench doen of wat katten in de gang?
Onze eigen katten zitten 's nachts in de gang/keuken/kleine kamer, dat is 1 ruimte dat we niet af kunnen sluiten. Extra bench kan op zich.
En waarom ik er nu zoveel heb? Joe heeft niesziekte en daarvoor heb ik gebeld met de coordinator. De coordinator zei dat het zo zielig was dat Joe alleen zat en dat ze nog wel een kitten had om hem gezelschap te houden, maar dat kan weer niet met de niesziekte. Toen zei ze dat ik Joe maar naar het asiel moest brengen omdat hij anders de andere kittens zou besmetten en de 3 (opeens 3 ja) maar op moest halen. Ik wilde niet dat Joe naar het asiel ging dus dat heb ik gezegd. Toen had ze opeens een ander huisje voor Joe waar hij naar toe zou gaan samen met een kitten van zijn leeftijd. Daar ben ik mee akkoord gegaan. Eenmaal in de auto voor de 'kittenruil' werd ik gebeld dat we Joe medicijnen gingen geven en dat ik hem mocht houden en dat de andere 3 er gewoon bij mochten. Dus toen had ik er opeens 4 en ik kan niet goed nee zeggen :@ We hebben er al eens 4 gehad en dat ging goed maar die kwamen ook uit hetzelfde nest, deze uit verschillende. Ik vind 4 eigenlijk te veel, maar ik dacht dat het wel zou kunnen...
Als mijn eigen katten zo gestresst blijven dan kan het niet anders dan dat er 2 van de kittens weggaan, want zo is het geen doen.
Op dit moment zijn ze overigens rustig...
pi_100698660
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:47 schreef Oognip het volgende:

[..]

Onze eigen katten zitten 's nachts in de gang/keuken/kleine kamer, dat is 1 ruimte dat we niet af kunnen sluiten. Extra bench kan op zich.
En waarom ik er nu zoveel heb? Joe heeft niesziekte en daarvoor heb ik gebeld met de coordinator. De coordinator zei dat het zo zielig was dat Joe alleen zat en dat ze nog wel een kitten had om hem gezelschap te houden, maar dat kan weer niet met de niesziekte. Toen zei ze dat ik Joe maar naar het asiel moest brengen omdat hij anders de andere kittens zou besmetten en de 3 (opeens 3 ja) maar op moest halen. Ik wilde niet dat Joe naar het asiel ging dus dat heb ik gezegd. Toen had ze opeens een ander huisje voor Joe waar hij naar toe zou gaan samen met een kitten van zijn leeftijd. Daar ben ik mee akkoord gegaan. Eenmaal in de auto voor de 'kittenruil' werd ik gebeld dat we Joe medicijnen gingen geven en dat ik hem mocht houden en dat de andere 3 er gewoon bij mochten. Dus toen had ik er opeens 4 en ik kan niet goed nee zeggen :@ We hebben er al eens 4 gehad en dat ging goed maar die kwamen ook uit hetzelfde nest, deze uit verschillende. Ik vind 4 eigenlijk te veel, maar ik dacht dat het wel zou kunnen...
Als mijn eigen katten zo gestresst blijven dan kan het niet anders dan dat er 2 van de kittens weggaan, want zo is het geen doen.
Op dit moment zijn ze overigens rustig...
-O- ze mogen niet weg ;(
wat een rotsituatie :( -knuff- hopelijk blijft het rustig en wennen ze gewoon aan elkaar O+
♥ scars make us who we are ♥
pi_100698822
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:49 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

-O- ze mogen niet weg ;(
wat een rotsituatie :( -knuff- hopelijk blijft het rustig en wennen ze gewoon aan elkaar O+
Dat zou natuurlijk het fijnste zijn, maar de gezondheid van mijn eigen katten gaat in dit geval voor. Zo gestresst als ze vandaag en gister waren zijn ze nog niet geweest. Ons huis is eigenlijk ook gewoon te klein voor nog 4 pleegkittens. We gaan het zien.
pi_100698834
En als je alle kittens in de bench doet? Dat kan niet? Ik zou echt een extra bench regelen... Of nee leren zeggen :+
pi_100698888
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:53 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dat zou natuurlijk het fijnste zijn, maar de gezondheid van mijn eigen katten gaat in dit geval voor. Zo gestresst als ze vandaag en gister waren zijn ze nog niet geweest. Ons huis is eigenlijk ook gewoon te klein voor nog 4 pleegkittens. We gaan het zien.
Ja tuurlijk, dat snap ik :* en daar heb je ook groot gelijk in ^O^

welke zou je houden dan, als je er 2 weg moest doen?
pi_100699170
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:53 schreef tombolafan het volgende:
En als je alle kittens in de bench doet? Dat kan niet? Ik zou echt een extra bench regelen... Of nee leren zeggen :+
Alle kittens in de bench kan niet want die gaan nog vechten.
pi_100699292
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:55 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, dat snap ik :* en daar heb je ook groot gelijk in ^O^

welke zou je houden dan, als je er 2 weg moest doen?
De oudste 2. Die beginnen elkaar leuk te vinden en die hebben mijn hart gestolen. :@
pi_100699327
Ik wacht het nog een dag af en ga nu eerst lekker slapen. Trusten :W
pi_100699367
Slaap lekker :*
pi_100704323
Wat een regen zeg.. ben zeiknat.

Goedemorgen :W
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 augustus 2011 @ 08:13:46 #18
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100704357
Wat een heerlijk vakantieweer *O*

}:|
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 08:53:59 #19
163650 Greys
pi_100704496
Mogguh!

Nog één dagje volhouden geloof ik met de regen!
Vanaf morgen schijnt het beter te worden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100704498
Vrijdag, zaterdag en zondag pleeaaaaase mooi weer :X
pi_100704624
Morning :W
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_100704663
Het gaat steeds beter met het kunstje van Diaz. Denk dat hij het morgen wel kan. Hij verliest ook zn concentratie naar 5 minuten, dus k kan niet zo lang oefenen met hem haha. James had het toen zo door. O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 augustus 2011 @ 09:37:30 #23
13151 crew  Rewimo
pi_100704790
Voor de rest van de week ziet het er goed uit *O* Als je op Trend klikt zie je ook de volgende 3 dagen :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 augustus 2011 @ 09:46:57 #24
13151 crew  Rewimo
pi_100704895
Zometeen de laatste dingen in de auto en dan gaan we :)
pi_100704982
Fijne vakantie Rewimo
  zondag 14 augustus 2011 @ 10:30:58 #26
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_100705354
Have fun Rewimo!

Boh, zware nacht :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_100706096
hoe is het nu met de kattenstress oognip?
knapt joe al weer een beetje op?

de boerka-nachtjapon van ean
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:37:51 #28
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_100706419
Nah, we hebben toch een foto nodig met kind erin hoor , voor de beeldvorming :P
Kun je gelijk testen of ie echt zo moeilijk aangaat!

Ik ben op mn werk :D
Het is zo een hoereschijtweer, en ik had thuis zo lekker doorgepakt gisteren, dat ik besloten heb om hier es wat dingen weg te werken die doordeweeks niet gaan *)
Zin an, eerst ff ontbijten, we zijn gelopen door de regen _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_100706551
w/

Wasjes doen, vakantiespul klaarleggen, Redcat verhaaltjes schrijven, WW zaken regelen. Dat is mijn zondag. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 11:53:39 #30
163650 Greys
pi_100706756
Het is hier gewoon droog en O+ zonnig O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100706808
Hier alleen maar regen

En vanmorgen kwam mijn vriend met een boze en zeiknatte Fire naar boven die heeft de hele nacht in de regen buiten gezeten.
Ik had hem om 04:00 al gemist maar dacht hij ligt vast beneden.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 14 augustus 2011 @ 11:56:16 #32
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_100706823
:W

Gister was heeeeeeeeeeerlijk O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 12:06:31 #33
163650 Greys
pi_100707060
O+ O+

En zoals elke ochtend even de oren van Boor likken :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100707155
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 11:53 schreef Greys het volgende:
Het is hier gewoon droog en O+ zonnig O+
Hier ook, dus tijd voor een terrasje! O+

Rewimo, fijne vakantie! *O*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 12:13:14 #35
163650 Greys
pi_100707223
Veel plezier met terrassen! *O*

Heel fijne vakantie Rewimo! :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100707230
w/
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 12:25:35 #37
163650 Greys
pi_100707543
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:13 schreef tombolafan het volgende:
w/
:W :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100707550
Wat doet je team het toch leuk Greys. O+

Tombooo!!!! w/ GB! *O*

Fijne vakantie Rewimo! :W

Hier is het bewolkt en zeikt het regelmatig van de regen. }:| Heerlijk dagje om binnen te blijven. O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 14 augustus 2011 @ 12:29:30 #39
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_100707644
Rewimo, fijne vakantie!
Boh, het is echt fijn werken zonder onderbrekingen zeg O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_100707677
Ja hier ook slecht weer -O- , ik maak er een lekkere pyamadag van ;)
Rewimo een fijne vakantie, ik hoop dat jij het goede weer bij je hebt :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_100707697
Ik heb zin om de hele dag in bed te blijven, maar ik heb om 15.00 een verjaardag en nu al geen zin _O-
En geen cadeautje ook nog :')
pi_100707739
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 11:18 schreef ferrari_rood het volgende:
hoe is het nu met de kattenstress oognip?
knapt joe al weer een beetje op?

[ afbeelding ]
de boerka-nachtjapon van ean
De kattenstress valt nu mee, maar dat komt ook omdat 3 kittens verstopt liggen in de tv kast :') Maar goed, zodra ze eruit komen zal het vast beter gaan. Het heeft natuurlijk ook wel tijd nodig. Met Joe gaat het wel goed, het enige wat hij doet is af en toe een tijdje niezen maar dat gaat gelukkig al beter :)
Ik krijg zo visite voor mijn verjaardag. De bedoeling was dat ze om 3 uur zouden komen maar ze zijn er al over een kwartier :')

Ik vind die nachtjapon zo wel leuk hoor :) Ik ben benieuwd hoe het er uit ziet met Ean erin.
pi_100707749
Hele dag in bed vind ik niks aan. Maar hele dag in slobberbroek op de bank is heerlijk. O+
pi_100707759
Is het iets waar je onderuit kan (een beetje ziekjes doen) :P of iets van directe familie die gelijk op bezoek komen als je je ziek meldt?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 augustus 2011 @ 12:37:59 #45
163650 Greys
pi_100707866
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Rewimo, fijne vakantie!
Boh, het is echt fijn werken zonder onderbrekingen zeg O+
Behalve dan de FOK! onderbrekingen :D

quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:31 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb zin om de hele dag in bed te blijven, maar ik heb om 15.00 een verjaardag en nu al geen zin _O-
En geen cadeautje ook nog :')
Kan je dat nog ergens kopen dan op zondag?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100707920
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:06 schreef Greys het volgende:
O+ O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En zoals elke ochtend even de oren van Boor likken :')
[ afbeelding ]
Wat een gezellig stel bij elkaar *;
pi_100707937
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:37 schreef Greys het volgende:

Kan je dat nog ergens kopen dan op zondag?
Hier wel ja :+

En ik hoef ook niet per se in bed te liggen maar wil gewoon in luie kleren in huis hangen ipv nadenken over wat je aan moet enzo :')
pi_100707953
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Nah, we hebben toch een foto nodig met kind erin hoor , voor de beeldvorming :P
Kun je gelijk testen of ie echt zo moeilijk aangaat!

Ik ben op mn werk :D
Het is zo een hoereschijtweer, en ik had thuis zo lekker doorgepakt gisteren, dat ik besloten heb om hier es wat dingen weg te werken die doordeweeks niet gaan *)
Zin an, eerst ff ontbijten, we zijn gelopen door de regen _O-
Ga je de boel reorganiseren daar :P
pi_100707969
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:40 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Hier wel ja :+

En ik hoef ook niet per se in bed te liggen maar wil gewoon in luie kleren in huis hangen ipv nadenken over wat je aan moet enzo :')
Is het zo'n verjaardag die wel leuk is als je er eenmaal bent?
pi_100708008
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Is het zo'n verjaardag die wel leuk is als je er eenmaal bent?
Ik hoop het (en anders ben ik snel weer weg :@ ), het ligt er een beetje aan wie van de genodigden (niet) komen :P

Punt is dat de jarige zelf wel echt leuk is :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')