SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Drollenvanger 4 tha rescue
Ga eens snel offline jij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:08 schreef Drollenvangertje het volgende:
[..]
Skihut is sowieso een zuigtent
We weten uit welke zieke geest het komt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:09 schreef cablegunmaster het volgende:
Maar als ik al die sprookjes ga voorlezen dan kom ik heel schuinig over
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okee dit was de laatste keer.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je gaat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ja mensen...... ik ga verstandig zijn dit keer
Das ook voor het eerst.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker stappen dus?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Je gaat mee luisteren naar mijn lieve sprookjes? vol met Verdriet PASSIE, geagegreerde derde graads brandwonden, aparte buttsecks met gele kaboutertjes en fantasierijke draken getint in roze?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
Check je temperatuur, hoe is de bloeddruk?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
nee ik blijf thuisquote:
Jaquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
We weten uit welke zieke geest het komt.
[..]
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okee dit was de laatste keer.
+
=
Anonimity is a bliss
Wutquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je gaat mee luisteren naar mijn lieve sprookjes? vol met Verdriet PASSIE, geagegreerde derde graads brandwonden, aparte buttsecks met gele kaboutertjes en fantasierijke draken getint in roze?
Een keer niemand afwerken op het toiletquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
nee dat niet helaasquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je gaat mee luisteren naar mijn lieve sprookjes? vol met Verdriet PASSIE, geagegreerde derde graads brandwonden, aparte buttsecks met gele kaboutertjes en fantasierijke draken getint in roze?
Je doet je best maar schat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
hoe weet jij datquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een keer niemand afwerken op het toilet?
Grapje, c_a![]()
Je weet niet wat je mist! Ik versla gooische vrouwen makkelijk!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat niet helaasIk ga zo dvd kijken (gooische vrouwen
Waarom ben ik eraan begonnen, nu ben ik verslaafd
)
Mag ik erbij kruipen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee, paracetamol nemen, en op bed dvd'tje kijken
Ja hoorquote:
Toffe plaat is dat, ik weet al precies welkequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:15 schreef robdriessen het volgende:
Dan zometeen een nummer waarvan veel mensen de clip nog kennen. Iets met dames in bikini en zwaar bouwgereedschap
gooische vrouwen kijkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat doe jij daar bij c_a in bed.
Je vroeg om toestemmingquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat doe jij daar bij c_a in bed.
* gewoonfaye maakt boodschappenlijstjequote:
Dan wil ik er ook bij.quote:
Chocolade pasta, chocolade reep! en nog iets van een lekkere snack erbijquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
* gewoonfaye maakt boodschappenlijstje
• brood
• pannekoekenmix
• pindakaas
• melk
• appels
• ananas
Rozijnen kopen. Door de pannenkoeken moeten altijd rozijnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
• brood
• pannekoekenmix
• pindakaas
• melk
• appels
• ananas
Toen ben ik homo gewordenquote:
Ze is zo lief als ze boos is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
• brood
• pannekoekenmix
• pindakaas
• melk
• appels
• ananas
Whehehehehequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toen ben ik homo geworden.
Grapje
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toen ben ik homo geworden.
Grapje
Vergeet de componenten van een spudgun niet om die ananas in te brengenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
• brood
• pannekoekenmix
• pindakaas
• melk
• appels
• ananas
Bah nee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:18 schreef Drollenvangertje het volgende:
[..]
Rozijnen kopen. Door de pannenkoeken moeten altijd rozijnen
*jaloers is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:18 schreef gewoonfaye het volgende:
Nou, ik ga lekker high school musical kijken!
Houdoe!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
We weten uit welke zieke geest het komt.
Veel plezier FayeFayeFayequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:18 schreef gewoonfaye het volgende:
Houdoe!
[ afbeelding ]
Het begin klinkt wel okay, maar weg met die stroop.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:19 schreef robdriessen het volgende:
Boerenpannenkoek: Spek, ui, champignons. En appelstroop er overheen.
Baas.
Dit!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:20 schreef Zokunen het volgende:
Pannekoek met appel en rozijn kan ook best goed te doen zijn.
jij komt voor in mijn laatste verhaaltjequote:
wordt druk in mijn bedquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mag ik erbij komen om verhaaltjes voor te lezen?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij komt voor in mijn laatste verhaaltje
en kabel, heloef, faye, jofu, zook, troll
je hebt een erg kleine rol en hebt geen seksquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb ik seks?
Ow wacht in sprookjes is er geen seks toch?
veel plezierquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:18 schreef gewoonfaye het volgende:
Houdoe!
[ afbeelding ]
Het is geschreven door Knetter.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb ik seks?
Neen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:20 schreef Zokunen het volgende:
Pannekoek met appel en rozijn kan ook best goed te doen zijn.
geen seks met eggsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt een erg kleine rol en hebt geen seks
Ik vrees het ergste.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij komt voor in mijn laatste verhaaltje
en kabel, heloef, faye, jofu, zook, troll
Sprookjes? gebasseerd op fantasie zijn wat je wil dat het is. Is het wat je wil dat het zijt dan zijt het geen seksier dan een hete vrouw die net onder de douche vandaan komt met lange benen blond haar een beetje zoals C_A maar dan niet C_A anders kan C_A er niet over fantaseren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb ik seks?
Leeft ze nogquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:21 schreef Myraela het volgende:
Mijn oma maakte vroeger altijd onwijs lekkere appel-pannekoeken. Maar van iemand anders dan mijn oma eet ik ze niet en mijn oma heb ik al jaaaren niet gezien.
ik verklap je naamquote:
Or is it?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik verklap je naam
heloef de hero
Dat klinkt wel fucking lekker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:19 schreef robdriessen het volgende:
Boerenpannenkoek: Spek, ui, champignons. En appelstroop er overheen.
Baas.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sprookjes? gebasseerd op fantasie zijn wat je wil dat het is. Is het wat je wil dat het zijt dan zijt het geen seksier dan een hete vrouw die net onder de douche vandaan komt met lange benen blond haar een beetje zoals C_A maar dan niet C_A anders kan C_A er niet over fantaseren.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:21 schreef Myraela het volgende:
Mijn oma maakte vroeger altijd onwijs lekkere appel-pannekoeken. Maar van iemand anders dan mijn oma eet ik ze niet en mijn oma heb ik al jaaaren niet gezien.
Gisteren was ik een onzekere ridder die Faye kon neuken, maar die signalen niet begreep.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik verklap je naam
heloef de hero
Dat laatste sprookje ga je niet teveel aanpassen jij!!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:22 schreef cablegunmaster het volgende:
Binnenkort doe ik ook een sprookjes set met een goede vriendin van me samen die ik mijn hele leven praktisch al ken , haar geest is net zo ziek als de mijne. geen idee hoe dat uitpakt maar dat laat ik je nog wel weten
[..]
Or is it?![]()
De verteller heeft de laatste macht in zijn sprookje
![]()
alsof je je daaraan ergert dat ik hem aanpasquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat laatste sprookje ga je niet teveel aanpassen jij!!!!
grrmbl ik post hem soberso nadat jij hem verteld hebt
LightLuke of Rob PMen die weten het wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:23 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik moet nog leren om een jingle op te nemen
Iemand tipsies hiervoor?
Audacity?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
LightLuke of Rob PMen die weten het wel.
nja.. niet echtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
alsof je je daaraan ergert dat ik hem aanpas
Niet het eerste wat ik denk als ik Smeg zie postenquote:
Er zou nog (edit) achter moeten staanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:24 schreef Zokunen het volgende:
Delerium feat. Sarah McLachlan - Silence (Tiësto's In Search Of Sunrise Remix)
Lijkt me sterk dat rob die versie draait, luister stiekem weer half....
Maar die versie is wat lang voor rob
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet het eerste wat ik denk als ik Smeg zie postenMisschien na 5 keer kijken ofzo
Goed voor de improvisatiequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:26 schreef cablegunmaster het volgende:
Het erge is ik doe mijn voorlees uurtje nooit nuchter
Dikke duh om 12 uurquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:26 schreef cablegunmaster het volgende:
Het erge is ik doe mijn voorlees uurtje nooit nuchterimpossible.
quote:
Ik heb er geen verstand van dus ik zou het niet weten.quote:
Viel gisteren nauwelijks op!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:26 schreef cablegunmaster het volgende:
Het erge is ik doe mijn voorlees uurtje nooit nuchterimpossible.
Ik ben de meest nuchtere persoon dronken. Reden des te meer waarom ik nog single benquote:
Ik wel. Geen metal aub, rustig wakker wordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:28 schreef Zokunen het volgende:
Zijn er trouwens mensen die denken tussen 13 en 14 uur te luisteren?
Ik heb echt nog geen idee wat ik ga draaien, maar suggesties zijn welkom.
En als ik eerder wakker ben wil ik ook wel eerder beginnen maar zet de wekker om 12:00
Hmm dubste mix ik liever maar heb traktor niet geinstalleerd atm :Squote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wel. Geen metal aub, rustig wakker wordenMisschien Dubstep?
Een van de beste tracks ooit imho.quote:
Wat heb je verder in de aanbieding dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hmm dubste mix ik liever maar heb traktor niet geinstalleerd atm :S
Ehm alles, zo ongeveerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat heb je verder in de aanbieding dan?
Doe dan maar knuffelrockquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Doe dan maar knuffelrockDie spoiler redt onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Hebben we een ons?quote:
Leuk dat je ook een nummer voor mij draait Rob.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:31 schreef robdriessen het volgende:
Dadelijk op nummer 7 een stamper voor eenzame mensen
Ah ik dacht misschien was het cryptischquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Eigenlijk zodra zac in beeld komt, denk ik dat ik nooit meer in staat ben om geil te worden, zodra ik die vanessa zie en ze begint te zingen, klinkt ze zo zielig dat ik geld wil geven aan elk goed doel geven en haar wil ik ook geld geven, om te stoppen en zelfmoord te plegen
Dat klinkt als kwaliteits tvquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Eigenlijk zodra zac in beeld komt, denk ik dat ik nooit meer in staat ben om geil te worden, zodra ik die vanessa zie en ze begint te zingen, klinkt ze zo zielig dat ik geld wil geven aan elk goed doel geven en haar wil ik ook geld geven, om te stoppen en zelfmoord te plegen
Ashley Tisdale en haar homobroer zijn eigenlijk het leukstquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga fok afsluiten![]()
Welterusten allemaal
Kusje voor Faye omdat lief
Kusje voor Knetter omdat Knetter
Kusje voor Heloef omdat poepie
Adios en rob bedankt voor het draaien tot nu toe
Die ene met die beatquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:36 schreef Zokunen het volgende:
Ik weet welk nummer het is...
KAN ER ALLEEN NIET OPKOMEN GRRRRR
Je hebt wel humor soms.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Aaaaah...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jammer dat vh er niet is
mijn laatste sprookje gaat over hem
Jij geniepige offlinertquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jammer dat vh er niet is
Dan sta je al best lang droog....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:36 schreef gewoonfaye het volgende:
En nu gaan ze zingen. Down under is het droger dan de sahara. Ze zoenen ook gewoon niet
Ik zorg dat hij er bij komt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jammer dat vh er niet is
Vertellenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Aaaaah...moet ik hem dan bewaren? of vertellen?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga fok afsluiten![]()
Welterusten allemaal
En daarom verlaat je me zomaar op msnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hebt een stomme ui nu
kusje op je neusquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga fok afsluiten![]()
Welterusten allemaal
Oké.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je letters zijn niet naar het midden gecentreerd.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En daarom verlaat je me zomaar op msn
Dat kan ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]nee dat was de laptop die uitviel, nog niet weer opgestart
Born Slippy?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:38 schreef robdriessen het volgende:
Bij de volgende hoef ik maar 1 ding te zeggen....
Trainspotting.
quote:
morgen 14.00 uurquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wanneer mag ik een half uurtje proefdraaien?
Morgen mss?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wanneer mag ik een half uurtje proefdraaien?
Si Senol, Muchos bien!quote:
absoluutquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:40 schreef ValHallen het volgende:
Er is me ter ore gekomen dat er een verhaaltje over mij is geschreven?
correctquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:40 schreef ValHallen het volgende:
Echt nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:40 schreef ValHallen het volgende:
Had precies een uur aan muziek, kan niet te veel praten, anders loop ik te zeer uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
absoluut
alleen mag jij wel meer praten
gewoon DOEN!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:43 schreef Zokunen het volgende:
Rob, komt er nog een kutplaat, wil nog ff roken
Film afzetten, mijn muziekjes luisteren.quote:
Nee! Gewoon kaas kaas.quote:
Ik at komijnekaas.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vertel ons meer, vertel ons meer.
Nou, ik had zo nog wat witte puntjes (brood he), en in de koelkast lag een stuk lichtgele kaas gewoon lekker koel te wezen. Dus ik pak dat stuk zo vast, grijp naar een kaasschaaf en begin plakjes te schaven van een paar milimeter dik. Deze legde ik zo op de opengesneden puntjes dat ze goed bedekt waren. Toen ging ik dat opeten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vertel ons meer, vertel ons meer.
En dat allemaal dankzij een lijstje samengesteld door de grote DJ's ter aardequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:46 schreef Drollenvangertje het volgende:
Rob, ik chill keihard op deze muziek. Jeweet, dit is mijn stijl
Oh die track heb ik gewoon in mijn collectie staan.quote:
geen boter?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik had zo nog wat witte puntjes (brood he), en in de koelkast lag een stuk lichtgele kaas gewoon lekker koel te wezen. Dus ik pak dat stuk zo vast, grijp naar een kaasschaaf en begin plakjes te schaven van een paar milimeter dik. Deze legde ik zo op de opengesneden puntjes dat ze goed bedekt waren. Toen ging ik dat opeten.
Sensation White 2002 ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:48 schreef robdriessen het volgende:
Zometeen de nummer 1 van de Greatest Anthems of all time. Wie durft een gokje te wagen. Welke is het?
Boterquote:
Neen. Vandaag niet. Geen zin om een nieuw pakje open te maken en een mes te pakkenquote:
*sopsopsop*quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik had zo nog wat witte puntjes (brood he), en in de koelkast lag een stuk lichtgele kaas gewoon lekker koel te wezen. Dus ik pak dat stuk zo vast, grijp naar een kaasschaaf en begin plakjes te schaven van een paar milimeter dik. Deze legde ik zo op de opengesneden puntjes dat ze goed bedekt waren. Toen ging ik dat opeten.
boterquote:
quote:
Heel goed bezig jong.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:52 schreef Drollenvangertje het volgende:
Over 9 minuten begint mijn 5e dag zonder sigaretten
Toffe plaat. Zeker waardigquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:52 schreef robdriessen het volgende:
En hier is hij dan!
[ afbeelding ]
Goedzo ben net 2 min gestopt met rokenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:52 schreef Drollenvangertje het volgende:
Over 9 minuten begint mijn 5e dag zonder sigaretten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Stewie is en blijft een eindheldquote:
Hahaha.... eh... is dat goed of slecht?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik geef een halve neger voor deze set Rob
[ afbeelding ]
Goedquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hahaha.... eh... is dat goed of slecht?
Herkenbaar euvel trouwensquote:Als slapeloosheid langer dan een paar nachten duurt, kan de aandoening chronisch worden en kan het slaaptekort een zeer nadelige uitwerking op het welzijn hebben. Slapeloosheid verstoort het natuurlijke slaapritme, dat moeilijk te herstellen is. Sommige mensen die aan slapeloosheid lijden, verergeren onbedoeld de situatie door overdag of vroeg op de avond kort te slapen, waardoor 's nachts de kwaal juist erger wordt. Sommigen proberen ondanks het gebrek aan slaap te blijven functioneren, wat ernstige lichamelijke en psychische problemen kan opleveren. Het kan voorkomen dat iemand die bang is aan slapeloosheid te lijden, in werkelijkheid alleen minder behoefte aan slaap heeft. Het is normaal om bij het ouder worden lichter te gaan slapen en in kortere perioden. Sommige ouderen liggen in bed te woelen, omdat hun lichaam niet meer slaap nodig heeft, terwijl ze wel gewend waren aan een bepaalde tijd slaap.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Nu gaat dat mens weer zingen, mijn oren. Ze branden
Gewoon blijven kijken en luisterenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Nu gaat dat mens weer zingen, mijn oren. Ze branden
Niet als je hem 's nachts zachtjes in mijn oor gaat fluisterenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:54 schreef robdriessen het volgende:
Is het erg dat ik de hele tekst van dit nummer ken?
Heeft dit nummer tekstquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:54 schreef robdriessen het volgende:
Is het erg dat ik de hele tekst van dit nummer ken?
Heb er zin an!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi zometeen foute sprookjes
quote:Deep in the bosom of the gentle night
Is when I search for the light
Pick up my pen and start to write
I struggle, fight dark forces
In the clear moon light
Without fear... insomnia
I can't get no sleep
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
No electricity, something's all over me, greasy
Insomnia please release me and let me dream of
Makin' mad love to my girl on the heath
Tearin' off tights with my teeth
But there's no release, no peace
I toss and turn without cease
Like a curse, open my eyes and rise like yeast
At least a couple of weeks
Since I last slept, kept takin' sleepers
But now I keep myself pepped
Deeper still, that night I write by candle light
I find insight, fundamental movement, uh
So when it's black this insomniac take an original tack
Keep the beast in my nature under ceaseless attack
I gets no sleep
I can't get no sleep
I can't get no sleep
I can't get no sleep
I need to sleep, although I get no sleep
I need to sleep, although I get no sleep
Was da?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi zometeen foute sprookjes
zondequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
Fuck, internet gaat er zo uit, ouders gaan slapen
iPadquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
Waarom gaat internet er dan uit?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
The fuck? Waarom gaat dan het internet eruit?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
Omdat ik mijn slaapritme verkloot en anders niet slaap.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom gaat internet er dan uit?
mirnequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heb ik niets aan als het internet eruit is he.
Kerel tof doen met z'n 200k mp3'squote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja godver, nu gaat SAM al m'n mp3's importeren
geern internet abbo op je ipad? of wireless dat je kan jatten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heb ik niets aan als het internet eruit is he.
ja het helpt wel ook een tijdje gehadquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:58 schreef Myraela het volgende:
Oh en omdat ze boos waren omdat het huis een rotzooi was. Maar het was een beeetje van beide. Een soort van straf die meteen goed voor me zou zijn.
Wireless gaat er dus uit, buren hebben beveiligd. Abbo is bullshit op een ipad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
geern internet abbo op je ipad? of wireless dat je kan jatten?
Nee, dat gaat gewoon fucking lang durenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kerel tof doen met z'n 200k mp3's
heb geduldquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dat gaat gewoon fucking lang duren
quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
rob thx
was tof !
kusje op je neus
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:59 schreef Drollenvangertje het volgende:
RobJe staat in het lijstje der Grootheden bij mij
Ach ja, slapen is ook chil.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wireless gaat er dus uit, buren hebben beveiligd. Abbo is bullshit op een ipad.
bij maffia begonnen ze ook al.quote:
Heb ik, maar ik ga niet 3 weken aan één stuk door uitzenden, dus heb niet alle mp3's nodig.quote:
Bij mij ook, maar niet door zijn radioshowquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:59 schreef Drollenvangertje het volgende:
RobJe staat in het lijstje der Grootheden bij mij
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij maffia begonnen ze ook al.
kusje op je neus is gwoon mijn 'ding' het is lief en schattig en ik doe het
wil je liever een kusje op je eikel dan? no wait don't answer that
Grote piemels.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar niet door zijn radioshow [ afbeelding ].
zijn stem hequote:Op zondag 14 augustus 2011 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar niet door zijn radioshow [ afbeelding ].
Whehehquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij maffia begonnen ze ook al.
kusje op je neus is gwoon mijn 'ding' het is lief en schattig en ik doe het
wil je liever een kusje op je eikel dan? no wait don't answer that
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |