abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100720636
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:47 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Voldoende instellingen, waaronder DUO, die je daar het geld voor willen lenen.
En je hebt geen andere prioriteiten in je leven, je werkt of je studeert. Daarnaast mag je best een leuke hobby doen, een bestuursjaartje, een bijbaantje of een topsport, maar het mag best afgelopen zijn met het en-en-en-en verhaal, waarbij 12 uur college al als een ondragelijke last wordt gezien.
Jouw leven is vast saai als jouw enige prioriteit studeren of werken is. Bovendien, wie ben jij om dat andere op te leggen wat ze met hun leven moeten doen?
pi_100720667
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:46 schreef Chilliewillie88 het volgende:

[..]

moet je ook maar niet in zo'n versleten grafbak rondrijden ^O^
Jij roept hier maar wat maar je hebt eigenlijk helemaal geen benul van hoe en wat. :')
  zondag 14 augustus 2011 @ 17:49:48 #228
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100720668
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:49 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Jouw leven is vast saai als jouw enige prioriteit studeren of werken is. Bovendien, wie ben jij om dat andere op te leggen wat ze met hun leven moeten doen?
Diegene die mag opdraaien voor hun hobbies.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_100720683
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:48 schreef kree het volgende:

[..]

Nou dat bestuursjaartje zit er voor de meeste al niet meer in.

Want ja er is geen geld, dus we geven de studenten een boete.
Maargoed we storten wel weer miljoenen in de EU, die dat aan Griekeland etc kan gaan geven.
Ik schijt op de hele EU
Voor nominale studenten wel hoor, zoals het hoort natuurlijk.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_100720735
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:49 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Diegene die mag opdraaien voor hun hobbies.
Dus? Wij moeten dat ook voor jou, solidariteit, je weetz. We kunnen er geen 1948 van maken waar iedereen alleen maar werkt en studeert en vervolgens sterft.
pi_100720739
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:50 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Voor nominale studenten wel hoor, zoals het hoort natuurlijk.
Alleen zo gaat het niet in de praktijk.
Dus tsja, ik zal blij zijn als ik me studie heb afgerond, ben het echt meer dan zat.
Al dat gekloot en bureaucratisch gedoe.
Do what you love, love what you do!
  zondag 14 augustus 2011 @ 17:52:27 #232
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_100720755
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:47 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Voldoende instellingen, waaronder DUO, die je daar het geld voor willen lenen.
En je hebt geen andere prioriteiten in je leven, je werkt of je studeert. Daarnaast mag je best een leuke hobby doen, een bestuursjaartje, een bijbaantje of een topsport, maar het mag best afgelopen zijn met het en-en-en-en verhaal, waarbij 12 uur college al als een ondragelijke last wordt gezien.
12 uur college? Op de maandag zeker ja..
pi_100720777
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:52 schreef kree het volgende:

[..]

Alleen zo gaat het niet in de praktijk.
Dus tsja, ik zal blij zijn als ik me studie heb afgerond, ben het echt meer dan zat.
Al dat gekloot en bureaucratisch gedoe.
Ik zie het vaak genoeg gebeuren anders.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  zondag 14 augustus 2011 @ 17:53:12 #234
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100720788
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:51 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Dus? Wij moeten dat ook voor jou, solidariteit, je weetz. We kunnen er geen 1948 van maken waar iedereen alleen maar werkt en studeert en vervolgens sterft.
Blijkbaar niet, iedereen moet “zichzelf ontwikkelen” of “op zoek gaan naar zijn/haar innerlijke zelf” en wilt niet meer werken of studeren, maar moet er nog zooooveeel naast doen en een sociaal leven onderhouden. Blijkbaar is het raar om te studeren, werken en met pensioen te gaan.
pi_100720797

oostblokker

pi_100720829
?
pi_100720833
Hier een uitwonende student met 2 auto's en 2 koelkasten, zonder steun van pappie *O*
  zondag 14 augustus 2011 @ 17:55:57 #238
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100720882
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:52 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

12 uur college? Op de maandag zeker ja..
Ik hou het op maandag gemiddeld bij 8.
Dinsdag en donderdag heb ik er vaak wel 10.
pi_100720891
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:51 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Wat je in je vrije tijd doet moet jij weten, waarom moet de staat dat betalen? Vergeet niet dat we naar een tijd toegaan waarin we het allemaal moeten doen met minder overheidsgeld. Zelf betalen dus die opleiding, en veertig uur per week studeren natuurlijk.
pi_100720900
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hier een uitwonende student met 2 auto's en 2 koelkasten, zonder steun van pappie *O*
Steun van mama *O*
pi_100720923
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:53 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Ik zie het vaak genoeg gebeuren anders.
Uiteraard, maar als we (de regering) alleen nominale studenten willen af laten studeren dan gaat het hier niet de goede kant op.
Waar moet je het van hebben dan in Nederland?
Niet van goedkope arbeidskrachten, die komen wel uit Polen of we besteden het uit naar China voor 3 euro de dag per persoon.

Ga maar D66 stemmen denk hahahaha
pi_100720980
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:57 schreef kree het volgende:

[..]

Uiteraard, maar als we (de regering) alleen nominale studenten willen af laten studeren dan gaat het hier niet de goede kant op.
Waar moet je het van hebben dan in Nederland?
Niet van goedkope arbeidskrachten, die komen wel uit Polen of we besteden het uit naar China voor 3 euro de dag per persoon.

Ga maar D66 stemmen denk hahahaha
Dat doe ik ook, en die vinden het ook prima om de stufi af te schaffen en om het niveau van het onderwijs te verhogen. Het is een partij die het goed voorheeft met het onderwijs, niet per se met studenten.
pi_100720996
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:53 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Blijkbaar niet, iedereen moet “zichzelf ontwikkelen” of “op zoek gaan naar zijn/haar innerlijke zelf” en wilt niet meer werken of studeren, maar moet er nog zooooveeel naast doen en een sociaal leven onderhouden. Blijkbaar is het raar om te studeren, werken en met pensioen te gaan.
Is saai. Het leven draait om het jezelf naar je zin maken, niet om je uit de naad te werken en dan ongelukkig te sterven.
  zondag 14 augustus 2011 @ 17:59:42 #244
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100721026
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:58 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Is saai.
De overheid is niet jouw leven een spannend avontuur te maken.
Dat moet je zelf doen, als je het kan betalen of anderen bereid vindt het voor jou te financieren.
pi_100721033
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:58 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Dat doe ik ook, en die vinden het ook prima om de stufi af te schaffen en om het niveau van het onderwijs te verhogen. Het is een partij die het goed voorheeft met het onderwijs, niet per se met studenten.
Helemaal mee eens, stufie afschaffen kan maar dan moet er wel kwaliteit voor terugkomen en die komt er niet omdat ze het alleen willen afschaffen om kosten te besparen.
pi_100721043
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:56 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Wat je in je vrije tijd doet moet jij weten, waarom moet de staat dat betalen? Vergeet niet dat we naar een tijd toegaan waarin we het allemaal moeten doen met minder overheidsgeld. Zelf betalen dus die opleiding, en veertig uur per week studeren natuurlijk.
Hoezo zelf betalen? Ik kan het niet zelf betalen, en nu? Ik betaal het later terug echter.

En de staat betaalt mijn vrije tijd niet, je haalt dingen door elkaar.
pi_100721054
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:58 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Is saai. Het leven draait om het jezelf naar je zin maken, niet om je uit de naad te werken en dan ongelukkig te sterven.
Klopt, maar dat betaal je maar zelf natuurlijk. Studeren hoeft echt geen door de overheid gefinancierde kroegentocht te zijn.
pi_100721059
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:59 schreef GSbrder het volgende:

[..]

De overheid is niet jouw leven een spannend avontuur te maken.
Dat moet je zelf doen, als je het kan betalen of anderen bereid vindt het voor jou te financieren.
Ik begrijp het hele punt niet. Dus de overheid betaalt mijn biertje als ik de stad in ga? Waar komt dat vandaan want die betaal ik toch echt zelf.
  zondag 14 augustus 2011 @ 18:01:46 #249
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100721085
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:00 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ik begrijp het hele punt niet. Dus de overheid betaalt mijn biertje als ik de stad in ga? Waar komt dat vandaan want die betaal ik toch echt zelf.
Nu nog niet, want jij als langstudeerder maakt meer gebruik van overheidsgeld dan iemand die snel afstudeert. En het is nog maar de vraag of jij dit later terug gaat betalen.
pi_100721092
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:59 schreef kree het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, stufie afschaffen kan maar dan moet er wel kwaliteit voor terugkomen en die komt er niet omdat ze het alleen willen afschaffen om kosten te besparen.
Klopt, maar dat is een ander verhaal. Ik vind ook dat er best wat meer geld naar het onderwijs kan, het liefst via studenten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')