Die Shaco video kan er ook wel uit van mijn part, want die is totaal irrelevant. Net zoals de Nasus video trouwens. Misschien ook een Dominion video erbij?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Iemand iets erop tegen als ik de cinematic trailer in de OP zet trouwens?
[Youtube Video]
thx, even kijkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:17 schreef flipp. het volgende:
Voor diegenen die geïnteresseerd zijn. De ESL Semi finals zijn nu bezig, met commentaar.
Je kan de HD stream bekijken op http://www.own3d.tv/ (staat op de frontpage).
Nu is het Team Solo Mid tegen Counter Logic Gaming.
Ik denk dat TSM vooral nieuwe dingen aan het proberen is. Zag je daarna ook in de game die ze in de loser bracket tegen Crs moesten spelen. Die verloren ze ook (met een fucking slecht spelende Reginald)quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:02 schreef flipp. het volgende:
Vorige game hebben ze (vergeten welke, volgens mij TSM) verloren op team composition. Had geen idee ook dat de ulti range van galio zo groot is geworden. Hij lijkt nu best wel viable voor ranked met zo'n grote range.
Maar wel goed gespeeld, 3 inhibitors weg en gewonnen na 24 minuten. Volgens mij is het een best of 3 dus er komt volgens mij nog een match.
Ja inderdaad. Ik vond ze erg tegenvallen. Er werden fouten gemaakt waar ik echt van zat te kijken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 07:55 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik denk dat TSM vooral nieuwe dingen aan het proberen is. Zag je daarna ook in de game die ze in de loser bracket tegen Crs moesten spelen. Die verloren ze ook (met een fucking slecht spelende Reginald)
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:21 schreef EpicKnife het volgende:
Nee dat is niet zo want ik heb geen leaves. :/
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:44 schreef EpicKnife het volgende:
Ze doen wel wat aan leaven, ik heb eens een week ban gehad.
quote:It takes a truly resourceful gentleman to seamlessly combine function and style, particularly on the battlefield. It should come as no surprise, then, that the upcoming champion of the League is a man of both utility and flair.
Allow me to introduce Talon, the Blade's Shadow. In addition to looking every bit the part of the cloaked and cowled assassin that he is, Talon's cloak of blades makes him a dangerous and terrifying presence on the battlefield. It's probably best to steer clear of this cloaked and dangerous champion on the Field of Justice, or he won't be the only one pulling a disappearing act.
Inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:38 schreef Adames het volgende:
Weer een of andere zeik assassin, zijn natuurlijk wat makkelijker te balancen dan de teamspelers.
Lee Sin? Nocturne? Vayne? Hou toch op manquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:43 schreef flipp. het volgende:
[..]
Inderdaad. Oriana is volgens mij de enige held die in tijden gereleased is die ook echt high elo in die competetive matches gespeeld wordt. De overige helden zijn wel leuk om te spelen maar niet game breaking genoeg om insta ban te zijn....
Ik bedoel degene die later released zijn na oriana. Yorick zie je heel af en toe maar die drie daarna is allemaal een beetje bagger.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:14 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Lee Sin? Nocturne? Vayne? Hou toch op man
Zijn die vaak banned high elo?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:14 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Lee Sin? Nocturne? Vayne? Hou toch op man
CyanideFI streamt ook, die is vergeten zijn stream op mute te zetten. Tipjequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:45 schreef flipp. het volgende:
Fnatic is op t moment weer een livestream aan t doen van een toernooi. Het heeft geen observer mode maar het is vanuit het perspectief van Shuusei.
http://www.own3d.tv/live/(...)ue_of_Legends_Stream
Yorick wordt steeds gebufft en generft, maar hij was een week of 2 OP en elke game gepickt/geband.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:55 schreef flipp. het volgende:
[..]
Ik bedoel degene die later released zijn na oriana. Yorick zie je heel af en toe maar die drie daarna is allemaal een beetje bagger.
Sushei had dat ookquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:46 schreef nyny83 het volgende:
[..]
CyanideFI streamt ook, die is vergeten zijn stream op mute te zetten. TipjeAlle teamspeak horen tijdens zo' n game is best geinig.
Doet ie nog best aardig. Hoe is Skarner eigenlijk?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:56 schreef flipp. het volgende:
Shushei gaat skarner spelen ><. Kijken of hij faalt....
Mwoa, 6k per 2 of 3 weken is makkelijk te farmen hoor. Vooral met hoeveel games zij spelen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar er gaat ook weer telkens veel af voor de nieuwe champs. Nouja, ik zal onderhand ook al wel 10k verdiend hebben, het is inderdaad erg goede te doen.
Er zijn zat melee fighters hoor. Carry is een beetje een ruim begrip omdat dit spel dusdanig teamafhankelijk is dat echt je hele team naar de overwinning carryen bijna niet mogelijk is. Maar als je melee kereltjes zoekt die veel damage doen, kijk dan eens naar:quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Echt waar? Nooit eerder gespeeld, zelden tegen gespeeld, nooit tegen gelaned, dus ik had er geen idee van.
Het idee van een extra melee carry staat me trouwens wel aan, eerlijk gezegd mogen er daar nog wel wat meer van komen. En dan geen stealthy kutassassins.
Zal dan eerder www.solomid.net doen, veel hogere quality guidesquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:03 schreef Jenglejack het volgende:
www.mobafire.com ook in de OP plaatsen ? Erg handige site om verschillende builds + guides te zien van mensen.
Ben nu lv22, gisteren m'n 100e win gepakt
Heb weer zin om een potje te spelen, helaas nu op het werk.
Mensen met interesse, voeg TrixxDeluxe toe
Kwestie van smaak denk ikquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:04 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Zal dan eerder www.solomid.net doen, veel hogere quality guides
Geen smaak, daar zijn gewoon goede redenen voor:quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:09 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Kwestie van smaak denk ikHeb nu net even een featured guide voor fiddle erbij gepakt. Ziet er wel goed uit. Beetje kut alleen dat je met regelmaat ads te zien krijgt
![]()
M'n favo char is toch wel Fiddles, heerlijk om op een hoekje of in een bosje te staan en met je ulti mensen weg te blazen. Heerlijk hoe sommige spelers lekker hard beginnen te ragen
CAWCAWCAW
http://www.solomid.net/videos.php?b=Chaoxquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan komt mobafire er nu dus niet in. Zijn er andere links die er per sé in moeten? De OP is niet echt groot, dus het zou goed kunnen.
www.lolstatistics.com ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan komt mobafire er nu dus niet in. Zijn er andere links die er per sé in moeten? De OP is niet echt groot, dus het zou goed kunnen.
Paysafecard is 10, 25, 50 en 100. Maar je kunt met die van 25 wel gewoon 20+5 RP kopen, door de zelfde code 2x te gebruiken. Het saldo wordt namelijk die specifieke code afgehaald.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gefeliciteerd, er zit een nieuw filmpje in.
Weet er trouwens iemand of er paysafecards van 20 euro verkocht worden? En of bruna/primera/freerecordshop die verkopen?
Ah kijk, dat wist ik niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:24 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Geen smaak, daar zijn gewoon goede redenen voor:
- Op Mobafire kan iedere mongol zijn guide (laten) upvoten
- Op Solomid is elke guide OF geschreven door een pro speler, OF hij is approved nadat hij door de staff van de site bekeken is
Alle FEATURED guides zijn door 2k+ ELO spelers geschreven, da's inderdaad erg hoog. Alle APPROVED guides kunnen door iedereen geschreven zijn, maar zijn dusdanig goed dat je ze als gelijkwaardig aan de FEATURED guides kan beschouwen. De rest zou ik gewoon niet bekijkenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:09 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ah kijk, dat wist ik niet.
Las in ieder geval wel dat die gast die de fiddlestixx-guide gemaakt heeft rond de 2k+ ELO lag. Dat is volgens mij echt belachelijk hoog.Dus dat pro spelers het schrijven kan voor zover ik zie wel kloppen
Kon je het benzinestation niet vinden?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik denk trouwens dat ik die wertkartenverkauf link ga gebruiken, maar leveren die dan een fysieke kaart of mailen ze een code? Dat laatste heb ik namelijk liever
Ik wil oooook!!!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:57 schreef xminator het volgende:
Epic, wanneer mag ik met jou is een game spelen?
Je had natuurlijk ook eerst hier even kunnen kijken: http://www.paysafecard.com/nl/kopen/verkooppunten/ .quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Netjes! De Shell in dorp één had hem niet (van werk terug naar huis), de Shell, Primera, Jumbo, Deen, C1000 en Bruna in dorp twee hadden hem ook niet. Primera was dicht.
Maar hoe kan het dan in godsnaam dat je nog bijna geen runes hebt. Je kunt al je champs van RP kopen, dan bewaar je die IP toch voor je runes? Je bent zonder runes echt enorm in het nadeel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:30 schreef EpicKnife het volgende:
Ik heb al erg veel ¤'s uitgegeven aan RP.
quote:
* X_FoutBijRegistratie sluit zich aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kunnen we trouwens ergens een petitie indienen om alle Spanjarden naar East te laten zetten?
Als ik dat in de champ select zie ga ik gewoon fijn meetrollen. Lachen toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:05 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
inderdaad
ik soloqueu , kom met 4 man die alle 4 Revive en Rally hebben, de eerste gilt VAMO!!! en ik doe quit
geen zin in dat soort apen
En de fransen mogen ze er gratis bij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kunnen we trouwens ergens een petitie indienen om alle Spanjarden naar East te laten zetten?
We kunnen ze ruilen voor Scandinaviërs, die kunnen tenminste goed Engels.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En de duitsers mogen ook met ze mee..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik moet zeggen dat ik blij ben dat de Russen, Tsjechen etc weg zijn. Wat een egoistisch volk is dat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:57 schreef DirtDiver4 het volgende:
Duitsers mogen blijven.
Ze hadden een Noord-Zuid verdeling moeten doen, ik heb het niet zo op Fransen, Spanjaarden en Italianen, etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:46 schreef EpicKnife het volgende:
zojuist mijn eerste ranked game gedaan.
Iemand kritiek op mijn build?koop een ijsjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand kritiek op mijn build?Ranked games doen terwijl je maar 9 runes hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
Je hebt 1 ranked game gespeeld drol. En je team heeft er wel last van. Ze hadden meer gehad aan iemand met een fatsoenlijke runepage.quote:
Iemand kritiek op mijn build?Ja, je bouwt supersquishy zonder defensive items. Je hebt 0 armor, 0 magic resist en 0 life gebouwd terwijl je geen runes hebt. Tegen een fatsoenlijk team eindig je dan ongeveer 1/9/2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vicariously I live while the whole world dies
Dat dus. Op nocturne is het sowieso handig om voor een frozen mallet te gaan om jezelf iets minder squishy te maken. Een banshees veil is bijna verplicht op nocturne. Daarnaast ben je niet jungle gegaan met nocturne terwijl het een van de snellere junglers is. Verder heb je niet echt veel runes. Ook ben je voor een dorans blade gegaan terwijl voor melee characters een dorans shield beter is. Ik kan nog wel even doorgaan hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:04 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ja, je bouwt supersquishy zonder defensive items. Je hebt 0 armor, 0 magic resist en 0 life gebouwd terwijl je geen runes hebt. Tegen een fatsoenlijk team eindig je dan ongeveer 1/9/2.
Een rammus van 1/8/4 vond ik redelijk feederig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:37 schreef flipp. het volgende:
[..]
Dat dus. Op nocturne is het sowieso handig om voor een frozen mallet te gaan om jezelf iets minder squishy te maken. Een banshees veil is bijna verplicht op nocturne. Daarnaast ben je niet jungle gegaan met nocturne terwijl het een van de snellere junglers is. Verder heb je niet echt veel runes. Ook ben je voor een dorans blade gegaan terwijl voor melee characters een dorans shield beter is. Ik kan nog wel even doorgaan hoor.
Oh en je team was niet aan het feeden. Je bent gecarried door je team. Als je team aan het feeden was heb je geen score van 5-1-9 als je de beslissende factor geweest zou zijn.
ha, niet dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:07 schreef Kamikazie het volgende:
Epicknife, best troll ever.....dat moet je hem toch nageven.
Nou ja, dan kan hij nog steeds gefeed hebben natuurlijk, maar de stats an sich zeggen niets.quote:
quote:\Vicarious schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:59
Ik heb weer bijna 6300 IP en ga daar een champ van kopen. Ik twijfel tussen Nocturne en Lee Sin, wat raden jullie aan?
Pro's Nocturne:
- Goddelijke ganks vanaf lvl 6 en kan ook splitpushen met die ult indien er mid een standoff is omdat hij een vrij grote range op zijn ult heeft
- Meer damage dan Lee Sin en een veel betere ulti
- Indien de juiste build nog verrassend tanky
- Spellshield
- CC met fear
- Lijkt me niet heel moeilijk om te spelen itt Lee Sin
Pro's Lee Sin:
- Meer health dan Noct en vaak ook een stuk tankier (maar minder damage)
- Low level ganks zijn sterker en kan sneller voor ganks gaan
- Kan al heel snel blue buff aan team geven omdat hij er zelf niet veel aan heeft
- Meer utility in teamfights
- Is ook een prima solo top itt Nocturne
Ik heb met beide chars echter alleen zeer beperkte F2p-ervaring dus ben op zoek naar jullie ervaringen.
Die Kennen heeft het daarna zo te zien aardig goedgemaakt. Dat kan je van die andere 2 niet zeggenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:44 schreef znarch het volgende:
Net de grootste faalgame van deze week.
Kåraqz ben ik, omNOMNOMNOMNOM is ihasaKAROT.
[ afbeelding ]
Enkele hoogtepunten:
1 Onze kennen op mid was dood voor de minions gespanwed waren, hij dacht het 1 vs 2 te winnen.
2 Tryndamere bleef 1 vs 5 vechten
3 Poppy bleef mij en omnom noobs noemen, terwijl hij meer deaths had dan wij bij elkaar
De voor- en nadelen ken ik wel, maar ik ben juist op zoek naar ervaringen van jullie, met name omdat ik beide misschien 1 of 2x gespeeld heb.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:35 schreef Kamikazie het volgende:
Denk dat je het daar zelf vrij aardig opnoemt wat de voordelen en nadelen zijn. Noc is squishy maar veel damage en goede ult, lee sin iets meer tanky iets minder damage.
True =) Kennen is ook de enige waar we GG tegen hebben gezegdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Die Kennen heeft het daarna zo te zien aardig goedgemaakt. Dat kan je van die andere 2 niet zeggen
Ach, wat overmoedig zijn in het begin kan ook een keer gebeuren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:12 schreef znarch het volgende:
[..]
True =) Kennen is ook de enige waar we GG tegen hebben gezegd
Omdat je skill nodig hebt om Lee Sin te spelen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:00 schreef EpicKnife het volgende:
Ik heb noct en lee sin beiden, maar noct is 10x leuker om te spelen
In de jungle heb je aan elke kant 5 neutrale creep camps. Eentje daarvan is een grote golem met daaromheen van die blauwe zwevende dingetjes. Als je die dood maakt krijg je 'blue buff' en die geeft mana regen en cooldown reduction.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ok, n00b hier.. Ben net begonnen met LoL, en ik heb echt geen idee wat de 'blue buff' is
Kan iemand me dat uitleggen?
Thx
Ahzooo.... Ik dacht dat je die ergens gewoon kon oppakken ofzo (volgens mij bestond zoiets in HoN), was al bang dat ik zonder het te weten dat ding wel eens inpikte, ook al was ik nog nergens een blauw wolkje ofzo tegengekomenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
In de jungle heb je aan elke kant 5 neutrale creep camps. Eentje daarvan is een grote golem met daaromheen van die blauwe zwevende dingetjes. Als je die dood maakt krijg je 'blue buff' en die geeft mana regen en cooldown reduction.
Tip 1: Luister niet te veel naar EpicKnife (zeker niet naar zijn mening over heroes).quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Iemand een leuke char die je voor 3000-nog-iets punten kunt unlocken? Ik kan niet kiezen
Tot nu toe speel ik altijd met RyzeDat gaat soms goed, soms niet
Na alle nerfs die Nocturne heeft gehad, zou ik persoonlijk voor Lee Sin gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
De voor- en nadelen ken ik wel, maar ik ben juist op zoek naar ervaringen van jullie, met name omdat ik beide misschien 1 of 2x gespeeld heb.
Even een kleine toevoegingquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:45 schreef nyny83 het volgende:
In de jungle heb je aan elke kant 5 neutrale creep camps. Eentje daarvan is een grote golem met daaromheen van die blauwe zwevende dingetjes. Als je die dood maakt krijg je 'blue buff' en die geeft mana regen of energy regen en cooldown reduction.
"We" hadden niks afgesproken. Sivir is net zozeer een AD ranged als Ashe dat is. Waar haal je überhaupt die onzin vandaan? Met als verschil dat Sivir op lage summoner levels mid lane kan domineren als geen ander (mits je weet wat je doet.)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
We hadden dus afgesproken dat Sivir geen Ranged is, hé?
Omdat een shield je early game meer lane sustainability geeft dan een blade. Aan het begin moet je je vooral focussen op last hits en daar heb je niet veel ad voor nodig, meer timing. Daardoor is langer in de lane kunnen blijven belangrijker. Omdat je melee bent kan je niet non stop aanvallen en heeft een dorans shield een hogere regen per minuut en dus meer lane survivability (naast de armor en health die het ook nog eens geeft).quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:02 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Een rammus van 1/8/4 vond ik redelijk feederig.
En een dorans shield? waarom! heb heb liever 10+ extra AD.
[..]
ha, niet dus.ik ben geen troll
ook qua build speel ik Sivir op die manier. Ik bouw dus na mijn bloodthirster (Die rush ik, OP op sivir) meestal frozen mallet. Damage is leuk, maar je moet wel in leven blijven om die damage uit te delen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:59 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Naja ligt eraan hoe je em inzet natuurlijkElke situatie is anders. Maar zou ook lee kiezen over nocturne, voornamelijk voor de lategame.
En voor de sivirdiscussie, ik had inderdaad gezegt dat sivir als melee AD gespeeld moet worden, niet dat ze een melee AD is. Het speelt alleen fijner met de insteek dat je melee bent. Dan is dat stukje range alleen maar mooi meegenomen, maar loop je niet zovaak in ganks/traps.
Ik ben voor Lee Sin gegaan omdat dat me de betere laner van de twee lijkt waardoor ik veel zijdiger ben, omdat hij me leuker lijkt om te spelen en omdat hij en teamfights veel meer utility heeft.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:56 schreef flipp. het volgende:
[..]
Omdat een shield je early game meer lane sustainability geeft dan een blade. Aan het begin moet je je vooral focussen op last hits en daar heb je niet veel ad voor nodig, meer timing. Daardoor is langer in de lane kunnen blijven belangrijker. Omdat je melee bent kan je niet non stop aanvallen en heeft een dorans shield een hogere regen per minuut en dus meer lane survivability (naast de armor en health die het ook nog eens geeft).
En voor de lee sin / nocturne vraag.
Het is echt persoonlijke voorkeur. Ze zijn beide gelijk in het feit dat ze goed kunnen lanen en goed kunnen junglen. Nocturne jungle is een klein beetje sneller dan de jungle van lee sin (je hebt je basic path naar blauw toe 5 seconden sneller) maar lee sin kan sneller ganken en blauw weggeven.
Waar je het vooral vanaf moet laten hangen is wat voor soort held vind je leuk? Beide helden zijn sterke initiate helden en zijn soortgelijk (beide hebben een jump waarmee je vanuit de bosjes kan ganken). Waar ze wezenlijk verschillen zijn de defense mechanics, lee sin is veel mobieler dan nocturne. Naast je spellshield op nocturne heb je vrij weinig, dus je moet je ganks iets beter plannen.
Echter is noct wel iets makkelijker om te spelen dan lee sin aangezien als je je Q mist op lee sin je gank gefaald is.
Mwah het is toch wel verstandig om niet al teveel champs te willen spelen hoor. Het is namelijk wel prettig als iemand met een champion overweg kan en er ook de runes etc. voor heeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Doe nou niet met mainsgewoon spelen wat beste je teamcompo uitkomt
Support is het allermakkelijkst om te spelen, zelfs als je het nog nooit hebt gespeeldquote:dan heb ik liever dat hij zijn beste champion speelt dan dat hij faalt als support.
Oh, Annie is cute <3 Ik heb de neiging om chars te selecteren op cuteness, lijkt me niet de beste tacticquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En wanneer Ryze bevalt, lijkt me Annie een leuk alternatief.
Have you seen my bear Tibbers?
Ik ga maar eens wat heroes proberen in trainingsmodequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:34 schreef Thormodo het volgende:
Verder een aantal goede goedkope (noob friendly) heroes zijn:
-Ashe: 450 (IP) of eventueel Sivir ook voor 450. Beide ranged AD (attack damage) heroes.
-Annie: 450. Een erg sterke mage.
-Morgana: 1350. Een mage met wat meer utility.
-Cho'Gath. Een tank of tanky mage. (Afhankelijk van hoe je hem bouwt). 1350
-Amumu. Een tank, maar die komt vooral goed tot recht in de jungle (en daar heb je runes voor nodig, die moet je echter pas vanaf level 20 kopen). 1350
-Eventueel Soraka voor 450, maar over het algemeen is support spelen op laag level niet zo'n leuke bezigheid. Ook Taric (support/tankish) kost 1350.
-En persoonlijk vind ik Kayle nu heel tof (sinds de veranderingen): 450
Er zijn er verder nog wel wat (bijvoorbeeld Master Yi of Dr. Mundo). Eigenlijk kan je met alle heroes van 450 of 1350 geen echte miskoop doen (behalve misschien Evelyn). Je kunt natuurlijk ook slechts één hero kopen voor 3150, maar met bovenstaande goedkope heroes heb je wat meer keuze. Voor duurdere heroes zou ik je vooral aanraden ze pas te kopen, nadat je ze een keer hebt gespeeld (als ze in de gratis rotatie zitten).
Zelf ben ik nog zo'n grote noob, dat ik blij ben dat ik met 1 char een beetje uit de voeten kanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Doe nou niet met mainsgewoon spelen wat beste je teamcompo uitkomt
Mijn broertje speelt er de laatste tijd ook ERG goed mee, terwijl hij helemaal niet zo'n goede speler is. Als ik samen met hem lane winnen we bijna altijd de lane, ongeacht wat ik voor character kies. Ook solo top kan hij zich steeds beter redden de laatste tijd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Support is het allermakkelijkst om te spelen, zelfs als je het nog nooit hebt gespeeld
Maargoed ik concludeer nu dat Garen toch echt OP en ik hoop dat ze het niet merken zodat ik lekker kan blijven spinnen to winnen.
Support is volgens mij niet het allermakkelijkst om te spelen. Je kunt wel healen etc, das niet zo moeilijk, maar net zoals bij een ad carry is positionering van groot belang + het feit dat je jezelf eigenlijk een beetje moet opofferen voor je team, dmv geen creep kills te maken, wards overal neerzetten, oracle halen etc, indien nodig jezelf opofferen in een fight als bijvoorbeeld je ad carry dan wel kan ontsnappen. Het feit dat je veel geduld nodig hebt bij support is voor de meesten ook niet zo makkelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Support is het allermakkelijkst om te spelen, zelfs als je het nog nooit hebt gespeeld
Maargoed ik concludeer nu dat Garen toch echt OP en ik hoop dat ze het niet merken zodat ik lekker kan blijven spinnen to winnen.
support is gewoon saai. Het is niet moeilijk om te spelen, je hebt basic inzicht in het spel nodig en dat is alles.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:19 schreef jespertje het volgende:
[..]
Support is volgens mij niet het allermakkelijkst om te spelen. Je kunt wel healen etc, das niet zo moeilijk, maar net zoals bij een ad carry is positionering van groot belang + het feit dat je jezelf eigenlijk een beetje moet opofferen voor je team, dmv geen creep kills te maken, wards overal neerzetten, oracle halen etc, indien nodig jezelf opofferen in een fight als bijvoorbeeld je ad carry dan wel kan ontsnappen. Het feit dat je veel geduld nodig hebt bij support is voor de meesten ook niet zo makkelijk
En ze heeft die gore kutbeer. Die grote, enge, sterke gore kutbeer. Die allerbastense irritante grote, sterke, enge kutbeer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, Annie is cute <3 Ik heb de neiging om chars te selecteren op cuteness, lijkt me niet de beste tactic
Riot K-9 Nasus skin is toegevoegd voor 975RP. (En die is alleen te koop tijdens Gamescom.)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:13 schreef xminator het volgende:
Heeft iemand de releasenotes van de patch van vandaag?
Panth is niet heel erg sterk nu. Hij is wel leuk om mee te spelen maar hij is nog steeds best squishyquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Vraag me af hé, zal ik Pantheon of Blitzcrank nemen? Blitzcrank speel ik nu mee omdat ie f2p is, en die is echt sick met het team helpen aan kills. Maar panth lijkt me ook tof.
Nocturne's lategame is superb.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:59 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Naja ligt eraan hoe je em inzet natuurlijkElke situatie is anders. Maar zou ook lee kiezen over nocturne, voornamelijk voor de lategame.
En voor de sivirdiscussie, ik had inderdaad gezegt dat sivir als melee AD gespeeld moet worden, niet dat ze een melee AD is. Het speelt alleen fijner met de insteek dat je melee bent. Dan is dat stukje range alleen maar mooi meegenomen, maar loop je niet zovaak in ganks/traps.
Join gewoon het fok channel ingamequote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:54 schreef totalvamp het volgende:
Iemand rond level 10 die nu aan het spelen is? Ik wil oefenen met nidalee met een goede partner
Thanks, ik wist niet eens dat dat kon xDquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:19 schreef znarch het volgende:
[..]
Join gewoon het fok channel ingameZijn altijd wel mensen voor een game, en ook vinden mensen van hoger level het niet erg om met lagere level mensen te spelen
Mwa je zal je verbazen over hoeveel mensen er jungle gaan, zeker nu warwick f2p is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:13 schreef EpicKnife het volgende:
Op lvl 10 ben je bijna nooit solo-top :p
Je bedoelt die schattige teddybeer van haar?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En ze heeft die gore kutbeer. Die grote, enge, sterke gore kutbeer. Die allerbastense irritante grote, sterke, enge kutbeer.
Ik sterf daar nogal eens aan.
vs Garen is hij niks. Ook tegen spelers die knock-ups en stuns hebben. Als je ze maar bewaard voor Drainquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je bedoelt die schattige teddybeer van haar?
Ik vind zelf fiddlesticks vaak héél lastig om tegen te spelen![]()
Al merkte ik net dat dat alleen is als iemand die char goed beheerst, anders leg je 'm zo om
Hm nouja. Ik heb nidalee ook maar ze is degelijk lastig om te leren. Ik vind haar niet super goed pushen/ganken/supporten imoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:47 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Thanks, ik wist niet eens dat dat kon xD
[..]
Mwa je zal je verbazen over hoeveel mensen er jungle gaan, zeker nu warwick f2p is.
Wie had er gewonnen? Het staat nog niet op de site..quote:
CLG, onder andere doordat Jax en Lee Sin met zijn tweeën rond minuut 20 baron paktenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:28 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Wie had er gewonnen? Het staat nog niet op de site..
En Gragas.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fnatic is met die Shushei oid toch? Had die niet de AP Alistar groot gemaakt? Zoiets hoorde ik tenminste volgens mij van een deen waar ik regelmatig mee speel
quote:
Kan ook dat er mensen uit jouw team duoqueuen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..].
Nu Kennen gekocht trouwens, die is zo vet om te spelen. Alleen de laatste paar matches zit ik (als level 20) steeds samen met een andere level 22 tegen 2 level 30's te lanen of zo. Die matchmaking slaat nergens meer op.
Maakt het er niet vervelender op om tegen een level 30 akali of cait te lanen die je vanaf level 6 one shot omdat ze allemaal al runes hebbenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan ook dat er mensen uit jouw team duoqueuen.
Edit deze post dan ook, hij daagt me uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:33 schreef ems. het volgende:
Nidalee valt harstikke mee, ze kan keihard pushen, heel degelijk ganken dankzij haar snelheid + attack speed buff en als support heeft ze de hardste poke en de hardste heal ingame.
edit: oh wacht het is failknife, nevermind want dovemansoren
Juist.. Sjap, gaat ie een mod roepen en knuffelen, waarom reageren jullie nooit meer fatsoenlijk op mij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:36 schreef ems. het volgende:
En als je broertje een snoepje krijgt en jij niet is het ook oneerlijk! Ik daag trouwens niet uit, ik constateer.
Gister lekker tristana gespeeld. Moet ik toch vaker doen want ashe/mf/cait komt een beetje mijn neus uitZeker met alistar is het lekker facerollen op bot.
En ik heb trouwens flat AD quints ontdekt en nu gebruik ik die standaard op alles wat AD is. Stuk meer early damage dan armor pen. Level 1 silence van garen doet met doran's blade makkelijk 150 damage.
Hoe kan dat veel meer damage zijn dan? 9x attack damage marks is 9x0.95=9.45 damage. 9x1.67 armor pen marks is 15 armor pen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:36 schreef ems. het volgende:
En als je broertje een snoepje krijgt en jij niet is het ook oneerlijk! Ik daag trouwens niet uit, ik constateer.
Gister lekker tristana gespeeld. Moet ik toch vaker doen want ashe/mf/cait komt een beetje mijn neus uitZeker met alistar is het lekker facerollen op bot.
En ik heb trouwens flat AD quints ontdekt en nu gebruik ik die standaard op alles wat AD is. Stuk meer early damage dan armor pen. Level 1 silence van garen doet met doran's blade makkelijk 150 damage.
nu weer 9-0-6 maarja die gasten halen ook geen oracles ^^ (duoqueude ook met een lvl 19)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:50 schreef Kamikazie het volgende:
Ja, daarvoor kon ze echt goddelijk zijn...
Mod roepen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:11 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Juist.. Sjap, gaat ie een mod roepen en knuffelen, waarom reageren jullie nooit meer fatsoenlijk op mij?
Dat klinkt allemaal heel logisch maar ik denk dat je iets vergeten bent. Ik weet niet precies wat, maar als je kijkt naar de AD guides op solomid zie je dat veel mensen voor AD quints gaan tegenwoordig ipv Armor pen. Ik kan niet zo snel een goede uitleg vinden maar van wat ik lees begrijp ik dat veel abilities, met name die -on next attack- zoals de silence van garen en tumble van vayne hard scalen met AD. Als je dan in het begin 6.8 extra damage hebt van runes telt dat sneller op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:14 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hoe kan dat veel meer damage zijn dan? 9x attack damage marks is 9x0.95=9.45 damage. 9x1.67 armor pen marks is 15 armor pen.
De meeste mensen beginnen op ongeveer 30 armor. De damage is dan als volgt. Stel je doet 60 damage met je basic attack. Met 9.45 extra damage doe je dan 69.45 die effectief 53,4 damage doet (multiplier 100/100+30=0.76). Als je dit berekent met 15 armorpen doe je 60 damage die effectief 52.1 damage doet (multiplier 100/100+15=0.87). Dat scheelt volgens mij heel weinig. Later in het spel wordt armorpen echter veel effectiever. Ik zou attack damage runes alleen overwegen op Jax, die krijgt er ook extra life van.
http://www.solomid.net/fo(...)etration-vs-flat-ad/quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:59 schreef nyny83 het volgende:
@ems maar die armorpen werkt toch ook gewoon op die abilities? Ik snap het echt niet
de TT is 'waar Veigar tanky gaat' en hij laat een plaatje zien met een dorans shield en het begin van een warmogs armor.quote:
Elke character die dmg doet heeft een dps xDquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:56 schreef EpicKnife het volgende:
dps = damage per second <<< wtf is dat voor nolife afkorting dan? dan is annie met haar auto attack ook dps.
Melee is het woord waar je op had moeten letten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:56 schreef EpicKnife het volgende:
dps = damage per second <<< wtf is dat voor nolife afkorting dan? dan is annie met haar auto attack ook dps.
Op sommige tanks wel hoor, hangt ervanaf . Op Mundo is hij heel sterk, alhoewel dat meer een soak dan een tank is omdat hij niet kan initieren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:16 schreef ems. het volgende:
Warmog's haal ik nooit op tanks, maar zo nu en dan wel op carries
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:56 schreef EpicKnife het volgende:
Kijk eens bij Heroes of Newerth en je zult zien dat LoL-spelers daarmee vergeleken lieverdjes zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:52 schreef Thanatos45 het volgende:
Tof spel, alleen jammer dat de community zo totaal fucked up is dat ik twijfel of ik er wel mee door moet gaan.
Dat is me al eens eerder verteld, daarom ben ik ook maar ver bij HoN vandaan geblevenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Kijk eens bij Heroes of Newerth en je zult zien dat LoL-spelers daarmee vergeleken lieverdjes zijn.
Bij HoN heb ik een keer moeten huilen doordat ik me het geflame zo aantrokquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:06 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Dat is me al eens eerder verteld, daarom ben ik ook maar ver bij HoN vandaan gebleven
Eigenlijk zou het me niets moeten schelen, maar ik krijg gewoon een kutgevoel van elke keer weer die overdosis raging en flaming ingame en het eindeloze gezeik over nerf dit-en-dat en "fuck you Riot" topics op de fora. Damn wat een teer zieltje heb ik toch, verschrikkelijk
/ignore gewoon? goed om te wetenquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:03 schreef nyny83 het volgende:
Fora lees ik niet want dat is 98% troll/troep/spam/gezeik. Ingame geflame negeer ik gewoon. Je kan users ook ignoren met /ignore indien nodig.
Verder: ben je al lvl 30? I kmerk met mijn smurf op EU east dat je op low level veel meer leavers en ragers hebt.
You just made my night.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bij HoN heb ik een keer moeten huilen doordat ik me het geflame zo aantrok
(was toen net begonnen, vreselijk hard mn best aan t doen met thunderbringer. dacht écht dat ik goed meehielp. en toen begon er iemand te schelden om ik een ks was. trok t me echt aan, lol)
elke champ kan een carry zijn, maar in het algemeen zijn de AD ranged/ AP mid de carry's. Dus niet Nocturne.....mja vrees dat het onbegonnen werk is om deze discussie aan te gaan dus reageer alsjeblieft niet. Lees het en zie het als de waarheid.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:51 schreef EpicKnife het volgende:
Ach zo =)
Nocturne zou de tag "carry" moeten hebben.
Zodra je iemand "ks" ziet zeggen (in HoN of LoL) weet je al dat het een totale dwaas is die je volledig moet negerenquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bij HoN heb ik een keer moeten huilen doordat ik me het geflame zo aantrok
(was toen net begonnen, vreselijk hard mn best aan t doen met thunderbringer. dacht écht dat ik goed meehielp. en toen begon er iemand te schelden om ik een ks was. trok t me echt aan, lol)
Net gisteren level 30 bereikt, dus ik ben benieuwd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:03 schreef nyny83 het volgende:
Fora lees ik niet want dat is 98% troll/troep/spam/gezeik. Ingame geflame negeer ik gewoon. Je kan users ook ignoren met /ignore indien nodig.
Verder: ben je al lvl 30? I kmerk met mijn smurf op EU east dat je op low level veel meer leavers en ragers hebt.
Ik word er al beter inquote:Op zondag 21 augustus 2011 08:36 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Zodra je iemand "ks" ziet zeggen (in HoN of LoL) weet je al dat het een totale dwaas is die je volledig moet negeren.
En "/Ignore Pietje" zou inderdaad moeten werken. Maar je kunt beter werken aan je mentale ignore, want anders blijf je bezig (op lage levels). Op level 30 heb ik slechts heel sporadisch last van tuig.
Ik merkte op lvl 1 al dat LoL een kut community had.quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:51 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Net gisteren level 30 bereikt, dus ik ben benieuwd.
Oh, carry jij maar eens met Evelynn dan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
elke champ kan een carry zijn, maar in het algemeen zijn de AD ranged/ AP mid de carry's. Dus niet Nocturne.....mja vrees dat het onbegonnen werk is om deze discussie aan te gaan dus reageer alsjeblieft niet. Lees het en zie het als de waarheid.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:25 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik merkte op lvl 1 al dat LoL een kut community had.
Op lvl 30 valt het wel mee.
[..]
Oh, carry jij maar eens met Evelynn dan.
Akali is niet echt veranderd de laatste tijd, dus het is echt aan jezelf te wijten....quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:22 schreef EpicKnife het volgende:
Begin de laatste tijd wel te zuigen met Akali. geef haar een insta kill abilty.
ze burst behoorlijk hard....quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:49 schreef EpicKnife het volgende:
Haar burst mag ietsjes harder vind ik. Nu knuffelt ze eerder dan dat ze iemand pakt.
Lol, je maakt een grapje toch?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:49 schreef EpicKnife het volgende:
Haar burst mag ietsjes harder vind ik. Nu knuffelt ze eerder dan dat ze iemand pakt.
Hij bedoelt natuurlijk carry'en met de huidige patch, niet in de patch waar nog een zhonya's ring in zat. Toen was het inderdaad goed mogelijk om te carry'en met eve.quote:
Mee eens. Dit zal ervoor zorgen dat ik geen Soraka meer speel. In melee range komen met soraka om maar een starcall eruit te gooien = instadeath.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:11 schreef ems. het volgende:
Ik ben niet zo blij met de changes. Ik vind het wel fijn dat er een paar support zijn die gewoon lekker buiten battle moeten blijven.
Jammer van de nidalee change maar die zat er al lang aan te komen natuurlijk. 1v1 kán je bijna niet winnen van nidalee, maakt niet zoveel uit op wíe je speelt. Ik ben benieuwd!
Het zijn best ingrijpende changes inderdaad maar ik moet wel zeggen dat het goede changes zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:43 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mee eens. Dit zal ervoor zorgen dat ik geen Soraka meer speel. In melee range komen met soraka om maar een starcall eruit te gooien = instadeath.
Ik denk dat het vrij simpel wordt:quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:32 schreef flipp. het volgende:
[..]
Het zijn best ingrijpende changes inderdaad maar ik moet wel zeggen dat het goede changes zijn.
De huidige combo van healer / ranged ad zorgt gewoon voor heel saaie games. Dit terwijl lol zich juist wil identificeren als snel en spectaculair spel. Voornamelijk soraka kan er voor zorgen dat een heel team gewoon niet weg te krijgen is, dit is ook in het IEM toernooi duidelijk geworden. Andere supporters hebben dit ook wel maar in mindere mate.
Ben benieuwd hoe de nieuwe meta game gaat worden na deze patch, misschien komt double stun bottom weer terug.
Ik vind dit eigenlijk wel een goede verandering van nidalee. Je heb nooit een nidalee als echte support, maar meer als AP carry achtig. Zeker met de verandering aan de spears zal veel helpen met burstquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:11 schreef ems. het volgende:
Ik ben niet zo blij met de changes. Ik vind het wel fijn dat er een paar support zijn die gewoon lekker buiten battle moeten blijven.
Jammer van de nidalee change maar die zat er al lang aan te komen natuurlijk. 1v1 kán je bijna niet winnen van nidalee, maakt niet zoveel uit op wíe je speelt. Ik ben benieuwd!
Ik ben vandaag begonnen met Karma. Team up met Rammus (zitten in 1 kamer, dus communiceert lekkerquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:41 schreef flipp. het volgende:
Ik denk inderdaad dat shield heroes erg sterk gaan worden nu. Misschien krijgt karma weer een beetje airtime nu.
Karma kan inderdaad wel goed zijn. Maar is best lastig om als support te spelen met de lage heals.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben vandaag begonnen met Karma. Team up met Rammus (zitten in 1 kamer, dus communiceert lekker), en dat ging echt heel lekker
Kan aan ons level liggen hoor, zijn 13 momenteel.
Aye, dat wel. Maar persoonlijk vind ik haar shield (+ mantra) de grootste support leveren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:11 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Karma kan inderdaad wel goed zijn. Maar is best lastig om als support te spelen met de lage heals.
Het zijn ook vooral haar shields die het doen, en de combinatie dat ze er ook nog bij kan healen maakt haar denk ik een viable pick voor toekomstige toernooien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:11 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Karma kan inderdaad wel goed zijn. Maar is best lastig om als support te spelen met de lage heals.
Hij bedoelt natuurlijk 3x greater quint of strenghtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:31 schreef nyny83 het volgende:
- 3x greater quintessence of desolation
Hangt van de character af, maar over het algemeen zou ik toch voor desolation gaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk 3x greater quint of strenght
armor pen is beter dan attack damage.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk 3x greater quint of strenght
que?quote:Voor auto attacks maakt het niet uit
Ja, leek mij ook al niet. Maar aangezien ik nog vrij nieuw ben... Denk, check eens even wat jullie ervan vindenquote:
Level 13 nuquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:16 schreef ems. het volgende:
Dan ben je waarschijnlijk ook nog low level en dat soort onzin zal je nog zovaak horen. In de ogen van noobs zijn champs snel overpowered als ze erdoor geowned wordenHet grappige is meestal dat de échte OP champs op low level nog heel weinig degelijk worden gespeeld.
Voor auto attacks zijn ad runes / armor pen runes nagenoeg gelijk aan elkaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:37 schreef ems. het volgende:
Dat dacht ik dus ook (en al die argumenten heb ik al te vaak gehoord), maar zoals ik eerder al tegen nyny zei nemen verdacht veel pro's tegenwoordig flat AD quints op hun AD champs, ipv armor pen. Wel houden ze nog de armor pen marks. Met name early game op champs als garen of vayne merk ik een verschil.
[..]
que?
Mogelijk dat hij weer iets eerder on komt hoor..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:55 schreef nyny83 het volgende:
helaaschhhhh, toch top dat je het aanbiedt MrManuel
Held ziet er wel sterk uit moet ik zeggen. Vraag me af hoe snel hij de nerf hammer krijgt. Hoewel de nidalee waar hij tegen zat niet bijzonder goed was, dus dat scheelt ook wel weer een beetje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:54 schreef znarch het volgende:
Die nieuwe champ wordt leuk om te spelen (ik vind assasins leuk) en de patchnotes an sich zijn ook tof!
GG riot
Maar ik snap die penetration dingen nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:31 schreef nyny83 het volgende:
Koop eerst eens runes inderdaad. Je hebt nu:
Greater Mark of Desolation 7
Greater Quintessence of Strength 1
Greater Quintessence of Desolation 1
Je wilt voor een AD char:
- 9x greater mark of desolation
- 9x greater seal of evasion of seal of resilience
- 9x greater glyph of shielding
- 3x greater quintessence of desolation
Om maar niet te spreken over dat het ook wel handig is om voor een tank of AP (afhankelijk van wat je veel speelt) ook een aparte runepage te hebben.
Dat probleem heeft iedereen de eerste keer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:10 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Maar ik snap die penetration dingen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |