quote:
zo ben ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:04 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en bedankt dat je de lapo pakte
ik wist wel dat je een aardige vent bent...al wil je dat niet laten blijkenquote:
Als je dat doet wordt er alleen misbruik van gemaaktquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik wist wel dat je een aardige vent bent...al wil je dat niet laten blijken![]()
beiden moeten ze met pensioen sturenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:10 schreef kaatje50 het volgende:
Laat ze maal lachen nu op rtl4. Ben blij dat Robert ten Brink het nu presenteert. en niet die Brandsteder
dat is één dat dat zeker isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
Als je dat doet wordt er alleen misbruik van gemaakt
nog iets minder dan een minuut TDquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:10 schreef superkokje het volgende:
ben jeje verdriet aan het wegdrinken muisje
och, ik kan Robert nog wel pruimenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
beiden moeten ze met pensioen sturen
alleen het programma nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
och, ik kan Robert nog wel pruimen
Wie is Roelof van Veenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:12 schreef kaatje50 het volgende:
Roelof van Veen is ook gast bij Robert. Iets voor jullie?![]()
ja, maar ik ben tactisch nog niet zo thuis in het spel als jij hoorquote:
ze probeerde het wel slim te doen door te doen toen jax nog niet klaar wasquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, maar ik ben tactisch nog niet zo thuis in het spel als jij hoor
Ik bedoel natuurlijk rudolph,quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
vind het echte spelletje wel leuker
Wie is Rudolph van Veenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk rudolph,![]()
Ik snapte jullie vraag al niet, maar zie nu pas dat ik roelof getikt heb, het spijt me
dat jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ook, dit doet mij een beetje aan tafelvoetbal denken
Ow die van life & cookingquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik je gister of eergister ook al verteld
Kleiner veld hè, minder kilometers lopenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
lijkt wel basketbal zo snel wordt er gescored
zelfs IK had dat onthoudenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik je gister of eergister ook al verteld
highest score in arenabowlquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kleiner veld hè, minder kilometers lopen
Ja ja.... ik weet 't..... was afgeleid omdat ik daarstraks iets over Hester Blumenthal gelezen heb, en tegelijk zou willen dat ik een groot beeldscherm heb om FB te kunnen volgenquote:
Ik zag het ...... nog 2 seconden en er kan nog steeds van alles gebeurenquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zag het ...... nog 2 seconden en er kan nog steeds van alles gebeuren
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
pffffffffffffff....... nu kan ik mijn verdriet gaan verdrinken
What a game.... en in de laatste 2 seconden, geweldig deze sport vanaf de 1e seconde tot de laatste spannend
Ik heb er wel weer zin in.... preseason is eergister gestart.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
als dit een voorproefje voor de superbowl wordt, wordt het een mooie nacht
go Falconsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
Ow en just in case..... het is de dan de Atlanta Falcons @ Jacksonville Jaguars
quote:
quote:
is het voor mij wel, Kan er niets van, durf het ook nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
Skateboarden noemen ze een 'extreme sport'
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
volg jullie wel en kijk af en toe tv. Probeer bij de hond zijn tanden te poetsen, maar dat wil hij niet. Ben capuccino aan het maken. Multitasken noemen ze dat, geloof ik
![]()
durf ik zo niet te zeggen, zal wel voorjaar worden. Zijn pas weer gepromoveerd. Hebben er afgelopen seizoen voor gekozen om nog en jaar in lagere divisie te blijven ivm spelers tekortquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hebben nu al betere stats dan de Jaguars
![]()
Wanneer gaan jou Falcons weer spelen? Lijkt mij wel leuk om die eens in actie te zien, en is wat dichterbij dan de USA
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik raakte helemaal afgeleid toen kokkie het woord Football poste....
Multitasken goed dat je dat weer kan
Die hebben het afgelopen seizoen heel niet slecht gedaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
durf ik zo niet te zeggen, zal wel voorjaar worden. Zijn pas weer gepromoveerd. Hebben er afgelopen seizoen voor gekozen om nog en jaar in lagere divisie te blijven ivm spelers tekort
Falcons
dat hebben ze zeker niet. Maar hebben wel een naam hoor te houden eigenlijk. In de goede jaren zijn ze al NL kampioen geweest. Een aantal oud leden hebben voor het NL team gespeeld en de voorloper van de Falcons, the running bears, waren in die tijd bijna onverslaanbaar. Mijn zwager heeft nog in dat kampioensteam gespeeld. Moesten het toen ook al opnemen tegen de Crusaders, en The Amsterdam Rams. Die bestaan allang niet meerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die hebben het afgelopen seizoen heel niet slecht gedaan![]()
Maar moet ik dan niet eigenlijk voor de Crusaders zijn
Jij hebt toch ook voor de Falcons gespeeld in een zeker niet slechte tijd om voor ze te spelenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat hebben ze zeker niet. Maar hebben wel een naam hoor te houden eigenlijk. In de goede jaren zijn ze al NL kampioen geweest. Een aantal oud leden hebben voor het NL team gespeeld en de voorloper van de Falcons, the running bears, waren in die tijd bijna onverslaanbaar. Mijn zwager heeft nog in dat kampioensteam gespeeld. Moesten het toen ook al opnemen tegen de Crusaders, en The Amsterdam Rams. Die bestaan allang niet meer
Hoe noemen ze dat bij jullie met een chique woord... Cruditesquote:
Dat is triest ja.... voetbal.... 90 minuten kijken en in 5 minuten kunnen samenvatten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:59 schreef superkokje het volgende:
Bij gebrek aan beter voetbal samenvattingen kijken![]()
Ik heb er gespeeld in de het begin. ongeveer een jaar na de oprichting. eerste jaar competitie haalden we 0 uit 8quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook voor de Falcons gespeeld in een zeker niet slechte tijd om voor ze te spelen
Ik ga dan voor de Arnhem Falconsis ook makkelijker te onthouden, maakt niet uit wat ik dan roep "Go Falcons" kan dan zowel Atlanta als Arnhem betekenen.
heb zin in vettigheidquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe noemen ze dat bij jullie met een chique woord... Crudites
Vetpan aanzetten en de bitterballen, kaassouflés, en vlammetjes in het vet gooien dusquote:
allemaal niet in huisquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vetpan aanzetten en de bitterballen, kaassouflés, en vlammetjes in het vet gooien dus
waarom is dat nodig??quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
Jammer dat ik morgen niet zoveel tijd heb, want ik moet je UI echt naar 2.0 upgraden Kaatje
Kaas met mosterd?quote:
Ik stoor me ergelijk aan dat randje onder in je UI op het moment dat het witte bossche bol plaatje verschijnt, en het verspringen van het bordje in het bewegende deel van je UI staat mij ook niet aan.quote:
Cashewkaas heb ik nog nooit van gehoord....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
witte boterham met cashewkaas
alleen maarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Cashewkaas heb ik nog nooit van gehoord....
En ik dacht dat jij nooit wit brood at
je geeft maar een seintje als je mijn UI perfect hebtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik stoor me ergelijk aan dat randje onder in je UI op het moment dat het witte bossche bol plaatje verschijnt, en het verspringen van het bordje in het bewegende deel van je UI staat mij ook niet aan.
Sorry, iets van een perfectionist
Morgen toch maar weer eens bij de appie langsgaan. Heb je geen pringles meer o.i.d. zelfs als ik honger heb kan ik op dit tijdstip echt geen boterham meer wegkrijgen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
alleen maarCashewkaas van appie
ik kan de hele dag eten. vooral brood. Heb ik liever dan warm etenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Morgen toch maar weer eens bij de appie langsgaan. Heb je geen pringles meer o.i.d. zelfs als ik honger heb kan ik op dit tijdstip echt geen boterham meer wegkrijgen.
Ik ook hoor, maar dan wel normaal volkoren brood, ben helemaal afgeknapt op de witte en smaakloze broden in het buitenland, of de compacte zuurdesems.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik kan de hele dag eten. vooral brood. Heb ik liever dan warm eten
eet eigenlijk nooit aardappels of iets. helemaal niet als ik thuis ben. Desem brood vind ik op zijn tijd wel lekker, en roggebrood heb ik altijd in huisquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar dan wel normaal volkoren brood, ben helemaal afgeknapt op de witte en smaakloze broden in het buitenland, of de compacte zuurdesems.
Kreeg van mijn dietiste op mijn kop omdat ik bij de 'warme' avondmaaltijd niet voldoende koolhydraten naar binnen zou krijgen (ben niet zo'n aardappeleter, eet liever een klein hapje rijst of pasta), maar maak dat overdag goed met brood
Is idd een mooie film, maar ga ik niet IRL zienquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
voor de nachtbrakers onder ons, om 0.00 uur een mooie fim op 3
ben geen nachtbraker meerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
voor de nachtbrakers onder ons, om 0.00 uur een mooie fim op 3
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is idd een mooie film, maar ga ik niet IRL zien
ik ook nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is idd een mooie film, maar ga ik niet IRL zien
roggebrood met honingquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
eet eigenlijk nooit aardappels of iets. helemaal niet als ik thuis ben. Desem brood vind ik op zijn tijd wel lekker, en roggebrood heb ik altijd in huis
Aardappels eet ik zelden, koop 2,5 kilo, halve kilo wordt puree, 250 gram gekookt, en de rest wordt frities die ik invries.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
eet eigenlijk nooit aardappels of iets. helemaal niet als ik thuis ben. Desem brood vind ik op zijn tijd wel lekker, en roggebrood heb ik altijd in huis
ook lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
ah bahMet oude kaas en scherpe mosterd
heb me nooit verdiept in brood bakken, kom eigenlijk niet verder dan briochequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aardappels eet ik zelden, koop 2,5 kilo, halve kilo wordt puree, 250 gram gekookt, en de rest wordt frities die ik invries.
Heb iets teveel desembrood gegeten, en vindt eigenlijk het desembrood dat ik zelf maak het lekkerst, maar moet weer eens een starter maken.
Roggebrood met kaas, spek, stroop
ik ken dat probleem, is ook niet gebruikelijk. Af en toe een stuk of 10 pringels voor de smaak, dat moet genoeg zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:34 schreef kaatje50 het volgende:
goh, krijg er honger van. Het is dat ik 's avonds niets meer wil eten, moet wat kilootjes kwijt
Diverse soorten 'normaal' brood kan je niet bakken, maar brioche wél ? ......quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb me nooit verdiept in brood bakken, kom eigenlijk niet verder dan brioche
zeg niet dat ik het niet kanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Diverse soorten 'normaal' brood kan je niet bakken, maar brioche wél ? ......
Brioche is een slappe variant van onze duivenkater, veel lekkerder, meer citroen
ik was de laatste tijd 's avonds een beetje te veel aan het snoepen en koek eten. Iets wat ik normaal nooit deed. Dus ga die gewoonte maar weer aflerenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ken dat probleem, is ook niet gebruikelijk. Af en toe een stuk of 10 pringels voor de smaak, dat moet genoeg zijn
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeg niet dat ik het niet kanAls ik een recept heb komt het vast wel goed. Heb voldoende kennis om te weten hoe ik het aan moet pakken denk ik
geen probleem, heb er achteraf best spijt van dat ik niet een jaar brood en banket opleiding heb gevolgdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sorry wilde je niet tegen je professionele been schoppen hoor. Maar ik heb mijn pa een beetje op een voetstuk staan
uurtje langer blijven liggenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:42 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga d'r een eind aan breien voor vandaag, anders ben ik morgen weer niets waard![]()
![]()
Truste Kaatjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:42 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga d'r een eind aan breien voor vandaag, anders ben ik morgen weer niets waard![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:42 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
quote:
doe ik ook wel. Altijd op zondagquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
is morgen zondag dus uitslaapdag
Waarom spijt? en kan je niet alsnog een crash-course volgen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen probleem, heb er achteraf best spijt van dat ik niet een jaar brood en banket opleiding heb gevolgd
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
doe ik ook wel. Altijd op zondag, maar heb 2 slechte dagen achter de rug
, dus extra rust nemen is het beste wat ik kan doen
![]()
dat is in de horeca uit de tijd, heb het vroeger welk gedaan zowel nederlandse, Fanse en snelle korst. ook wel eigen kapsel en jokonde (biscuitdeeg) gemaakt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom spijt? en kan je niet alsnog een crash-course volgen?
Maak je wel zelf je bladerdeeg of haal je die uit de diepvries? (geen kritiek hoor)
Jammer, 't is niet moeilijk zelf te maken, wel bewerkelijk in tijd. Soezenbeslag dat blijf ik een ramp vinden en mislukt bij mij nog regelmatig. Wat voor convenience oplossing heeft de horeca daar voor?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is in de horeca uit de tijd, heb het vroeger welk gedaan. ook wel eigen kapsel en jokonde (biscuitdeeg) gemaakt.
geen, of kant en klare lege soesjes, maar die wil je niet etenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jammer, 't is niet moeilijk zelf te maken, wel bewerkelijk in tijd. Soezenbeslag dat blijf ik een ramp vinden en mislukt bij mij nog regelmatig. Wat voor convenience oplossing heeft de horeca daar voor?
Ik was te snel met quoten.... heb pas recentelijk het verschil geleerd tussen nl, fr en snelle korst, de manier die ik van mijn pa geleerd heb is de Franse, maar dat komt waarschijnlijk omdat hij eind jaren '40 op de banketbakkerschool zatquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is in de horeca uit de tijd, heb het vroeger welk gedaan zowel nederlandse, Fanse en snelle korst. ook wel eigen kapsel en jokonde (biscuitdeeg) gemaakt.
is toch makkelijk 1,1,1,2, en zorgen dat je deeg goed gaar is voor je de eieren toevoegdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jammer, 't is niet moeilijk zelf te maken, wel bewerkelijk in tijd. Soezenbeslag dat blijf ik een ramp vinden en mislukt bij mij nog regelmatig. Wat voor convenience oplossing heeft de horeca daar voor?
vast welquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was te snel met quoten.... heb pas recentelijk het verschil geleerd tussen nl, fr en snelle korst, de manier die ik van mijn pa geleerd heb is de Franse, maar dat komt waarschijnlijk omdat hij eind jaren '40 op de banketbakkerschool zat
Ja de verhoudingen ken ik wel, zo zitten al mijn deeg/beslag recepten in mijn hoofd. Toch zakken de soesjes 3 van de 10 keer in tijdens het bakkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
is toch makkelijk 1,1,1,2, en zorgen dat je deeg goed gaar is voor je de eieren toevoegd
toch teveel ei, deeg niet gaar of oven niet warm genoegquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja de verhoudingen ken ik wel, zo zitten al mijn deeg/beslag recepten in mijn hoofd. Toch zakken de soesjes 3 van de 10 keer in tijdens het bakken
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:58 schreef superkokje het volgende:
en weer een mafkees kandidaat voor presidentschap USA
nu weet ik waar ik op moet gaan letten. Soezenbeslag vind ik het lastigste van allemaal, maar gelukkig heb ik nog nooit mee hoeven doen aan Masterchef en een croquembouche hoeven maken. Ik denk dat ik grandioos zou falenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
toch teveel ei, deeg niet gaar of oven niet warm genoeg
soesjes zijn ook lastigquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nu weet ik waar ik op moet gaan letten. Soezenbeslag vind ik het lastigste van allemaal, maar gelukkig heb ik nog nooit mee hoeven doen aan Masterchef en een croquembouche hoeven maken. Ik denk dat ik grandioos zou falen
Oh, dan noem je ook wel iemand en een staat hè. Ik heb down South gewoond in de tijd dat 90% van de bewoners fan van Bush en Cheney warenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:00 schreef superkokje het volgende:
Perry gouverneur van Texas, evangelische christen, tegen homohuwelijk abortus en nog veel meer van dat soort dingen
Die Republikeinen sporen niet![]()
Is een croquembouche makkelijker dan soesjes?quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:05 schreef superkokje het volgende:
nieuws is afgelopen, ik ben er weg van
neuy, je zult eerst een hoop gelijke soesjes moeten bakken, die vullen zonder knoeien en dan nog perfect moeten opbouwen met chocola of karamelquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is een croquembouche makkelijker dan soesjes?
slotetappe enecotour sittard geleenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
trusten kokje slaap lekker, morgen genieten van de crashes bij de fietsers in limburg toch
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
neuy, je zult eerst een hoop gelijke soesjes moeten bakken, die vullen zonder knoeien en dan nog perfect moeten opbouwen met chocola of karamel
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
slotetappe enecotour sittard geleen
komt goedquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
veel plezier met kijken en slaap
Het is hier nu ook droog, dus ze kan nog een beetje genieten. Alhoewel het me een beetje te fris lijkt voor een bbq.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:52 schreef Deisyy het volgende:
Wat jammer voor Spuitje, hier is het al de hele dag droog me af en toe zelfs een zonnetje.
Dit weer hadden we hier gisteren moeten hebben
Dat is sneu. Hier heeft de hele dag de zon geschenen en was het lekker warm.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:46 schreef Disana het volgende:
Arme spuitje die vandaag in Groningen met de Segway zou gaan toeren: het giet hier aan een stuk door.
Ik heb ze niet gezien, maar wel zelf heerlijk! gefietstquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss
![]()
Genoten van de valpartijen?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gezien, maar wel zelf heerlijk! gefietst
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
Kaatje
![]()
Heb je mijn Het Blok tweetje gezien?
In Limburg miezerde het soms nog, maar dat maakte het eigenlijk best lekkerquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hier was het vandaag zalig fiets en wandelweer
is er iets gebeurd bij een concert??quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
In Limburg miezerde het soms nog, maar dat maakte het eigenlijk best lekker![]()
Pff dat windvlaagje bij dat concert zeg...
Het is een heel blok met meerdere huizen. De Het Blok bewoners moeten het hoekpand opknappen. Ik zag er een voor het raam op een ladder staan. De rest wordt idd door de aannemer gedaan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:17 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ook naar de foto gekeken. Denk dat de aannemer alvast bezig is met het werk wat hij moet doen
zijn ze al begonnen met opnemen van het programma"??quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is een heel blok met meerdere huizen. De Het Blok bewoners moeten het hoekpand opknappen. Ik zag er een voor het raam op een ladder staan. De rest wordt idd door de aannemer gedaan.
Helaas wel...quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is er iets gebeurd bij een concert??
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zijn ze al begonnen met opnemen van het programma"??
heftig zeg!! Ik kon niet zien of er ook een optreden bezig was, terwijl dat podium instorttequote:Op zondag 14 augustus 2011 20:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Helaas wel...
http://www.dumpert.nl/med(...)stort_in_elkaar.html
Pffff, 5 dodenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Helaas wel...
http://www.dumpert.nl/med(...)stort_in_elkaar.html
Was gelukkig een pauze. Maar net een nieuwe update, 5 doden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heftig zeg!! Ik kon niet zien of er ook een optreden bezig was, terwijl dat podium instortte
Dan kun jij ons mooi alvast op de hoogte houden van de voortgang..Wie weet krijg je er wel wat van mee, als je er maar vaak genoeg langs gaatquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daardoor weet ik het, mijn zusje kwam er langs toen ze net het huis introkken.
Kom er langs op weg naar mijn werk, dus zal wat vaker een paar haltes eerder uit de bus stappen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dan kun jij ons mooi alvast op de hoogte houden van de voortgang..Wie weet krijg je er wel wat van mee, als je er maar vaak genoeg langs gaat
de mensen van de techniek natuurlijk. Wat erg zeg...quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Was gelukkig een pauze. Maar net een nieuwe update, 5 doden.
mooi zo. Ze mogen toch pas 's avonds werken...Blijf je af en toe stilstaan daar, luisteren of er gevloekt en gescholden wordtquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kom er langs op weg naar mijn werk, dus zal wat vaker een paar haltes eerder uit de bus stappen.
ik ook vroegquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
kokkie
![]()
zalig geslapen, ga ik straks weer doen
hmmmm, dan is een tsunami effectieverquote:
quote:
ik zeg laat maar komenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmmm, dan is een tsunami effectiever
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmmm, dan is een tsunami effectiever
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:32 schreef superkokje het volgende:
hebben jullie dat ook, moeten kiezen tussen 2 films, en niet weten welke je wilt zien
sinds ik daar pilletjes voor gebruik, mag ik zeggen dat ik redelijk goed slaapquote:
geen last van. Heb geen zin in een film. Zit nu Grenzeloos verliefd te kijken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:32 schreef superkokje het volgende:
hebben jullie dat ook, moeten kiezen tussen 2 films, en niet weten welke je wilt zien
actie of humorquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
geen last van. Heb geen zin in een film. Zit nu Grenzeloos verliefd te kijken.
Ik had toch verwacht dat je naar Arthur and the Minimoys zou gaan kijkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
actie of humor![]()
actie en humor![]()
blijft toch actie denk ik
Heb ik nu nooit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:32 schreef superkokje het volgende:
denk dat Hitch wel een leuke film voor jou is. Krijg je een les vrouwen versierenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
actie of humor![]()
actie en humor![]()
blijft toch actie denk ik
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had toch verwacht dat je naar Arthur and the Minimoys zou gaan kijken
Het was schitterend zomer weer hierquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:41 schreef Ceetje.. het volgende:
op zondag altijd effe netjes wachten tot man en kids in bed liggen natuurlijk hè![]()
Vandaag spelletjesdag gehoudenhet was toch klote weer
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:42 schreef Ceetje.. het volgende:
Muisje, "Het Blok" zag je tweet maar kon effe niet reageren. Vlakbij jou? Kun jij de updeets geven
Heb ik op DVD dus zal wel Jewel of the Nile wordenquote:
ik zou het eerlijk gezegd niet weten hoe het hier wasquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het was schitterend zomer weer hier
echt waarquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik op DVD dus zal wel Jewel of the Nile worden
hey Ceetjequote:
geen zon gezien, alleen dikke vette wolken, en de regen die eruit kwamquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het was schitterend zomer weer hier
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
echt waar![]()
ik had loten moeten kopen vorige week
Niet eens naar buiten gekeken?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zou het eerlijk gezegd niet weten hoe het hier was
life is like a box of chocolatsquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en Forrest Gump ook
![]()
was je nog armer geworden
Hoi Kaatje, Hoi Drass, Hoi MaryMouse, Hoi Kokje.quote:
das mooi op tijdquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef kaatje50 het volgende:
shti, krijgen we zo nog visite. Heb ik helemaal geen zin in
Verjaardag van mijn nichtje vanmiddagquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Hoi Kaatje, Hoi Drass, Hoi MaryMouse, Hoi Kokje.
Heb ik ze toch allemaal gehad denk ik.
Iemand nog iets meegemaakt van 't weekend? Ikke weinig
Afpoeieren door te zeggen dat je migraine hebt?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef kaatje50 het volgende:
shti, krijgen we zo nog visite. Heb ik helemaal geen zin in
Dan heb je niets gemist vandaagquote:
had naar moeke gemoeten, maar was niet lekkerquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verjaardag van mijn nichtje vanmiddag
Dat is niet leuk voor je, wel weer wat opgeknapt?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
had naar moeke gemoeten, maar was niet lekker
ik las 't, verplicht voetbal kijken tochquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verjaardag van mijn nichtje vanmiddag
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is niet leuk voor je, wel weer wat opgeknapt?
ff terugdenkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Hoi Kaatje, Hoi Drass, Hoi MaryMouse, Hoi Kokje.
Heb ik ze toch allemaal gehad denk ik.
Iemand nog iets meegemaakt van 't weekend? Ikke weinig
ik ook niet, behalve het gebruikelijke van de zaterdag zeg maarquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ff terugdenkenLanger dan 5 minuten terugdenken, lukt niet, dus ga er maar vanuit dat ik niets gedaan heb dit weekend
Dat was zo sneu voor die meid.... Is gek op voetbal met name Ajax, en heeft een maand Eredivisie live van haar ouders gehad. Dus meid wil Ajax-weetikveelwelkeclub kijken, begint na 5 minuten haar opa te klagen dat je geen voetbal op een verjaardag hoort te kijken. Meid huilend naar haar kamer, zet opa de tv op NL1 en gaat rustig wielrennen zitten kijkenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik las 't, verplicht voetbal kijken toch![]()
Ik hoop het wel voor je, want dat zomergriepje wat heerst is best hardnekkig en vervelend.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
Wat grieperig, morgen weer over
hoef geen smoesje te maken. Heb geen migraine, maar wel erg veel pijn in mijn been. Zit al met warme kussentjes over mijn been.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Afpoeieren door te zeggen dat je migraine hebt?
morgenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoop het wel voor je, want dat zomergriepje wat heerst is best hardnekkig en vervelend.
Heb je eerdaags ook niet meeting met de baasje over een kokkieplan voor het nieuwe seizoen?
heb het er af gezet, was niks aanquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:57 schreef Drassss het volgende:
Die suffe wielrenwedstrijd, echte bazen gaan gewoon zelf fietsen
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ff terugdenkenLanger dan 5 minuten terugdenken, lukt niet, dus ga er maar vanuit dat ik niets gedaan heb dit weekend
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:57 schreef Drassss het volgende:
Die suffe wielrenwedstrijd, echte bazen gaan gewoon zelf fietsen
Ik ben benieuwd en hoop dat er een goed plan komtquote:
we zullen zien, gister een solli gehad en woensdag weer een. kwamen uit het niets, das altijd goedquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd en hoop dat er een goed plan komt
Lig je nu al te slapenquote:
daar wordt je toch hardstikke moe van, van zoveel doen in één weekendquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wat een saai weekend hebben jullie gehad.
Ik heb gister nog gewerkt, gisteravond hier doorgebracht, vannacht geslapen, vanochtend uitgeslapen, daarna verjaardag, daarna langs Het Blok, en nu zit ik weer hier
quote:Een seriemoordende Spaanse stier heeft een nieuw slachtoffer gemaakt. Een 29-jarige man is zaterdagavond overleden aan de verwondingen die de vijfhonderd kilo zware Raton hem tijdens een stadsfeest in het Oost-Spaanse Xativa had toegebracht.
Dat is onverwacht nieuws, ik ben benieuwd en hoor het einde van de week welquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
we zullen zien, gister een solli gehad en woensdag weer een. kwamen uit het niets, das altijd goed
Ach, morgenochtend kan ik weer uitrusten bij de baasquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daar wordt je toch hardstikke moe van, van zoveel doen in één weekend
ben ook benieuwdquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is onverwacht nieuws, ik ben benieuwd en hoor het einde van de week wel
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, morgenochtend kan ik weer uitrusten bij de baas
quote:
quote:Volgens de lokale krant Las Provincias hebben ooggetuigen verklaard dat het slachtoffer beneveld was en even daarvoor nog naar zijn tribuneplaats was teruggeleid.
Hopelijk heeft hij er veel last van gehad voordat hij het loodje legde.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
en meer info hier: http://www.sacbee.com/201(...)n-fatally-gores.html
Dit vind IK nu weer een goeie om de wereldbevolking te minderen. Dieren misbruiken, dan moeten die dieren zoveel mogelijk mensen misbruiken voor hun spelletjequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
en meer info hier: http://www.sacbee.com/201(...)n-fatally-gores.html
Hier ook, zie het liefst honderden doden vallen bij dat soort feesten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dit vind IK nu weer een goeie om de wereldbevolking te minderen. Dieren misbruiken, dan moeten die dieren zoveel mogelijk mensen misbruiken voor hun spelletje![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dit vind IK nu weer een goeie om de wereldbevolking te minderen. Dieren misbruiken, dan moeten die dieren zoveel mogelijk mensen misbruiken voor hun spelletje![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hier ook, zie het liefst honderden doden vallen bij dat soort feesten.
echt hé,. Snap niet dat die evenementen nog steeds niet verboden worden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hier ook, zie het liefst honderden doden vallen bij dat soort feesten.
Tja als het volk het prachtig vindt is het natuurlijk politieke zelfmoord om te zeggen dat je het wil verbiedenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
echt hé,. Snap niet dat die evenementen nog steeds niet verboden worden.
Net als stierenvechten en al die ongein![]()
![]()
ik ga zelfs al jaren niet meer naar het circus. Kan er niet tegen dat wij, mensen, maar denken dat we boven de dieren staan en hen onze wil op kunnen leggen
cirque du soleil is anders wel heel mooi hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
echt hé,. Snap niet dat die evenementen nog steeds niet verboden worden.
Net als stierenvechten en al die ongein![]()
![]()
ik ga zelfs al jaren niet meer naar het circus. Kan er niet tegen dat wij, mensen, maar denken dat we boven de dieren staan en hen onze wil op kunnen leggen
als dat volk zo achterlijk is dit prachtig te vinden, verdienen ze niet anders dan dat er slachtoffers vallen..quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja als het volk het prachtig vindt is het natuurlijk politieke zelfmoord om te zeggen dat je het wil verbieden
nee, Ceetje was haar kids even ernstig toespreken, dachten dat hun slaapkamers een circus waren, maar de bedoeling is toch echt slapen. Ze snappen 't nu geloof ikquote:
True truequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als dat volk zo achterlijk is dit prachtig te vinden, verdienen ze niet anders dan dat er slachtoffers vallen..
weet ik, maar een circus is geen natuurlijke leefomgeving. Een aantal jaren geleden had ik er tijdens een voorstelling ineens genoeg van. Had zo'n medelijden met die dieren dat ik besloot er nooit meer heen te gaanquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
cirque du soleil is anders wel heel mooi hoor![]()
En als diezelfde mensen de dieren in hun natuurlijke leefomgeving tegenkomen zijn de dieren echt wel de baas hoor
ik hoop het voor jequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, Ceetje was haar kids even ernstig toespreken, dachten dat hun slaapkamers een circus waren, maar de bedoeling is toch echt slapen. Ze snappen 't nu geloof ik
cirque du soleil en bijv. het Chinees staatscircus hebben géén dieren hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
weet ik, maar een circus is geen natuurlijke leefomgeving. Een aantal jaren geleden had ik er tijdens een voorstelling ineens genoeg van. Had zo'n medelijden met die dieren dat ik besloot er nooit meer heen te gaan
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:17 schreef kaatje50 het volgende:
zwager is intussen gearriveerd. Zijn vrouw en kind zijn "gelukkig" doorgegaan naar huis, dus hoef ik me niet bezig te houden met de visite. Hij zit bij mijn man aan de pc...lekker laten zitten samen
ach, ze hebben nog vakantie, dus aan de ene kantquote:
ja, maar in feite kloppen dierentuinen dan ook niet hoor. Zitten die beesten wel opgesloten, is in de natuur ook nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
cirque du soleil en bijv. het Chinees staatscircus hebben géén dieren hoor
En ik heb al van jongsaf aan het te doen gehad met circusdieren nadat Artis een 'verknipte' circusolifant heeft opgevangen.
Zonder de dierentuinen en de fokprogramma's van de dierentuinen zouden in het wild al veel meer soorten uitgestorven zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, maar in feite kloppen dierentuinen dan ook niet hoor. Zitten die beesten wel opgesloten, is in de natuur ook niet
Die circussen ben ik nog nooit geweest. Ben nu ook niet zo'n liefhebber om daar naar toe te gaan, zolang ze niet bij ons in de stad zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
cirque du soleil en bijv. het Chinees staatscircus hebben géén dieren hoor
En ik heb al van jongsaf aan het te doen gehad met circusdieren nadat Artis een 'verknipte' circusolifant heeft opgevangen.
Bezit Fok dieren!?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zonder de dierentuinen en de fokprogramma's van de dierentuinen zouden in het wild al veel meer soorten uitgestorven zijn.
en toch vind ik het ook niet kloppen dat in dierentuinen beesten opgesloten zitten in (vaak) veel te kleine verblijven.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zonder de dierentuinen en de fokprogramma's van de dierentuinen zouden in het wild al veel meer soorten uitgestorven zijn.
quote:
dat is ook weer waarquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat forum heb ik gewistquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb je die beesten in ONZ nog nooit gezien
De grotere dierentuinen hebben allemaal al véél minder dieren dan pak hem beet 30 jaar terug en als je kijkt naar de pampa-achtige perken waar veel dieren nu samen verblijven dan heb je een ietwat achterhaald beeld van moderne dierentuinen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en toch vind ik het ook niet kloppen dat in dierentuinen beesten opgesloten zitten in (vaak) veel te kleine verblijven.
Leuk, fokprogramma's, maar er is geen enkele dierentuin die die beesten terug in de natuur zet!
Mis je ook niets aan... Daar worden topics net zo snel gesloten door de MODjes als geopend door de baggeraarsquote:
burgers heeft er veel meer dan 30 jaar geledenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De grotere dierentuinen hebben allemaal al véél minder dieren dan pak hem beet 30 jaar terug en als je kijkt naar de pampa-achtige perken waar veel dieren nu samen verblijven dan heb je een ietwat achterhaald beeld van moderne dierentuinen.
En vanuit de fokprogramma's worden wel degelijk dieren terug gezet in de natuur.
Ook gewist..quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mis je ook niets aan... Daar worden topics net zo snel gesloten door de MODjes als geopend door de baggeraars
In F&F zitten trouwens ook heel wat dieren hoor
Maar daar zitten ze toch niet in kleine hokken?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
burgers heeft er veel meer dan 30 jaar geleden
moet je bij Ouwehand eens bij de apenverblijven en de vogelverblijven gaan kijken. Zielig gewoon.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar daar zitten ze toch niet in kleine hokken?
ik vind Burgers een erg mooie dierentuin, waar ze volgens mij de dieren een zo goed mogelijk verblijf bieden. Het beste zou de natuur zelf zijn, maar dat kan helaas niet...quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
burgers heeft er veel meer dan 30 jaar geleden
Laat me raden je moest tussen je gewiste fora zoeken om hier te kunnen postenquote:
ik snap ook wel dat dieren in een dierentuin zo goed mogelijk verzorgd worden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vind Burgers een erg mooie dierentuin, waar ze volgens mij de dieren een zo goed mogelijk verblijf bieden. Het beste zou de natuur zelf zijn, maar dat kan helaas niet...
Ik ga altijd na het tornado topic waardoor ik op jou naam kan klikken en zodoende kan ik daardoor weer naar dit topicquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat me raden je moest tussen je gewiste fora zoeken om hier te kunnen posten
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar daar zitten ze toch niet in kleine hokken?
Ben ik nog nooit geweest en heb ik ook geen behoefte aan. In Artis is het apen- en vogelhuis helemaal verbouwd en een deel van de dieren zijn naar andere dierentuinen gegaan, om de achterblijvers meer ruimte te geven.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
moet je bij Ouwehand eens bij de apenverblijven en de vogelverblijven gaan kijken. Zielig gewoon.
Dat dusquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vind Burgers een erg mooie dierentuin, waar ze volgens mij de dieren een zo goed mogelijk verblijf bieden. Het beste zou de natuur zelf zijn, maar dat kan helaas niet...
Dat is ook wat ik bedoel. Wij mensen hebben veel verpest voor de dieren..Dat is niet meer terug te draaien. Daarentegen ben ik wel blij dat de dierentuinen zich meer bewust geworden zijn van hoe de dieren bij hen zouden moeten kunnen leven. Niet meer in die hokken, net als 30 jaar geledenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik snap ook wel dat dieren in een dierentuin zo goed mogelijk verzorgd worden.
Maar dat is het hele punt, ze kunnen niet terug naar de natuur. En wie hebben daar voor gezorgd? Juist ja, wij, dat is wat ik bedoel te zeggen. Hoe goed we nu proberen om een heleboel terug te draaien, vaak gaat dat niet
je kan ook gewoon opquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga altijd na het tornado topic waardoor ik op jou naam kan klikken en zodoende kan ik daardoor weer naar dit topic![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga altijd na het tornado topic waardoor ik op jou naam kan klikken en zodoende kan ik daardoor weer naar dit topic![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik wis soms het topic daaroquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je kan ook gewoon op [ afbeelding ] klikken
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:33 schreef Ceetje.. het volgende:
Drasss heeft geen TomTom maar een MaryMouse
zou ga ik onze tomtom ook voortaan noemen. Wat zal manlief me raar aankijken, zo van, waar heb jij het in hemelsnaam overquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:33 schreef Ceetje.. het volgende:
Drasss heeft geen TomTom maar een MaryMouse
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zou ga ik onze tomtom ook voortaan noemen. Wat zal manlief me raar aankijken, zo van, waar heb jij het in hemelsnaam overen hij maar denken dat ik al aardig opknap
![]()
![]()
Kijk eens in mijn signaturequote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zou ga ik onze tomtom ook voortaan noemen. Wat zal manlief me raar aankijken, zo van, waar heb jij het in hemelsnaam overen hij maar denken dat ik al aardig opknap
![]()
![]()
zo hoort 't! Goed gedaan Kaatjequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:41 schreef kaatje50 het volgende:
de visite heeft zelf drinken moeten pakken. Manlief zit te pokeren en ik zit met een ingepakt been op de bank. Ik zeg, dorst??? pak zelf maar ff. Ik lust zelf ook wel wat![]()
![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:41 schreef Ceetje.. het volgende:
is Piet Paniek in de buurt ofzo? Alle smileys staan stil hiero
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |