quote:
zo ben ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:04 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en bedankt dat je de lapo pakte
ik wist wel dat je een aardige vent bent...al wil je dat niet laten blijkenquote:
Als je dat doet wordt er alleen misbruik van gemaaktquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik wist wel dat je een aardige vent bent...al wil je dat niet laten blijken![]()
beiden moeten ze met pensioen sturenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:10 schreef kaatje50 het volgende:
Laat ze maal lachen nu op rtl4. Ben blij dat Robert ten Brink het nu presenteert. en niet die Brandsteder
dat is één dat dat zeker isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
Als je dat doet wordt er alleen misbruik van gemaakt
nog iets minder dan een minuut TDquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:10 schreef superkokje het volgende:
ben jeje verdriet aan het wegdrinken muisje
och, ik kan Robert nog wel pruimenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
beiden moeten ze met pensioen sturen
alleen het programma nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
och, ik kan Robert nog wel pruimen
Wie is Roelof van Veenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:12 schreef kaatje50 het volgende:
Roelof van Veen is ook gast bij Robert. Iets voor jullie?![]()
ja, maar ik ben tactisch nog niet zo thuis in het spel als jij hoorquote:
ze probeerde het wel slim te doen door te doen toen jax nog niet klaar wasquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, maar ik ben tactisch nog niet zo thuis in het spel als jij hoor
Ik bedoel natuurlijk rudolph,quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
vind het echte spelletje wel leuker
Wie is Rudolph van Veenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk rudolph,![]()
Ik snapte jullie vraag al niet, maar zie nu pas dat ik roelof getikt heb, het spijt me
dat jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ook, dit doet mij een beetje aan tafelvoetbal denken
Ow die van life & cookingquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik je gister of eergister ook al verteld
Kleiner veld hè, minder kilometers lopenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
lijkt wel basketbal zo snel wordt er gescored
zelfs IK had dat onthoudenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik je gister of eergister ook al verteld
highest score in arenabowlquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kleiner veld hè, minder kilometers lopen
Ja ja.... ik weet 't..... was afgeleid omdat ik daarstraks iets over Hester Blumenthal gelezen heb, en tegelijk zou willen dat ik een groot beeldscherm heb om FB te kunnen volgenquote:
Ik zag het ...... nog 2 seconden en er kan nog steeds van alles gebeurenquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zag het ...... nog 2 seconden en er kan nog steeds van alles gebeuren
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
pffffffffffffff....... nu kan ik mijn verdriet gaan verdrinken
What a game.... en in de laatste 2 seconden, geweldig deze sport vanaf de 1e seconde tot de laatste spannend
Ik heb er wel weer zin in.... preseason is eergister gestart.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
als dit een voorproefje voor de superbowl wordt, wordt het een mooie nacht
go Falconsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
Ow en just in case..... het is de dan de Atlanta Falcons @ Jacksonville Jaguars
quote:
quote:
is het voor mij wel, Kan er niets van, durf het ook nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
Skateboarden noemen ze een 'extreme sport'
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
volg jullie wel en kijk af en toe tv. Probeer bij de hond zijn tanden te poetsen, maar dat wil hij niet. Ben capuccino aan het maken. Multitasken noemen ze dat, geloof ik
![]()
durf ik zo niet te zeggen, zal wel voorjaar worden. Zijn pas weer gepromoveerd. Hebben er afgelopen seizoen voor gekozen om nog en jaar in lagere divisie te blijven ivm spelers tekortquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hebben nu al betere stats dan de Jaguars
![]()
Wanneer gaan jou Falcons weer spelen? Lijkt mij wel leuk om die eens in actie te zien, en is wat dichterbij dan de USA
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik raakte helemaal afgeleid toen kokkie het woord Football poste....
Multitasken goed dat je dat weer kan
Die hebben het afgelopen seizoen heel niet slecht gedaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
durf ik zo niet te zeggen, zal wel voorjaar worden. Zijn pas weer gepromoveerd. Hebben er afgelopen seizoen voor gekozen om nog en jaar in lagere divisie te blijven ivm spelers tekort
Falcons
dat hebben ze zeker niet. Maar hebben wel een naam hoor te houden eigenlijk. In de goede jaren zijn ze al NL kampioen geweest. Een aantal oud leden hebben voor het NL team gespeeld en de voorloper van de Falcons, the running bears, waren in die tijd bijna onverslaanbaar. Mijn zwager heeft nog in dat kampioensteam gespeeld. Moesten het toen ook al opnemen tegen de Crusaders, en The Amsterdam Rams. Die bestaan allang niet meerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die hebben het afgelopen seizoen heel niet slecht gedaan![]()
Maar moet ik dan niet eigenlijk voor de Crusaders zijn
Jij hebt toch ook voor de Falcons gespeeld in een zeker niet slechte tijd om voor ze te spelenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat hebben ze zeker niet. Maar hebben wel een naam hoor te houden eigenlijk. In de goede jaren zijn ze al NL kampioen geweest. Een aantal oud leden hebben voor het NL team gespeeld en de voorloper van de Falcons, the running bears, waren in die tijd bijna onverslaanbaar. Mijn zwager heeft nog in dat kampioensteam gespeeld. Moesten het toen ook al opnemen tegen de Crusaders, en The Amsterdam Rams. Die bestaan allang niet meer
Hoe noemen ze dat bij jullie met een chique woord... Cruditesquote:
Dat is triest ja.... voetbal.... 90 minuten kijken en in 5 minuten kunnen samenvatten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:59 schreef superkokje het volgende:
Bij gebrek aan beter voetbal samenvattingen kijken![]()
Ik heb er gespeeld in de het begin. ongeveer een jaar na de oprichting. eerste jaar competitie haalden we 0 uit 8quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook voor de Falcons gespeeld in een zeker niet slechte tijd om voor ze te spelen
Ik ga dan voor de Arnhem Falconsis ook makkelijker te onthouden, maakt niet uit wat ik dan roep "Go Falcons" kan dan zowel Atlanta als Arnhem betekenen.
heb zin in vettigheidquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe noemen ze dat bij jullie met een chique woord... Crudites
Vetpan aanzetten en de bitterballen, kaassouflés, en vlammetjes in het vet gooien dusquote:
allemaal niet in huisquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vetpan aanzetten en de bitterballen, kaassouflés, en vlammetjes in het vet gooien dus
waarom is dat nodig??quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
Jammer dat ik morgen niet zoveel tijd heb, want ik moet je UI echt naar 2.0 upgraden Kaatje
Kaas met mosterd?quote:
Ik stoor me ergelijk aan dat randje onder in je UI op het moment dat het witte bossche bol plaatje verschijnt, en het verspringen van het bordje in het bewegende deel van je UI staat mij ook niet aan.quote:
Cashewkaas heb ik nog nooit van gehoord....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
witte boterham met cashewkaas
alleen maarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Cashewkaas heb ik nog nooit van gehoord....
En ik dacht dat jij nooit wit brood at
je geeft maar een seintje als je mijn UI perfect hebtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik stoor me ergelijk aan dat randje onder in je UI op het moment dat het witte bossche bol plaatje verschijnt, en het verspringen van het bordje in het bewegende deel van je UI staat mij ook niet aan.
Sorry, iets van een perfectionist
Morgen toch maar weer eens bij de appie langsgaan. Heb je geen pringles meer o.i.d. zelfs als ik honger heb kan ik op dit tijdstip echt geen boterham meer wegkrijgen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
alleen maarCashewkaas van appie
ik kan de hele dag eten. vooral brood. Heb ik liever dan warm etenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Morgen toch maar weer eens bij de appie langsgaan. Heb je geen pringles meer o.i.d. zelfs als ik honger heb kan ik op dit tijdstip echt geen boterham meer wegkrijgen.
Ik ook hoor, maar dan wel normaal volkoren brood, ben helemaal afgeknapt op de witte en smaakloze broden in het buitenland, of de compacte zuurdesems.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik kan de hele dag eten. vooral brood. Heb ik liever dan warm eten
eet eigenlijk nooit aardappels of iets. helemaal niet als ik thuis ben. Desem brood vind ik op zijn tijd wel lekker, en roggebrood heb ik altijd in huisquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar dan wel normaal volkoren brood, ben helemaal afgeknapt op de witte en smaakloze broden in het buitenland, of de compacte zuurdesems.
Kreeg van mijn dietiste op mijn kop omdat ik bij de 'warme' avondmaaltijd niet voldoende koolhydraten naar binnen zou krijgen (ben niet zo'n aardappeleter, eet liever een klein hapje rijst of pasta), maar maak dat overdag goed met brood
Is idd een mooie film, maar ga ik niet IRL zienquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
voor de nachtbrakers onder ons, om 0.00 uur een mooie fim op 3
ben geen nachtbraker meerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
voor de nachtbrakers onder ons, om 0.00 uur een mooie fim op 3
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is idd een mooie film, maar ga ik niet IRL zien
ik ook nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is idd een mooie film, maar ga ik niet IRL zien
roggebrood met honingquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
eet eigenlijk nooit aardappels of iets. helemaal niet als ik thuis ben. Desem brood vind ik op zijn tijd wel lekker, en roggebrood heb ik altijd in huis
Aardappels eet ik zelden, koop 2,5 kilo, halve kilo wordt puree, 250 gram gekookt, en de rest wordt frities die ik invries.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
eet eigenlijk nooit aardappels of iets. helemaal niet als ik thuis ben. Desem brood vind ik op zijn tijd wel lekker, en roggebrood heb ik altijd in huis
ook lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
ah bahMet oude kaas en scherpe mosterd
heb me nooit verdiept in brood bakken, kom eigenlijk niet verder dan briochequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aardappels eet ik zelden, koop 2,5 kilo, halve kilo wordt puree, 250 gram gekookt, en de rest wordt frities die ik invries.
Heb iets teveel desembrood gegeten, en vindt eigenlijk het desembrood dat ik zelf maak het lekkerst, maar moet weer eens een starter maken.
Roggebrood met kaas, spek, stroop
ik ken dat probleem, is ook niet gebruikelijk. Af en toe een stuk of 10 pringels voor de smaak, dat moet genoeg zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:34 schreef kaatje50 het volgende:
goh, krijg er honger van. Het is dat ik 's avonds niets meer wil eten, moet wat kilootjes kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |