Borisz zal goed hebben opgelet.quote:
Heb het erbij gezetquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Borisz zal goed hebben opgelet.
Stel je voor dat-ie zich vertikte...
Ziet er goed uit, Lie.![]()
Nog even herhalen wat het is...solly
ja, ik weet weer.quote:
Oe, die klinkt wel erg goed!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
ja, ik weet weer.
Want ik dacht dat ik al weken geen rabarber gezien had.
En ik heb ook nog een recept.
http://www.kayotic.nl/blog/coconut-lime-noodles
Oh oh oh honing in de soep !!! en lekker dat het was. Zoveel smaakjes.
Wij aten er naan brood bij. Echt een aanrader.
Ziet er heerlijk uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:34 schreef LieLie het volgende:
Tadaa!
Rabarber-aardbeiencrumble:
[ afbeelding ]
we eten morgen pastaquote:
Prachtig iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:59 schreef krakkemieke het volgende:
Freecell: ik ben dol op Amazing Grace.Ooit 's nachts gehoord in de auto, na iets als Live Aid. Enorm kippevel.
t ergste is dat ze t volgens mij ook nog gewoon kan doen zonder moddervet te wordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Prachtig idd
En Lie, dat is een super toetje
FFT, ga je dat nu elke dag eten
Zal zo iets wordenquote:
Ik mis hier de IndoMie noodlesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal zo iets worden![]()
Ma: MacD
Di: Burgerking
Wo: Pasta
Do: lokale snackbar
Vr: Chinees
Za: Soep
Zo: Mexicaans
is wel makkelijk hequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Prachtig idd
En Lie, dat is een super toetje
FFT, ga je dat nu elke dag eten
Maar ook zonder oplopende tekorten aan bepaalde voedingsstoffen en zonder problemen met de stoelgang?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:18 schreef Memento-Mori het volgende:
t ergste is dat ze t volgens mij ook nog gewoon kan doen zonder moddervet te worden
burgerking eet ik nooitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal zo iets worden![]()
Ma: MacD
Di: Burgerking
Wo: Pasta
Do: lokale snackbar
Vr: Chinees
Za: NoodleSoep
Zo: Mexicaans
Die sla op zo'n BigMac is haske gezond!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Maar ook zonder oplopende tekorten aan bepaalde voedingsstoffen en zonder problemen met de stoelgang?
ja die voorraad ligt nog thuis oepsquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja die voorraad ligt nog thuis oeps
die ga ik morgenmiddag denk halen.
Aardappelen kocht ik in het begin ook nog, maar dat was geen succesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is wel makkelijk he
maar nee, in de keuken ligt (stok)brood, soep, aardappels en pasta dus niet alleen patatmaar had er ff zin in na het stomme bericht van vanmiddag
ik twijfel over toetje; ik heb vruchtjes, meloen, dubbelvla en sinassplitjes. hmm keuzes keuzes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |